Hop til indhold

Recommended Posts

Jyskpik skrev, den 1/3/2018 at 17:55:

Sidst jeg var der var det så intenst at jeg først bagefter kom i tanke om at hun havde kneppet mig uden kondom, er der andre der har oplevet dette?

Yup. Desværre går kat ikke ind for beskyttelse så man skal være på vagt da hun uden og spørge bare gør det. 

Også derfor jeg pt holder mig væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Kat for første gang idag, min krop var øm efter opstart på træning igen efter en pause og trængte til at blive løsnet lidt op. Jeg havde ingen tanker om sex, blot en god massage og havde hørt at det var hun god til............her kan jeg kun tilslutte mig, super god kropsmassage, går virkeligt i dybden og finder de ømme steder. Kropsmassagen var bestemt til UG - den kommer jeg gerne og får igen.

Efter ca 45 minutters kropsmassage (hvor pikken jo heller ikke var gået helt fri af lidt massage) spurgte hun om jeg ville ha et bj eller hj......inden jeg nåede at svare havde hun den i munden......så ja et bj skulle jeg jo da ha..........jeg fik hende til at tage kjole og bh af så jeg kunne røre de ganske gode bryster imens. Hun sutter som en drøm og den fingermassage bagi samtidig er bare for frækt......hun fik ladningen i munden og jeg var så bestemt en super tilfreds kunde.....kommer helt sikkert og får samme tur igen snart.

Kat er en ca. 40 årig tøs (hun sagde hun har en datter på 21) med en pæn krop, skønne bryster...............jeg spurgte ikke efter fuldpakke og blev ej heller tilbudt det............er heller ikke sikker på jeg ønsker andet end det jeg fik, ren afslapning og en super forløsning uden at blive forpustet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
B Skov skrev, for 1 time siden:

Besøgte Kat for første gang idag, min krop var øm efter opstart på træning igen efter en pause og trængte til at blive løsnet lidt op. Jeg havde ingen tanker om sex, blot en god massage og havde hørt at det var hun god til............her kan jeg kun tilslutte mig, super god kropsmassage, går virkeligt i dybden og finder de ømme steder. Kropsmassagen var bestemt til UG - den kommer jeg gerne og får igen.

Efter ca 45 minutters kropsmassage (hvor pikken jo heller ikke var gået helt fri af lidt massage) spurgte hun om jeg ville ha et bj eller hj......inden jeg nåede at svare havde hun den i munden......så ja et bj skulle jeg jo da ha..........jeg fik hende til at tage kjole og bh af så jeg kunne røre de ganske gode bryster imens. Hun sutter som en drøm og den fingermassage bagi samtidig er bare for frækt......hun fik ladningen i munden og jeg var så bestemt en super tilfreds kunde.....kommer helt sikkert og får samme tur igen snart.

Kat er en ca. 40 årig tøs (hun sagde hun har en datter på 21) med en pæn krop, skønne bryster...............jeg spurgte ikke efter fuldpakke og blev ej heller tilbudt det............er heller ikke sikker på jeg ønsker andet end det jeg fik, ren afslapning og en super forløsning uden at blive forpustet... 

Du har en pointe her. 

Sommetider er det helt fantastisk dejligt bare at lade sig servicere. 

Ikke noget krav om rejsning, stikke den ind osv. Bare ligge og nyde at blive forkælet, og kommer der så en udløsning, er det dejligt, men uden udløsning er det nu også dejligt. 

Har fået udløsning en del gange uden at have rejsning. De er helt fantastiske. Ganske anderledes, en når den er stiv. 

Livet og nydelsen er dejligt mangfoldigt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden:

Du har en pointe her. 

Sommetider er det helt fantastisk dejligt bare at lade sig servicere. 

Ikke noget krav om rejsning, stikke den ind osv. Bare ligge og nyde at blive forkælet, og kommer der så en udløsning, er det dejligt, men uden udløsning er det nu også dejligt. 

Har fået udløsning en del gange uden at have rejsning. De er helt fantastiske. Ganske anderledes, en når den er stiv. 

Livet og nydelsen er dejligt mangfoldigt :) 

Den lader vi lige "stå" et øjeblik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Den lader vi lige "stå" et øjeblik.

