Hop til indhold
Findus

"Den Gode Anmeldelse"

Recommended Posts

Du har ret. Men rigtig mange anmeldelser bliver dissekeret til molekyler og atomer og videre til protoner,  neutroner m.m.

Det ' træls at opleve.

sm244.gif  Lige præcis, men det må de pågældende der dissekerer anmeldelserne jo sætte ufattelig stor pris på, ellers gjorde de det vel ikke.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der må jo være en grund til, at der er 12 profiler der har tilkendegivet at de IKKE skriver anmeldelser mere, men i din optik må de jo være idioter alle som en, ikk.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

'jeg synes ikke de er idioter, det synes faktisk ikke der er ret mange der er. '

undlad at udlæg hvad jeg mener, det har du ikke nogen baggrund for at kunne vurdere. 

Redigeret af Aarhuselsker
der manglede et "du"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du har ret. Men rigtig mange anmeldelser bliver dissekeret til molekyler og atomer og videre til protoner,  neutroner m.m.

Det ' træls at opleve.

Jeg synes faktisk ikke der er et problem mere. Det var sådan engang, men nu er det stærkt begrænset. Jeg har personlig aldrig fået ødelagt eller forplumret en anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

sm244.gif  Lige præcis, men det må de pågældende der dissekerer anmeldelserne jo sætte ufattelig stor pris på, ellers gjorde de det vel ikke.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

BD kom nu videre. i al den tid du har gået rundt og forefægtet denne overbevisning, er alle vi andre kommet lysår videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sjove er at man jo anmelder sig selv. I kan skrive hvor meget i vil om piger hist og ydelser her, men aller mest præsenterer i jer selve. Er det bare mig der ser det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

At skrive en god anmeldelse er det samme som at fortælle en god historie fra det virkelige liv, som folk har lyst til at læse. Men historien bliver først rigtig god, hvis alle deltagere kan lide den. Forfatteren bør derfor skrive på sådan en måde, at han med god samvittighed kan se pigen i øjnene bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men undskyld.. Hvad ret har i til at anmelde et andet menneske? :) Hvad tror i det er i køber? Så kan det godt være at tingene hænger sammen og det er en "halv anmeldelse uden"  too bad honey.

Man kan og skal ikke anmelde noget, der ikke er til salg. 
Møder man en "kold og uengageret pige" så er hun måske en dårlig skuespiller. Møder man en brandvarm og liderlig pige, så er hun måske en top skuespiller. Kan man som "anmelder" måske skrive det i stedet?

 

 

 

Med afsæt i ovennævnte - mine generelle betragtninger.

Man kan vel godt anmelde et restaurantbesøg og beskrive lokaliteterne, maden og tjenerens optræden og service, uden at man har beskrevet det rigtige menneske. Som Claire  er inde på, man kan spille sin rolle til UG+ eller det modsatte uden, at man efterfølgende kan sige ret meget med sikkerhed om personen bag rollen.

Man kan vel godt sige lidt det samme omkring sexen, som kan være skøn, men.........kan man så konkludere ret meget omkring kvindes almene sexliv ? Jeg tror det ikke, og synes heller ikke at det er specielt relevant.

Besøger man GP´er for at lære mennesket eller nye mennesker at kende, eller køber man seksuelle oplevelser, velvidende at resultatet er betinget af kvindens indlevelse, serviceniveau osv osv som vel i sidste instans samlet kan betegnes som "Et stykke seksuelt håndværk"

Forhåbentligt har vi alle i vores job og karriere oplevet respekt, anerkendelse samt komplimenter og rosende ord af mennesker vi kun har haft sporadisk eller meget ensidigt samvær med. Det gør os bestemt glade, men sluger vi det bare råt, og tænker "Yep nu kender de os, eller tænker vi også nogen gange, så skulle du/I bare møde mig privat ":)

For måske at uddybe lidt hvad jeg mener, for det er bestemt ikke nedsættende eller fordømmende nok snarere tvært imod. Jeg oplevede som pre-saler indenfor IT-branchen en rimelig stor succes med deraf følgende mange komplimenter dels omkring mine demonstrationer af produkter og dels omkring min personlighed.  Alt var i skønneste orden indtil en dag hvor jeg blev træt af en rimelig ensidig rolle.

Det endte så med, at jeg skulle oplære nogle nye håbefulde ansatte, før jeg kunne få lov til et karriereskift i virksomheden. Fint nok. Jeg husker tydeligt de unge håbefuldes respekt og beundring.  Nogle sagde "jeg bliver aldrig så god som dig", Andre spurgte lidt ind til "hvordan bærer du dig ad med at gøre det overbevisende". ja, spørgsmålene og lysten til at lære var bestemt stor.

