Hop til indhold

Recommended Posts

Frækkert666 skrev, for 19 minutter siden:

Er det 100 % Kat der er i annoncen ?

Det er 100% Kat på billederne... Navnet og nummeret er noget andet, så kunne være en fake.. Men hvor er de billeder af Kat så fra?

Billederne er i øvrigt klart fra hendes lokaler i Randers by ;)

 

Og mht alder, så vil jeg skyde hende til tæt på 60.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RandersBo skrev, for 1 minut siden:

Det er 100% Kat på billederne... Navnet og nummeret er noget andet, så kunne være en fake.. Men hvor er de billeder af Kat så fra?

Billederne er i øvrigt klart fra hendes lokaler i Randers by ;)

 

Og mht alder, så vil jeg skyde hende til tæt på 60.. 

60 år Ohhhh my god !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 1 minut siden:

60 år Ohhhh my god !

Hun har været igennem hendes mængde af eks-mænd - foruden alle dem i butikken

Erfaring skal ikke fornægtes haha :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
RandersBo skrev, for 5 minutter siden:

Hun har været igennem hendes mængde af eks-mænd - foruden alle dem i butikken

Erfaring skal ikke fornægtes haha :D

Når man læser dine indlæg skulle man tro du er en af de forsmåede ex mænd ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 21 timer siden:

Det kan godt  være at hun er over 40 men tror ikke at hun er over 50. 

Jeg kender en på 64 som ser væsentlig yngre ud og Rander Bo er da enig i vurdering af alder :-) Måske Louis Nielsen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ca. 5– 6 år siden da hun var hos Jiramon i Vestergade sagde hun at hun var 47 år, så jeg tror også at hun er i nærheden af de 55 år.

men syntes faktisk ikke hun er så pæn som på de 2 fotos. Tror det er fotos af ældre dato.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
RandersBo skrev, den 26.6.2019 at 21:31:

Hun har været igennem hendes mængde af eks-mænd - foruden alle dem i butikken

Erfaring skal ikke fornægtes haha :D

Til hvilket formål, gør at nedlade Kat? Jeg har kendt Kat længe før og før du spiste ærter, :-o

Jeg har dog ej kneppet hende, men altid med go velkomst, søger man sex med, så spørg eller find en anden, hvor svært ka det værre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 9 timer siden:

Til hvilket formål, gør at nedlade Kat? Jeg har kendt Kat længe før og før du spiste ærter, :-o

Jeg har dog ej kneppet hende, men altid med go velkomst, søger man sex med, så spørg eller find en anden, hvor svært ka det værre?

Det var ikke min hensigt at nedlade Kat, ej heller mener jeg, at det var hvad jeg gjorde.. Hun er helt sikkert fantastisk til det hun gør, omend hendes kundeservice (eller total mangel på samme) kunne trænge til en refresh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
RandersBo skrev, for 11 timer siden:

Det var ikke min hensigt at nedlade Kat, ej heller mener jeg, at det var hvad jeg gjorde.. Hun er helt sikkert fantastisk til det hun gør, omend hendes kundeservice (eller total mangel på samme) kunne trænge til en refresh.

Jamen så beklager jeg, jeg har så enten læst forkert, eller misforstået dit skriv :huh:

Jeg har bare læst for mange dårlige skriv om Katten, de fleste, om manglende kondom 

og ja, det er man vel selv Herre over? Nok om det, men jeg syntes bare ej Katten fortjener at blive Sorteper :rolleyes:

Igen, jeg har aldrig mødt Kat sur, og det sku jeg da hilse at sige, jeg har oplevet mange andre sure Thai i min Thaiverden :huh:

Fortsat god weekend til alle jer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var idag forbi hos Kat for anden på 8 år da jeg ik har været i Randers siden dengang.

Fik en super god massage af Kat hvor hun virkelig kom rundt overalt på kroppen og fik løst nogle ømme punkter lettere op. Sammen med massagen var dr hele tiden rigeligt at pirring af både det ene og det andet, da vi var ved at være færdige med massagen gik vi over til at dyrke noget god, lækker og rigtig fræk sex.

Vi kom hele vejen rundt, sut, slik og en dejlig 69 med finger i huller derefter blev Kat kneppet i forskellige stillinger og endte med at jeg sprøjtede en pæn portion ud og hendes faste nødder hvor jeg dog også ramte hende lettere i hovedet.

Alt i alt en god tur, lækker massage og et super godt knald af en fræk og meget liderlig kvinde som er 52 år efter hendes eget udsagt idag.

Kommer helt sikkert igen, da hun tydeligt viser at hun kunne lide at lege og det blev en super fræk stund efter 8 års pause.

Så next time jeg er i området kommer jeg tilbage.

Jung

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Planlægger et besøg hos den skønne Kat! Men kan nogen fortælle hvad tid det er bedst at besøge hende - morgen eller sidst på eftermiddagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BJ&J* skrev, den 5.8.2019 at 17:13:

Planlægger et besøg hos den skønne Kat! Men kan nogen fortælle hvad tid det er bedst at besøge hende - morgen eller sidst på eftermiddagen?

det kan man ikke lige for der er ikke så meget styr på folk, jeg har oplevet alle mulige tider er optaget, og oplevet at komme til på alle tider :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Keeper skrev, for 1 time siden:

Morgen

Har skjult lidt i tråden. Alt hvad der har med kondom at gøre tages i en anden tråd under debat.

Keeper

Sandheden er altid ilde hørt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 10 minutter siden:

Sandheden er altid ilde hørt.

Synes da sådan set også information til 'Nytilsex' var på sin plads. Han vader jo formentlig rundt med 3 forskellige kønssygdomme nu.. Og til god advarsel for hans fremtidige arbejdstagere...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den flittige skrev, for 11 minutter siden:

Sandheden er altid ilde hørt.

Du kan bare hoppe over i general debat hvor det er fuldt legalt at debater for og imod uden gummi

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 1 minut siden:

Du kan bare hoppe over i general debat hvor det er fuldt legalt at debater for og imod uden gummi

Nu var vi ikke ude i en generel debat, som Nytilsex formentlig (åbenlyst ikke kunne man sige!) ikke læser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
nørden skrev, for 2 minutter siden:

Du kan bare hoppe over i general debat hvor det er fuldt legalt at debater for og imod uden gummi

Det jeg har skrevet er jo blevet væk.

Da jeg ikke er Præst, gentager jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...