Hop til indhold
Knægten

Hvem vil i helst ønske tilbage

Recommended Posts

Guest knaldehunden

Først den gode nyhed med at Tilde kommer tilbage, glæder mig til et gensyn hun kan få en i godt humør. hun er højt på listen over glædespiger jeg gerne vil møde igen

men også en anden pige fra bording nemlig den dejlige Judith kunne jeg godt tage en tur med igen.

knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

En jævnaldrende kvinde, jeg mødte på Grønland for årtier tilbage. Vi mødtes en fredag aften på "Mutten" i Godthåb. Hun var ikke glædespige, men vi skulle samme vej op langs kysten, jeg i mit embede, hun som privatperson. Det blev en tur, der smeltede gletcherne inde på land, efterhånden som vi sejlede forbi :).

Har desværre aldrig set hende siden. Snøft.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mange herrens år, havde jeg min købedebut hos en kvinde ved navn Sanne, som huserede et meget kendt købesex sted i Kolding. Hun var en pæn kvinde i begyndelsen af 30erne og den mest erfarne kvinde jeg på det tidspunkt, havde været sammen med.

Tror vejen hed Emanuelsvej eller Carl Plougsvej. I hvert fald i det kvarter. Tror ikke stedet har eksisteret i mange år. 

Kunne godt tænke mig at kunne gøre besøget om igen. Havde stor præstationsangst og angst for at skulle møde nogen jeg kendte. På trods af Kolding lå 40-45 km fra hvor jeg boede. 

Der er løbet pænt meget vand i åen siden, som man siger. I dag er jeg faktisk ret ligeglad med at støde ind i nogen jeg måtte kende. De er der jo af samme årsag som jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 43 minutter siden:

For mange herrens år, havde jeg min købedebut hos en kvinde ved navn Sanne, som huserede et meget kendt købesex sted i Kolding. Hun var en pæn kvinde i begyndelsen af 30erne og den mest erfarne kvinde jeg på det tidspunkt, havde været sammen med.

Tror vejen hed Emanuelsvej eller Carl Plougsvej. I hvert fald i det kvarter. Tror ikke stedet har eksisteret i mange år. 

Kunne godt tænke mig at kunne gøre besøget om igen. Havde stor præstationsangst og angst for at skulle møde nogen jeg kendte. På trods af Kolding lå 40-45 km fra hvor jeg boede. 

Der er løbet pænt meget vand i åen siden, som man siger. I dag er jeg faktisk ret ligeglad med at støde ind i nogen jeg måtte kende. De er der jo af samme årsag som jeg. 

Det kunne lyde som en, der tidligere var aktiv herinde og af og til stadig stikker næsen ind. Men måske tager jeg fejl?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 35 minutter siden:

Det kunne lyde som en, der tidligere var aktiv herinde og af og til stadig stikker næsen ind. Men måske tager jeg fejl?

Lyder da rigtig interessant. Må jeg da lige holde øje med. 

Man har jo altid et særligt forhold til den som tig ens mødom ;-) På trods af, det “kun” være købemødommen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 28 minutter siden:

Lyder da rigtig interessant. Må jeg da lige holde øje med. 

Man har jo altid et særligt forhold til den som tig ens mødom ;-) På trods af, det “kun” være købemødommen. 

Du kunne jo prøve at sende hende en PB herinde og se, hvad der sker. Det koster jo ikke noget – i første omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 29 minutter siden:

Lyder da rigtig interessant. Må jeg da lige holde øje med. 

Man har jo altid et særligt forhold til den som tig ens mødom ;-) På trods af, det “kun” være købemødommen. 

Hvis det er Sanne med det korte lyse hår, så er hun stoppet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mellemøstlige Sofia hos Romantica omkring 2010, hun var også hos Sexyclub ca. 2011-12 som Helena. Hun var et ægte 1001 nats prinsesse. Virkeligt smuk.

Mellemøstlige smukke Shila hos SMS Planet for 10 år siden. Hun var også Sasseline hos Mon Cherie 2015-18?

Mellemøstlige Lucia hos Sexyclub 2014-16?

½ grønlandske(måske 1/4 grønlænder) Naja/Julie hos Club Erotica 2012-13. Hun var virkeligt lækker med god karma.

