Hop til indhold
Jasmin

åh hvor jeg dog afskyr Tanja Rahm

Recommended Posts

Hun skriver så kækt

Prostitution som et velovervejet valg
Jeg har aldrig mødt nogen der var i prostitution på baggrund af velovervejede valg, og jeg har trods alt mødt en del, både i mine tre år i prostitution, men også efterfølgende, og særligt de sidste små fire år, hvor jeg selv er stået offentligt frem og er blevet kontaktet af et utal af tidligere prostituerede, og heller ingen af dem beretter om velovervejede valg, men bekræfter mine antagelser om, at flertallet havner i prostitution på grund af et forkvaklet forhold til kærlighed og seksualitet, manglende evne til at sige fra, lavt selvværd eller på baggrund af psykiske/sociale problemer.

Den fuldkommen smagsløse generalisering, der her slår mig i  hartkorn med naive, usikre, psykiske tilfælde uden evner til at sige til og fra, gør mig så vred at jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg overhovedet skal stave til det. 

"Hun har aldrig mødt nogen"... nej - for hvis hun havde ville hun ikke være i stand til at se dem om vi så stod foran hende med en murebalje med isvand og hun fik det hele lige i synet

Jeg har valgt at være prostitueret/ glædespige selv... jeg har kandidatgrad, jeg har karriere, jeg har økonomisk frihed og jeg har et dejligt bagland hvor de vigtige mennesker kender til min seksualitet og mine behov og mine lyster og som altid vil bakke mig op i MINE valg.. 

Nej - HUN har ikke mødt nogen - men det udlægges kritikløst som om, at fordi hun ikke har mødt nogen - så eksisterer de ikke ???

Hun var en lille naiv 20årig med et overforbrug der skulle finansieres. Hun evnede ikke at sige fra og at tjene pengene på anden vis - og de sølle 3 år hun nåede at være GP skal nu lægges kunderne til last ?  Det er tæerkrummende pinligt i så høj grad at fralægge sig ansvaret for alle sine dårlige valg og tilmed vælge at bebrejde andre i processen

Endvidere skriver hun 

Hvis du tror, at jeg nogensinde havde lyst til dig, så tager du grueligt fejl. Ikke en eneste gang, gik jeg lystig på arbejde. Det eneste jeg var optaget af, var at tjene hurtige penge. – Forveksl det ikke med nemme penge, for nemme var de ikke. Men hurtige, ja. 

Hun har jo tydeligvis aldrig nogensinde forstået hvad det vil sige at være GP!!! - GLÆDESpige... en glædesspreder... en guldgrube af positivitet... 

Det fattede hun aldrig - og det skal nu betyde at INGEN af os kan glædes over vores valg?? Glædes over sexen, over kunderne... over jobbet??? 

Det skinner så tydeligt igennem at hun har taget revl og krat ind....  fordi hun ikke var gammel nok til at forstå alle kvindes ret til at sige til/fra ifht hvem de vil byde indenfor.  

Og ydermere skal den gængse købesex-kunde nu bildes ind at ALLE GPer over en kam føler sådan for deres kunder??  Det udsagn er forsmædeligt overfor alle GPer som mig i almindelighed og utilstedeligt overfor købesexkunder i særdeleshed. 

Jeg tilbyder alle de dele af min seksualitet jeg har lyst til at dele - men INTET andet.... 

Jeg byder alle der er inden for min personlige præferenceramme velkommen - men IKKE andre... 

Jeg byder ovenstående velkommen hvis de forstår simple spilleregler som hygiejne, mine seksuelle grænser ect...   - ellers ryger de ud igen. Har jeg begået fejl undervejs - JA!!! har jeg lært af disse fejl så de ikke gentager sig - JA!!!! Dvs - det er kundernes ønsker i højsædet men  på mine præmisser! 

Selvfølgelig går jeg ikke "lysten" på arbejde - det gør ingen... men når den første kunde træder ind og  er en dansk normalvægtig mand i alderen 18-ca 58/60 stykker - så glæder jeg mig til at dele min seksualitet med ham - det er blandt derfor jeg har valgt at være glædespige. 

Er det nemme penge ?? Nej - for det er hans fantasier og mit arbejde.... og at tune ind på et andet menneskes seksualitet på få minutter er en kunstart. 

Er det hurtige penge ?? Nej gu fanden er det ej... ikke når man elsker sit fag, går op i det og virkelig gør en indsats for at det skal være optimalt for alle.... alle!!! 

 

jeg kunne blive ved med at trække citater ud der i den grad fortjener at blive modsagt... for Tanja har fuldkommen misforstået behovet for at inddele os piger i målgrupper. Hun har hensynsløst slået os alle i hartkorn og har således frataget mig alle de personlige sejre, evner, kvaliteter og personlige træk som jeg er virkelig stolt af i mit liv

 

Tanja - du skulle skamme dig!! Helt ind til midten skulle du skamme dig over at skrive som du gør!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om hun læser Euroguide...?

