Hop til indhold

Recommended Posts

Ridderlig skrev, for 4 timer siden:

Timber, du er fuld af løgn. 

Hun har aldrig arbejdet som bargirl - og jeg ved du ikke har mødt hende. 

Hvorfor skrive sådan noget pis?

Ja det er en stor løgn. 

Nu kender jeg Beer rigtig god og har kendt hende i mere 3 år. 

Ved helt sikkert hun har aldrig arbejdet i en bar i Thailand. 

Hun har slet ikke været i Thailand i snart 2 måneder.  Jeg ved hvad jeg snakker om. 

Så stop det pis om hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, 1 time siden:

 

 
Ridderlig skrev, for 5 timer siden:

Timber, du er fuld af løgn. 

Hun har aldrig arbejdet som bargirl - og jeg ved du ikke har mødt hende. 

Hvorfor skrive sådan noget pis?

Ja det er en stor løgn. 

Nu kender jeg Beer rigtig god og har kendt hende i mere 3 år. 

Ved helt sikkert hun har aldrig arbejdet i en bar i Thailand. 

Hun har slet ikke været i Thailand i snart 2 måneder.  Jeg ved hvad jeg snakker om. 

Så stop det pis om hende. 

 

 

Var lige inde for at tjekke tråden en sidste gang inden turen går mod Kastrup og flyveren til Bangkok, og jeg skal da love for, at der sker noget...

Hvis man ser de mange forskellige tråde om Beer/Nok/Nut er der én ting, der stort set altid går igen: Kvinden formår godt nok at tiltrække sig sin del opmærksomhed og et betragteligt antal "White Knights", der står parat til at forsvare, om ikke hendes dyd (der er løbet vist kørt) så hendes "ære". Og de kender hende selvfølgelig allesammen personligt og kan attestere for hendes gøren og laden....

Den slags er i sig selv ganske underholdende, men det mest fascinerende er dog, hvorfor der tilsyneladende skelnes mellem thaier, der både arbejder som barpiger i Thailand og massagepiger i Danmark/Europa, og så de thaier, der kun arbejder som massagepiger i Danmark/Europa. Skal det ene nu være "finere" end det andet??? Hvis ja, hvorfor??? Det er kvinder, der er så "venlige" at sælge sexuelle ydelser for penge, hvorfor betyder det noget, om servicen kun ydes når kvinden er væk hjemmefra???

Nå, men jeg har chattet lidt med Yen, oppe fra Koldingvej på Line-appen og fået Line ID på Beer/Nok/Nut, så når jeg er fremme i Pattaya om et ukristeligt antal timer, vil jeg forsøge at få kontakt til hende, så må vi jo se, om det kan kaste lidt lys over sagen. (Yen var i øvrigt noget overrasket over, at Beer/Nok/Nut ikke skulle have været i Thailand i flere måneder, det stemte ikke helt med hendes oplysninger, og det kan man jo så tolke som man vil.)

Nu kalder 4 uger i syndens jordiske epicenter. :D Hyggehejsa så længe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kukkellukk skrev, for 12 minutter siden:

Var lige inde for at tjekke tråden en sidste gang inden turen går mod Kastrup og flyveren til Bangkok, og jeg skal da love for, at der sker noget...

Hvis man ser de mange forskellige tråde om Beer/Nok/Nut er der én ting, der stort set altid går igen: Kvinden formår godt nok at tiltrække sig sin del opmærksomhed og et betragteligt antal "White Knights", der står parat til at forsvare, om ikke hendes dyd (der er løbet vist kørt) så hendes "ære". Og de kender hende selvfølgelig allesammen personligt og kan attestere for hendes gøren og laden....

Den slags er i sig selv ganske underholdende, men det mest fascinerende er dog, hvorfor der tilsyneladende skelnes mellem thaier, der både arbejder som barpiger i Thailand og massagepiger i Danmark/Europa, og så de thaier, der kun arbejder som massagepiger i Danmark/Europa. Skal det ene nu være "finere" end det andet??? Hvis ja, hvorfor??? Det er kvinder, der er så "venlige" at sælge sexuelle ydelser for penge, hvorfor betyder det noget, om servicen kun ydes når kvinden er væk hjemmefra???

