Hop til indhold
Jasmin

åh hvor jeg dog afskyr Tanja Rahm

Recommended Posts

Jeg tror, at der er betydeligt flere at gøre noget for ude på gaderne end i bordellerne.

Det har du sikkert ret i - men gør det nogen forskel hvor der er flest ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Først og fremmest - øjenkontakt. Et menneske der ikke har det godt har meget svært ved at opretholde øjenkontakt for de vil føle sig intimiderede. Hvis de er stoned - så vil blikket blive fjernt... som om hun kigger på noget bagved.... 

Kropsholdning. Er den lukket eller åben. En glad person har lagt mere tendens til åbent kropssprog, fagter og hurtigere vejrtrækning. En trist person holder armene mere i ro, trækker vejret dybere og er mindre berøringsvenlig

Smil - er smilet ægte... dvs - smiler øjnene også? 

Samtale. Uanset om sproget er det samme - så kan vi rudimentært gøre os forståelige uanset sprog. Er der nogen forsøg på verbal kontakt eller er hun helt stille? 

Toneleje. Jo gladere en person er - jo lysere er tonelejet sådan rent generelt.... med forbehold for varians i stemmen naturligvis.... og så taletempo. Triste mennesker snakker langsommere

personlig hygiejne... hvis den halter - så er der ingen tvivl overhovedet

Det er bare nogle få af de ting i mænd kan kalibrere på.... hvis der er noget der er off - eller gud forbyde det hele.... så reager!! 

ALT det kan i se og lugte inden i nogensinde er forbi formalia.... hvis i når i har kigget på de ting er bare det mindste i tvivl og reagerer derefter - så kan man aldrig bebrejde jer noget. 

Men hvis i er i tvivl og forsætter... så kan man... 

Håber det giver mening Prowler :) 

Men er det ikke mange krav at stille til kunden? 

Jeg har selv problemer med at opretholde øjenkontakt , men har det da ikke dårligt af den grund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men er det ikke mange krav at stille til kunden? 

Jeg har selv problemer med at opretholde øjenkontakt , men har det da ikke dårligt af den grund. 

Nej det synes jeg afgjort ikke det er...

i betragtning af at kunden skal til at dyrke sex med den kvinde der står foran ham - så synes jeg det er et ganske rimeligt krav at kunden også "ser" det menneske han skal til at være intim med

Især når det kan betyde forskellen mellem at dyrke sex med en som har lyst og en der virkelig ikke har

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Jasmin jeg lægger mærke til alt det, synes jeg. Man hvad hvis man fejllæser det. Lad os sige at den unge usikre mand der gør det første gang ikke lægger mærke til det fordi han er nervøs og tror at når det er en dansk pige på et af de steder dig og Nikita har været, så er hun afklaret med det for stedet et pænt og veldrevet. Så bliver han hurtigt stemplet som kriminel selvom det ikke var hans mening. Kan lide din motivation og kamp, Jasmin, men er bange for at folk som Tanja hurtigt vil pege på mænd som de skyldige. Håber du forstår min bekymring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ups ja, der falder jeg også selv igennem... Det kaldes generthed :D Blev dog meget bedre til det hen ad vejen, end da jeg var helt ny i branchen. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jasmin jeg lægger mærke til alt det, synes jeg. Man hvad hvis man fejllæser det. Lad os sige at den unge usikre mand der gør det første gang ikke lægger mærke til det fordi han er nervøs og tror at når det er en dansk pige på et af de steder dig og Nikita har været, så er hun afklaret med det for stedet et pænt og veldrevet. Så bliver han hurtigt stemplet som kriminel selvom det ikke var hans mening. Kan lide din motivation og kamp, Jasmin, men er bange for at folk som Tanja hurtigt vil pege på mænd som de skyldige. Håber du forstår min bekymring. 

jeg forstår rigtig godt din bekymring ... og ingen har i denne debat været mere på de gode mænds side end mig... jeg elsker de mænd der kigger på mig for at se om jeg nu også ER glad... som studerer mig og som tjekker og mærker efter.... 

den slags mænd vinder MANGE pluspoint hos mig og det er mænd som dem jeg altid vil tale for.... for det er dælme ikke dem der gør noget forkert... 

jo mere erfarne de/i er - jo lettere er det for jer så se og genkende tegn.... jo mindre chance for at læse forkert :)  

den unge førstegangsbesøgende er ikke ham der skader pigen... han er den lille i den transaktion... jeg har haft MANGE af de helt unge og de er så søde og så nervøse og så ivrige efter at være søde at de højest er lidt klodsede. Plus at de har alle gode hensigter.... de er bare nuser :)

