Jasmin 8533 Skrevet 7. August, 2015 Så skete det....ENDELIG han kom ind af døren. Høflig og sød sms til at starte med. Fulgte alle anvisningerne... og da han kom ind af døren så flækkede hans ansigt i det vildeste smil jeg nogensinde har fået. Han nåede lige at se mig, SE mig... og så kom det:Aldrig har nogen set så lykkelige ud for at se lige præcis mig.... det der blik hvor man som kvinde ved at han tænker "she's absolutely perfect" Min første tanke var.... hold da op... han har haft en god dag og jeg kommenterede på det og selv om jeg egentlig ikke husker nøjagtig hvad han sagde - så kan jeg huske at jeg grinede og GLÆDEDE mig til aftalen... Det var bare en halv time.... der blev til 2,5 - han var den sidste på dagen så jeg havde al tid i hele verden. Sexen var ikke noget at skrive hjem om per se - men jeg hev et par tricks ud af ærmet og det gav ham den bonus jeg håbede på.... den bonus jeg altid håber giver fyrene lyst til mere Vi grinede og snakkede og grinede i 2 timer bagefter... og da han gik var min tanke. Gad vide om jeg ser ham igen.... det håber jeg.... og for en gangs skyld tænkte jeg... "hvis jeg nogensinde skal have en mand igen - så skal det være sådan en mand som ham"Han kom igen... og denne gang fik jeg alle mulige personlige oplysninger... og han var igen dagens sidste og da jeg alligevel skulle hjem - så tilbød jeg at køre ham hjem for han boede lige på vejen.... Nej ikke helt på vejen - men 35 kms omvej var HELE turen værd Han var ved at dø for at invitere mig op... klokken var ret sent men det var en fredag så det gjorde jo ikke noget... men han turde ikke. Han var bange for at det alligevel var at gå lidt for vidt. Hvad nu hvis jeg i virkeligheden bare var venlig og han ikke skulle lægge noget i det???? Han var faldet... pladask... og der gik ikke lang tid før 3 sms tikkede ind om en ny aftale.... Min policy har altid været at jeg ALTID dropper gæster der virker forelskede. Mænd skal ikke besøge mig fordi de er forelskede... de skal besøge mig fordi jeg er et skide godt knald. Og nu var det afgørelsens time.... enten skulle jeg droppe det helt og følge min normale modus - eller også.... så skulle jeg følge mit instinkt og for EN GANGS SKYLD sige til og ikke fra... Jeg tænkte - fuck det - det må briste eller bære... og så fandt jeg ham på facebook og sagde "add friend" I struck gold... han addede mig..... han var ovenud jubel-happy for at jeg havde taget skridtet for så anede han lys forude..... Det er jo ferie-tid så onsdagen efter spurgte jeg om han havde nogen planer. Vejret så ud til at blive fornuftigt og jeg tænkte at hvis jeg skulle finde ud af om han nu også var den rette - så skulle det være et sted UDEN seng. Så jeg spurgte om han ville med ud og gå. Jeg har altid haft en forkærlighed for Dyrehavsbakken og skoven og markerne omkring slottet derude - så jeg hev ham med derud.... og vi gik over 18 km mens vi bare snakkede og snakkede og snakkede.... og ikke EN eneste gang tænkte jeg "fuck - det var ikke et godt svar" - han blev ved med at være mere og mere af det jeg altid har drømt om.... Han er den første mand jeg nogensinde har mødt der ikke svarede forkert..... jeg var himmelhenrykt.... Dagen forsatte inde i byen hvor vi nød både Tivoli og havnerundfart og sluttede med at spise på min favorit-smørrebrøds-cafe det var i mangel af bedre den perfekte date.Da jeg satte ham af hjemme om aftenen blev jeg omsider inviteret indenfor.... klokken var 24 og jeg skulle op næste dag, så jeg skulle til at gå da han stoppede mig i gangen...... trak vejret dybt.... og sagde "bare så du ikke er i tvivl - jeg er MEGET interesseret og jeg ved godt du ikke er imponeret af mænd, men jeg vil have dig og jeg vil vente lige så længe som det skal vare for at du ombestemmer dig" WOW - se DET er en mand.... det er det man altid har drømt at få at vide.... Og for at gøre en lang historie kort.... så er vi nu flyttet sammen... og han har friet og jeg har sagt ja... og det er lige om lidt vi skal giftes 51 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. August, 2015 Du overrasker bestandigt Stort tillykke. Bare han nu kan tæmme dig så meget at du ikke ændrer dig, men nok til at fællesskabet fungerer : Nåe, ja - og omvendt. Trut, flag der blafrer og solskin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 7. August, 2015 Tillykke Jasmin Enig med at Dyrehavsbakken er et dejligt sted at gå tur. Smuk natur og smukke omgivelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. August, 2015 Du overrasker bestandigt Stort tillykke. Bare han nu kan tæmme dig så meget at du ikke ændrer dig, men nok til at fællesskabet fungerer : Nåe, ja - og omvendt. Trut, flag der blafrer og solskinTusind tak Det er derfor han er perfekt .... og derfor jeg ikke tøvede et sekund da han friede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8095 Skrevet 7. August, 2015 Tillykke, det fortjener du 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 7. August, 2015 Det er da dagens skønneste læsning... Tillykke til jer beggeAt føle kærlighed er fantastisk - gengældt kærlighed er uendeligt meget bedre ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 7. August, 2015 Jag gläds för er skull, trots att jag aldrig träffat någon av er.