Hop til indhold
SydfynsVærste

Når man forelsker sig i glædespigen!

Recommended Posts

Guest Kamilla K
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Synes da ellers det var et af dine bedre indlæg. Du skal igang med at skrive sent om natten :) Du kan lave fiskemenuen til ham, når du kommer til Esbjerg, der er der sgu ingen der opdager hvor fiskeluften reelt kommer fra. :P

jeg skriver bedst , når jeg ikke tænker :P 

Ligesom "brain-storming " 

Dog, vil man nok aldrig ville kunne storme min hjerne - For puha der er meget at streame  derinde fra :ph34r::lol:

Jamen der lugter ikke af fisk mere i Esbjerg , søde .

Ved ikke hvorfor. Men der lugter bare af benzin og diesel - ligesom alle andre byer .

Sådan en bonderøv som mig , kan altid finde frem til nærmeste by. Jeg lugter mig bare frem til osen og om aftenen skal man bare køre derhen hvor man ikke kan se nattehimlen mere, Så ved man, at man er ved at nærme sig civilisationen  :ph34r::P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Sara25 skrev, for 15 timer siden:

'Jeg vil meget gerne udvide mine egne horisonter , her på det sidste har jeg ikke været ret med i "generel debat " fordi jeg synes at man efterhånden vælter på skælvende grund, fordi mange har alt for travlt med at hamre i jorden med deres stokke :) '

Kan du uddybe det, Kamilla? Hvis du mener mig, så har jeg det helt fint med at udtrykke min mening uden hverken at føje nogen eller lege at alt er lyserødt. Vi er jævnaldrende, men jeg har måske været i branchen i længere tid? Der er sket en drastisk forandring i den tid at jeg har været i branchen. Det er i højere grad blevet 'købers marked'. Det er da fint, at 'mænd i højere grad kan lege mænd'. Men på hvilken bekostning? Jeg ved at udenlandske kvinder synes at danske fyre er søde ift kunder i andre lande. Der har det måske været 'købers marked' i længere tid. Så hvor længe holder den tese mon i andedammen?

Jeg 'kommer fra en anden tid' og har nogle helt andre grænser- måske har piger det fint med de mere udviskede grænser og for dem er det normen.. Det håber jeg virkelig for dem! At de ikke går på kompromis med dem selv. At jeg er så gfe, som jeg er, gør at jeg åbner op på en anden måde ift lige seksuelle grænser- jeg ved ikke om det er en efterspurgt vare i fremtiden. Who cares kunne jeg have lyst til at skrive. Jeg kunne jo være ligeglad.. Hvis jeg 'skælder ud', så har jeg helt sikkert en pointe med det. F.eks kunne det være cool, hvis man kunne have en mere gennemsigtig branche, men med det pres, der hele tiden kommer, så går en prostitueret fra at være en luksusvare til en 'brug og smid væk'- kultur. Jeg læste lige inde på 'sugarbabes'siden at en fyr ikke vidste om han skulle han skulle offentliggøre de 100 profiler, som han havde på piger. Det er alligevel en side med ansigtsbilleder- fyre herinde er helt overraskede over hvor dybt naive nogle af pigerne er- det er utroligt nemt at finde alt om dem. Total mangel på respekt synes jeg. Mange piger derinde ved ikke engang at eroguide eksisterer- jeg kender kun siden pga en fyr jeg snakkede med herindefra. Jeg tror ikke engang at halvdelen af alle prostituerede kender den.. Så det kan være svært at overskue konsekvenserne af sine handlinger. (Det er heldigvis forbudt herinde at offentliggøre ansigtsbilleder? Og heldigvis er Sugardaters  begyndt at advare mod profilbilleder, som kan findes på nettet) Lige der ser jeg lige sexkunder som en flok ulve i fåreklæder.. Og det er så dejligt at blive bekræftet i at det ikke nødvendigvis er normen..

Jeg fik med tråden her muligheden for at være med til at dømme en kvinde, som trådstarter har mødt. Og ved eftertanke gav det mig dårlig smag i munden. Ikke at der er noget i vejen med oplægget- synes faktisk at det er rigtig cute. Men ikke alle ser mennesket bag. Generelt er det jo også en forretning, vi fører og nogle gp er måske udspekulerede og snyder kunder, så kan godt se at det har en slags eksistensberettigelse - men det er helt sikkert en balancegang. Så så længe at vi gensidigt viser hensyn overfor hinanden sexsælgere/købere imellem, så har 'min stok' ikke nogen grund til at hamre i noget.. ;):P

Ikke møntet på nogen specielt :) 

Og slet ikke dig - jeg er vild med dine indslag ;):) 

Det har bare været en lang vinter - og det mærkes ofte på stemningen herinde . 