Der blev en smule stille da jeg fortalte "hemmeligheden"  Jeg har altid betragtet det som et show, hvor deltagernes behov skullel stimuleres" Inden forestillingen brugte jeg meget tid på forberedelse og indstudering af forskellige forløb, gerne krydret med humor, alvor, bevidste fejl osv. Jeg brugte ligeledes konstruktivt alt hvad jeg kunne opsnuse omkring mit publikum.  Jamen bliver det så ikke falsk ? Næ ikke så længe man selv kan stå inde for det resultat man skaber hos modtagerne.

For mit vedkommende vil jeg sige at en succesfuld GP´er i store træk benytter samme tekniker, og det kan faktisk meget vel være årsagen til, at nogle piger stort set aldrig oplever skuffelse hos gæsterne og andre oplever måske ved at give mere af sig selv, et større udsving i egne præstationer og tilbagemeldingerne fra gæsterne. (lidt groft anskuet)

Jeg kan sagtens både forstå og se, at der findes både GP´er og gæster der søger en dybere ægthed, men egentligt vil det jo så blot gøre det hele mere kompliceret, og ikke et dårligt ord omkring det. Omvendt og sammenlignet med en god film eller teaterstykke, så er det jo en klar fordel for oplevelsen at man dels kan abstrahere at man har betalt penge og dels fra skuespillerens private adfærd hvis man da kender noget til den, og så ellers bare lade sig forføre og leve sig ind i filmen eller forestillingen - Sådan har jeg det med de sublime oplevelser jeg har købt.

Spiller jeg så selv en rolle ? ja da. Jeg forsøger da at give et godt modspil, uden af man efterfølgende reelt kan sige meget andet om mig, end hvad jeg kan sige om den rigtige kvinde. Et eller andet sted er det jo lidt hård sagt, irrelevant for oplevelsen at vi kun beskæftiger os med roller der udfoldes inde i det frække rum.

p.s.

Jeg er nok gentlemen  i rollen som gæst til, at jeg ikke kunne finde på, at skrive en anmeldelse af et besøg, såfremt jeg ved, at det ikke er ønsket. Jeg kunne heller ikke finde på at skrive noget grimt og nedsættende efter et lidt lunkent besøg. Ville jeg opføre mig på samme måde hvis jeg har købt en mandagsmodel af et produkt  ? Det er jeg ikke sikker på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fortrød jeg slettede min profil, fordi.

Selvfølgelig skal der være plads til anmeldelser, og selvfølgelig skal EG holde på deres brand som velkendt ( åbenbart ) forum for mænd med oplevelser af glædespiger, gode råd osv. Jeg kan godt se når et firma er velkendt for ytringsfrihed og som jeg faktisk selv går ind for, så skal firmaet ikke gå på kompromis med deres grundsten eller filosofi bag sitet.

Jeg har talt med nogle kollegaer om EG og reflekteret over vores samtaler og dybest set kommet til den konklusion, at EG faktisk intet gør forkert. De skaber plads blandt kunder og piger i branchen som går hånd i hånd med meningsudvekslinger og fornyet debat i et vindue som selvfølgelig skaber en udsigt som for nogle virker koldt, kynisk og tilmed nedgørende.

Jeg er ikke afhængig af censur, men skik og respekt. Der hvor min personlige grænse fik skabt tvivl om min tilstedeværelse er faktisk ikke EG, men respekten for mennesket. Dybest set har EG ikke ansvar for kundens manglende respekt eller ordvalg. Hvis en kunde virkelig vil udstille sin kynisme i subjektiv format er det vel op til de øvrige mænd/ kunder og piger at tænke deres.

Det vil jeg gøre fremover med nye briller.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen tilbage :)  

...

Jeg har talt med nogle kollegaer om EG og reflekteret over vores samtaler og dybest set kommet til den konklusion, at EG faktisk intet gør forkert. De skaber plads blandt kunder og piger i branchen som går hånd i hånd med meningsudvekslinger og fornyet debat i et vindue som selvfølgelig skaber en udsigt som for nogle virker koldt, kynisk og tilmed nedgørende.

...

Se det er jo det der er kernen - EG giver os et frirum til at tale om noget som vi ellers ikke kan tale om med nogen i vores almindelige omgangskreds. Jeg er så gammel, at jeg kan huske tilbage til dengang det foregik med et eksemplar af Ekstrabladet og opringninger til en tlf.svarer. Dengang var man som sex-køber utrolig ensom - og sårbar overfor den fordømmelse du mødte gennem medier osv. Herinde (og på de forums der eksisterede tidligere) har vi muligheden for at vende de dilemmaer der er i denne verden både fra et køber- og et sælgersynspunkt, og det har jeg personligt fundet meget givende. 