Önskar er all lycka, hälsa, och framgång i livet!Mvh Lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 7. August, 2015 Hjerteligt tillykke Jasmin. Tillykke til jer begge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 7. August, 2015 Stort tillykke. Husk gode ting sker for gode mennesker. Held og lykke med prinsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 7. August, 2015 Hvorfor er det lige, at man få et kæmpe smil på, når man læser sådan en historie ???Super duper... stort tillykke herfra. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 7. August, 2015 Fedt, fedt, fedt - stort tillykke herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7055 Skrevet 7. August, 2015 Kære JasminHeld og lykke til dig - ham den heldige - og ikke mindst jer begge 2 - lad solen skinne over jer begge og jeres liv i fremtiden.Mange kærlige hilsnerNyder livet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 7. August, 2015 wow. Sådan. held og lykke til jer begge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Judith 808 Skrevet 7. August, 2015 Wao, congratulations, i been reading about you and i think you are a nice person, have been a nice surprise what you wrote.Good luck try to be very happy and enjoy.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 7. August, 2015 Tillykke Jasmin. De fleste fortjener at være lykkelige, og det er dejligt at se, når de er det og er så glade, at de deler deres lykke og glæde med andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage Skrevet 7. August, 2015 Tillykke Dejligt indlæg, man bliver helt varm og glad på jeres vegne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. August, 2015 Tusind tak allesammen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 7. August, 2015 rigtig sød fortælling, og I skal begge have stort tillykke herfra. En lille ting, nu ved du jo at ALLE mennesker har en svag eller negativ side, den får man øje på før eller siden, og kan denne tackles så er man ment til hinanden. Så forudse den vil komme og tackle den! igen tillykke herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 7. August, 2015 Så det var jer jeg så på Dyrehavsbakken. Jeg husker jeg tænkte; de der to ser bare hinanden, snart bliver det bryllup.Det er fantastiskt dejligt at læse din beretning. Den siger det hele om at man aldrig kan sige det hele om den her verdenen.Du ved jeg mener du er en fortræffelig kvinde, om end du har meget udvikling tilbage at klare; og udvikles det gør man aldrig som solitær, men i samspil med andre mennesker. Jeg håber virkelig du har mødt din match.Til lykke du dejlige, højrøstede og imponerende stykke menneske.(Nogle smileys får du ikke, men jeg tror du klarer det hele fint dem foruden) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. August, 2015 WOW Jasmin der stod du lige for ugens overraskelse stort tillykke og ikke mindst held og lykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2015 Kære kollega. Her skal lyde et kæmpe stort tillykke og velkommen i klubben med os få der møder kærligheden i branchen. Total glad i låget indlæg, skide god karma og virkelig noget der varmer i den ellers rådne branche her.. Ønsker jer alt lykke, kærlighed og glæde i verden. Fortsat god forelsket sommer herfra. Knus og kram fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 7. August, 2015 Stort tillykke Jasmin!Hvor er der globryllup? ; 0) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. August, 2015 Stort tillykke Jasmin!Hvor er der globryllup? ; 0)Da familie og venner nok ville synes det var LIDT pudsigt at jeg har SÅ mange bekendte som jeg sjovt nok ikke kender navnene på - så tror jeg at jeg nøjes med at sige at det bliver rådhusbryllup uden at være specifik omkring hvilket rådhus eller dagen Vi skal dog giftes inden jeg skal på sexferie ... så det er lige om snart.... jeg har jo været gift før... så det med stort bryllup og kæmpe fest ved jeg pr erfaring ikke betyder 0 og en skid sålænge de vigtigste mennesker er der til at dele vores lykkeSå det bliver så stille og roligt som det kan blive og så inviterer jeg min familie og hans mor og hendes mand ud og spise bagefter på min og min tilkomnes absolutte favorit-italiener og så er det det Bryllupsnatten blive fest nok ..... det kan jeg love *fnis* Det bliver et bryllup der helt og aldeles kun handler om kærlighed og 2 der vil være sammen uden at der er mere i det ... pomp og pragt er vi slet ikke til - vi vil bare have hinanden og det kan kun gå for langsomt 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 7. August, 2015 Stort TILLYKKE Jasmin.Det var dog dejligt. Alt det bedste for jer .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg