Hop til indhold

Recommended Posts

Knuds skrev, for 3 timer siden:

Nogen der ved om Beer arbejder idag. Har forsøgt at ringe men hun svarer ikke. Kan heller ikke se hendes profil på annonceligt.

Prøv og sms i stedet, da jeg besøgte Beer gav hun udtryk, at hun fordi -hun er alene, ikke kan besvare tlf når hun har besøg. Mens jeg var der, tror jeg tlf ringede 3-4 gange!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at de mange positive anmeldelser og hele hypet omkring hende gør at hun er stort set konstant optaget. Jeg prøvede i sidste ude, men vi skulle 2 frem før jeg kunne få tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 17 timer siden:

Prøv og sms i stedet, da jeg besøgte Beer gav hun udtryk, at hun fordi -hun er alene, ikke kan besvare tlf når hun har besøg. Mens jeg var der, tror jeg tlf ringede 3-4 gange!

@Ginne @gamlingen Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 11.3.2019 at 13:48:

Besøgte Beer i går søndag. Kan kun tilslutte mig koret af Beer fans, hun er så meget tilstede og ja man kan nemt få den oplevelse, at man er manden i hendes liv.

 

Du har helt ret. Det er netop den fornemmelse man får. Og for dælen det er stærk afrodisia.

P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må en fra Sjælland melde sig i koret - bedste oplevelse - vi har ikke mange på øen, der kan måle sig med Beer.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
stein skrev, den 14.3.2019 at 18:00:

Jeg tror at de mange positive anmeldelser og hele hypet omkring hende gør at hun er stort set konstant optaget. Jeg prøvede i sidste ude, men vi skulle 2 frem før jeg kunne få tid.

Ja sådan er det, jo flere gode anmeldelser, jo længere vendte tid og i dette tilfælde Nok, som idag går under navnet, Beer :wub:

Ja Eg kan jo være både godt og skidt (ja vi sår, og høster)  men Beer bliver Nok engang, hva vi syntes bedst om (vedr. Thai) 

:rolleyes: go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det min tur til at være forbi bedst. Havde læst at lørdage var bedst. Men der kunne jeg ikke. Havde et møde i Vejle jeg skulle til og fik det arrangeret sådan at jeg kunne komme hos Beer inden.

Fik et kys og "good to see you again" inden jeg kravlede baglæns ind i badet. Efter badet lagde jeg mig på briksen. Har ladet mig inspirere af en anden så jeg lagde mig på ryggen. Og pikken har var mere end ivrig.

Uden så meget snak gik Beer i gang med et blowjob til ham. Også det mestrer hun. Det var faktisk for godt og så skete der det som helst ikke må ske. Det kom helt omme bagfra og som et lyn blev ladningen fyret af. Beer fortsatte stille blowet og vist mig så stolt klatten inden hun sank den.

"Turn around" - jo tak det kunne jeg godt klare nu. Der var stadig over en halv time tilbage af den aftalte time så Beer gik i gang med massage. På skuldrene og ned over ryggen. Ingen antydning af noget frækt. Pludselig blev der hældt mere varm olie på ballerne og ikke lang tid efter begyndte hendes fingre at bevæge sig omkring røven. Uden at mærke det rigtigt så havde jeg en finger i røven og begyndte at løfte bagdelen. Det medførte kun at der kom yderligere en finger i røven mens den anden hånd begyndte at stryge pikken.

"Turn around" - jo tak det kunne jeg godt klare nu. Mine ben blev smækket i vejret. Beer's ene hånd gned pikken og hun begyndte at super blow mens den anden hånd arbejde kraftigt i røven. Det var fantastisk. Men men desværre så er jeg en af dem som ikke kan komme to gange på en time så efter hårdt super arbejde fra Beer måtte jeg takke for den dag. Fik et bad og også mødet gik godt.

Det skal dog siges at jeg har booket en tid til næste uge. Ja faktisk har jeg booket to timer. Så må vi se om det kan lade sig gøre :)
 

F

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000Flemming skrev, for 15 timer siden:

Uden at mærke det rigtigt så havde jeg en finger i røven

Det var vel aftalt forinden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 1 time siden:

Det var vel aftalt forinden?

Det undrer mig alt det snak der er om finger i anal og sex i anal. Det er ikke noget hun før har været hug på hun har altid sagt det var ulækkert. Nå hun mangler måske lidt kroner så er alt vel muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, for 21 minutter siden:

hun har altid sagt det var ulækkert

Ikke for et års tid siden da hun var i Århus? Der gik det da begge veje med stor entusiasme. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000Flemming skrev, for 23 timer siden:

Så var det min tur til at være forbi bedst. Havde læst at lørdage var bedst. Men der kunne jeg ikke. Havde et møde i Vejle jeg skulle til og fik det arrangeret sådan at jeg kunne komme hos Beer inden.

Fik et kys og "good to see you again" inden jeg kravlede baglæns ind i badet. Efter badet lagde jeg mig på briksen. Har ladet mig inspirere af en anden så jeg lagde mig på ryggen. Og pikken har var mere end ivrig.

Uden så meget snak gik Beer i gang med et blowjob til ham. Også det mestrer hun. Det var faktisk for godt og så skete der det som helst ikke må ske. Det kom helt omme bagfra og som et lyn blev ladningen fyret af. Beer fortsatte stille blowet og vist mig så stolt klatten inden hun sank den.

