Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en nylig massage fra kat gik jeg der fra på en lysse rød sky. 

Stak hovedet ind til hende og hun var p. T. Optaget men jeg kunne komme igen om 20 min. Så op og få en hotdogs og så ned til hende igen. Sød og rar og meget imødekommende. Hun spurgte ind til smærter og da jeg havde haft en hård arbejdsuge var det både ryg, nakke, skulder, lår og lægmulskler der vare ømme. Det fik hun massegeret godt væk så jeg ikke var øm mere. Hendes massage er som den plejer at være god og grundig med frække berøringer. Ja og hvad vi ellers lavede holder jeg for mig selv. Men som altid godt. 

Hun var også i godt snakkehumør så vi fik lige løst verdens situationen. Hun fortalte at hun var mødt tidligt i dag fordi der var en der havde reserveret tid. Personen var udeblevet og det var hun træt af da hun jo hellere ville ha sovet lidt længere. 

Så husk laver man en aftale med en thai eller en GP så overholde den da for guds skyld, eller meld afbud hvis man bliver forhindret. De er trods alt også mennesker og har et liv og en forretning der skal fungerer 

P. S. Kat var i øvrigt i GFE humør i dag. Nøj hun var kærlig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

Har samme oplevelse med kat hun er sød. men hun er nogen gange noget ustabil med sine aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Kat en gang..... samme gang var den første og nok desværre den sidste :(

En søndag for et par uger siden skrev jeg til Kat og spurgte om hun havde åbent den dag?  fik ret hurtigt svar fra hende om at det havde hun, og jeg svarede så tilbage at jeg ville være der en god times tid senere....... jeg gjorde mig klar og kørte de 45 minutter til Randers, for at møde den spændende Kat jeg havde læst så meget om her på EG. Men da jeg nåede frem var døren låst og butikken så HELT lukket ud, jeg prøvede at ringe og jeg prøvede at skrive til hende, dette dog helt uden nogen form for reaktion fra Kat.

Jeg er lidt uforstående for den måde at drive forretning på, men gider jo ikke bruge krudt på at prøve igen hvis det skal være på den måde. 

På en måde skylder jeg Kat tak for hvad hun gjorde, for det ledte mig til en anden oplevelse som jeg senere samme dag beskrev her på siden.

Jeg ved at Kat før har læst med her på EG, og læser hun hvad jeg skriver her, så er hun velkommen til at skrive privat tilbage, så vi måske kan gøre skaden god igen....... der kunne jo være en misforståelse til grund for det skete :)  

Mvh  Mr.Djurs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, den 23.12.2018 at 15:37:

Så husk laver man en aftale med en thai eller en GP så overholde den da for guds skyld, eller meld afbud hvis man bliver forhindret. De er trods alt også mennesker og har et liv og en forretning der skal fungerer 

hahaha jeg fik lige øje på ovenstående citat i Randersmands skriv........ burde det ikke gælde begge veje???????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har besøgt Kat en gang..... samme gang var den første og nok desværre den sidste :(

En søndag for et par uger siden skrev jeg til Kat og spurgte om hun havde åbent den dag?  fik ret hurtigt svar fra hende om at det havde hun, og jeg svarede så tilbage at jeg ville være der en god times tid senere....... jeg gjorde mig klar og kørte de 45 minutter til Randers, for at møde den spændende Kat jeg havde læst så meget om her på EG. Men da jeg nåede frem var døren låst og butikken så HELT lukket ud, jeg prøvede at ringe og jeg prøvede at skrive til hende, dette dog helt uden nogen form for reaktion fra Kat.

Jeg er lidt uforstående for den måde at drive forretning på, men gider jo ikke bruge krudt på at prøve igen hvis det skal være på den måde. 

På en måde skylder jeg Kat tak for hvad hun gjorde, for det ledte mig til en anden oplevelse som jeg senere samme dag beskrev her på siden.

Jeg ved at Kat før har læst med her på EG, og læser hun hvad jeg skriver her, så er hun velkommen til at skrive privat tilbage, så vi måske kan gøre skaden god igen....... der kunne jo være en misforståelse til grund for det skete :)  

Mvh  Mr.Djurs

mange gange specielt thaier, forstår de ikke lige 100% hvad man skriver eller siger til dem

er standart svaret= JA JA :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 7 minutter siden:

mange gange specielt thaier, forstår de ikke lige 100% hvad man skriver eller siger til dem

er standart svaret= JA JA :)

Hendes svar på min sms var: ja, kommer du?

Så mon ikke det var forstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 4 minutter siden:

Hendes svar på min sms var: ja, kommer du?

Så mon ikke det var forstået?

det lyder sådan ja.

så måske en der kom tilfældigt forbi uden aftale, hun spørger dig der ringede ? ja ja svarer han, og hun troede det var dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er tilbage.