Nå, men jeg har chattet lidt med Yen, oppe fra Koldingvej på Line-appen og fået Line ID på Beer/Nok/Nut, så når jeg er fremme i Pattaya om et ukristeligt antal timer, vil jeg forsøge at få kontakt til hende, så må vi jo se, om det kan kaste lidt lys over sagen. (Yen var i øvrigt noget overrasket over, at Beer/Nok/Nut ikke skulle have været i Thailand i flere måneder, det stemte ikke helt med hendes oplysninger, og det kan man jo så tolke som man vil.)

Nu kalder 4 uger i syndens jordiske epicenter. :D Hyggehejsa så længe.

 

Du bliver skuffet hun er ikke i Thailand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kukkellukk skrev, for 15 timer siden:

Var lige inde for at tjekke tråden en sidste gang inden turen går mod Kastrup og flyveren til Bangkok, og jeg skal da love for, at der sker noget...

Hvis man ser de mange forskellige tråde om Beer/Nok/Nut er der én ting, der stort set altid går igen: Kvinden formår godt nok at tiltrække sig sin del opmærksomhed og et betragteligt antal "White Knights", der står parat til at forsvare, om ikke hendes dyd (der er løbet vist kørt) så hendes "ære". Og de kender hende selvfølgelig allesammen personligt og kan attestere for hendes gøren og laden....

Den slags er i sig selv ganske underholdende, men det mest fascinerende er dog, hvorfor der tilsyneladende skelnes mellem thaier, der både arbejder som barpiger i Thailand og massagepiger i Danmark/Europa, og så de thaier, der kun arbejder som massagepiger i Danmark/Europa. Skal det ene nu være "finere" end det andet??? Hvis ja, hvorfor??? Det er kvinder, der er så "venlige" at sælge sexuelle ydelser for penge, hvorfor betyder det noget, om servicen kun ydes når kvinden er væk hjemmefra???

Nå, men jeg har chattet lidt med Yen, oppe fra Koldingvej på Line-appen og fået Line ID på Beer/Nok/Nut, så når jeg er fremme i Pattaya om et ukristeligt antal timer, vil jeg forsøge at få kontakt til hende, så må vi jo se, om det kan kaste lidt lys over sagen. (Yen var i øvrigt noget overrasket over, at Beer/Nok/Nut ikke skulle have været i Thailand i flere måneder, det stemte ikke helt med hendes oplysninger, og det kan man jo så tolke som man vil.)

Nu kalder 4 uger i syndens jordiske epicenter. :D Hyggehejsa så længe.

 

Det handler ikke om at forsvare nogens “dyd”, men om at imødegå de mange usandheder, der tilsyneladende føres til torvs i dette forum. 

Sjal EG være brugbart i fremtiden, må vi se at komme af med de mange lystløgnere. Det kan da være underholdende, men vi kan jo ikke bruge det til noget. 

At nogen så direkte går efter at skade en given pige, er jo helt uacceptabelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kukkellukk skrev, den 14.7.2019 at 18:03:

Var lige inde for at tjekke tråden en sidste gang inden turen går mod Kastrup og flyveren til Bangkok, og jeg skal da love for, at der sker noget...

Hvis man ser de mange forskellige tråde om Beer/Nok/Nut er der én ting, der stort set altid går igen: Kvinden formår godt nok at tiltrække sig sin del opmærksomhed og et betragteligt antal "White Knights", der står parat til at forsvare, om ikke hendes dyd (der er løbet vist kørt) så hendes "ære". Og de kender hende selvfølgelig allesammen personligt og kan attestere for hendes gøren og laden....

Den slags er i sig selv ganske underholdende, men det mest fascinerende er dog, hvorfor der tilsyneladende skelnes mellem thaier, der både arbejder som barpiger i Thailand og massagepiger i Danmark/Europa, og så de thaier, der kun arbejder som massagepiger i Danmark/Europa. Skal det ene nu være "finere" end det andet??? Hvis ja, hvorfor??? Det er kvinder, der er så "venlige" at sælge sexuelle ydelser for penge, hvorfor betyder det noget, om servicen kun ydes når kvinden er væk hjemmefra???

Nå, men jeg har chattet lidt med Yen, oppe fra Koldingvej på Line-appen og fået Line ID på Beer/Nok/Nut, så når jeg er fremme i Pattaya om et ukristeligt antal timer, vil jeg forsøge at få kontakt til hende, så må vi jo se, om det kan kaste lidt lys over sagen. (Yen var i øvrigt noget overrasket over, at Beer/Nok/Nut ikke skulle have været i Thailand i flere måneder, det stemte ikke helt med hendes oplysninger, og det kan man jo så tolke som man vil.)