Dem jeg snakker om er dem der har gjort det før, dem som overhovedet ikke ser efter.... hvor man har følelsen af at han virkelig bare er komplet ligeglad 

eller  endnu værre - som er ligeglade med hvilke signaler de får øje på og som - hvis de ser førnævnte - ser det som et tegn på at pigen ikke kan sige fra og benytter det til at overskride hendes grænser... holde hendes hoved under oralsex, flå kondomet af ect ect ect...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg forstår rigtig godt din bekymring ... og ingen har i denne debat været mere på de gode mænds side end mig... jeg elsker de mænd der kigger på mig for at se om jeg nu også ER glad... som studerer mig og som tjekker og mærker efter.... 

den slags mænd vinder MANGE pluspoint hos mig og det er mænd som dem jeg altid vil tale for.... for det er dælme ikke dem der gør noget forkert... 

jo mere erfarne de/i er - jo lettere er det for jer så se og genkende tegn.... jo mindre chance for at læse forkert :)  

den unge førstegangsbesøgende er ikke ham der skader pigen... han er den lille i den transaktion... jeg har haft MANGE af de helt unge og de er så søde og så nervøse og så ivrige efter at være søde at de højest er lidt klodsede. Plus at de har alle gode hensigter.... de er bare nuser :)

Dem jeg snakker om er dem der har gjort det før, dem som overhovedet ikke ser efter.... hvor man har følelsen af at han virkelig bare er komplet ligeglad 

eller  endnu værre - som er ligeglade med hvilke signaler de får øje på og som - hvis de ser førnævnte - ser det som et tegn på at pigen ikke kan sige fra og benytter det til at overskride hendes grænser... holde hendes hoved under oralsex, flå kondomet af ect ect ect...  

Men kunne man ikke forestille sig, at der var nogle kunder, som ikke er så god en menneske kender som dig og som pga et handicap ikke fik øje på de signaler, som du fremhæver ?  :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Jasmin jeg er helt enig med dig.  Men for hende der ikke kan lide jobbet og ikke kan se en vej ud vil alle mænd blive dømt ens tror jeg.  Om det er idioten der ikke behandler pigen pænt eller den usikre indelukkede nybegynder. Det er det som bekymrer mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men kunne man ikke forestille sig, at der var nogle kunder, som ikke er så god en menneske kender som dig og som pga et handicap ikke fik øje på de signaler, som du fremhæver ?  :-) 

Jo naturligvis - men kunder hvor man er nødt til at forestille sig deres eksistens er en minoritet... det er ikke disse enkeltstående tilfælde der er problemet... 

Selvfølgelig er de der.. og de vil jo blot have ekstra glæde af at der er mere formelle ting at vurdere på hvis de er dårlige til at vurdere mennesker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man kommer givetvis langt, hvis man er opmærksom på de signaler som Jasmin beskriver, men da der altid har været en snert af skuespil over et sexkøb, så syntes jeg faktisk ikke det er rimeligt, at klandre os købere for ikke at kunne sortere. Det bliver hurtigt en rutine med en "Gud hvor er jeg velplaceret" attitude som gerne skal give gæsten en god fornemmelse og nedsættende nervøsitet. De kunstige negle har forlængst afløst de angstnedbidte rester, et hav af armbånd og ringe skjuler arne på håndleddene. 

Branchen har desuden altid udviklet mesterlige løgnhalse blandt begge køn, og på den bekostning mener jeg ikke vi kan klandres for et besøg hos en, som havde været bedst foruden.

Det er jo ikke for sjov, når kvinder efterlyser nogle bedre tankelæserevner hos os mænd..:)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita - jeg har aldrig skrevet om de piger... aldrig...  for ligesom at mange PDer er glade... så er der sikkert også mange bordeller der kan fremvise nogen..

jeg anerkender fint at der er glade klinik-piger rundt omkring... de er bare inderligt uinteressante for projektet.... for disse glade piger - de har (hvis projektet kaster noget af sig) rigelige ressourcer til et alternativ hvor de selv styrer det hele og ikke bliver ramt på nogen måde....  de kan gå solo lige som du gjorde da du var aktiv - og ligesom jeg og mange lyserøde herinde gør ligenu... 

Inderligt uinteressante for projektet? Nå ja der er jo kun en for hver 50-75-100 stk der gør det mod deres vejle..... Mit indtryk er at det forholder sig lige omvendt med de tal. De stakkels piger der har brug for hjælp må kunne hjælpes uden at ødelægge det for fleretallet, der gerne vil arbejde på klinik istedet for PD. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når 1 ud af 7 direkte udtaler at de er ligeglade med om kvinden er handlet - det er mange!! Så er der jo et eller andet der er helt skævt.... 

Tanja giver ikke ubetinget mændene skylden... hun giver de mænd skylden der er ligeglade... som ikke kigger efter, som ikke ser den kvinde de skal til at dyrke sex med. 

Hun giver ikke alle de mænd - der som Holstebronx fik en mistanke og gik igen og fandt en anden - skylden. Hun retter skylden derhen hvor den hører hjemme.... nemlig hos alle dem der er ligeglade eller ligefrem opsøger de piger. 