Jasmina Seductiongirls 2013. Virkeligt smuk med superfit krop. Måske med sydeuropæisk eller mellemøstligt aner?

Jeg savner de lidt mere eksotiske piger.

Livlige Laura. Må man gerne nævne hende nu?:) Der var en tråd om at man skulle lade hende være og jeg forstod det sådan at hun måtte absolut ikke nævnes fordi hun dengang havde brug for pause.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stantheman skrev, den 30.6.2018 at 23:31:

Line og Sabrina fra CE er ikke den samme pige, fandt jeg ud af. 'Min' Sabrina var  Hende her. Jeg skrev sammen med Line, som åbenbart er en helt anden type. 

Blev ellers lige så glad :wacko:

Det er aldrig lykkes mig at finde en erstatning der både er smuk, dansk, elsker græsk og fisting, og er frisk på lette SM-lege som switch, men input er velkomne! 

Hej Stan
Hende savner jeg også - men så kan man trøste sig lidt med denne stump film: https://xhamster.com/videos/danish-deluxe-3-farlige-fantasier-3507692?t=1147.04

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
AntonH skrev, den 10.3.2019 at 23:16:

Hej Stan
Hende savner jeg også - men så kan man trøste sig lidt med denne stump film: https://xhamster.com/videos/danish-deluxe-3-farlige-fantasier-3507692?t=1147.04

Tak for deleren! Hun var vidunderlig. 

Selvom jeg har besøgt en masse piger siden hun stoppede er det aldrig lykkedes mig at finde en som er lige så smuk og frem for alt ægte liderlig og pervers. Jeg ville sætte pris på forslag til selv en sølle erstatning. Helt som også er frisk på de mere kinky lege som at modtage fist og anal med et liderligt glimt i øjet. 

Sabrina vil altid være mit referencepunkt!

Redigeret af stantheman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tilde Pigen skrev, den 4/2/2019 at 10:34:

Jeps jeg kommer tilbage inden måneden er omme ;) 

Kram Tilde Pigen 

Tilde Pigen, du er bestemt på min liste over de bedste piger jeg har besøgt.

Hvor og hvornår kan man besøge dig? Hvor annoncerer du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 4.2.2019 at 22:29:

Frækt  klip 

Sandt, havde fornøjelsen en håndfuld gange. Blandt danske GP'er i den genre efter 2012 vil jeg mene hun har en flot 3. plads.

1. Claire

2. Bly/IV

3. "Signe"

4. SEM

5. MetteTøsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Martine eller måske var det Martina hun hed, men helt fantastisk vanvittig fræk storbarmet blondine, som bl.a. var på Romantica og Club Erotica.

Glemmer aldrig første gang jeg mødte hende. Jeg fik af telefonepigen ved mit fremmøde besked om, at Martine var helt booket op, men blev spurgt om jeg ville hilse på hende, og svarede selvfølgelig ja tak.

Så skulle jeg sidde i en lille rum med et forhæng for, og da hun så kom og hilste på mig var jeg fuldstændig blæst bagover. Hun var en babe, med store silikone bryster, som taget ud af Baywatch. Samtidig fandt jeg senere ud af, at hun var rigtig sød og vanvittig uartig også. 

Jeg havde nogle rigtig frække stunder med hende i Hovedstaden i årene 2005 til 2008.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Marlene, blondine, fra Pussy Galores og Mon Cherie

Andrea, mørk, fra Mon Cherie.

De to har for nylig hørt op. Mon de kommer igen...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, den 22/5/2018 at 17:40:

 

Claudia hos Cassiopeia-Stars, hende var jeg ved at blive alvorligt forelsket i.

 

Hun er heldigvis startet igen, og er lige så skøn som før - nu med støre bryster, som sidder så flot på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner allerede Malua, der gik på ubestemt pause lige før påske. Hun var med på mine små sjove fantasier og en bedre skuespiller end Sarah Bernard. Og så er hun i øvrigt sød og smuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fyren67 skrev, den 4.3.2017 at 23:59:

Helt klart danske silvia :)

Suverænt - Silvia er fantastisk sød og intelligent - Hun vil altid have en plads i mit hjerte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...