Nu kalder 4 uger i syndens jordiske epicenter. :D Hyggehejsa så længe.

 

har du mødt Beer eller snakket med hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, den 14.7.2019 at 18:16:

Du bliver skuffet hun er ikke i Thailand.

Nu er jeg jo ikke taget herud, for at moede Beer, saa skuffet ville jeg ikke vaere blevet.:)

Ny bruger skrev, den 16.7.2019 at 15:48:

har du mødt Beer eller snakket med hende?

Ja, se pm.

Bedste hilsner fra et paa alle maader svedigt Pattaya.:D

Redigeret af Kukkellukk
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på at ingen herinde kan gøre rede for hendes gøren og laden, uanset hvor hun opholder sig. Det tror jeg ærlig talt heller ikke hun ville være særligt intersseret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan godt glæde jer til den 31/8 drenge, Beer er i tip-top form. Hun bliver aldrig noget "bette nips", men jeg kan sige, at hun er betydeligt mere, skal vi sige "tonet" end sidst hun var i landet.:)

 

Redigeret af Kukkellukk
Dato tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 5.2.2019 at 09:09:

https://annoncelight.dk/showad/267215

Morgen

Efter en uges skriv om tid lykkedes det mig at lave en aftale igår.

Jeg har besøgt hende før i 2017 i Aarhus da hun var hos Vinners massage. Men husker ikke oplevelsen som ekstraordinær. Men det skulle ændre sig.

FUCK den pige kan knalde. Der blev slikket, suttet, knaldet og kysset. Suttet, knaldet, kysset og slikket. Kysset, knaldet,slikket,suttet og badet i den time jeg var der. Og alt var med indlevelse og topservice fra Beer.

Efter bad var der en hyggelig small talk om lokationer og forretning.

Hun er i byen til april.:wub:

Jeg kommer igen.

Venligst 8000

 

Hej 8000.

Beer ser aldeles lækker ud på hendes nuværende 3 billeder. (dit link) - hun er tilbage den 31. august og har allerede lagt "billet" ind denne dato kl 16 på hendes mail. Så må jeg jo se, hvad svaret bliver, men jeg vil gerne være een af de første!! ;-) Men hun skal jo lige "lande" i DK, så who knows!?

Bortset fra det, så synes jeg, at hendes kurvede krop er aldeles dejlig - jeg foretrækker kurvede kvinder uanset hvor de kommer fra! De der tynde/magre model-siv fra catwalken, de siger mig intet, men smag og behag er jo forskelligt! 

Og så fik jeg lige svar fra Beer. Dato og klokslet er fint - og prisen for 90 minutter er i den absolut rimelige ende!! :-)  Det kan sgi være at vi trækker den lidt længere, hvis jeg er i stand til det!? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber stadig hun har hendes kurvede og kvindelige former. Det er efter min mening en af hendes største forcer. Også nej tak til skinny piger med en røv som en skoledreng herfra. PS bookning er bekræftet så vi får se. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kukkellukk skrev, den 19.8.2019 at 23:00:

 hun er betydeligt mere, skal vi sige "tonet"

Håber ikke det betyder at hun har fået gjort noget ved de små, fine, ægte bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Håber ikke det betyder at hun har fået gjort noget ved de små, fine, ægte bryster

Det ville da være det værste der kunne ske. 

Man ved aldrig en af de andre thai piger var sikker på at det ville give flere kunder. Håber hun er for klog til den slags, men hvis hun har tabt sig ekstremt meget for at få kunder så kan man blive bekymret. Så er der også risiko for at attituden ændrer sig til 100 % prof

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 23 timer siden:

Hej 8000.

Beer ser aldeles lækker ud på hendes nuværende 3 billeder. (dit link) - hun er tilbage den 31. august og har allerede lagt "billet" ind denne dato kl 16 på hendes mail. Så må jeg jo se, hvad svaret bliver, men jeg vil gerne være een af de første!! ;-) Men hun skal jo lige "lande" i DK, så who knows!?

Bortset fra det, så synes jeg, at hendes kurvede krop er aldeles dejlig - jeg foretrækker kurvede kvinder uanset hvor de kommer fra! De der tynde/magre model-siv fra catwalken, de siger mig intet, men smag og behag er jo forskelligt! 