Og det er vel fair nok! 

Den undersøgelse du henviser til, der blev 7000 mænd spurgt, altså 1000 mænd vil købe sex hos handlet kvinder.
Kilde: http://politiken.dk/indland/ECE1994550/1-af-7-maend-ok-til-sexkoeb-af-handlede-kvinder/

Derudover er det mellem 260.000 og 285.000 mænd der har erfaringer med købesex.
Kilde: http://www.dr.dk/nyheder/indland/fakta-saa-mange-koeber-og-saelger-sex-i-danmark

Så når jeg sammenligner dette, så er det ikke så mange som du og Tanja får det til at lyde til.

Jeg tror aldrig Tanja Rahm for skabt ønsket opmærksomhed overfor de handlet kvinder, da hun ganske enkelt kun kommunikerer på dansk.
Men nu ved jeg ikke om Tanja render op og ned af Istedgade for at få viderebragt sit budskab.

Og så tror jeg næppe på, at de danske GP'er gider lytte til Tanja, da hun taler ned til dem på en meget uhøflig måde.

Eksempel:
Gennem vores fire timer lange samtale, nåede vi frem til en vis form for enighed. Jasmin er nemlig slet ikke så uenig med mig, som først antaget, og faktisk er jeg heller ikke helt så uenig med hende, når vi kommer helt ned i detaljerne, for Jasmin er faktisk temmelig kvik. Kvikkere end en del af de aktive prostituerede, som jeg ellers er stødt på, gennem de sidste 4 ½ år, hvor jeg har været aktiv i prostitutionsdebatten.
Kilde: http://tanjarahm.dk/64-mit-moede-med-dejlige-jasmin/

Meget respektløst da det modsatte af kvik er dum, og hvem bryder sig om at blive kaldt dum?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først og fremmest - øjenkontakt. Et menneske der ikke har det godt har meget svært ved at opretholde øjenkontakt for de vil føle sig intimiderede. Hvis de er stoned - så vil blikket blive fjernt... som om hun kigger på noget bagved.... 

Kropsholdning. Er den lukket eller åben. En glad person har lagt mere tendens til åbent kropssprog, fagter og hurtigere vejrtrækning. En trist person holder armene mere i ro, trækker vejret dybere og er mindre berøringsvenlig

Smil - er smilet ægte... dvs - smiler øjnene også? 

Samtale. Uanset om sproget er det samme - så kan vi rudimentært gøre os forståelige uanset sprog. Er der nogen forsøg på verbal kontakt eller er hun helt stille? 

Toneleje. Jo gladere en person er - jo lysere er tonelejet sådan rent generelt.... med forbehold for varians i stemmen naturligvis.... og så taletempo. Triste mennesker snakker langsommere

personlig hygiejne... hvis den halter - så er der ingen tvivl overhovedet

Det er bare nogle få af de ting i mænd kan kalibrere på.... hvis der er noget der er off - eller gud forbyde det hele.... så reager!! 

ALT det kan i se og lugte inden i nogensinde er forbi formalia.... hvis i når i har kigget på de ting er bare det mindste i tvivl og reagerer derefter - så kan man aldrig bebrejde jer noget. 

Men hvis i er i tvivl og forsætter... så kan man... 

Håber det giver mening Prowler :) 

Det er jo nogle meget gode pejlemærker – per se.

Problemet er bare, at det ikke er alle mennesker, der forstår at afkode sprog af den ene eller anden art. Det gælder både kropssprog og verbalt sprog. Aros giver jo et glimrende eksempel på, hvordan man kan gå galt i byen og se en virkelighed, der i virkeligheden er en helt anden virkelighed.

Nej, let er det sgu' ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så tror jeg næppe på, at de danske GP'er gider lytte til Tanja, da hun taler ned til dem på en meget uhøflig måde.

Eksempel:
Gennem vores fire timer lange samtale, nåede vi frem til en vis form for enighed. Jasmin er nemlig slet ikke så uenig med mig, som først antaget, og faktisk er jeg heller ikke helt så uenig med hende, når vi kommer helt ned i detaljerne, for Jasmin er faktisk temmelig kvik. Kvikkere end en del af de aktive prostituerede, som jeg ellers er stødt på, gennem de sidste 4 ½ år, hvor jeg har været aktiv i prostitutionsdebatten.

Meget respektløst da det modsatte af kvik er dum, og hvem bryder sig om at blive kaldt dum?

Sorry - men jeg giver ikke meget for den slags tolkninger...  

Hun skriver IKKE at andre er dumme fordi hun skriver at jeg er kvik.... 

Det er nemlig fuldkommen det samme som når den tøsefornærmede kæreste/kone, hvor manden uforvarende har sagt han bedre kan lide den sorte kjole, promte beskylder ham for at sige hun er fed... 

