Hop til indhold
Knægten

Hvem vil i helst ønske tilbage

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Kælepotten skrev, for 1 minut siden:

Jeg savner i den grad The Lady Mylena :wub:

Ja hvad mon hun laver nu? 

Hun var sød og smuk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fafnersbane skrev, den 22/5/2018 at 23:57:

Gina Faith! Hende var man i godt selskab med, her blev man fanget i en tidslomme,

hvor man fik en fantastisk behandling, hvor man glemte alt om tid og sted. Hun var

til stede på en måde, hvor man bare svævede over vandene og blev forført, så man

kunne høre englene synge! Jeg har haft mange gode oplevelser med hende og ikke

rigtig fundet nogen, der kan leve op til samme høje standard.

Helt enig, har ikke fundet nogen der leverer den standard 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 29/6/2018 at 22:31:

Men tilbage til trådens oprindelige spørgsmål, inden vi får sat stævnemøder op :mrgreen:

 

Jeg ville gerne se 

SEM

The Lady Mylena

tilbage på scenen. 

 

Sem har jeg også Nævnt tidligere ,,,  

Ikke fordi jeg har besøgt hende , men var betaget af hendes måde at agere på , så var lidt øv jeg aldrig nåede at møde hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 16/1/2018 at 14:04:

Anja!

Fra "Hos Anja", flere steder i CPH, har desværre trukket sig tilbage :-(

Ja hun var skøn.

Efter et besøg hos hende da hun var på hotel i Randers (tror jeg) gav hun mig en oplukker, som hun kaldte “dagens jernmand” trofæet. Der gik jeg både tilfreds, glad og ret stolt hjem.1840D0AB-51F7-4912-BEF4-FB09AAB1B197.thumb.jpeg.6c7ece820af535a393416ea324253883.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Naboen skrev, den 22/10/2018 at 15:42:

Sem har jeg også Nævnt tidligere ,,,  

Ikke fordi jeg har besøgt hende , men var betaget af hendes måde at agere på , så var lidt øv jeg aldrig nåede at møde hende 

Det er bedre at ærgre sig over noget man gjorde, end noget man ikke fik gjort :) 

Hun var fantastisk at være elsker til. Der var fuld opmærksomhed fra start til slut, og det kunne godt blive en smule kinky. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Det er bedre at ærgre sig over noget man gjorde, end noget man ikke fik gjort :) 

Hun var fantastisk at være elsker til. Der var fuld opmærksomhed fra start til slut, og det kunne godt blive en smule kinky. 

Nu ikke gnide salt i såret vel......;):D

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 2 timer siden:

Circeline, Cindia och Malin!

Cirkeline, the one and only. Jeg har købt sex i snart 30 år, og Cirkeline er bedst af alle de kvinder…  :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jenny fra de polske piger.

Første gang jeg besøgte hende, sagde det bare klik.

Utrolig sød og i mine øjne smuk pige.

Skrev vist nok en anmeldelse om hende

Efter at jeg havde besøgt hende et par gange, prøvede vi flere gange at finde en dag, hvor hun kunne komme med ud og sejle i min båd. Blev desværre ikke til noget.   Satans arbejde :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, en del: i kronologisk rækkefølge:

liese i Århus. Min SM-debut, vild, smuk, begavet var hun. Hun tog mig ind i den sorte verden på den smukkeste måde.

domina på Randersvej 5 i Århus: hård domina - gøs, da hun fortalte om sin deltagelse i en legendarisk sm-sag fra Randers..

Dominaerne på Krogebjerg. Erfarne, snakkesalige, hårde damer. Mums 

domina på Skt hansgade, Allerøverst oppe. Totalt kinky boudoirstemning. Hun var gammel, meget - men hele stemningen gjorde bare at man blev sat op..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den ‎29‎-‎10‎-‎2018 at 20:22:

Skulle jeg nævne et par stykker som jeg aldrig fik besøgt, så må det være Claire / Ida Sunshine, Daniella i Bording og SEM

Daniella i Bording var vidunderlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen

Maii Love den dejlige kvinde. Nu er hun ikke engang på EG længere. Virkelig en skam. Men tak for alle møderne skønne Maii. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldie skrev, den 19/11/2018 at 13:31:

Frække Sanne, Sanne Solskin, Sunshine og hvad hun ellers har kaldt sig, den gæve lille jyde fra Esbjerg :)

Nemlig oldie

sunny the best . Det er lige det hin var

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...