Andet mente jeg ikke med det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
TheVoice skrev, for 1 time siden:

:D ja ja - Nu mangler de to jyder bare at blive enige om hvor i landet Esbjerg ligger. 

Esbjerg ?

Det ord kender jeg ikke ?

Hvad betyder det ? 

 

 

:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 6 minutter siden:

 

Jamen der lugter ikke af fisk mere i Esbjerg , søde .

 

 

Der landes jo stadig fisk i Esbjerg. hm..... tænke tænke gud ved hvor fiske lugten så kom fra. Nåå men jeg v blot konstatere, at de nok også er begyndt at tage bad så. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 3 minutter siden:

Esbjerg ?

Det ord kender jeg ikke ?

Hvad betyder det ? 

 

 

:D 

Prøv at gooooooooogle det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Anilingus skrev, for 2 timer siden:

Ja, men @Kamilla K har jo haft travlt med at køre landet tyndt og dytte til lastbiler med blåt på, må du forstå. Så hun var altså træt.:P

Nej, spring da let og elegant over den store fiskemenu til ham.

Giv ham i stedet en dabs eller bakskuld, at tygge lidt på.

Så har du ro for ham i et stykke tid - det med statsgaranti.:D:D

I er simpelthen så klog, I to :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Kamilla K skrev, for 1 time siden:

Ikke møntet på nogen specielt :) 

Og slet ikke dig - jeg er vild med dine indslag ;):) 

Det har bare været en lang vinter - og det mærkes ofte på stemningen herinde . 

Andet mente jeg ikke med det :) 

Jeg mente "generel debat " - og mange steder på eroguide . Tror du har misforstået mig ? Denne tråd er jo bare en del af "generel debat" og eroguide i helhed som jeg nævnte. 

 

Folk trænger til sollys . Og det gør jeg såmænd også. 

jeg har næsten spammet eroguide . bare se denne tråd . 

Det er mangel på sollys der gør det :P:) 

 

Men det er skønt, at foråret er  kommet :) 

Det har været en skøn solskinsdag i dag , synes du ikke , @Sara25 ? :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt sjovt at læse en tråd som denne igennem, masser af guldkorn, men også masser af det modsatte. Ethvert menneske kan kun tale for sig selv, og ud fra egne oplevelser og følelser, dermed kan jeg også sige at ingen skal eller kan gøre sig til dommer over andre.

Som mennesker har vi forskellige filtre, og vi kan opleve nøjagtig ens oplevelser vidt forskellige.

Engang tilbage i slutningen af forrige årtusinde besøgte jeg en gp, som faktisk var utrolig svær at få en aftale med. Flere af byens taxa chauffører havde kendskab til hende, og jeg var lykkelig da jeg fik aftalen i hus. Jeg besøgte hende og fik en utrolig god oplevelse og hun gik også langt over tiden jeg havde betalt for. Hun bad om mit nummer så hun kunne se når jeg ringede, hvilket skete allerede 2 uger senere, men hun måtte desværre aflyse samme dag. Det var jeg sgu lidt knotten over, for jeg havde glædet mig til at besøge hende. om Fredagen ringer hun så og tilbyder mig erstatningstid, hvilket jeg tager imod og får igen en superoplevelse og her fortæller hun mig, at hendes xmand ved hvem jeg er, men han ved ikke hvad hun laver og skal heller ikke have det at vide. Jeg er der igen langt ud over tid, og jeg fortæller hende, at der kommer til at gå lidt tid inden jeg igen har råd til at besøge hende, og at jeg jo også skal passe mit studie, her tilbyder hun så en studie rabet og jeg er flad af grin, men hun mener det. Alting udviklede sig og i løbet af et par måneder bliver vi kærester i et forhold som holder godt 3 år, så jo ting kan udvikle sig også der hvor man ikke forventer det, der skal man aldrig sige aldrig, og andre bør ikke fordømmes for følelser og handlinger så længe de ikke skader andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 9 timer siden:

Diagonalvejen eller Via Dolorosa ? :P

Nej nej - hærvejen og så Caminoen til Santiago de Compostela :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
NoBS skrev, for 30 minutter siden:

Nej nej - hærvejen og så Caminoen til Santiago de Compostela :D

Per aspera ad Esbjergiensis :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Kamilla K skrev, for 14 timer siden:

 

Og slet ikke dig 

Nej ok, så er jeg helt enig med dig:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Hvis nogle af jer piger er trætte af at rende rundt med for meget tøj på er det måske fordi i ikke kan hitte rede i ydelserne.