"Turn around" - jo tak det kunne jeg godt klare nu. Der var stadig over en halv time tilbage af den aftalte time så Beer gik i gang med massage. På skuldrene og ned over ryggen. Ingen antydning af noget frækt. Pludselig blev der hældt mere varm olie på ballerne og ikke lang tid efter begyndte hendes fingre at bevæge sig omkring røven. Uden at mærke det rigtigt så havde jeg en finger i røven og begyndte at løfte bagdelen. Det medførte kun at der kom yderligere en finger i røven mens den anden hånd begyndte at stryge pikken.

"Turn around" - jo tak det kunne jeg godt klare nu. Mine ben blev smækket i vejret. Beer's ene hånd gned pikken og hun begyndte at super blow mens den anden hånd arbejde kraftigt i røven. Det var fantastisk. Men men desværre så er jeg en af dem som ikke kan komme to gange på en time så efter hårdt super arbejde fra Beer måtte jeg takke for den dag. Fik et bad og også mødet gik godt.

Det skal dog siges at jeg har booket en tid til næste uge. Ja faktisk har jeg booket to timer. Så må vi se om det kan lade sig gøre :)
 

F

Utroligt som denne anmeldelse minder om den beskrivelse vvs-manden var udsat for, og en tidligere som fik udløsning 3 gange ved samme besøg - det er vel ikke den samme, der er "bestilt" for at trække kunder til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finansmanden skrev, 1 time siden:

Utroligt som denne anmeldelse minder om den beskrivelse vvs-manden var udsat for, og en tidligere som fik udløsning 3 gange ved samme besøg - det er vel ikke den samme, der er "bestilt" for at trække kunder til

Tjaaaa du kunne jo prøve at besøge hende. Der er "no limit" og kan du 5 gange på en time er det helt sikkert også i orden med Beer. Kan kun bekræfte at hun er en vild krabat der er med på ALT - no limits :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finansmanden skrev, for 2 timer siden:

Utroligt som denne anmeldelse minder om den beskrivelse vvs-manden var udsat for, og en tidligere som fik udløsning 3 gange ved samme besøg - det er vel ikke den samme, der er "bestilt" for at trække kunder til

Ved ikke rigtig om det er bøvlet værd.

Men Finans prøv at kigge på min track. Jeg har været med her siden 2013 og før det på VL. Og har anmeldt mange forskellige piger og steder.

Du er den første der beskylder mig for at lave fake anmeldelse. Du meldte dig ind for 8 dage siden og har brugt 4 indlæg på at tale ned om eller hentyde at Beer har sex uden kondom.

Det lader jeg lige tale for sig selv.

God weekend.

F

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000Flemming skrev, den ‎22‎-‎03‎-‎2019 at 16:32:

Ved ikke rigtig om det er bøvlet værd.

Men Finans prøv at kigge på min track. Jeg har været med her siden 2013 og før det på VL. Og har anmeldt mange forskellige piger og steder.

Du er den første der beskylder mig for at lave fake anmeldelse. Du meldte dig ind for 8 dage siden og har brugt 4 indlæg på at tale ned om eller hentyde at Beer har sex uden kondom.

Det lader jeg lige tale for sig selv.

God weekend.

F

Hun er absolut med på alt - kan jeg så rigeligt bekræfte -

Del dette indlæg


Link til indlæg

På baggrund af de fine anmeldelser, sadlede jeg kareten og besøgte Beer i Vejle. 

Det blev et top besøg. 

God massage med pirring. Masser af lækre kys. God sex med fine overbevisende lyde fra en aktiv medspiller. 

Da sexen skulle slutte flåede jeg gummiet af og hun spurgte hvordan jeg ville have det så max service må jeg sige. 

Jeg satte mig på knæ og hun guffede løs og fortsatte efter afleveringen mens jeg krampe-grinte. Det var fedt. 

I har det sgu godt i Vejle. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 19 minutter siden:

Det fremgår ikke rigtig nogle steder om hendes højde.....Kan nogen fortælle lidt. Det er lidt svært ud fra billederne.

Ikke ret høj, 160-165 vil jeg skyde på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige 155, max 160. Sådan skal en thaipige jo være!

Redigeret af stein
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været et smut forbi Beer luksus fuldpakke det er det vildeste. Er helt blød i knæene og skyderen lige så tom som min pung. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

Besøgte Beer for tredje gang i denne omgang. Det er sjældent at jeg på så kort tid lave flere aftaler med den samme pige. Men der havde været en masse skriveri om hendes højde. Så hermed en service meddelelse til de Herren Beer er 156.21 cm høj.

Venligst 8000

ps hun er her fjorten dage mere hvis der skulle have interesse.

Beer kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, for 2 timer siden:
Timber skrev, for 2 timer siden:

Har lige været et smut forbi Beer luksus fuldpakke 

Hvad indeholder en luksusfuldpakke ift alm fuldpakke, og hvad må man give for den?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter al den positive snak omkring beer så blir man næsten tvunget ind og besøge hende :)

Så fik snakket med hende igår og booket tid til weekenden. Så det blir sgu nok high light of the week :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan der vist snart ikke koges mere suppe på den - absolut dejlige - høne. 

Efter 73 positive indlæg  må budskabet være forstået. 

Hun rejser iøvrigt hjem ved udgangen af næste uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...