Hop til indhold

Recommended Posts

Lige en beskrivelse af gårsdagens besøg hos Kat i Randers ( nej der er ikke noget link til hende, men utallige tråde om hende)

Jeg har en skulder, der er rigtig træls, hvor der flere gange er sprøjtet binyrebark hormon ind i. I går var den i mere smertefuld tilstand end ellers, så jeg besluttede, at massage måske kunne lindre lidt. Jeg havde egentligt tænkt mig, at det skulle foregå hos river kwai i Vestergade, men der var ikke rigtig tid i går. Lidt skuffet gik jeg derfra igen, men med tanke på, hvem der så kunne løse problemet, for lige på daværende tidspunkt havde jeg egentligt ikke tænkt mig at der skulle sex med i forløbet. Jeg gik lidt rundt og endte i gyden hos Kat, gik hen til døren og gik ind. Kat var lige ude for at få noget vand, og hun sagde: Jeg kan ikke massere dig nu, men gik så helt tæt på og sagde men kom igen om 30 min. - Der var pissehamrende koldt, men jeg gik en tur og kom tilbage. Kat smilede over hele 5 øren da jeg kom ind og bød mig velkommen med ordene: Det er da længe siden du har besøgt mig, hvorefter jeg blev vist ind i det bageste rum. Af med tøjet og ned på briksen. Da Kat lige mærkede min kolde krop udbrød hun - hold da op, du er kold og så hentede hun en stak varme håndklæder jeg fik over mig, så varmen kom tilbage i kroppen. Vi snakkede lidt om skulderen og jeg fortalte hende at lægerne havde givet mig nogle indsprøjtninger men at hendes massage altid lindrede smerten. Det blev hun overraskende glad for at høre og gik så i gang med en grundig massage af kroppen, og da den var ved at være færdig tog hun fat i min halvstive pik, og spurgte om han også trængte, og det gjorde han naturligvis, jeg fortalte hende, at jeg ikke havde penge nok til fuld pakke, og hun svarede, det gør ikke noget og det finder vi nok ud af. Jeg fik hele den kendte kat tur, med fingre i røven, tunge i røven, knalderi, og jeg var lige ved at komme, så hun stoppede og sagde vendt lidt, hvorefter hun lige trillede ærten lidt og sagde kom så igen, på igen og hun var helt vild, jeg tror faktisk hun kom i flere orgasmer der. Ud af hende igen og hun spurgte om hun måtte sutte for resten så hun kunne få sprøjt i munden. Det var helt ok med mig, og som sådan endte det også. Så hentede hun lidt vand til os, rørte lidt ved mit bildæk og sagde, du skal komme her noget mere så vi kan arbejde det der væk. Vi fik tøjet på, stod ude i butikken og småsnakkede lidt og jeg kender jo prisen på det hele, jeg viste hende at det var sandt, jeg ikke havde penge med til fuld pakke, så jeg slap med en plovmand for hele turen. Jeg tilbød dog at gå hen og hæve de sidste 500, men hun sagde. Du forlanger aldrig rabat, og du er sød og venlig, så det er ok i dag. Jeg gik derfra med en mindre øm skulder og pungene tømt, og på trods af det kulde og blæst smilede jeg hele vejen hjem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 37 minutter siden:

Lige en beskrivelse af gårsdagens besøg hos Kat i Randers ( nej der er ikke noget link til hende, men utallige tråde om hende)

