Hop til indhold
Knægten

Hvem vil i helst ønske tilbage

Recommended Posts

Guest Line cassopia
stantheman skrev, den 24/5/2018 at 21:44:

Helt klart Sabrina, som var hos Club Erotica I en årrække. Mega fræk og rigtig sjov og liderlig.

Der var en skønhed hos champagnepigerne på Hillerød gade, NV. Jeg har glemt navnet, men det er jo også ved at være tyve år siden.

Kikki fra Sexgirls kan jeg heller ikke helt glemme. En dejlig mild. Sød og sexet. 

Jeg savner generelt bare flere danske piger :-(

Hej stantheman tror det et din heldige dag idag :-D jeg er startet op igen (sabrina) og er til at møde på cassopia Østerbro Har min 3 vagt det ude imorgen fra kl 10-16 Du vil finde mig under navnet Line Så jeg håber vi ses du os velkommen til at kigge min profil ud her inde.. frække kys og tanker fra Sabrina "line pigen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, den 2/3/2017 at 08:52:

Okay jeg kunne godt tænke mig at vide 

Hvis i nu kunne få hvilken som helst gå tilbage som er stoppet eller flyttet andre sted hen end Danmark ind for det sidste års tid eller lignende hvem skulle det så være 

For mit eget vedkommende måtte det nok være Maya som holdte til i Århus eller Lara som os var fra Århus 

Cirkeline - The one and only <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den fynske bager"jomfru" Eva med store og perfekte (omend fixede) bryster tilbage til Cassiopeia (så er det jo heldigt at Chantal stadigvæk huserer hos CS). 

Mie "sexet og pjusket.." - mødtes første gang i Odense, og dernæst flere steder i KBH. Mest kinky nogensinde, og lærte mig så meget om sex:-)

Sussie fra Bagsværdpigerne... hun bragte gensidig anal og pirring på et højere niveau end de fleste...

hvilke minder....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hel klart Cecilie (pigeværelset). Hun kunne noget ganske enestående med hendes tantra-inspirerede "behandlinger". Et blidt og kærligt væsen. hende tænker jeg stadig ofte på. Hun stoppede fordi hun fik en kæreste. En heldig fyr!

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, for 1 time siden:

Hel klart Cecilie (pigeværelset). Hun kunne noget ganske enestående med hendes tantra-inspirerede "behandlinger". Et blidt og kærligt væsen. hende tænker jeg stadig ofte på. Hun stoppede fordi hun fik en kæreste. En heldig fyr!

Øv..Hører det så tit fra pigerne .:(

Ærgeligt de ikke har et så umætteligt behov at de søger at få det dækket 2 steder..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Vil frygteligt gerne have mig selv tilbage som jeg var for 20-30 år siden.:(

Du er ikke alene om det ønske :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 timer siden:

Du er ikke alene om det ønske :D

Ah, er i mange der vil have mig tilbage som jeg var? Viste ikke jeg havde en fanclub den gang.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Ah, er i mange der vil have mig tilbage som jeg var? Viste ikke jeg havde en fanclub den gang.:)

Ha ha.... sådan kunne det selvfølgelig også læses.  :D  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jasmin ( Jazz) Varme Pia og et par drenge hvis navne jeg ikke tør nævne. Så skal der nok komme gang i forum igen :mrgreen: :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 6 timer siden:

Man kan måske ikke ønske noget tilbage man aldrig har haft, men jeg ville virkelig gerne møde Bananas. Ikke en gang for 20-30 år siden, bare nu som han er ;-) 

Genert? Moi?:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Jeg har faktisk engang for flere år siden om ikke mødt, så i alt fald set, den gode hr. Bananas. 

En pæn lidt ældre herre, der med spændstige lette fjed strøg over vejen til en thai-klinik som en kat efter fløde og snuppede min tidsbestilling! Uforvarende, javist, er jeg overbevist om, men alligevel. Dagen efter beskrev han sine hede oplevelser ved netop det besøg i et eller andet forum; muligens tilbage i Venusloge-tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har faktisk engang for flere år siden om ikke mødt, så i alt fald set, den gode hr. Bananas. 

En pæn lidt ældre herre, der med spændstige lette fjed strøg over vejen til en thai-klinik som en kat efter fløde og snuppede min tidsbestilling! Uforvarende, javist, er jeg overbevist om, men alligevel. Dagen efter beskrev han sine hede oplevelser ved netop det besøg i et eller andet forum; muligens tilbage i Venusloge-tiden.

"Pæn"... det var ikke mig. "Herre" ... jeg har nok aldrig blivt omnævnt som "herre", men den tager jeg gerne imod. Der hvor filmen knækker er ved de "spændsige lette fjed". De fjed strøg jeg over vejen med for mindst 30 år siden. Altså var det ikke mig der snuppede din tid i Lyngby:ph34r:. Men jeg mødte en pæn lidt ældre herre med røde kinder på vej ud fra behandlingen, og har alt siden troet det var dig.

