Hop til indhold
Knægten

Hvem vil i helst ønske tilbage

Recommended Posts

Tilde Pigen skrev, for 3 timer siden:

DETH Tilde hvem.....Tilde Pigen ????? LOL

Tilde prinsessen sku da! Pb mig et nøgenbillede så skal jeg fortælle om det er dig ;):biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 10 timer siden:

Tilde prinsessen sku da! Pb mig et nøgenbillede så skal jeg fortælle om det er dig ;):biggrin:

he he det må vente lidt endnu, men 2 piercinger og en der snakker ørene af dig, kan det hjælpe lidt på hukommelsen :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 9 timer siden:

For mig er der kun een rigtig Tilde. Hende fra Bording og det gamle privat diskret. :razz:

Lange hvor er du SKØN <3  Håber at se dig igen ;) Kram DEN Tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgil skrev, for 18 timer siden:

Helt klar hende her:

https://www.xvideos.com/video201658/signe_-_danish_gagging

Man kunne engang besøge hende i en lejlighed på Amager og vist også på nogle bordeller i perioder men jeg nåede det aldrig.

Hun ligner helt klart en, der hører til blandt toppen af danske GP'er.

Ja hun var fræk og sjov – nåede et par runder dér ved amagerbrogade. Hun minder på nogle måder en del om @Mette Tøsen - både attitude og udseende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
finfynbo skrev, for 26 minutter siden:

Ja hun var fræk og sjov – nåede et par runder dér ved amagerbrogade. Hun minder på nogle måder en del om @Mette Tøsen - både attitude og udseende.

Der er jeg så ikke helt enig. Ved af gode grunde ikke om attituden minder om men udseendet synes jeg er langt fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart SUS-MARIE - fantastisk kvinde som en overgang var at træffe ved Lyngby, i guder hvor jeg ønsker hende tilbage.

Gina Faith vil jeg betale i dyre domme for et comeback.

Olivia - hold nu kæft et kvinde menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Kan der snart være flere, man ønsker tilbage? Selv set over 30 år?

Crystal Love tror jeg hun hed, en Gp i Kbh. Hende gad jeg godt have mulighed for at besøge. Det blev kun til at kigge billeder for 10-15 år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheCaptain skrev, den ‎29‎-‎01‎-‎2019 at 21:27:

Overvejer du at gøre comeback? du var da absolut drømmetøsen! :) 

Jeps jeg kommer tilbage inden måneden er omme ;) 

Kram Tilde Pigen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tilde Pigen skrev, for 13 minutter siden:

Jeps jeg kommer tilbage inden måneden er omme ;) 

Kram Tilde Pigen 

Er sikker på du vil få en god modtagelse :) Har bestemt ikke glemt vores gode stunder, de har da været savnet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Indrømmet, jeg har ikke læst de næsten 400 indlæg igennem, så hun kan være nævnt: Cirkeline, The One And Only, som tog min dyd og ledte mig ind i evig fortabelse til denne hobby, hende gad jeg godt møde igen og "drøfte" forskelligt med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, den ‎04‎-‎02‎-‎2019 at 18:59:

Indrømmet, jeg har ikke læst de næsten 400 indlæg igennem, så hun kan være nævnt: Cirkeline, The One And Only, som tog min dyd og ledte mig ind i evig fortabelse til denne hobby, hende gad jeg godt møde igen og "drøfte" forskelligt med :P

Hun er allerede nævnt. Men så nævner vi hun bare en gang mer, hun var vidunderlig... :razz:

Cirkeline har jeg mødt flere gange på forskellige steder, sidst i en lejlighed på Amager. Sexparty på Pussy Galores med Cirkeline, det glemmer jeg aldrig <3:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...