​jeg sendte hende den her mail...  så hvis hun har nogen integritet - AT ALL - så gør hun 

Med overskriften - "et indlæg du bør læse"

https://www.eroguide.dk/forum/topic/37059-%C3%A5h-hvor-jeg-dog-afskyr-tanja-rahm/#comment-301392

 
 
Du burde VIRKELIG læse det... mange mange gange... indgående.. og tage det til efterretning!!
 
MVH
Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enten er hun en rigtig god forretningskvinde og skaber en karriere på naive feminister eller også er hun bare uafklaret som person. F.eks har jeg aldrig nogensinde været udsat for seksuelle overgreb som lille- mistede min mødom i en sen alder til min kæreste. Og desuden har jeg da sagt fra med det samme, hvis jeg ikke brød mig om noget i en seksuel situation. 

Det er da uheldigt, at hun har været seksuelt misbrugt og så gentaget det overfald igen og igen gnm div sexkunder. Jeg respekterer at det er hendes historie. Men er hun ikke på vej til fyrre? Hun er ikke en lille pige mere og må få lidt rygrad- hun har tilbudt sex til fyre- og de har taget imod det. De har jo ikke grebet fat i hende og voldtaget hende. Der er meget materiale efterhånden om en positiv diskurs indenfor faget- og som kvinde, der arbejder som terapeut, så burde hun undersøge det, hvis hun er seriøs. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er nu jeg håber du kan se lidt indad uagtet hvad du mener og har oplevet. Har gentagne gange læst når mænd af en bestemt art får på puklen af dig, ligner ufatteligt meget det Tanja skriver blot om nogen andre og om noget andet. Essensen er den samme, alle over en kam.

Jeg har også haft min andel af uheldige oplevelser med GP'er der snyder og bedrager, men er samtidig voksen nok til at lade være med at dømme alle for andres gerninger. 

Jeg har jo oplevet nogen få piger der faktisk er søde og levere det man køber Redigeret af Leecher
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg følger ret meget med i debatten om prostitution. Jeg er jo kunde og har været det længe, derfor blander jeg mig her. Jeg har en bestemt pige som jeg besøger. Hun er ganske fantastisk sød og en dejlig person generelt. Jeg håber virkelig ikke, hun inderst inde ser mig som Tanja ser sine kunder

Jeg er ikke i tvivl om at der er piger som ikke har det godt, som er udsat for tvang. De skal have hjælp og ikke kriminaliseres som de let bliver nu

men det betyder ikke at alle piger har det sådan.

Tanja Rahm har tydeligvis været selvdestruktiv jeg håber 'min' pige passer bedre på sig selv. Jeg har i hvert fald intet ønske om at misbruge hende 

tak for dit indlæg Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. Tanja Rahm og andre købesex-forbuds-tilhængere, så har det altid undret mig, at de buldrer løs om, at det er ALLE (eller næste alle) prostituerede der er ulykkelige stakler.

Men siger simpel logik ikke, at der burde være mange tusinde ex-prostituerede i Danmark ??

Og hvor mange ulykkelige ex-prostituerede har Tanja Rahm kontakt/kendskab til? 100 personer? 200 personer?

Min fornuft siger mig derfor, at der simpelthen MÅ være et STORT tavst flertal af ex-prostituerede, som hverken Tanja Rahm eller vi andre hører til... (Nikita Darling undtaget)

Tanja Rahm og hendes "lille" gruppe af ulykkelige ex-prostituerede, bør derfor IKKE betegnes som repræsentative for prostitution generelt!

Ingen tvivl om at Tanja Rahm og andre har/har haft problemer i forhold til deres tid som prostitueret. Men dette skal ikke løses ved generelle forbud af seksuel udfoldelse på det ene eller anden måde. Derimod skal man forsøge at gøre op med den stigmatiserings-lovgivning der i dag eksisterer for prostitution, og ellers forsøge at indføre "ordnede forhold" for de prostituerede. Dette kunne f.eks. være ved at gøre det lovligt, at prostituerede der arbejder på klinik, kan blive provisionsaflønnede lønmodtagere hos "mutter". Det skulle så stilles nogle krav til "mutter" ligesom alle andre arbejdsgivere i andre fag, f.eks. sikring af arbejdsmiljø(herunder det psykiske arbejdsmiljø) sygedagpengeret osv. osv. Man kan eventuelt også overveje et krav om, at "mutter" skal udføre en eller anden psykologisk test af ansøgerne, inden de bliver ansat.

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op Jasmin, for en banbulle!

Jeg sidder med et smil og glæder mig over at det ikke er mig, der får de retfærdige og velmente verbale stryg.

;0)

 

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om hun læser Euroguide...?

​Det må man håbe. Men hendes læsning er nok stærkt selektiv.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver så kækt

Den fuldkommen smagsløse generalisering, der her slår mig i  hartkorn med naive, usikre, psykiske tilfælde uden evner til at sige til og fra, gør mig så vred at jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg overhovedet skal stave til det. 

