Hop til indhold
Knægten

Hvem vil i helst ønske tilbage

Recommended Posts

Jeg mødte Katrine en enkelt gang på Frederiksborggade på Nørrebro. Hende glemmer jeg aldrig.

Og Maria Magic fra SG :)

Holy mother jeg har bidraget godt til hendes pension. Måske den smukkeste pige jeg har set i branchen

Kæft den her tråd får en til at føle sig som en gammel gris :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Susan - Ahornsgade

Sussi G-skåle

Katja - champagnepigerne

Wicki - Frederiksberg

Redigeret af KLC
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Jan skrev, den 7/3/2017 at 13:01:

Jeg vil bare gerne have Malua tilbage til Odense. :wub:

Elles er jeg enig om Maise.

jeg savner hende også og snakkede med hende igår at hun må gæste inden for nærmeste fremtid :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame M skrev, den 19/8/2017 at 22:03:

jeg savner hende også og snakkede med hende igår at hun må gæste inden for nærmeste fremtid :-)

Det har jeg også forslået hende mange gange. Tror vi er mange der vil blive glade for det.  :-P<3:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har egentlig ingen ønsker af den art.......

Men ville ønske at hele club 27 kunne komme tilbage og give en lang maraton koncert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Mette, vestergade 28

Fanny, vestergade 28

Julie, Vestergade 33

Cecilie, Oldenborgade 22

Eva, Selvfølgelig

Oliva, Selvfølgelig

Maria, engle...

Bisseline..ringsted gade.. hvor blev hun af?

Lille brunette, Seduction, husker kun hendes rigtige navn ):

Pyssy parties as in the old days, Finsensvej

Og mange mange flere 

Venligt og tak, Maxx

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Ups, 

Glemte

Malou, Finsensvej

For ikke at tale om 

Jyske Sille, OMG

der kommer garanteret flere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 1 time siden:

Bella fra Århus, sikke en krop og sikke et væsen.

På Grønnegade engang ikke? Åh disse minder. Hun var så sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm kan ikke huske adressen, hun var i Varde et stykke tid inden hun stoppede. 

Ja meget sød, kunne sågar finde på at give både en smøg og en bajer :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her lidt fra den gamle garde :

Ulla fra Borups Alle - Forlygter der virkelig lyste op :-) 

Skal nok lade det blive ved tanken - hun er jo nok heller ikke helt ung længere.

Nu er tanker jo heldigvis toldfrie :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sabrina alias Anni Fønsby.

Besøgte hende en del gange igennem årerne og det var altid intensiv hed og knald god sex.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Samsøgade 35 i Århus med den dejlige rødhåret kvinde der var der, samt laura da hun var der...

Randersvej 55/57 såvidt jeg husker en dejlige lille mørke håret kvinde der, silikone bryster mv...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, den 10/10/2017 at 20:34:

Sabrina alias Anni Fønsby.

Besøgte hende en del gange igennem årerne og det var altid intensiv hed og knald god sex.

Jung

Aldrig mødt hende, men finder hende særdeles attraktiv. Uha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Susan fra 3.G på Katedralskolen....nåede kun at kysse med hende. Hun havde et par gode fordele.

Og min kat ville jeg også gerne ha' tilbage igen. Han havde personlighed, selvom bollerne var væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KoldingKnægten skrev, for 13 minutter siden:

Susan fra 3.G på Katedralskolen....nåede kun at kysse med hende. Hun havde et par gode fordele.

Og min kat ville jeg også gerne ha' tilbage igen. Han havde personlighed, selvom bollerne var væk.

Jeg kan godt følge dig i at du gerne vil nå til "2nd base" med hende studinen ;)

Men hvad havde du lige tænkt dig med hensyn til den der kastereret hankat? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er svært at ønske nogen "tilbage", man kan jo ikke svømme i den samme flod to gange, men nogle jeg har haft fantastiske oplevelser med (mere end en gang og som jeg tror stadig ville kunne give en god oplevelse:

Den dejlige Nikita (nåh ja, hun er sådan set lidt tilbage, men så vidt jeg kan greje det, så mere på hobby/hygge planet)

Stefanie, en dejlig kvinde, der bl.a. huserede hos Pussy Galores. Jeg fik besøgt hende flere gange og hver gang (undtagen første og sidste) blev jeg mødt som en savnet elsker/ven. Jeg var faktisk tæt på at brænde varm på hende, så dejlig, sød og charmerende var hun. Sidste gang (kort før hun stoppede) virkede hun udbrændt på mig, bevares vi kneppede og det var dejligt, men gløden var væk. Så måske godt at hun stoppede.

Bianca Capri, privat/diskret pige af italiensk (eller spansk) herkomst. Man fik altid en forrygende omgang, første gang lykkedes det mig at komme tre gange, tredje gang hos hende gik en del af tiden med at trøste hende efter en svinsk kunde, der havde behandlet hende dårligt. De andre gange hos hende var bare super dejlige. En gang forlængede hun selv tiden, havde bestilt en time, men fik halvanden...hun ville prøve om ikke jeg kunne komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Marlene fra Cassiopeia Stars - hende med det korte, lyse hår og masser af tungekys ad libitum.

Fortryder kun at jeg aldrig fik prøvet en time med hende :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...