Tatra ... det er altså i denne gamle bil du har skjult dig i disse år! Det må jeg altså sige.:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line cassopia skrev, den 15/6/2018 at 14:31:

Hej stantheman tror det et din heldige dag idag :-D jeg er startet op igen (sabrina) og er til at møde på cassopia Østerbro Har min 3 vagt det ude imorgen fra kl 10-16 Du vil finde mig under navnet Line Så jeg håber vi ses du os velkommen til at kigge min profil ud her inde.. frække kys og tanker fra Sabrina "line pigen"

Sabrina - suk :wub:  Nå, må hellere se at få arrangeret et besøg hos Line :)

Redigeret af Highlow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort

Kan man måske få sin uskyld tilbage? Alt det her købesex er altså en glidebane lige ud i afhængighed og økonomisk ruin. Så kunne Hollywood også lave en "60 year old virgin" uden at lyve ret meget :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men tilbage til trådens oprindelige spørgsmål, inden vi får sat stævnemøder op :mrgreen:

 

Jeg ville gerne se 

SEM

The Lady Mylena

tilbage på scenen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Bananas skrev, for 9 timer siden:

"Pæn"... det var ikke mig. "Herre" ... jeg har nok aldrig blivt omnævnt som "herre", men den tager jeg gerne imod. Der hvor filmen knækker er ved de "spændsige lette fjed". De fjed strøg jeg over vejen med for mindst 30 år siden. Altså var det ikke mig der snuppede din tid i Lyngby:ph34r:. Men jeg mødte en pæn lidt ældre herre med røde kinder på vej ud fra behandlingen, og har alt siden troet det var dig.

Tatra ... det er altså i denne gamle bil du har skjult dig i disse år! Det må jeg altså sige.:) 

Min gode hr. Bananas, jeg ser at du erindrer episoden, siden du ved at det var i Lyngby! Nej, det var ikke mig med røde kinder på vej ud, jeg stod på den anden side gaden og ville gerne ind, da du smøg dig ind i opgangen få meter før mig. Så jeg kom aldrig til at møde pigen der, den dag, men måtte en tur til Buddinge. Hvilket også var godt:).

Tatra´en gemmer jeg mig i, den bruges ikke til pigebesøg, den er for synlig til det, i alt fald hvis man besøger pigen flere gange:D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Highlow skrev, den 29/6/2018 at 21:21:

Sabrina - suk :wub:  Nå, må hellere se at få arrangeret et besøg hos Line :)

Line og Sabrina fra CE er ikke den samme pige, fandt jeg ud af. 'Min' Sabrina var  Hende her. Jeg skrev sammen med Line, som åbenbart er en helt anden type. 

Blev ellers lige så glad :wacko:

Det er aldrig lykkes mig at finde en erstatning der både er smuk, dansk, elsker græsk og fisting, og er frisk på lette SM-lege som switch, men input er velkomne! 

Redigeret af stantheman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
ppd skrev, den 28/6/2018 at 22:57:

Øv..Hører det så tit fra pigerne .:(

Ærgeligt de ikke har et så umætteligt behov at de søger at få det dækket 2 steder..

 

SÅ vidt jeg husker var hendes kæreste en Pige :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 29 minutter siden:

SÅ vidt jeg husker var hendes kæreste en Pige :-) 

Nej. Cecilie var/er selv forfatter, og hun mødte en mandlig forfatter. Hun stoppede ikke med det samme, men stoppede først efter at hun kunne se, hvor meget hendes kæreste led ved det. Han har bla. skrevet en digtsamling herom. Hun har også selv skrevet om det i sit forfatterskab.

Hun er en sej kvinde, og jeg synes at det er godt at hun er stoppet/er kommet videre med sit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tuareg
jp skrev, den 6/3/2017 at 02:33:

Nå Du nævner ikke køn !! Ville og vil gerne have CAGE tilbage På EG !!

Jeg har lavet mit eget nyt system og fået nye venner og tusind tak til dem !! 

Men for fanden hvor jeg sagner hans lune og skarpe tunge !!

Kunne nævne 20 som jeg heller ikke vil miste Men !!

CAGE er savnet for min side !! 

TAK JP

Det var ekstremt ufortjent som Cage blev svinet til efter hans beretning om mødet med Smukke Milla:mad:

Redigeret af Tuareg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tuareg

Polske Chantall der huserede i Hvam og på Løvenholmsvej ved Auning<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
ListeFister skrev, for 20 timer siden:

Nej. Cecilie var/er selv forfatter, og hun mødte en mandlig forfatter. Hun stoppede ikke med det samme, men stoppede først efter at hun kunne se, hvor meget hendes kæreste led ved det. Han har bla. skrevet en digtsamling herom. Hun har også selv skrevet om det i sit forfatterskab.

Hun er en sej kvinde, og jeg synes at det er godt at hun er stoppet/er kommet videre med sit liv.

@ListeFister du har ret !, jeg tog fejl, men erindre at hun på et tidspunkt var meget til piger. Jeg mødte Cecilie L. både før og efter at hun gik all in på alà Tantra massage, og kan kun give dig ret i, at hun både var sej, utrolig ærlig omkring hvad hun lavede og altid god for en intelligent samtale. så 100 % enig savner hende også :-) 

Nice day til jer alle

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...