Hop til indhold
Knægten

Hvem vil i helst ønske tilbage

Recommended Posts

Linda fra den lille antikvitætsbutik Trepkasgade.

hun var dejlig og besøgene var altid mindeværdig :) synd hun stoppede :(

hun kunne meget godt lide, hvad hun gjorde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lige udsendelsen "Luder og lommepenge" på dr.nu

Der var et inyerview med Sarah Gold, blev squ lige nød til at finde hendes film på nettet:mrgreen:. Hold nu kæft hun var lækker, fræk og lækker. Dejlig legekammerat på lagnet, havde fornøjelsen 3 gange i Åbenrå....:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Den skønne Sisse, som bl.a. huserede på Randerskanten.

Og way back Yvonne fra Samsøgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melania/Melinda fra Hungarian Studio (bedste sex for penge jeg nogensinde har oplevet) eller Cynthia fra samme sted (smukkeste kvinde jeg nogensinde har betalt for sex).

Savner i det hele taget Hungarian Studio, melankoli er som bekendt noget, der tiltager med alderen. ;)

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Visti-Vistisen skrev, den 15/8/2017 at 20:42:

Ak ja, der er mange gode minder og mange hvor jeg ville ønske skrue tiden tilbage og opleve dem en enkelt gange mere. Men lad mig holde mig til dette årtusinde.

Isabella, Jomfruburet i Egå, for cirka 14 år siden. ultra slank brunette.

Jasmin, Saunaklubben på Godthåbsvej, Grøndal/Vanløse 16-17 år siden. Lille blondinenips

Ja Relaksaton, var et skønt sted og Jasmin...<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vicki hos Live-girls i Smallegade

BlondAnett hos Live-Girls i Smallegade

Charlotte i Oldenborggade i Fredericia

Victoria (CameronDias) lookalike i Odense

PernilleMissFittness rundt på mange bordeller i det danske land

Det var piger hvor man virkelig fik kvalitets sex, alle for ca 20 års tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan huske en pige der kaldte sig Anaïs Anaïs - og vist også et andet navn jeg ikke kan huske. Desvære stoppede hun karrieren lige før jeg begyndte min.

Hun så top lækker ud og fik nogle kanon anmeldelser. Der var noget dragende over hende og en erotisk indbydende aura.

Hun måtte da gerne gøre ny karriere i branchen, så jeg kunne få tilfredsstillet nysgerrigheden.:P:P 

 

Og så savner jeg bare Sus Marie i hytten.... Topklasse og hamrende fræk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pernille miss fitness, for hun var det bedste og vildeste knald der nogensinde har huseret på de danske klinikker.

Anni Fønsby, for hun var den frækkeste kvinde i branchen jeg ikke nåede at sexe med inden hun stoppede.

De to piger samtidig, og jeg ville kunne dø med et smil på læben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Philip.R

1. Camilla, Mansion Girls

2. Jasmin, Mansion Girls

Var stor fan af stedet :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt ønske mig Bananas tilbage, selvom han har lavet noget lort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaninen skrev, den ‎24‎-‎11‎-‎2017 at 06:41:

Det er snart 2 år siden at Daniella / @Dick Princess stoppede. Hvis hun kom tilbage, så ville jeg gerne besøge hende igen og igen og...;) Hun var dejlig og hyggelig at besøge.

Hvor har du ret. De tre gange jeg nåede at opleve Daniella i den skønne by Randers vil jeg sent glemme.

Hendes dejlige slanke krop og hendes dejlige bryster passede perfekt ind i mine fantasier om frække, unge og - ja, undskyld, men også liderlige piger.

Hun havde en dejlig indlevelsesevne - og hun kunne få sine gæster til at føle sig velkomne og værdsatte.

Dertil kom at hun elskede at sutte pik og hun vidste, at jeg elskede at komme i munden på hende, så det fik jeg lov til.

Skønne Daniella - hvor end du er henne i verden, så håber jeg at du har det godt, og at livet former sig efter dine ønsker.

Jeg vil altid have de bedste minder om dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adelie 

Hun er den mest fantastiske GP jeg har oplevet.

Da jeg for længe siden anmeldte Adelie, der var det også med, at oplevelsen var så uovertruffen at jeg ikke tror på, at den kunne gentages.

Så det med at ønske Adelie tilbage er så for I andres skyld og @Prinz :D

Måske jeg ville overveje en ny oplevelse med Adelie :P

I dag handler det mere om Thai piger/kvinder for mig og der kan jeg ikke navnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 9/1/2018 at 00:08:

Jeg kunne godt ønske mig Bananas tilbage, selvom han har lavet noget lort.

Der er vist noget der er undgået min opmærksomhed - jeg har savnet hans skriverier men kender ikke årsagen til hans 'exit'.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 13 minutter siden:

Der er vist noget der er undgået min opmærksomhed - jeg har savnet hans skriverier men kender ikke årsagen til hans 'exit'.

Info her: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 13 minutter siden:

Der er vist noget der er undgået min opmærksomhed - jeg har savnet hans skriverier men kender ikke årsagen til hans 'exit'.

Det er vist smuttet for dig. Stabilisatoren giver her en forklaring

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...