Det var IKKE det han sagde vel ???  

Hvis noget afsporer en debat så er det den slags tolkninger.... hvis du har ret og det virkelig er nok til at andre GPer slet ikke gider lytte - så er niveauet dælme også lavt... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Jasmin. Tanja behøver jo ikke at skrive du er kvikkere end andre fordi i faktisk er enige i nogle synspunkter. Den kan SAGTENS misforstås. Husk at det er folk som hende der altid står frem og siger at hun taler for ALLE prostituerede når hun siger at i alle er ulykkelige fordi HUN var ulykkelig. Det kan sagtens afspore en debat, når man kommer med en meget forudfattet mening ind i en debat og bruger det ordvalg.  Husk hvilken overskrift du startede tråden under inden du mødte hende personligt, hvis du forstår hvad jeg mener! Jeg er stadig på din side og glad for jeres dialog og håber at i kan hjælpe de piger der ikke ved hvad de er gået ind til. Hilsen Prowler. :wink: Beklager at jeg har rettet indlægget 3 gange. Jeg kunne ikke lige få det til at lyde rigtigt. :-D

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den undersøgelse du henviser til, der blev 7000 mænd spurgt, altså 1000 mænd vil købe sex hos handlet kvinder.
Kilde: http://politiken.dk/indland/ECE1994550/1-af-7-maend-ok-til-sexkoeb-af-handlede-kvinder/

Derudover er det mellem 260.000 og 285.000 mænd der har erfaringer med købesex.
Kilde: http://www.dr.dk/nyheder/indland/fakta-saa-mange-koeber-og-saelger-sex-i-danmark

Så når jeg sammenligner dette, så er det ikke så mange som du og Tanja får det til at lyde til.

Jeg tror aldrig Tanja Rahm for skabt ønsket opmærksomhed overfor de handlet kvinder, da hun ganske enkelt kun kommunikerer på dansk.
Men nu ved jeg ikke om Tanja render op og ned af Istedgade for at få viderebragt sit budskab.

Eksempel:

Det forstår Jasmin, og derfor er vi enige om, at det må kunne lade sig gøre at lave et lovforslag, som rammer køberne, men som giver kvinder som Jasmin mulighed for at sælge det, som jeg i bund og grund vil betegne som en seksuel præference for Jasmin, mere end et decideret arbejde, om end der er penge involveret. barfing.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Tanja siger er det her udkast skrevet på baggrind af et 4 timers - i øvrigt superfedt - møde.... det er en fandens masse ideer.... og intet af det er endnu blevet arbejdet igennem. 

Problemet med at publicere u-bearbejdede ideer er at de er fabelagtig nemme at skyde ned - og jeg som projektets deltager herinde skal forsøge at redegøre for plus og minus inden vi egentlig er gået igang.... 

Det er ikke nogen skide taknemmelig opgave - men jeg skal give det et forsøg. 

Hele ideen er at skrue sex-erhvervet sådan sammen at KØBERNE - og KUN KØBERNE - kan holdes ansvarlige for deres køb. De skal have den komplette mulighed for at sikre sig at de køber sex af en kvinde der virkelig ønsker at være i jobbet.... hvis de ikke kan det eller hvis der er tvivl - så skal de lade være med at købe af hende for så er det ulovligt. 

Det skal være lovligt at købe sex - men kun af sælgere der virkelig gerne vil sælge!

Ideen er at køberne ikke bare skal kunne frasige sig ansvaret som de gør idag - og hvis de gør det skal de straffes. Og det skal gøres meget let at straffe dem...

Der skal sendes et meget vigtigt signal til mænd "det er meget strafbart at købe sex af piger der ikke har valgt selv - så gør jeres research"

....

Der er nogle anonymitets-problemer i den opstilling. Det er en af de ting der virkelig skal gennemtænkes. Om det er et ApS eller en enkeltmandsvirksomhed gør for min skyld ikke det store sålænge præmissen er at det KUN er pigen der har ejerskab over virksomheden. 

Dvs det er hende der vælger hvad der skal bruges penge på og KUN hende der vælger hvilke ydelser der sælges. 

....

Køberne skal kunne sikre sig at pigen er afklaret.... hvis de ikke gør det eller er ligeglade og bare køber af hvem som helst skal hammeren falde. Hårdt. 

Når du køber en vare har du som køber pligt til at sikre dig at det ikke er hælervarer. Ellers kan du straffes for at købe. 

Det er almindelig sund fornuft... og med almindelige køb kan du sikre dig at varen er lovlig - du kan blot bede om at se en kvittering. Ingen kvittering - købet er per def ulovlig. 