Jeg har en skulder, der er rigtig træls, hvor der flere gange er sprøjtet binyrebark hormon ind i. I går var den i mere smertefuld tilstand end ellers, så jeg besluttede, at massage måske kunne lindre lidt. Jeg havde egentligt tænkt mig, at det skulle foregå hos river kwai i Vestergade, men der var ikke rigtig tid i går. Lidt skuffet gik jeg derfra igen, men med tanke på, hvem der så kunne løse problemet, for lige på daværende tidspunkt havde jeg egentligt ikke tænkt mig at der skulle sex med i forløbet. Jeg gik lidt rundt og endte i gyden hos Kat, gik hen til døren og gik ind. Kat var lige ude for at få noget vand, og hun sagde: Jeg kan ikke massere dig nu, men gik så helt tæt på og sagde men kom igen om 30 min. - Der var pissehamrende koldt, men jeg gik en tur og kom tilbage. Kat smilede over hele 5 øren da jeg kom ind og bød mig velkommen med ordene: Det er da længe siden du har besøgt mig, hvorefter jeg blev vist ind i det bageste rum. Af med tøjet og ned på briksen. Da Kat lige mærkede min kolde krop udbrød hun - hold da op, du er kold og så hentede hun en stak varme håndklæder jeg fik over mig, så varmen kom tilbage i kroppen. Vi snakkede lidt om skulderen og jeg fortalte hende at lægerne havde givet mig nogle indsprøjtninger men at hendes massage altid lindrede smerten. Det blev hun overraskende glad for at høre og gik så i gang med en grundig massage af kroppen, og da den var ved at være færdig tog hun fat i min halvstive pik, og spurgte om han også trængte, og det gjorde han naturligvis, jeg fortalte hende, at jeg ikke havde penge nok til fuld pakke, og hun svarede, det gør ikke noget og det finder vi nok ud af. Jeg fik hele den kendte kat tur, med fingre i røven, tunge i røven, knalderi, og jeg var lige ved at komme, så hun stoppede og sagde vendt lidt, hvorefter hun lige trillede ærten lidt og sagde kom så igen, på igen og hun var helt vild, jeg tror faktisk hun kom i flere orgasmer der. Ud af hende igen og hun spurgte om hun måtte sutte for resten så hun kunne få sprøjt i munden. Det var helt ok med mig, og som sådan endte det også. Så hentede hun lidt vand til os, rørte lidt ved mit bildæk og sagde, du skal komme her noget mere så vi kan arbejde det der væk. Vi fik tøjet på, stod ude i butikken og småsnakkede lidt og jeg kender jo prisen på det hele, jeg viste hende at det var sandt, jeg ikke havde penge med til fuld pakke, så jeg slap med en plovmand for hele turen. Jeg tilbød dog at gå hen og hæve de sidste 500, men hun sagde. Du forlanger aldrig rabat, og du er sød og venlig, så det er ok i dag. Jeg gik derfra med en mindre øm skulder og pungene tømt, og på trods af det kulde og blæst smilede jeg hele vejen hjem. 

Tak for din gode fortælling hvor er det  KAT  har stedet ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 2 minutter siden:

Tak for din gode fortælling hvor er det  KAT  har stedet ??

Se dette kort. Tryk på Kat i venstre kolonne, og du får alle oplysninger :) 

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_jYz2OF_Jc_w7Sq7w-51EERYTRmY07R4&ll=57.92508219913964%2C8.551665000251774&z=7

 

Hjælp med at holde kortet opdateret, ved at skrive ændringer i denne tråd. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 3 timer siden:

Lige en beskrivelse af gårsdagens besøg hos Kat i Randers ( nej der er ikke noget link til hende, men utallige tråde om hende)

