Hop til indhold

Recommended Posts

onlybeas skrev, 1 time siden:

Hun er SÅ skøn ;) 

Det lyder godt. Jeg har lavet en booking med SMS uden problemer. I hører nærmere når jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensthai skrev, for 3 minutter siden:

Det lyder godt. Jeg har lavet en booking med SMS uden problemer. I hører nærmere når jeg har besøgt hende.

Det ser vi frem til ;) giv hende den godt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 6 timer siden:

Nu må denne uendelige og meget lidt interesssnte tråd snart gerne slutte.

utroligt mange intetsigende kommentarer.

Ja, blandt andet din..

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 20 timer siden:

Nu må denne uendelige og meget lidt interesssnte tråd snart gerne slutte.

utroligt mange intetsigende kommentarer.

Det er jeg fuldstændig enig i......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

I går eftermiddags blev det så min tur til at besøge Kat for første gang.

Jeg må sige at jeg bare elsker hendes flirtende personlighed, og stemningen blev hurtigt rigtig god. ;)

Fik en super super god og hård massage af ryg og problemområder. Der er power i hendes små hænder. :D

Hun er vildt god til at pirre og strejfe de rigtige steder. Især den hun gør med at placere hendes ene knæ ved skridtet af en imens hun masserer ryggen, og knæet så konstant gnubber mod ens pik. Det er første gang jeg prøver en thai massage, hvor jeg bliver så liderlig, at pikken er stål stiv fra start til slut.

Jeg fik også den samme anale behandling som andre beskriver her. Den fik ikke for lidt med både fingre og tunge i røven. Hun virker til oprigtigt at nyde at give anal behandling, og hun var faktisk fra første sekund meget interesseret i min røv. Det vil slet ikke forbavse mig, hvis hun har en manderøv fetish. :wub:

Sexen var også super, og jeg afsluttede i hendes mund med hendes finger i røven - ja eksploderede er nok bedre beskrevet, og måtte nærmest tigge hende om at stoppe til sidst. :lol:

Hun er simpelthen bare en perle, og i mine øjne også en attraktiv lille sag.<3 Glæder mig allerede til næste gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, 1 time siden:

I går eftermiddags blev det så min tur til at besøge Kat for første gang.

Jeg må sige at jeg bare elsker hendes flirtende personlighed, og stemningen blev hurtigt rigtig god. ;)

Fik en super super god og hård massage af ryg og problemområder. Der er power i hendes små hænder. :D

Hun er vildt god til at pirre og strejfe de rigtige steder. Især den hun gør med at placere hendes ene knæ ved skridtet af en imens hun masserer ryggen, og knæet så konstant gnubber mod ens pik. Det er første gang jeg prøver en thai massage, hvor jeg bliver så liderlig, at pikken er stål stiv fra start til slut.

Jeg fik også den samme anale behandling som andre beskriver her. Den fik ikke for lidt med både fingre og tunge i røven. Hun virker til oprigtigt at nyde at give anal behandling, og hun var faktisk fra første sekund meget interesseret i min røv. Det vil slet ikke forbavse mig, hvis hun har en manderøv fetish. :wub:

Sexen var også super, og jeg afsluttede i hendes mund med hendes finger i røven - ja eksploderede er nok bedre beskrevet, og måtte nærmest tigge hende om at stoppe til sidst. :lol:

Hun er simpelthen bare en perle, og i mine øjne også en attraktiv lille sag.<3 Glæder mig allerede til næste gang.

 

Tak for en dejlig beskrivelse af dit frække besøg ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, den ‎09‎-‎06‎-‎2018 at 12:23:

Kunne sgu godt tænke mig at kneppe hende i røven, efter hendes fantastiske tømning af min pik ved Bj

Hun er ikke så skarp i det bagerste, enten er min pik stor ellers slapper hun ikke nok af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at få hele Kats heppekor på nakken er jeg ikke synderlig imponeret. Til de af jer som er glade for besøget, vil jeg bede jer, i jeres svar, respektere at der også kan være andre opfattelser. :)

Først og fremmest er indretningen af lokaler noget usselt.  Selve massagerummet er banket op af ubehandlede spånplader eller tilsvarende. Ikke noget hygge overhovedet i rummet, som ville kunne være med til at skabe en intim stemning. Dertil er der "lokum" i gården. Madrassen som benyttes virker til at have et betræk som ikke skiftes hver gang. Dog virker håndklæde på puden rent.  Kat virkede også irriteret, hvis jeg ikke omgående forstod hendes dansk med thailandsk accent. Hun var desuden ikke snakkesaglig. 

Selve massagen havde jeg forventet bedre. Der var for stor fokus på pikpilleri og for lidt på massagen. Desuden smadrede hun mine boller flere gange, hvilket ikke ligefrem er noget jeg tænder på. Hver gang jeg skulle vende mig, fik jeg et klask i røven, hvilket ikke er min stil. Da pikken skulle poleres var hendes fingre oppe og hilse på min endetarm, i en grad jeg som jeg på ingen måde finder behageligt. Selve håndjobbet er oplevet væsentligt bedre andre steder. Efterfølgende gav hun mig massage, men efter lidt tid kunne jeg konstatere at hun ikke havde gjort noget for at rengøre den finger som havde besøgt min endetarm. Jeg har dog ingen præferencer for at tænde på min egen lort, så jeg tror aldrig jeg har taget så langt et bad efterfølgende, som jeg gjorde efter besøget hos kat.

Jeg vil tro at hvis man er til at tingene foregår lige på og hårdt, så er Kat sikkert fint, men jeg kommer ikke igen. 