Hvorfor skal det være spor anderledes med køb af sex??? det skal det ikke og det skal være købers ansvar at bede om "kvittering" (og pigens ansvar at have den)

Den omfatter næsten den modus PD pigerne har... der er ikke mange justeringer der skal til.  For der skal være et segment der er attraktivt for stærke glade sælgere så alle mænd har mulighed for at købe lovlig sex.  Det er det der er hele ideen. 

Såsnart vi har adresseret og løst anonymitets-problemet - så rammer den hele PD segmentet. Det er heldigvis rigtig mange. Men bordellerne - de skal ikke længere i praksis kunne dække over al den ulovlige handel med sex... både med svage danske piger der aldrig skulle have været igang og de handlede udenlandske. Ikke uden at køberne til disse piger får en klækkelig bøde, en plet på straffeattesten og eksponering som køber af ulovlige sexuelle ydelser. 

Tråden har vist bevæget sig en del fra dit svar i morges mens jeg har været på arbejde, og dit svar er meget langt. Jeg vil nøjes med at understrege min pointe.

Hensigten er ikke at skyde ideerne ned, og tanken bag er grundlæggende sympatisk. Der er bare nogle indre modsætninger i det du nu omtaler som ”jeres projekt”. 

Jeg har selvfølgelig et køberperspektiv – hvordan agerer jeg i en situation hvor sexkøb i princippet er strengt forbudt, men alligevel tilladt hvis visse betingelser positivt er opfyldt? Hvad er det præcist jeg skal sikre mig, for at jeg holder mig på den rigtige side af stregen? – og der ser jeg en indbygget modsætning mellem kravet til sexkunde om at foretage et oplyst køb og jeres behov for at beskytte jeres privatliv. 

Tanja´s løsning er enkel og i princippet praktiserbar. Sexsælgeren skal stå ved sit erhverv og skal på forlangende vise sit ”næringsbrev” som er udstedt i hendes borgerlige navn. Der er naturligvis mange gode grunde til at diskretion og anonymitet er en nødvendighed i den her branche. Når Tanja skriver ”Hvis du ikke vil stå ved at du prostituerer dig, så kan du ikke registrere din virksomhed, og i så fald er du ikke afklaret om dit valg – og dermed skal køberne straffes for at betale for seksuelle ydelser hos dig. Det skal nemlig være muligt at se, hvem der ejer virksomheden” er det ikke en lille "bug" der skal lige gennemtænkes, det er klokkeklart en anden vinkling på projektet. Men den løsning for legalt sexkøb hun tilbyder er en pseudoløsning, da den vil udelukke 99,9% af pigerne – inkl. dig selv som af fuldt forståelige grunde optræder under kunstnernavn.:)

Din foretrukne løsning er at alle piger skal gå PD-vejen, dels for at andre ikke skal tjene på jer, dels for at bruge det, at kunne drive egen virksomhed som selektionsmekanisme for pigens afklarethed. Udøverne af erhvervet skal certificeres også i den version ved opnåelsen af en særlig branchekode, men skal kunne optræde anonymt.

Her er det så jeg spørger, hvordan pokker kan det krav du stiller opfyldes - "Køberne skal kunne sikre sig at pigen er afklaret.... hvis de ikke gør det eller er ligeglade og bare køber af hvem som helst skal hammeren falde. Hårdt" . Der er, modsat idag hvor en fejlbedømmelse af pigen kun gør ondt i moralen (hvad der faktisk er slemt i sig selv),  en juridisk konsekvens af at tage fejl og så vil jeg ikke forlade mig på tolkning af ansigtsudtryk. I sidste ende er min garanti for at gøre det korrekte i et system som det skitserede "certifikatet" - men det er tæt knyttet til den enkelte piges faktiske identitet. Derfor kan jeg bare ikke se, at et system med et generelt forbud, med en undtagelse for visse individuelt certificerede PD-piger, kan fungere når udøvernes private identitet samtidigt skal værnes.

En certificeringsordning kunne derimod give mening, hvis man vælger den stik modsatte vej af PD "set up´et", hvor kun sexkøb på godkendte bordeller er legalt. Kundens skal så alene forholde sig til om stedet er godkendt – mens det vil være bordellets ansvar (under strikt offentligt tilsyn), at sikre, at kun behørigt certificerede piger arbejder der. 

For at blive i dit billedprog: Farvel ”sex-kræmmermarked” hvor sælgerne desværre har glemt kvitteringsblokken hjemme og goddag ”sex-Bilka” hvor du ikke behøver være bekymret for hælervarer.   

... og så lige for en ordens skyld. Jeg har ikke noget i klemme ift. bordellerne, mine besøg er hovedsageligt hos de samme få PD-piger som jeg kender godt og stoler på. 