Jeps. 

Og en af de mest fantastiske oplevelser man kan have med en pige der i detaljer forstår en pik, PIKKKK, er at få den slikket op fra slap. Men se, dem er der ikke mange af :mellow:

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Jeps. 

Og en af de mest fantastiske oplevelser man kan have med en pige der i detaljer forstår en pik, PIKKKK, er at få den slikket op fra slap. Men se, dem er der ikke mange af :mellow:

 

Og @StudineMILF synes det er sjovt. Jo jo såee den fangede hun nok ikkkkkkkkk ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jeps. 

Og en af de mest fantastiske oplevelser man kan have med en pige der i detaljer forstår en pik, PIKKKK, er at få den slikket op fra slap. Men se, dem er der ikke mange af :mellow:

Jeg kom engang hos en tantrapige på Vestegnen, og hun sagde, at det bedste, hun vidste, var at mærke en pik vokse i munden på hende :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kom engang hos en tantrapige på Vestegnen, og hun sagde, at det bedste hun vidste, var at mærke en pik vokse i munden på hende :)

Jeps. Og omvendt.. At slikke en naturligt fugtig kusse, op til drivende, frådende våd. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
B Skov skrev, for 6 timer siden:

Besøgte Kat for første gang idag, min krop var øm efter opstart på træning igen efter en pause og trængte til at blive løsnet lidt op. Jeg havde ingen tanker om sex, blot en god massage og havde hørt at det var hun god til............her kan jeg kun tilslutte mig, super god kropsmassage, går virkeligt i dybden og finder de ømme steder. Kropsmassagen var bestemt til UG - den kommer jeg gerne og får igen.

Efter ca 45 minutters kropsmassage (hvor pikken jo heller ikke var gået helt fri af lidt massage) spurgte hun om jeg ville ha et bj eller hj......inden jeg nåede at svare havde hun den i munden......så ja et bj skulle jeg jo da ha..........jeg fik hende til at tage kjole og bh af så jeg kunne røre de ganske gode bryster imens. Hun sutter som en drøm og den fingermassage bagi samtidig er bare for frækt......hun fik ladningen i munden og jeg var så bestemt en super tilfreds kunde.....kommer helt sikkert og får samme tur igen snart.

Kat er en ca. 40 årig tøs (hun sagde hun har en datter på 21) med en pæn krop, skønne bryster...............jeg spurgte ikke efter fuldpakke og blev ej heller tilbudt det............er heller ikke sikker på jeg ønsker andet end det jeg fik, ren afslapning og en super forløsning uden at blive forpustet... 

Må jeg spørge hvor meget du skulle af med?

Jeg har fået fp hos Kat et par gang men vil hellere “bare” få et bj... 

Redigeret af Calif65

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Kat er Kat og vel egentlig Ok :D hun er som hun er, og vel faktisk en Ok Thai :huh:

om man syntes om eller ej, ja så gør hun dog sit bedste, og husk man selv styrer,

hva man vil have, det er op til dig, Kat er en go Kat med eller uden trusser :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
B Skov skrev, for 15 timer siden:

Besøgte Kat for første gang idag, min krop var øm efter opstart på træning igen efter en pause og trængte til at blive løsnet lidt op. Jeg havde ingen tanker om sex, blot en god massage og havde hørt at det var hun god til............her kan jeg kun tilslutte mig, super god kropsmassage, går virkeligt i dybden og finder de ømme steder. Kropsmassagen var bestemt til UG - den kommer jeg gerne og får igen.

Efter ca 45 minutters kropsmassage (hvor pikken jo heller ikke var gået helt fri af lidt massage) spurgte hun om jeg ville ha et bj eller hj......inden jeg nåede at svare havde hun den i munden......så ja et bj skulle jeg jo da ha..........jeg fik hende til at tage kjole og bh af så jeg kunne røre de ganske gode bryster imens. Hun sutter som en drøm og den fingermassage bagi samtidig er bare for frækt......hun fik ladningen i munden og jeg var så bestemt en super tilfreds kunde.....kommer helt sikkert og får samme tur igen snart.