Jeg har en skulder, der er rigtig træls, hvor der flere gange er sprøjtet binyrebark hormon ind i. I går var den i mere smertefuld tilstand end ellers, så jeg besluttede, at massage måske kunne lindre lidt. Jeg havde egentligt tænkt mig, at det skulle foregå hos river kwai i Vestergade, men der var ikke rigtig tid i går. Lidt skuffet gik jeg derfra igen, men med tanke på, hvem der så kunne løse problemet, for lige på daværende tidspunkt havde jeg egentligt ikke tænkt mig at der skulle sex med i forløbet. Jeg gik lidt rundt og endte i gyden hos Kat, gik hen til døren og gik ind. Kat var lige ude for at få noget vand, og hun sagde: Jeg kan ikke massere dig nu, men gik så helt tæt på og sagde men kom igen om 30 min. - Der var pissehamrende koldt, men jeg gik en tur og kom tilbage. Kat smilede over hele 5 øren da jeg kom ind og bød mig velkommen med ordene: Det er da længe siden du har besøgt mig, hvorefter jeg blev vist ind i det bageste rum. Af med tøjet og ned på briksen. Da Kat lige mærkede min kolde krop udbrød hun - hold da op, du er kold og så hentede hun en stak varme håndklæder jeg fik over mig, så varmen kom tilbage i kroppen. Vi snakkede lidt om skulderen og jeg fortalte hende at lægerne havde givet mig nogle indsprøjtninger men at hendes massage altid lindrede smerten. Det blev hun overraskende glad for at høre og gik så i gang med en grundig massage af kroppen, og da den var ved at være færdig tog hun fat i min halvstive pik, og spurgte om han også trængte, og det gjorde han naturligvis, jeg fortalte hende, at jeg ikke havde penge nok til fuld pakke, og hun svarede, det gør ikke noget og det finder vi nok ud af. Jeg fik hele den kendte kat tur, med fingre i røven, tunge i røven, knalderi, og jeg var lige ved at komme, så hun stoppede og sagde vendt lidt, hvorefter hun lige trillede ærten lidt og sagde kom så igen, på igen og hun var helt vild, jeg tror faktisk hun kom i flere orgasmer der. Ud af hende igen og hun spurgte om hun måtte sutte for resten så hun kunne få sprøjt i munden. Det var helt ok med mig, og som sådan endte det også. Så hentede hun lidt vand til os, rørte lidt ved mit bildæk og sagde, du skal komme her noget mere så vi kan arbejde det der væk. Vi fik tøjet på, stod ude i butikken og småsnakkede lidt og jeg kender jo prisen på det hele, jeg viste hende at det var sandt, jeg ikke havde penge med til fuld pakke, så jeg slap med en plovmand for hele turen. Jeg tilbød dog at gå hen og hæve de sidste 500, men hun sagde. Du forlanger aldrig rabat, og du er sød og venlig, så det er ok i dag. Jeg gik derfra med en mindre øm skulder og pungene tømt, og på trods af det kulde og blæst smilede jeg hele vejen hjem. 

Tror jeg må gøre stop i Randers en af dagene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 2 timer siden:

Dejlig beskrivelse, kan man få bad hos Kat?

Jeg har aldrig fået bad dernede, men man kan blive tørret af med vådservietter. Der sker dog ikke noget ved at spørge om bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var der var det så intenst at jeg først bagefter kom i tanke om at hun havde kneppet mig uden kondom, er der andre der har oplevet dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman
Jyskpik skrev, for 12 timer siden:

Sidst jeg var der var det så intenst at jeg først bagefter kom i tanke om at hun havde kneppet mig uden kondom, er der andre der har oplevet dette?

Ja. Har oplevet det for nogle år siden. Er derfor stoppet ved Kat 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det næsten sket for mig... jeg var nød til stop hende og bed om at få kondom på... mener hun sagde noget om hun var ren eller noget i den stil... troede det var kun mig. Godt nok glade for jeg har ikke været ned og slikke hende!

Jeg kommer hellere ikke til at besøge hende igen... desvære, fordi hun kan nogle tricks!

Redigeret af Calif65

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende tråd og fin anmeldelse/info

 

Nogen som kan svare på hvad hun tilbyder af ydelser (massage og sex)?? Søger en pæn kvinde der tilbyder god service og som gerne modtager anal.
Hvordan ser hun ud og hvor gammel vil i tro hun ca. er?

 

Hvis hun kan finde på at gøre det uden kondom vil jeg gerne høre om der er nogen som er blevet smittet! Det er jo ikke alle positive svar som er gode!!! ;)

 

Hilsen Traveren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
traveren skrev, for 3 timer siden:

Spændende tråd og fin anmeldelse/info

 

Nogen som kan svare på hvad hun tilbyder af ydelser (massage og sex)?? Søger en pæn kvinde der tilbyder god service og som gerne modtager anal.
Hvordan ser hun ud og hvor gammel vil i tro hun ca. er?