...

Jeg er ikke afhængig af censur, men skik og respekt. Der hvor min personlige grænse fik skabt tvivl om min tilstedeværelse er faktisk ikke EG, men respekten for mennesket. Dybest set har EG ikke ansvar for kundens manglende respekt eller ordvalg. Hvis en kunde virkelig vil udstille sin kynisme i subjektiv format er det vel op til de øvrige mænd/ kunder og piger at tænke deres.

Det vil jeg gøre fremover med nye briller.

 

Enig - og derfor handler tråden også om "den gode anmeldelse"  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Velkommen tilbage :)  

Se det er jo det der er kernen - EG giver os et frirum til at tale om noget som vi ellers ikke kan tale om med nogen i vores almindelige omgangskreds. Jeg er så gammel, at jeg kan huske tilbage til dengang det foregik med et eksemplar af Ekstrabladet og opringninger til en tlf.svarer. Dengang var man som sex-køber utrolig ensom - og sårbar overfor den fordømmelse du mødte gennem medier osv. Herinde (og på de forums der eksisterede tidligere) har vi muligheden for at vende de dilemmaer der er i denne verden både fra et køber- og et sælgersynspunkt, og det har jeg personligt fundet meget givende. 

Enig - og derfor handler tråden også om "den gode anmeldelse"  :)

Helt enig, jeg finder også sitet meget givende, det skaber et frirum som du så rigtigt nævner. Den mulighed er af stor betydning skulle bare lige fordøje vigtigheden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Louise

Fedt at du ved nærmere eftertanke kunne se igennem al den falske politiske "korrekthed" og forstå værdien af EG som et frit og liberalt administreret forum for mænd og kvinder, der praktiserer eller interesserer sig for køb og salg af seksuelle ydelser og oplevelser.

Vel er der usmagelige formuleringer og menneskesyn her. Det er der alle steder. Men det er overhovedet ikke reglen. Det er undtagelsen.

Ser frem til dine fremtidige bidrag.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fortrød jeg slettede min profil, fordi.

Selvfølgelig skal der være plads til anmeldelser, og selvfølgelig skal EG holde på deres brand som velkendt ( åbenbart ) forum for mænd med oplevelser af glædespiger, gode råd osv. Jeg kan godt se når et firma er velkendt for ytringsfrihed og som jeg faktisk selv går ind for, så skal firmaet ikke gå på kompromis med deres grundsten eller filosofi bag sitet.

Jeg har talt med nogle kollegaer om EG og reflekteret over vores samtaler og dybest set kommet til den konklusion, at EG faktisk intet gør forkert. De skaber plads blandt kunder og piger i branchen som går hånd i hånd med meningsudvekslinger og fornyet debat i et vindue som selvfølgelig skaber en udsigt som for nogle virker koldt, kynisk og tilmed nedgørende.

Jeg er ikke afhængig af censur, men skik og respekt. Der hvor min personlige grænse fik skabt tvivl om min tilstedeværelse er faktisk ikke EG, men respekten for mennesket. Dybest set har EG ikke ansvar for kundens manglende respekt eller ordvalg. Hvis en kunde virkelig vil udstille sin kynisme i subjektiv format er det vel op til de øvrige mænd/ kunder og piger at tænke deres.

Det vil jeg gøre fremover med nye briller.

 

Godt at have dig tilbage igen.

For mig er det vigtigt, at I piger også er her på EG. Jeg reflekterer ganske ofte over min egen "rolle" i denne branche, og derfor er jeg vanvittig interesseret i at høre jeres indtryk af det hele. Og jeg har værdsat dine kommentarer meget, så jeg blev lidt ked af, at du pludselig "gav op".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godt at have dig tilbage igen.

For mig er det vigtigt, at I piger også er her på EG. Jeg reflekterer ganske ofte over min egen "rolle" i denne branche, og derfor er jeg vanvittig interesseret i at høre jeres indtryk af det hele. Og jeg har værdsat dine kommentarer meget, så jeg blev lidt ked af, at du pludselig "gav op".

Tak.

Det skaber virkelig dynamik og energi på øverste plan og især når det gælder personlig refleksion eller hinandens roller. Ligeså interesseret du er i vores indtryk er vi være i jeres måske nogle gange mere fordi heksejagten ofte er på vores rolle. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelser.....mmmmmmmmmm

Har et par stykker....

