Hop til indhold

Recommended Posts

Guest piratos

jeg har besøgt Kat for godt og vel en måned siden :wub: Kat er en rigtig sød kvinde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Randers priser... :-o okay jamen dem kender alle eller? hehe nej jeg kender ikke alm Randers priser, men er blevet klogere på det idag da jeg har været der selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piratos
Denglade skrev, for 15 timer siden:

Randers priser... :-o okay jamen dem kender alle eller? hehe nej jeg kender ikke alm Randers priser, men er blevet klogere på det idag da jeg har været der selv. 

hej Denglade 

var det et godt besøg Du havde hos Kat ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
piratos skrev, for 5 timer siden:

hej Denglade 

var det et godt besøg Du havde hos Kat ?

Ja det var okay godt ;-) en bette frækkert.. jeg har hørt lidt om uden kondom men jeg bad selv om det inden det kom videre :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piratos

jeg bad også om at bruge kondom ;)

Redigeret af piratos

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Kat i foråret. Fik den bedste oplevelse nogensinde. ½ time med massage og blowjob. Fin meget pirrende massage. Stimulering bagi, og mens jeg stadig lå på maven, var hun pludselig dernede mellem benene og havde lillemand i munden. Derefter om på ryggen og det mest forrygende blowjob. Kommer der helt sikkert igen, når jeg kommer på de kanter.

Redigeret af skrivemabbi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv "været der" igen i dag ;) dejlig fræk sex..

Hun elsker bare at blive taget hårdt bagfra og stønnede højt, selvom hun havde en veninde i butikken..

Synes hun er dejlig og vil besøge hende så tit jeg kan :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
onlybeas skrev, for 11 minutter siden:

Har selv "været der" igen i dag ;) dejlig fræk sex..

Hun elsker bare at blive taget hårdt bagfra og stønnede højt, selvom hun havde en veninde i butikken..

Synes hun er dejlig og vil besøge hende så tit jeg kan :P 

Enig, hun Kneppede også mig for vildt igår, og hvis der er noget hun kan er det at leve sig ind i det. Man kommer helt til at tro hun kan li det, og ikke kun gør det for penge. 

Dog valgte jeg af eget initiativ at tage kondom på, men valgte så at gennemføre alligevel på traditionel vis da det nu engang føles mere intenst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madspeter skrev, for 17 minutter siden:

Enig, hun Kneppede også mig for vildt igår, og hvis der er noget hun kan er det at leve sig ind i det. Man kommer helt til at tro hun kan li det, og ikke kun gør det for penge. 

Dog valgte jeg af eget initiativ at tage kondom på, men valgte så at gennemføre alligevel på traditionel vis da det nu engang føles mere intenst. 

Hun er så skøn ja.. Og jeg var der som første kunde lige ved åbning ;) så har hun ikke haft tunge oppe i røven på andre hehe :P 

Kommer til at tro hun kan lide det? Tro mig - hun elsker pik og blive gennem kneppet.. Derfor hun tit giver rabat uden man ber om det ;)

Jeg forstod ikke helt det med kondom.. Havde du det på eller var det uden?

Jeg bruger altid kondom selv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
onlybeas skrev, for 4 timer siden:

Hun er så skøn ja.. Og jeg var der som første kunde lige ved åbning ;) så har hun ikke haft tunge oppe i røven på andre hehe :P 

Kommer til at tro hun kan lide det? Tro mig - hun elsker pik og blive gennem kneppet.. Derfor hun tit giver rabat uden man ber om det ;)

Jeg forstod ikke helt det med kondom.. Havde du det på eller var det uden?

Jeg bruger altid kondom selv :) 

Havde det på til samleje, men afsluttede uden hvor hun brugte mund og hænder som i kender det med kat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piratos
onlybeas skrev, for 2 timer siden:

Kat får lov til at smage og mærke den store igen i dag ;) 

har du været hos Kat idag ? hvordan gik dit besøg ;)

Redigeret af piratos

Del dette indlæg


Link til indlæg
piratos skrev, for 7 timer siden:

har du været hos Kat idag ? hvordan gik dit besøg ;)

Ja det har jeg ;) det gik godt.. vi kneppede, men fik da også lidt massage :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piratos
onlybeas skrev, for 9 timer siden:

Ja det har jeg ;) det gik godt.. vi kneppede, men fik da også lidt massage :P 

var selv forbi Kat igår men der var optaget :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piratos
onlybeas skrev, for 1 minut siden:

Altid en god ide at bestille tid ;) hvornår var du der?

tror klokken var ca 12.45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kan være rigtig sød og give en fræk massage plus det løse. Det er muligt med og uden gummi,. Anal er hun også klar på hvis man er forsigtig. 

Stoppede selv hos hende grundet manglen på gummi. Ærgerligt da hun på dagen er den skønneste og frækkeste thai kvinde i Randers. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piratos
Buttman76 skrev, for 27 minutter siden:

Kan kan være rigtig sød og give en fræk massage plus det løse. Det er muligt med og uden gummi,. Anal er hun også klar på hvis man er forsigtig. 

Stoppede selv hos hende grundet manglen på gummi. Ærgerligt da hun på dagen er den skønneste og frækkeste thai kvinde i Randers. 

Kat giver et super godt blow,selv med gummi ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu været der et par gange, og lad mig sige med det samme, hun kan trykke på nogle knapper ikke andre kan, men når man knepper hende så synes jeg ikke hun kan holde til det ret længe, jeg ved ikke rigtig hvorfor, tror da ikke det er fordi jeg er for stor, jeg er da vist helt standard :-)  men hun stopper begge gange efter kort tid og forsøger at man afslutter i munden... 

PS: jeg ber altid inden hun går igang at det skal være med kondom, eller jeg spørger om hun har kondomet i nærheden så hun ikke er i tvivl, sidst sprang det godt nok... 

Men der er en butik næsten ved siden af KATs, med efter sigende 2 thai piger, som man kan få på en gang, er der nogen der kender til dem?

Redigeret af Ålleren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, den ‎24‎-‎08‎-‎2018 at 08:24:

Jeg har nu været der et par gange, og lad mig sige med det samme, hun kan trykke på nogle knapper ikke andre kan, men når man knepper hende så synes jeg ikke hun kan holde til det ret længe, jeg ved ikke rigtig hvorfor, tror da ikke det er fordi jeg er for stor, jeg er da vist helt standard :-)  men hun stopper begge gange efter kort tid og forsøger at man afslutter i munden... 

PS: jeg ber altid inden hun går igang at det skal være med kondom, eller jeg spørger om hun har kondomet i nærheden så hun ikke er i tvivl, sidst sprang det godt nok... 

Men der er en butik næsten ved siden af KATs, med efter sigende 2 thai piger, som man kan få på en gang, er der nogen der kender til dem?

Jeps de er lækre hvis du tager emee et eller andet hedder hun 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 1 time siden:

Okay, hvad hedder stedet? 

 

Du kan prøve at kigge i denne tråd for info, den omhandler Kat's nabo.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...