Jeg lavede et drop in i sidste uge.

500 kr for en halv time med megafransk. 

8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Der må være udsalg

Det er først den 5 Juni det er Fars dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for nyligt besøgt stedet. 

 

Starter med at blive vist ind i et lille rum, med en tynd skum gummi madras og Kat beder mig om at tage tøjet af, da hun kommer ind beder hun om, at jeg skal tage det hele af! Så jeg adlyder selvfølgelig, og hun går i gang med at massere (uden der helt nærmere er aftalt videre), 1 min. efter kommer hendes bedste mor ind, og begynder at masse albuer og knæ ned i en, imens Kat forsvinder.. Tænker hun kommer tilbage så vi også kan aftale hvad service der tænkes..

Jeg tænker, at hun lige er ved at forberede noget eller lignende, men efter der er gået en 20-30 min. kan jeg høre og lugte hun er gået i gang med at lave mad, alt i mens bedste moren ufortrødent forsætter med at masse albuer og knæ ned i en, og fortæller en det nok skal blive godt.... 

Efter en 45-50 minutter rejser bedstemor sig og siger vi er færdige, 300 kr., tak! 

Stedet 2/10 - Midt i Randers C, lille sted, små luskede rum med en tynd skumgummi madras og tung aroma af massage olie 

 

Pigen 3/10 - Kat er fin nok, men bedstemoren var ikke lige det jeg havde regnet med.. 

Massagen - 2/10 - Massage hvor der bare bliver presset med albuer og knæ er ikke ligefrem god massage.. 

Sex 0/10 

Gentagelse - Kommer uden tvivl ALDRIG igen. 

Kan forstå det er op og ned, men for mig har det været en helt igennem horrible oplevelse, og kan under ingen omstændigheder anbefale stedet ud fra min oplevelse.. Heldigvis var det ikke mere end 300 kr., men føler nu stadig det er meget bare for at få mast albuer og knæ ned i kroppen.. 

 

Elendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa , kan kun give, Phantasy ret ,  Havde lidt af samme oplevelse sidst jeg var her , men af Kat selv , ikke særligt nice sted, men sådan er vi 

jo så forskellige . Ok hvis man er til to finger i røven , ja så måske stedet .

Som sagt gik jeg videre til Siam tæt på , og fik hvad jeg søgte , rigtig god dyb Thai massage    .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RandersBo skrev, 1 time siden:

Det må stå skidt til, siden hun er begyndt at reklamere..

https://annoncelight.dk/showad/277895

 

Og så endda med tilbud om uden kondom - ikke at det kan overraske nogen :O

Der er nu ikke meget tilbud over det med uden kondom. Det plejede hun da at gøre uden at det kostede ekstra … 

Men konkurrencen i Randers er nok hård for der er f... mange steder. Hun fortalte mig faktisk engang hvor mange steder der var i byen. Det er ret vildt, og mange af dem ligger jo helt tæt på hinanden i det område hvor Kat holder til. Jeg tror faktisk ikke der er (mange) andre byer hvor der er så mange thaisteder i forhold til indbyggertallet … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Monty skrev, for 15 timer siden:

Og så endda under nyt navn og andet tlf. Nr.

Er det kat på billederne ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahemmm - har ofte været fristet af Kat og de gode anmeldelser, men må sige, at det er første gang jeg ser billeder af Kat og det er slet, slet ikke mig, så godt jeg nu sparer den tur. Og en fodnote - hun er en del ældre end de 40 år som der står i annonce, eller også har hun levet et meget hårdt liv. Jeg vil tippe alderen til mellem 55 og 60 år - jeg kender rigtig mange thaier og deres rigtige alder, så har lidt at benchmarke op imod :-). Det er ikke for at være kloge Åge, eller fordi jeg har noget imod Kat - men jeg hader bare falsk markedsføring og det er langt over stregen....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med den hårde konkurrence i randers kunne løses ved en stabil/god massage som hun plejer at gøre. Hvis ikke hun svingede så meget med kvaliteten og alt det andet ballade der har været ved hende så ville hun have en stabil kunde kreds 

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 58 minutter siden:

Ahemmm - har ofte været fristet af Kat og de gode anmeldelser, men må sige, at det er første gang jeg ser billeder af Kat og det er slet, slet ikke mig, så godt jeg nu sparer den tur. Og en fodnote - hun er en del ældre end de 40 år som der står i annonce, eller også har hun levet et meget hårdt liv. Jeg vil tippe alderen til mellem 55 og 60 år - jeg kender rigtig mange thaier og deres rigtige alder, så har lidt at benchmarke op imod :-). Det er ikke for at være kloge Åge, eller fordi jeg har noget imod Kat - men jeg hader bare falsk markedsføring og det er langt over stregen....

 

Det kan godt  være at hun er over 40 men tror ikke at hun er over 50. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...