Jamen Jeg kommer jo over fra det frygtelige Venuslogen, bare sige sådan et board med anmeldelser, er ligesom et biblotek!

Du skal se det for dig:

Smukke indbundne bøger, no 1 no 2 nogle i smukt læderindtræk med svungne guldbokstaver...

nogle bøger skrevet på svensk, med kærligheddigte, ømme ord, udpenslinger af saftige gerninger...

Nogle bøger handler mere om vandhaner og om der er luet i forhaven end andet...

Nogle bøger, står i skrigende farver og sjofler hele bibloteket til, bland de mere afdæmpet bøger...

Så står der nogle sammenhæftet notesblokke der vrænger af det hele, men bøger der siger de er bøger

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alle bøger der omhandler piger på godt eller ondt, frækt fantastisk smukt eller grimt.....

Men for at låne en bog...må du aflevere en bog, man kan ikke bare låne og låne, alle må bidrage til bibloteket.

Jeg fortrækker det skrives i skrives i gensidig respekt, for hinannen.

Er den længre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smukt skrevet Cherie "Men for at låne en bog...må du aflevere en bog, man kan ikke bare låne og låne, alle må bidrage til bibloteket". Det er vel kernen i et forum som EG, at det er os selv der skaber det og gør det værd at opholde sig på?

Det gør vi så efter bedste evne - og ja, det er også min definition på "den gode anmeldelse" at den er skrevet i gensidig respekt - så kommer form, formuleringsevne og mere eller mindre eksplicit beskrivelse af hvad der er foregået i anden række. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak.

Det skaber virkelig dynamik og energi på øverste plan og især når det gælder personlig refleksion eller hinandens roller. Ligeså interesseret du er i vores indtryk er vi være i jeres måske nogle gange mere fordi heksejagten ofte er på vores rolle. :-) 

Om heksejagten især er på jeres rolle, tror jeg egentlig ikke. Men jeg forstår godt, at I kan føle jer forfulgte. Historisk set, er I/du/jobbet/rollen vel kommet fra en position, som den djævelske forførerer af den grundlæggende gode mand, til en rolle som objekt for den grundlæggende onde mands  grusomme begær.

Jeg opfatter mig selv, som en "pæn og ordentlig mand", og havde det ikke været for et par tilfældige indskydelser for få år siden, ville jeg også have haft en "main-stream"-opfattelse af "prostitution". Nu fik jeg rodet mig selv ud i at møde denne verden, og det har i meget høj grad fået mig til at ændre opfattelse. Jeg har mødt en del kvinder, som jeg virkelig godt kunne lide, og som ikke nødvendigvis har hængt sig i "et tiden er gået", hvis vi har snakket om et eller andet, der var interessant for os begge.

Det irriterer mig ad helvede til at I bliver stigmatiserede, og at jeg er på randen til at blive kriminaliseret, for jeg synes selv, at jeg stadig er en "pæn og ordentlig mand", som bare holder meget af at være i selskab med kvinder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og for lige at forholde mig til trådens emne:

Jeg skriver ikke anmeldelser, fordi jeg selv har en så stor andel i det, der foregår, at ingen andre vil kunne bruge det til noget.

Jeg ville sikkert kunne skrive ganske deskriptive anmeldelser, hvis jeg gad, men jeg ville føle, at jeg krænkede den personlige og intime kontakt, der forhåbentlig er ved at have sex med et andet menneske.

Jeg kan godt li' jer på EG, men I er ikke mine brødre. Faktisk føler jeg mig noget tættere forbundet med den kvinde, jeg lige har ligget og knaldet.

På den anden side: Hvis jeg VIRKELIG føler mig snydt, så skal jeg nok sige det videre til jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg tror da at mange der skriver anmeldelser, for et kick eller hvad skal vi sige, oplever seancen igen, jagten, eller for nogen af mine drenge, ordren om at komme, mødet, pigen intimiteten, pirringen, spændingen, bare det at bestille tid...dagene inden....og så opleveksen...som munder ud i en anmeldlse, hvor de under skriverriet, genkalder deres seance igen og igen.

Det er jo så lidt af en win win ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg tror da at mange der skriver anmeldelser, for et kick eller hvad skal vi sige, oplever seancen igen, jagten, eller for nogen af mine drenge, ordren om at komme, mødet, pigen intimiteten, pirringen, spændingen, bare det at bestille tid...dagene inden....og så opleveksen...som munder ud i en anmeldlse, hvor de under skriverriet, genkalder deres seance igen og igen.

Det er jo så lidt af en win win ting.