Tilbyder i russisk, betyder det altså ikke sex med al tøjet på.;)

- men at pikken køres af mellem pigens lår.:P:D

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 17 minutter siden:

 

- men at pikken køres af mellem pigens lår.:P:D

Nå et alternativ til at tørre pikken af i gardinerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Nå et alternativ til at tørre pikken af i gardinerne 

gardinerne ? 

Mener du ikke i hormongardinerne ? :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Anilingus skrev, for 6 timer siden:

Hvis nogle af jer piger er trætte af at rende rundt med for meget tøj på er det måske fordi i ikke kan hitte rede i ydelserne.

Tilbyder i russisk, betyder det altså ikke sex med al tøjet på.;)

- men at pikken køres af mellem pigens lår.:P:D

Troede at det var ml brysterne? ^_^ dét har jeg da prøvet.. Dog helt au natural alligevel.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, 1 time siden:

Troede at det var ml brysterne? ^_^ dét har jeg da prøvet.. Dog helt au natural alligevel.. 

Mon ikke du skulle gå en tur forbi sprogskolen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

Mon ikke du skulle gå en tur forbi sprogskolen ;-)

Næ, det kan være at du skal.. 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Jernsvinet skrev, for 15 minutter siden:

Nå, hvad er så Hollansk Massage?

Haha, ja ok.. Fandt det på nettet ;)
'The question isn't how to say "sex" in Russian, it's what the sex term "russian" means.

What it means is to cum by rubbing the penis back and forth between the woman's breasts.' :lol:

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 8 minutter siden:

Det kom lige ud af det blå- kan du uddybe det lidt

Det er ligesom Norsk - bare med træsko på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Det er ligesom Norsk - bare med træsko på ;-)

Ja, har en god uldsweater ihvertfald ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Asian betyder åbenbart rimming.. Der er også et udtryk for hvis man vil ryge en joint sammen :o Ved ikke.. Der er lige to kunder, der står klart i hovedet angående de der termer- 'jeg vil gerne have lidt fransk, nu vil jeg have dansk...' Øh ok.. Havde også en new yorker forbi, der fyrede alle mulige udtryk af. Spansk betyder noget andet der

Spanish (USA usage)
Penis, finger or toy comes out of the ASP’s ass, and goes directly into the ASP’s mouth. See also Dirty Sanchez, ATM.

Han sagde at i USA havde man ansigtsbilleder i annoncerne, hvis ikke, så er den prostituerede 'købt'.. 

Men @Anilingus, vi må opfinde et udtryk for den 've'-maskine. Kunne være sjovt at have på menuen. 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Sara25 skrev, for 4 timer siden:

Asian betyder åbenbart rimming.. Der er også et udtryk for hvis man vil ryge en joint sammen :o Ved ikke.. Der er lige to kunder, der står klart i hovedet angående de der termer- 'jeg vil gerne have lidt fransk, nu vil jeg have dansk...' Øh ok.. Havde også en new yorker forbi, der fyrede alle mulige udtryk af. Spansk betyder noget andet der

Spanish (USA usage)
Penis, finger or toy comes out of the ASP’s ass, and goes directly into the ASP’s mouth. See also Dirty Sanchez, ATM.

Han sagde at i USA havde man ansigtsbilleder i annoncerne, hvis ikke, så er den prostituerede 'købt'.. 

Men @Anilingus, vi må opfinde et udtryk for den 've'-maskine. Kunne være sjovt at have på menuen. 

Around The World - lyder som noget for mig - det er også det nemmeste at huske, og så er jeg frisk på det meste:P

Ve-maskinen, ja den var sgu meget sjov. Men helhedsoplevelsen den tror jeg nu alligevel er meget større, end bare det at have ondt når man føder.

Ved dog ikke hvor mange mænd du får til at prøve en sådan, altså udover mig.:D

Apropos strøm og stød.

En mand der er lammet eller på anden måde ikke kan komme af sig selv kan faktisk komme alligevel. Det kræver blot dette aggregat:

http://www.xtube.com/video-watch/Electroejaculation-10795971

Manden skal lægges i fuld narkose, fordi hele kroppen spjætter helt ukontrolleret uden, og fordi det sikkert gør pænt nas uden. Ligeledes sluttes strømmen kuni  ganske kort tid ad gangen, for ellers får han forbrændinger indvendigt.:(

Har aldrig prøvet dissehersens e-stim plugs m.v.

Men efter hvad jeg kan læse mig til, skulle det kunne give en fed oplevelse. Man bliver kneppet uden at røre en finger, fordi muskelsammentrækningerne sker automatisk.

Det skal jeg snart prøve, men det er desværre lidt dyrt grej for at finde ud af at det ikke er noget, alligevel.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...