Hop til indhold

Recommended Posts

sextossen skrev, den 11.4.2019 at 17:16:

Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg synes nu der er flere der gør det fuldt ud lige så godt som Beer, for ikke at sige en del bedre,  jeg mener at både Ten og Bee er en klasse over, men jeg vil medgi at hun ligger i top 5 af thaipigerne.

Beer top 3.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, den 11/4/2019 at 12:16:

Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg synes nu der er flere der gør det fuldt ud lige så godt som Beer, for ikke at sige en del bedre,  jeg mener at både Ten og Bee er en klasse over, men jeg vil medgi at hun ligger i top 5 af thaipigerne.

Godt vi ikke alle har Beer som topfavorit, så ville køen jo blive ulidelig lang.

vil da godt medgive at andre piger yder lige så gode ydelser som Beer. For mit vedkommende, har jeg ikke mødt andre, som jeg svinger lige så godt med, og som er lige så gode til at skjule, at det er forretning, det vi laver. Med andre ord ser jeg frem til den dag Beer igen er i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, den ‎24‎-‎04‎-‎2019 at 10:54:

Godt vi ikke alle har Beer som topfavorit, så ville køen jo blive ulidelig lang.

vil da godt medgive at andre piger yder lige så gode ydelser som Beer. For mit vedkommende, har jeg ikke mødt andre, som jeg svinger lige så godt med, og som er lige så gode til at skjule, at det er forretning, det vi laver. Med andre ord ser jeg frem til den dag Beer igen er i landet.

Har nogen hørt hvornår Beer igen lander i Vejle?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ridderlig skrev, for 30 minutter siden:

Jeg er ret sikker på, at hun ikke arbejder i en bar. 

Nærmrer fra en ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, den 11/6/2019 at 09:41:

Hun kommer sidst i juli

Nogen der ved noget nærmere om datoen ?

til mig sagde hun, at hun ville være tilbage i juni, måske hun ikke helt har styr på månederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, den 18/6/2019 at 21:25:

Nogen der ved noget nærmere om datoen ?

til mig sagde hun, at hun ville være tilbage i juni, måske hun ikke helt har styr på månederne.

Hun kommer i juli. Hun er ved at tjene til rejsen nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, 1 time siden:

Hun kommer i juli. Hun er ved at tjene til rejsen nu. 

Passer ikke. 

Hun har netop fortalt mig, at hun af private årsager først kommer sidst i august. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ridderlig skrev, for 1 minut siden:

Passer ikke. 

Hun har netop fortalt mig, at hun af private årsager først kommer sidst i august. 

Thaipigerne skifter standpunkter og ændrer mening alt efter humør og det er lige skete for 3 minutter siden :) 

Regn med hun er her, når I ser hende :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 44 minutter siden:

Thaipigerne skifter standpunkter og ændrer mening alt efter humør og det er lige skete for 3 minutter siden :) 

Regn med hun er her, når I ser hende :rolleyes:

Du er da virkelig en “thaipige- kender”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ridderlig skrev, for 6 minutter siden:

Du er da virkelig en “thaipige- kender”

Det er der vist ingen der er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Det er der vist ingen der er :)

Precis :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, den ‎21‎-‎06‎-‎2019 at 12:07:

Du er da virkelig en “thaipige- kender”

Tja, den beskrivelse han kommer med er faktisk ikke helt ved siden af. 

Thaier kan skifte mening fra det ene øjeblik til det andet. Efter at have færdes blandt thaier gennem en del år og at have været i Thailand så har jeg i hvert fald fået en vis form for kynisme. Man kan/skal aldrig stole 100% på dem og aftaler/meninger kan ændres fra det ene øjeblik til det andet alt efter hvad der passer bedst for dem. 

Pt. ser det jo så ud til at hendes egen melding er ultimo august, og ud fra billederne så synes jeg det ser ud til hun har tabt sig, så der er noget at glæde sig til for alle fans … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 24.6.2019 at 00:53:

Tja, den beskrivelse han kommer med er faktisk ikke helt ved siden af. 

Thaier kan skifte mening fra det ene øjeblik til det andet. Efter at have færdes blandt thaier gennem en del år og at have været i Thailand så har jeg i hvert fald fået en vis form for kynisme. Man kan/skal aldrig stole 100% på dem og aftaler/meninger kan ændres fra det ene øjeblik til det andet alt efter hvad der passer bedst for dem. 

Pt. ser det jo så ud til at hendes egen melding er ultimo august, og ud fra billederne så synes jeg det ser ud til hun har tabt sig, så der er noget at glæde sig til for alle fans … 

Ingen kan vel forvente at hun er her før hun lander. Det kan jo være at hun har et liv i Thailand også ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Big3lover skrev, for 28 minutter siden:

Det kan jo være at hun har et liv i Thailand også 

Ja, hvis det er der hun er :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
møgsvinet skrev, den 24.6.2019 at 00:53:

Pt. ser det jo så ud til at hendes egen melding er ultimo august, og ud fra billederne så synes jeg det ser ud til hun har tabt sig, så der er noget at glæde sig til for alle fans … 

Ja hun rykkede jo sjovt nok lige en annonce ind den dag hendes tilbagekomst blev diskuteret her på EG. Hun kører nok stadig på dansk tid :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Ja hun rykkede jo sjovt nok lige en annonce ind den dag hendes tilbagekomst blev diskuteret her på EG. Hun kører nok stadig på dansk tid :lol:

Der er jo nok en del  herinde der refererer flittigt til hende og jeg ved da fra tidligere at hun også selv har fulgt lidt med i trådene om hende herinde via Google Translate. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
møgsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Der er jo nok en del  herinde der refererer flittigt til hende og jeg ved da fra tidligere at hun også selv har fulgt lidt med i trådene om hende herinde via Google Translate. 

Jow, jow. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, den 11.7.2019 at 16:18:

Tidszone sidst jeg mødte hende var DK tid plus 5 timer. Så dansk eller EU tid næ den holder ikke. 

Hej Timber,

Vil det sige, at du fandt baren i Pattaya, hvor Beer/Nok/Nut arbejder? Ankommer til Pattaya på mandag, og vil da gerne slå et smut forbi, og genopfriske bekendtskabet.:P

Smid mig evt. en PM, hvis ikke du vil have navnet på baren ud i en større forsamling.

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, den 11/7/2019 at 16:18:

Tidszone sidst jeg mødte hende var DK tid plus 5 timer. Så dansk eller EU tid næ den holder ikke. 

Timber, du er fuld af løgn. 

Hun har aldrig arbejdet som bargirl - og jeg ved du ikke har mødt hende. 

Hvorfor skrive sådan noget pis?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...