Sjovt nok forstår jeg godt, hvad du mener. I din niche må du selvfølgelig forlange af drengene, at de agerer på den måde. Det er der bestemt heller ikke noget galt med.

Omvendt er jeg bestemt heller ikke uden tilbøjelighed for lange skriftlige forspil - men det er nu min ting ;)

Men det er vel noget andet end at skrive en anmeldelse, som udelukkende har til formål at oplyse eller afskrække de andre fyre ;)?

Redigeret af leraar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Om heksejagten især er på jeres rolle, tror jeg egentlig ikke. Men jeg forstår godt, at I kan føle jer forfulgte. Historisk set, er I/du/jobbet/rollen vel kommet fra en position, som den djævelske forførerer af den grundlæggende gode mand, til en rolle som objekt for den grundlæggende onde mands  grusomme begær.

Jeg opfatter mig selv, som en "pæn og ordentlig mand", og havde det ikke været for et par tilfældige indskydelser for få år siden, ville jeg også have haft en "main-stream"-opfattelse af "prostitution". Nu fik jeg rodet mig selv ud i at møde denne verden, og det har i meget høj grad fået mig til at ændre opfattelse. Jeg har mødt en del kvinder, som jeg virkelig godt kunne lide, og som ikke nødvendigvis har hængt sig i "et tiden er gået", hvis vi har snakket om et eller andet, der var interessant for os begge.

Det irriterer mig ad helvede til at I bliver stigmatiserede, og at jeg er på randen til at blive kriminaliseret, for jeg synes selv, at jeg stadig er en "pæn og ordentlig mand", som bare holder meget af at være i selskab med kvinder.

 

Selvfølgelig er du stadig en pæn og ordentlig mand ( selvom jeg ikke kender dig ) det er netop det selvsyn mange kunder og piger kæmper med af problemer. I den offentlige debat har folket tit hørt om statsmænd, dygtige forretningsmænd, akademiske personer og rækken kunne blive ved som har besøgt glædespiger eller fortsat gør, der findes bare ikke en fælles front, det handler om personen bag og hvorfor kriminalisere lyst, begær og muligheder? 

Main-stream opfattelsen tror jeg vi alle har delt indtil det berømte øjeblik, jeg synes bare din nydelse i selskab med kvinder er helt ok, ligesom vores nydelse med mænd er på højt plan.

Den gode anmeldelse i alt det her må være, nyd alt det andre kun tør tænke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er du stadig en pæn og ordentlig mand ( selvom jeg ikke kender dig ) det er netop det selvsyn mange kunder og piger kæmper med af problemer. I den offentlige debat har folket tit hørt om statsmænd, dygtige forretningsmænd, akademiske personer og rækken kunne blive ved som har besøgt glædespiger eller fortsat gør, der findes bare ikke en fælles front, det handler om personen bag og hvorfor kriminalisere lyst, begær og muligheder? 

Main-stream opfattelsen tror jeg vi alle har delt indtil det berømte øjeblik, jeg synes bare din nydelse i selskab med kvinder er helt ok, ligesom vores nydelse med mænd er på højt plan.

Den gode anmeldelse i alt det her må være, nyd alt det andre kun tør tænke. 

Det jeg oplever, har tit forekommet mig at være helt ok, ret ofte lidt mere end bare ok. Det vil jer gerne anmelde helt generelt, og det kan umuligt genere nogensomhelst.

Jeg har været glad for alt, hvad jeg har kunnet tage med, alle mine erfaringer, det sure med det søde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men undskyld.. Hvad ret har i til at anmelde et andet menneske? :) Hvad tror i det er i køber? Så kan det godt være at tingene hænger sammen og det er en "halv anmeldelse uden"  too bad honey.

Man kan og skal ikke anmelde noget, der ikke er til salg. 
Møder man en "kold og uengageret pige" så er hun måske en dårlig skuespiller. Møder man en brandvarm og liderlig pige, så er hun måske en top skuespiller. Kan man som "anmelder" måske skrive det i stedet?

 

 

 

Man kan anmelde fuskere og forbrydere :)

Ellers må man anmelde et møde, dvs tage højde for egen deltagelse - eller en ydelse, hvis man betragter det på linje med en undervognsbehandling. Jeg tilstræber i hvert fald altid at tydliggøre mit eget perspektiv i mine anmeldelser, dvs hvis det fx går skidt så prøver jeg fx at forklare om det er mine forventninger, der bliver skuffet, hvad jeg selv gør for at rette op på det eller om jeg fornemmer at det er noget ved mig som gør det svært at gøre det godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...