Og så fik jeg lige svar fra Beer. Dato og klokslet er fint - og prisen for 90 minutter er i den absolut rimelige ende!! :-)  Det kan sgi være at vi trækker den lidt længere, hvis jeg er i stand til det!? ;-) 

Åhh Gud

Nu skriver du igen før besøget Steppeulven.:shock:

Det er selvfølgelig svært for dig at skrive efter et besøg. Der kommer jo altid et eller andet i vejen, så besøget ikke bliver til noget.:huh:

Hvad skal jeg og andre bruge oplysninger om, hvilken type kvinder du foretrækker til? :mellow:

Anmeldelser skrives efter besøg Steppeulv.:D

Jeg har engang fået en advarsel for at kalde dig fatsvag, så det gør jeg ikke igen.

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, 1 time siden:

Åhh Gud

Nu skriver du igen før besøget Steppeulven.:shock:

Det er selvfølgelig svært for dig at skrive efter et besøg. Der kommer jo altid et eller andet i vejen, så besøget ikke bliver til noget.:huh:

Hvad skal jeg og andre bruge oplysninger om, hvilken type kvinder du foretrækker til? :mellow:

Anmeldelser skrives efter besøg Steppeulv.:D

Jeg har engang fået en advarsel for at kalde dig fatsvag, så det gør jeg ikke igen.

Nej, det har du bare lige gjort igen.Og hold dig venligst fra at kommentere mig igen! Ellers bliver du anmeldt for chikane!! Og så har jeg i øvrigt ikke skrevet en anmeldelse endnu. Den kommer på lørdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 12 minutter siden:

Nej, det har du bare lige gjort igen.Og hold dig venligst fra at kommentere mig igen! Ellers bliver du anmeldt for chikane!! Og så har jeg i øvrigt ikke skrevet en anmeldelse endnu. Den kommer på lørdag.

Den anmeldelse vil jeg glæde mig til.

Men husk nu: Efter besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, 1 time siden:

Nej, det har du bare lige gjort igen.Og hold dig venligst fra at kommentere mig igen! Ellers bliver du anmeldt for chikane!! Og så har jeg i øvrigt ikke skrevet en anmeldelse endnu. Den kommer på lørdag.

Jeg glæder mig til lørdag. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 43 minutter siden:

Jeg glæder mig til lørdag. :) 

Nu har Stepppeulven jo opgivet både tid og sted.

Skal vi danne et heppekor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 25.8.2019 at 08:11:

Håber ikke det betyder at hun har fået gjort noget ved de små, fine, ægte bryster

Nej, de er skam fortsat ægte. Men hun har brugt meget af tiden hjemme i Pattaya i et motionscenter, så hvis "tonet" er for tvetydigt, så lad os sige, at hun er "mere fast i kødet" end sidst hun huserede i Vejle.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, den 25.8.2019 at 20:29:

Nu har Stepppeulven jo opgivet både tid og sted.

Skal vi danne et heppekor?

Det er lørdag imorgen, og så får vi første anmeldelse fra Ulven :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

Det er lørdag imorgen, og så får vi første anmeldelse fra Ulven :mrgreen:

Stakkels Ulv, den bliver altid jaget, men mon ikk tiden er inde til at jage Beer og selv i flydende form, er hun dejlig <3

Nok bedst i Århus som i Nok, velkommen fugl <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, den 24/8/2019 at 17:44:

Hej 8000.

Beer ser aldeles lækker ud på hendes nuværende 3 billeder. (dit link) - hun er tilbage den 31. august og har allerede lagt "billet" ind denne dato kl 16 på hendes mail. Så må jeg jo se, hvad svaret bliver, men jeg vil gerne være een af de første!! ;-) Men hun skal jo lige "lande" i DK, så who knows!?

Bortset fra det, så synes jeg, at hendes kurvede krop er aldeles dejlig - jeg foretrækker kurvede kvinder uanset hvor de kommer fra! De der tynde/magre model-siv fra catwalken, de siger mig intet, men smag og behag er jo forskelligt! 

Og så fik jeg lige svar fra Beer. Dato og klokslet er fint - og prisen for 90 minutter er i den absolut rimelige ende!! :-)  Det kan sgi være at vi trækker den lidt længere, hvis jeg er i stand til det!? ;-) 

Får vi en anmeldelse????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

Nå, der kom nok noget i vejen. Den mand er mega uheldig. 

Skidt, der er nok andre der melder om Beers dagsform :) 

Ja, hvis du lige venter et par dage,

med mindre der kommer noget i vejen :-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...