Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
RandersBo skrev, for 2 minutter siden:

Synes da sådan set også information til 'Nytilsex' var på sin plads. Han vader jo formentlig rundt med 3 forskellige kønssygdomme nu.. Og til god advarsel for hans fremtidige arbejdstagere...

 

 

RandersBo skrev, for 1 minut siden:

Nu var vi ikke ude i en generel debat, som Nytilsex formentlig (åbenlyst ikke kunne man sige!) ikke læser

Det er sådan set lige gyldigt. For det først tvivler jeg på at nytilsex ændre adfær ligegyldigt hvor meget du hetzer ham. For det andet er der klare regler her på boardet. Diskution for/imod sex uden gummi er offtopic i anmeldelser og efterlysninger men fuldt legalt i general debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den flittige skrev, for 1 minut siden:

Det jeg har skrevet er jo blevet væk.

Da jeg ikke er Præst, gentager jeg ikke.

Det er slettet fordi du skrev det i den forkerte debat. Diskution for/imod uden gummi er offtopic anmeldelses og efterlysnings fora men fuldt legalt i general debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det noen som har besøkt henne nylig og har en erfaring å dele? Vurderer å ta ein tur ned fra Norge å besøke henne, da jeg var meeget tilfreds sist gang jeg var der men det er snart 2 år siden . så lurte på om hun fortsatt driver med samme dilige sevce med finger og tunge opp bak ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
norge79 skrev, for 10 timer siden:

Er det noen som har besøkt henne nylig og har en erfaring å dele? Vurderer å ta ein tur ned fra Norge å besøke henne, da jeg var meeget tilfreds sist gang jeg var der men det er snart 2 år siden . så lurte på om hun fortsatt driver med samme dilige sevce med finger og tunge opp bak ?

Jeg tror det er en 3-4 måneder siden jeg var der sidst, og da jeg gik derfra gik jeg lidt med en tanke om at det nok også var sidste gang jeg var der. Hun peb lidt over at det var længe siden jeg havde været der (havde ikke den bedste oplevelse forrige gang, men ville give hende en chance igen). Jeg blev så desværre hurtigt mindet om hvorfor det var længe siden. Massagen er såmænd fin nok da jeg godt kan lide en god hård massage. Det gik desværre bare ret hurtigt over i at hun ville pirre mig og have mig vendt rundt. Jeg har normalt ikke noget imod at hun leger med min røv, men den dag var jeg ikke så meget i humør til det og hun gik lidt for hårdt til den så det ikke var behageligt. Jeg var mere i humør til at lege lidt med hende og kneppe hende godt og grundigt. Det var hun så ikke så stemt for. Det var meget lidt jeg fik sjoveren ind i varmen før hun igen havde fået vredet sig rundt og flåede hårdt i sjoveren med den ene hånd mens hun forsøgte at banke den anden langt op i røven på mig. Jeg stoppede hende et par gange i at rode i min røv og sagde 'ikke i dag' og hun beklagede sig lidt fordi hun gerne ville lege med den. Der gik også kun ret kort tid før hun var på vej op i min røv igen … og igen … Hendes håndjob var også ret ubehageligt da hun ved hvert ryk klaskede hendes hånd ned i mine boller så det gjorde ondt. Jeg følte at det var ret lige meget hvad jeg gerne ville den dag. Det handlede mere om hvad hun ville. 
Så min konklusion er at de sidste par gange jeg har været der har hun ikke været så stemt for at jeg kneppede hende men har haft mere travlt med at flå i banditten med den ene hånd mens hun flåede i mit røvhul med den anden hånd. Normalt har jeg som sagt ikke noget imod det, men det fungerede bare ikke for mig den dag og så synes jeg det var træls at det ikke blev respekteret. For mig har de sidste par gange virket som at hun bare ville have det overstået hurtigst muligt med så lidt pik til hende som muligt. Jeg tænker at hun har fået de chancer jeg har lyst til at give hende og tror ikke jeg kommer der mere. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker så mye for tibakemelding, hørrs ut som servicen har dabbet av som jeg leser fra andre også her inne. Noen forslag til noen andre som utfører samme "service" som cat ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
norge79 skrev, for 13 timer siden:

Er det noen som har besøkt henne nylig og har en erfaring å dele? Vurderer å ta ein tur ned fra Norge å besøke henne, da jeg var meeget tilfreds sist gang jeg var der men det er snart 2 år siden . så lurte på om hun fortsatt driver med samme dilige sevce med finger og tunge opp bak ?

Var hos Kat i sidste uge, fik som normalt en rigtig lækker og fræk massage, selvfølgelig med hendes tunge i hullet og endte som altid med at kneppe hende i flere stillinger for at afslutte ud over hndes frække ansigt.

Så for mig, stadig ik helt skidt og altid et besøg vær på de kanter.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i dag forbi hos Kat endnu engang.

Som altid smilende velkomst, med kram og et stort kys, for derefter at smide kludene og smide mig hen.

Kat var meget klar idag og da egentlig ik kom efter massage idag men ren pirring og vild sex var det var hvad jeg fik.

Efter 90 min stod jeg på gaden og videre gik det.

Tak Kat for en super ridetur og for at se dig med mine safter i hele hovedet igen igen.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...