 

 

Hun giver rigtig god  massage. Derudover tilbyder hun hj. Er du kendt kunde giver hun også blow, rimning og fp. Jeg er aldrig blevet tilbudt bad eller hun ville vaske mit tøj.:) Om hun tilbyder anal er vel bare et spørgsmål og der er nok store sedler. ;)

Hun ser ud som hun gør, og har en passende alder. Højde og drøjde passer sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 11 minutter siden:

Hun giver rigtig god  massage. Derudover tilbyder hun hj. Er du kendt kunde giver hun også blow, rimning og fp. Jeg er aldrig blevet tilbudt bad eller hun ville vaske mit tøj.:) Om hun tilbyder anal er vel bare et spørgsmål og der er nok store sedler. ;)

Hun ser ud som hun gør, og har en passende alder. Højde og drøjde passer sammen. 

Man behøver altså ikke at være en kendt kunde for at få blow og fp. Det er nok mere et spørgsmål om kemi og penge:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende tråd.. jeg bor tæt på Randers, og har aldrig besøgt hende. Måske det skal afprøves ;-) Er hun en ældre kvinde?

Findes der billeder af hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Djurs8500 skrev, for 2 minutter siden:

Spændende tråd.. jeg bor tæt på Randers, og har aldrig besøgt hende. Måske det skal afprøves ;-) Er hun en ældre kvinde?

Findes der billeder af hende ?

Skyder hende til plus 35 fin krop.

Har ikke set billedet af hende. Men har et par stykker på nethinden og de er gode.

Hendes tunge kan noget som ingen andre på en god dag.

anbefaler gerne 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er billede af Kat på skiltet udenfor "klinikken", men der er ikke noget på nettet.

Det er rigtigt at hun er hurtig til at gå i gang med oral/samleje uden gummi hvis ikke man stopper hende. Måske kommer det også an på kundens personlige hygiejne og andet, hvad ved jeg, selv om jeg nu ikke har indtryk af at hun er sart jf hendes rim-jobs.

Disse bryder jeg mig iøvrigt ikke om. Det er for nedværdigende til at det er noget jeg ønsker at deltage i, og hvad i h...... får jeg fysisk ud af at blive kysset i røven? Det må give nogen mennesker en form for psykisk dominansfølelse. Hver sin lyst, og der er jo ingen tvang involveret. Nu er det prøvet, og så ved jeg dét.

Jeg ville heller aldrig kysse Kat hverken i den ene eller anden ende pga hendes præventions- og rimmingvaner selv om hun lagde op til det. Så godt kan jeg heller ikke li' mine logebrødre her på EG.

Jeg har været hos Kat to gange, første gang oplevede jeg at blive efterladt midt i det hele, kunne høre diskussioner mellem Kat og en anden kunde gennem døren, hvorefter der gik 5 minutter, så kom der en anden lidt ældre model med MEGET kolde hænder og gjorde jobbet færdig på nogenlunde kvalificeret vis. Det er dog min overbevisning at denne uacceptable adfærd er et overstået kapitel for Kat, det har hun fået meget kritik for, og sidste gang blev døren låst. Ved godt jeg burde være skredet, men var for gejl på det tidspunkt.

Når alt kommer til alt kunne jeg godt finde på at besøge Kat igen. God massage. Tager godt fat i de ømme steder, og kan selv finde dem. Sød at tale med. Vild sex som der bliver lagt frækt op til. Pæn dame, og det er rigtigt at alder, vægt og det andet passer sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dumpex skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har en nummer til hende så man kan booke en tid ??

 

Søg på Kat i linket du ser i min signatur :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dumpex skrev, for 26 minutter siden:

Kan ikke finde det kan du smide den til mig på PB 

 

Kat Thai Massage

Vester Kirkestræde 2 8900 Randers
Tlf. 50 21 50 22
 

Du leder efter Kat i kolonnen tv og trykker på navnet. Vupti zoomer kortet ind, og du får placering samt adresse mv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...