Kat er en ca. 40 årig tøs (hun sagde hun har en datter på 21) med en pæn krop, skønne bryster...............jeg spurgte ikke efter fuldpakke og blev ej heller tilbudt det............er heller ikke sikker på jeg ønsker andet end det jeg fik, ren afslapning og en super forløsning uden at blive forpustet... 

Hej alle I "Kat-nydere".

Er der nogen af jer, der ved, om "Kat-killingen" også giver massage? Nu da hun alligevel er nævnt i B Skovs anmeldelse?

Da hvad og pris??

Go  søndag.

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Aalborg skrev, for 2 timer siden:

Hej alle I "Kat-nydere".

Er der nogen af jer, der ved, om "Kat-killingen" også giver massage? Nu da hun alligevel er nævnt i B Skovs anmeldelse?

Da hvad og pris??

Go  søndag.

Ja kat gir’ massage, hun er en af de få frække thaimassøger der faktisk kan massere – hendes massage er lidt speciel idet hun bruger elementer fra den klassiske thaimassage som bla. består af bøj-stræk-vrid og ikke kun oljeplask.


Det er en 2-3 år siden jeg har besøgt hende men jeg gætter på at hendes priser er de samme – i øvrigt de samme standard priser for Randers.


Der er flere ældre tråde om hende – søg og du skal finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
mature man skrev, for 17 minutter siden:

Ja kat gir’ massage, hun er en af de få frække thaimassøger der faktisk kan massere – hendes massage er lidt speciel idet hun bruger elementer fra den klassiske thaimassage som bla. består af bøj-stræk-vrid og ikke kun oljeplask.


Det er en 2-3 år siden jeg har besøgt hende men jeg gætter på at hendes priser er de samme – i øvrigt de samme standard priser for Randers.


Der er flere ældre tråde om hende – søg og du skal finde.

Hej mature man.

Tak for oplysningerne. Dem er jeg allerede godt bekendt med, MEN som jeg skriver "Kat-killingen", hvormed jeg mener hendes datter på 21 år!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Kuk-kuk skrev, for 10 timer siden:

Hej Aalborg

 

tror du blot skal læse det som noget Kat har nævnt i en samtale, ikke at hendes datter også arbejder der.

Hej kuk-kuk.

Oki. Men oplysningen kunne måske være interessant, uanset om "Kat-killingen" arbejder hos/med Kat eller et andet sted. Der er jo noget med, at "som mor - så datter".

Hvis nogen ved/hører nærmere er jeg interesseret.

Go aften til alle læsere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 15/4/2018 at 22:17:

Hej kuk-kuk.

Oki. Men oplysningen kunne måske være interessant, uanset om "Kat-killingen" arbejder hos/med Kat eller et andet sted. Der er jo noget med, at "som mor - så datter".

Hvis nogen ved/hører nærmere er jeg interesseret.

Go aften til alle læsere.

"Kat-killingen"/datteren arbejder der ikke, hun er flyttet hjem til Thailand sagde Kat........så prisen er nok en flybillet og en større eftersøgning hvis det skal lykkedes. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det Kat's tur til at prøve den store og wow hun red den flot.. Hun var dog mest glad for at få den bagfra op af væggen.. Så frækt at høre hende stønne højt og bare tigge om mere!

Redigeret af onlybeas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, den ‎01‎-‎03‎-‎2018 at 17:55:

Sidst jeg var der var det så intenst at jeg først bagefter kom i tanke om at hun havde kneppet mig uden kondom, er der andre der har oplevet dette?

Jeg har oplevet at vi var gået i gang uden knaldballon, men fik dog hurtigt ændret på den tilstand, og sjovt nok så respekter hun det, så de efterfølgende gange jeg er "kommet" i Kat har det altid været med gummi når der knaldes og afslutning i munden uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
golf 2 skrev, 1 time siden:

Hvordan er Kat åbnes tider..???

Der er ikk meget på Kat når man Google hende

prøv at kopiere denne streng ind i Google:  kat site:eroguide.dk

Der er masser af hits. Nok en af de meste omtalte massører.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det må man sige.. Der kommer mange søgeresultater frem på Google.. Hun er jo ikke ny i spillet ;) 

Bare skriv Kat thai massage Randers :P 

Redigeret af onlybeas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...