Redigeret af Curious George
  • Synes godt om 3
  • Tak 2
  • Haha 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal jeg ikke forsvare kat, men hvis du havde været lidt snu havde du nok lavet en hurtig søgning på hende herinde først, der står beskrevet i flere tråde hvordan hendes fremgangsmåder er. Det kunne jo ha sparet dig for en uheldig oplevelse og de penge. Du kunne jo evt smide et entreprise tilbud ind af døren næste gang du går forbi hvis du mener stedet trænger til en ombygning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curious George skrev, den 12/6/2018 at 09:40:

Med fare for at få hele Kats heppekor på nakken er jeg ikke synderlig imponeret. Til de af jer som er glade for besøget, vil jeg bede jer, i jeres svar, respektere at der også kan være andre opfattelser. :)

Først og fremmest er indretningen af lokaler noget usselt.  Selve massagerummet er banket op af ubehandlede spånplader eller tilsvarende. Ikke noget hygge overhovedet i rummet, som ville kunne være med til at skabe en intim stemning. Dertil er der "lokum" i gården. Madrassen som benyttes virker til at have et betræk som ikke skiftes hver gang. Dog virker håndklæde på puden rent.  Kat virkede også irriteret, hvis jeg ikke omgående forstod hendes dansk med thailandsk accent. Hun var desuden ikke snakkesaglig. 

Selve massagen havde jeg forventet bedre. Der var for stor fokus på pikpilleri og for lidt på massagen. Desuden smadrede hun mine boller flere gange, hvilket ikke ligefrem er noget jeg tænder på. Hver gang jeg skulle vende mig, fik jeg et klask i røven, hvilket ikke er min stil. Da pikken skulle poleres var hendes fingre oppe og hilse på min endetarm, i en grad jeg som jeg på ingen måde finder behageligt. Selve håndjobbet er oplevet væsentligt bedre andre steder. Efterfølgende gav hun mig massage, men efter lidt tid kunne jeg konstatere at hun ikke havde gjort noget for at rengøre den finger som havde besøgt min endetarm. Jeg har dog ingen præferencer for at tænde på min egen lort, så jeg tror aldrig jeg har taget så langt et bad efterfølgende, som jeg gjorde efter besøget hos kat.

Jeg vil tro at hvis man er til at tingene foregår lige på og hårdt, så er Kat sikkert fint, men jeg kommer ikke igen. 

 

 

På min vej op ad E45 rastedes hos Kat. Hun går lige på og hårdt med massagen - ellers OK. Genitalierne får en tur inden vi er kommet til sexen. Det  er ikke efter min smag. Alt lugter af bordel. Man ligger på en madras på gulvet i et tarveligt rum. Jeg havde absolut ikke lyst til mere og gik.

Redigeret af jensthai
2x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curious George skrev, den ‎12‎-‎06‎-‎2018 at 09:40:

Med fare for at få hele Kats heppekor på nakken er jeg ikke synderlig imponeret. Til de af jer som er glade for besøget, vil jeg bede jer, i jeres svar, respektere at der også kan være andre opfattelser. :)

Først og fremmest er indretningen af lokaler noget usselt.  Selve massagerummet er banket op af ubehandlede spånplader eller tilsvarende. Ikke noget hygge overhovedet i rummet, som ville kunne være med til at skabe en intim stemning. Dertil er der "lokum" i gården. Madrassen som benyttes virker til at have et betræk som ikke skiftes hver gang. Dog virker håndklæde på puden rent.  Kat virkede også irriteret, hvis jeg ikke omgående forstod hendes dansk med thailandsk accent. Hun var desuden ikke snakkesaglig. 

Selve massagen havde jeg forventet bedre. Der var for stor fokus på pikpilleri og for lidt på massagen. Desuden smadrede hun mine boller flere gange, hvilket ikke ligefrem er noget jeg tænder på. Hver gang jeg skulle vende mig, fik jeg et klask i røven, hvilket ikke er min stil. Da pikken skulle poleres var hendes fingre oppe og hilse på min endetarm, i en grad jeg som jeg på ingen måde finder behageligt. Selve håndjobbet er oplevet væsentligt bedre andre steder. Efterfølgende gav hun mig massage, men efter lidt tid kunne jeg konstatere at hun ikke havde gjort noget for at rengøre den finger som havde besøgt min endetarm. Jeg har dog ingen præferencer for at tænde på min egen lort, så jeg tror aldrig jeg har taget så langt et bad efterfølgende, som jeg gjorde efter besøget hos kat.

Jeg vil tro at hvis man er til at tingene foregår lige på og hårdt, så er Kat sikkert fint, men jeg kommer ikke igen. 

Hej Curious George

Du får ikke mig på nakken, jeg kan godt genkende din forklaring. Stedet er ikke indbydende og på en dårlig dag, er Kat det bestemt heller ikke. Det skal dog tilføjes, at hun er en fremragende massør når det tager hende, men det passer hende ikke når man ikke vil slippe penge for ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
onlybeas skrev, for 14 minutter siden:

Nogen der har besøgt kat for nyligt :) 

Åh jo jeg mødte hende i går (men ikk for sex, sorry)

hun havde fået den idé, der sku pudses vinduer :P 

men som sædvanligt hyggeligt med knus og kram :wub: 

(jeg har faktisk aldrig kneppet hende) og alligevel det

bedste forhold til hende, hun er sku en ener med det bedste :rolleyes: 

Ja man ska ta Kat for den hun er :wub: ellers tror jeg det er op af Bakke :P

Undskyld Af sporring, men tror det er den bedste Kat i Randers :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...