Redigeret af Findus
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis anonymiteten ryger for pigerne og kunderne for den sags skyld på grund af fremvisning af tilladelser osv, så bliver det først et lyssky erhverv for bagmænd der handler med piger og de værste kunder vil udnytte det. Jeg mener piger der arbejder selvstændigt fra moteller osv. De vil ikke have deres navn ud og det er forståeligt så hvis de skal fremvise ting fordi vi kunder SKAL spørge så vil de nok forlade erhvervet og så kommer alle alfonserne og invaderer undergrundsmarkedet det vil skabe. Beklager at jeg retter mit indlæg. Jeg tror i ved hvad jeg mener, jeg kunne bare ikke få det til at lyde rigtigt. ;-)

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Nikita

Hvad i et eller at laver du her inde?

Kan Du så se at blæse ud af kapellet, og det i en rasende fart eller jeg kommer efter dig med kosten!:grin::grin::grin:

Du skal slet ikke sidde der og blande dig ind i debatter ud med dig!, Svært at du ikke har fattede det endnu, nyd sommeren og bliv lækker brun!

Hexekraaaaaaaaaam.:grin::grin::grin::grin::grin::grin:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Orv

Så kommer den alvorlige....

Kære Jasmin

Som du ved staver jeg meget dårligt, og stavekontrol kendes ikke, så du må nøjes med at gætte dig frem....hæhæ

Det er vel ikke sådan at din overivrige, skal vi sige særdels flittige skriverriger, på indtil flere streger, flere som starter, en som endte med at blive låst, denne som er over ½ år gammel, skyldes sådan en anelse, måske en fejl fra min side, en promovering?

Men ret skal være ret...Jasmin er på Sexferie og hun har puteren med på ferie!....og derfor slår Jasmin lige et slag for Jasmin,s gode debat evner

Det gjorde hun også sidste år.....

Jamen skriv dog en dagbog herinde om hver dag, det tror jeg vil sælge billetter, saftige detaljler, måske ikke som sidst, det var en lidt øøøh uheldig afslutning Host

At det så I år skal gå ud over Klinikpigerne den fatter jeg ikke. Men man kan lave man kovendinger til det passer i ens kram, så det lyder godt. Tror at der er flere at de piger, der har rigtig gode oplevelser med klinikker, som slet ikke fatter hvad du snakker om,....og hvad er det for klinikker du i det hele taget snakker om? kender du i det hele taget nogen?....når du snakker, så lad mig høre om de frygtlige klinikker du kender?....

For jeg har mit eget sted, men jeg gæstevisitter rundt omkring, og jeg føler mig hverken stakkels, eller andet, jeg kommer og jeg går ( nu ved jeg jo ikke hvad du gør på det hotel/motel du er på når du er ude på....men jeg har sku hverken lænke eller håndjern på eller pistol for hovedet) du betaler en leje af dit hotelværelse...skægt...det gør jeg også, når jeg gæstevisitter....du risikere du ryger ud hvis du vælger det forkerte hotel/motel...hov...det gør jeg ikke...min udlejer ved hvad jeg laver, jeg leger ikke, "tittebøøøøø"...Du skal lege tittebø med dine gæster hele dagen, mine gæster ved, hvor de kan finde mig!

Når du nu også ynder at lege tittebøøø...

Leger du også tittebø med skat og moms?

Og sådan kan vi blive ved når du nu syntes at klinikpigerne skal nedgøres?

Tak jeg har mit eget sted, Og jeg gæstevisitter af og til og jeg betaler ikke mere end du betaler for dit motel/hotel, så spar mig for dit vås!

Jasmin....akeja

Tror sku du skulle have holdt fast i din overskrift, den kunne jeg bedre lide, må da sige det er da noget af en kovending på ½ år? hold da op....nu er du jo også gift, så hvad sker der ikke, til jul er du modstander af os? Sikke en udvikling!.....(som du selv skrev....var det ikke noget med du ville ikke have fans bland de lysserøde?, Ps...hæ hæ )

Som en flere har sagt til mig....skriv en bog!

Jamen Jasmin...

Skriv en bog!

Her Har du titlen:

Mit liv Som Luder!

eller

Sådan får man venner!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lady Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

NO COPY CATS!!!!!!!!!!!!

Redigeret af Lady Cherie
Hiraglyffer og hinkestenen og kodebog fremsendes gerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Kære Nikita

Hvad i et eller at laver du her inde?

Kan Du tage blæse ud af kapellet, og det i en rasende fart eller jeg kommer efter dig med kosten!:grin::grin::grin:

Du skal slet ikke sidde der og blande dig ind i debatter ud med dig!, Svært at du ikke har fattede det endnu, nyd sommeren og bliv lækker brun!

Hexekraaaaaaaaaam.::

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Orv

Så kommer den alvorlige....

Kære Jasmin

Som du ved staver jeg meget dårligt, og stavekontrol kendes ikke, så du må nøjes med at gætte dig frem....hæhæ

Det er vel ikke sådan at din overivrige, skal vi sige særdels flittige skriverriger, på indtil flere streger, flere som starter, en som endte med at blive låst, denne som er over ½ år gammel, skyldes sådan en anelse, måske en fejl fra min side, en promovering?

Men ret skal være ret...Jasmin er på Sexferie og hun har puteren med på ferie!....og derfor slår Jasmin lige et slag for Jasmin,s gode debat evner

Det gjorde hun også sidste år.....

Jamen skriv dog en dagbog herinde om hver dag, det tror jeg vil sælge billetter, saftige detaljler, måske ikke som sidst, det var en lidt øøøh uheldig afslutning Host

At det så I år skal gå ud over Klinikpigerne den fatter jeg ikke. Men man kan lave man kovendinger til det passer i ens kram, så det lyder godt. Tror at der er flere at de piger, der har rigtig gode oplevelser med klinikker, som slet ikke fatter hvad du snakker om,....og hvad er det for klinikker du i det hele taget snakker om? kender du i det hele taget nogen?....når du snakker, så lad mig høre om de frygtlige klinikker du kender?....

For jeg har mit eget sted, men jeg gæstevisitter rundt omkring, og jeg føler mig hverken stakkels, eller andet, jeg kommer og jeg går ( nu ved jeg jo ikke hvad du gør på det hotel/motel du er på når du er ude på....men jeg har sku hverken lænke eller håndjern på eller pistol for hovedet) du betaler en leje af dit hotelværelse...skægt...det gør jeg også, når jeg gæstevisitter....du risikere du ryger ud hvis du vælger det forkerte hotel/motel...hov...det gør jeg ikke...min ejer ved hvad jeg laver, jeg leger ikke, "tittebøøøøø"...Du skal lege tittebø med dine gæster hele dagen, mine gæster ved, hvor de kan finde mig!

Når du nu også ynder at lege tittebøøø...

Leger du også tittebø med skat og moms?

Og sådan kan vi blive ved når du nu syntes at klinikpigerne skal nedgøres?

Tak jeg har mit eget sted, Og jeg gæstevisitter af og til og jeg betaler ikke mere end du betaler for dit motel/hotel, så spar mig for dit vås!

Jasmin....akeja

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lady Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

NO COPY CATS!!!!!!!!!!!!

Som kunde var det nu også ganske nyt for mig at klinikpigerne generelt har det så dårligt som Jasmin påstår. Den har jeg ikke lige fanget i min tid som kunde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes det er herre naivt at tro, at de piger der arbejder PD, har det bedre eller er "stærkere" end klinik piger. PD/Escort/klinik, det er en pose blandede bolcher. På klinik opbygger mange piger dog et netværk, og har nogen at støtte sig til, på den måde syntes jeg klinik er et godt alternativ til mange unge/nystartede piger.

Det er herre naivt at der sidder en PD pige og tror at HENDES kunder er unikke. Du har helt sikkert lige så mange gæster, der også kunne finde på at besøge en klinik pige, eller bruge en escort pige, eller en handlet pige, som jeg har gæster der ogsåå bruger PD piger. Man kan i nogen grad "sortere" sine gæster gennem sine annoncer, men 99% af mine gæster er da hamrenede ligeglade med, om de besøger mig på klinik eller pd, og for de få der ikke er ligeglade, er det som oftest et spørgsmål om diskretion. Ikke om det ene eller andet er bedre for pigen.

Jeg syntes du har mange gode pointer, men det hele går tabt i din generaliserende, totalt ignorante praldren.. Man kan ikke skrive "for hver pige, er der 50-75-99 piger..." En "statestik"  som dén, kan kun stamme fra det rene gætværk.

JEG har mødt piger på klinikker, som bestemt ikke burde være i branchen. Men ud fra hvad JEG har oplevet, er der mindst lige så mange piger der sidder PD eller kører escort, som heller ikke burde være i branchen, de er dog uden det samme netværk som de fleste klinik piger har.

Jeg er primært klinik pige nu og betaler 20.000 kr + i omkostninger om måneden for det. Jeg tjener ca. en fjerdedel af hvad jeg gjorde, da jeg var Escort. Jeg valgte at blive klinik pige fordi det er nemt og stabilt, og jeg betaler villigt de mange ekstra kroner det koster, for at jeg kan smide mig på en sofa og passe mine studier og ikke skulle bruge tid og energi på noget som helst andet end gæsten.
Og ja, 1000kr+ i husleje er meget, men jeg giver ikke xxx antal kroner for at leje et værelse. Jeg giver xxx antal kroner for at være et sikkert, lækkert sted, der har en masse "udstyr" til rådighed, kamera overvågning og et ry der gør, at jeg ikke behøves bekymre mig om at skulle annoncere og gøre folk opmærksomme på, at "her kan man købe sex". Min husleje går ikke til et tilfældigt sted, men til et sted der har et navn. og at skabe et navn er dyrt. 

Jeg kunne sagtens få mit eget sted og arbejde som pd pige. Hvorfor gør jeg det ikke? Tja, af samme grund som hvorfor jeg hellere betaler det dobbelte + for at flyve på første klasse. Fordi jeg finder det mere bekvemt og pengene værd, så pyt med om flyselskaberne kræver overpris, jeg vælger selv at jeg syntes, at det er dét værd.
-Og sådan har næsten alle de klinik piger jeg kender det..  At drive et PD sted er et HAV af arbejde. Nogle af os vælger at betale lidt mere, og så slippe for det, længere er den ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Aros

Nu gæstevisitter jeg kun, men det er på klinik, og vi piger er iklædt, sommer og vinter, små uanselig beklædningstandig, der dårligt dækker vores krop, men hver morgen kl. 7 vi rask springer ud af køjesengen, og med fjerhop vi rundt springer, vi varmen får, til der en mand, der kommer vi glæde kan, hans krop med kys vi dækker, til hans pung den sprækker, og mutter gnægger....

Dagen går med latter og med dans, mutter pengene hun triller....

Frit efter Tanja & Jasmin & Grim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu når jeg igen har læst alle indlæggene igennem, ved jeg ikke længere hvad jeg selv mener.

Skal vi ikke bare forbyde hele lortet og skaffe os en hyggelig hobby istedet for? Og bruge alle vores købesexpenge til nogen organisation som hjælper de 100-tals millioner kvinder der bliver voldtagne og mishandlede over hele jorden?

Eller nøjes med håndtrold. Det kan vel i hvert fald ikke ødelægge nogen...?

Jeg har i modsætning til de fleste mænd herinde, ikke svært at forstå at det bliver mænden der får bære skylden til at så mange kvinder har det dårligt i branchen. Det er jo vores penge der er hele grunden til at de gør hvad de gør, og mange af os er svin. Rigtigt mange af os er svin, og vi som ikke vil se os som svin, vi har noget med at undskylde os med at man jo aldrig kan vide hvordan pigen har det. Aros har jo helt ret. På prikken ret. Og når det nu er sådan, skulle vi så virkelig tage risikoen ....?

Det er dæleme svært det her...

(Her inde i parentesen vil jeg bare sige til Nikita - uden at blande mig i jeres batalje: Nogle gange tror jeg faktiskt ikke du har forstået hvilket unikt et kvindemenneske du er og har været i den her branchen. Det kan nok være svært at få øjne på selv, men det har du altså været. Helt uden sammenligning. Jeg har jo aldrig mødt Jasmin, men meget tyder på at også hun er unik på sin måde. Og desværre findes der jo en risiko at hverken dine eller Jasmins erfaringer er særligt almengyldige for det store flertallet piger.)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som kunde var det nu også ganske nyt for mig at klinikpigerne generelt har det så dårligt som Jasmin påstår. Den har jeg ikke lige fanget i min tid som kunde. 

Ja, jeg har frekventeret en del bordeller i de sidste 5-6 år, og den påståede tilstand kommer også helt bag på mig. Enten har stederne formået at skjule tingene (læs: elendigheden) godt, eller også har jeg lidt af en falsk bevidsthed.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Ja, jeg har frekventeret en del bordeller i de sidste 5-6 år, og den påståede tilstand kommer også helt bag på mig. Enten har stederne formået at skjule tingene (læs: elendigheden) godt, eller også har jeg lidt af en falsk bevidsthed.

Der er en tredje mulighed også. Nemlig at Jasmin ikke har ret. :) Hun har på ingen måde sandsynliggjort at hun har noget at have sine påstande i endnu. Det er hendes gæt men de behøver ikke at vær rigtig. Hun henviser til en unavngiven undersøgelse om forholdene i andre europæiske lande som Tanja har nævnt for hende men man kan ikke sammenligne forholdene analogt med hinanden på tværs af alle europæiske lande. Lokale sociale forhold, lokal lovgivning, de lokale myndigheder og offentlige institutioners ageren indenfor området spiller ind også jo og er ofte forskelligt fra land til land. I Danmark har vi et andre og bedre sociale forhold feks end i mange andre lande, det kan bestemt ikke udelukkes at det bevirker at færre piger bliver GPer  af nød end af lyst end i de europæiske lande hvor der i højere grad af erv social armod.

Jasmin har skrevet at hun vil vende tilbage med den europæiske undersøgelse som Tanja har vist for hende og så må man jo vurdere det nærmere der .  Der har nu også været danske undersøgelser på området og jeg er da ret spændt på at høre kommentarerne til dem fra de to piger.

Jeg kan ikke helt forstå hvis Jasmin har rokket med din opfattelse markant om hvor dårligt eller godt danske glædespiger har det, for jeg kan ikke se at hun endnu har noget dokumentation for det og flere andre erfarne piger er jo uenig med hende. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...