"Hun har aldrig mødt nogen"... nej - for hvis hun havde ville hun ikke være i stand til at se dem om vi så stod foran hende med en murebalje med isvand og hun fik det hele lige i synet

Jeg har valgt at være prostitueret/ glædespige selv... jeg har kandidatgrad, jeg har karriere, jeg har økonomisk frihed og jeg har et dejligt bagland hvor de vigtige mennesker kender til min seksualitet og mine behov og mine lyster og som altid vil bakke mig op i MINE valg.. 

Nej - HUN har ikke mødt nogen - men det udlægges kritikløst som om, at fordi hun ikke har mødt nogen - så eksisterer de ikke ???

Hun var en lille naiv 20årig med et overforbrug der skulle finansieres. Hun evnede ikke at sige fra og at tjene pengene på anden vis - og de sølle 3 år hun nåede at være GP skal nu lægges kunderne til last ?  Det er tæerkrummende pinligt i så høj grad at fralægge sig ansvaret for alle sine dårlige valg og tilmed vælge at bebrejde andre i processen

Endvidere skriver hun 

Hun har jo tydeligvis aldrig nogensinde forstået hvad det vil sige at være GP!!! - GLÆDESpige... en glædesspreder... en guldgrube af positivitet... 

Det fattede hun aldrig - og det skal nu betyde at INGEN af os kan glædes over vores valg?? Glædes over sexen, over kunderne... over jobbet??? 

Det skinner så tydeligt igennem at hun har taget revl og krat ind....  fordi hun ikke var gammel nok til at forstå alle kvindes ret til at sige til/fra ifht hvem de vil byde indenfor.  

Og ydermere skal den gængse købesex-kunde nu bildes ind at ALLE GPer over en kam føler sådan for deres kunder??  Det udsagn er forsmædeligt overfor alle GPer som mig i almindelighed og utilstedeligt overfor købesexkunder i særdeleshed. 

Jeg tilbyder alle de dele af min seksualitet jeg har lyst til at dele - men INTET andet.... 

Jeg byder alle der er inden for min personlige præferenceramme velkommen - men IKKE andre... 

Jeg byder ovenstående velkommen hvis de forstår simple spilleregler som hygiejne, mine seksuelle grænser ect...   - ellers ryger de ud igen. Har jeg begået fejl undervejs - JA!!! har jeg lært af disse fejl så de ikke gentager sig - JA!!!! Dvs - det er kundernes ønsker i højsædet men  på mine præmisser! 

Selvfølgelig går jeg ikke "lysten" på arbejde - det gør ingen... men når den første kunde træder ind og  er en dansk normalvægtig mand i alderen 18-ca 58/60 stykker - så glæder jeg mig til at dele min seksualitet med ham - det er blandt derfor jeg har valgt at være glædespige. 

Er det nemme penge ?? Nej - for det er hans fantasier og mit arbejde.... og at tune ind på et andet menneskes seksualitet på få minutter er en kunstart. 

Er det hurtige penge ?? Nej gu fanden er det ej... ikke når man elsker sit fag, går op i det og virkelig gør en indsats for at det skal være optimalt for alle.... alle!!! 

 

jeg kunne blive ved med at trække citater ud der i den grad fortjener at blive modsagt... for Tanja har fuldkommen misforstået behovet for at inddele os piger i målgrupper. Hun har hensynsløst slået os alle i hartkorn og har således frataget mig alle de personlige sejre, evner, kvaliteter og personlige træk som jeg er virkelig stolt af i mit liv

 

Tanja - du skulle skamme dig!! Helt ind til midten skulle du skamme dig over at skrive som du gør!! 

​Nogle mennesker går bare igennem tilværelsen med så store skyklapper, at de ikke kan se eller erkende, at der kan være andre virkeligheder. Frk. Harm er en af dem :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker hun sælger en del af sig selv nu , som prostitueret sælger jeg forhåbentlig , gode oplevelser , varm og medlevende sex og en glad varm kvinde at besøge. Jeg sælger aldrig ud af mine meninger , jeg ville heller aldrig nedgøre min fortid og de valg jeg har truffet , for at passe ind . Jeg har faktisk prøvet, men kan ikke finde nogen ,der vil betragte mig som en lille svag kvinde , uden en selvstændig mening ,det er hvad jeg ser hun gør , uden at kende mig, hun kan tjene penge på at have de meninger , så nu er det meninger hun sælger i stedet for sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker hun sælger en del af sig selv nu , som prostitueret sælger jeg forhåbentlig , gode oplevelser , varm og medlevende sex og en glad varm kvinde at besøge. Jeg sælger aldrig ud af mine meninger , jeg ville heller aldrig nedgøre min fortid og de valg jeg har truffet , for at passe ind . Jeg har faktisk prøvet, men kan ikke finde nogen ,der vil betragte mig som en lille svag kvinde , uden en selvstændig mening ,det er hvad jeg ser hun gør , uden at kende mig, hun kan tjene penge på at have de meninger , så nu er det meninger hun sælger i stedet for sex.

​Ja, hun er nu endt som prostitueret i medierne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanja Rahm Hvad er det med hende?

Hun er nok en sød og venlig person, der har fået gevaldige tæsk her i livet selvforskyldt nogen af dem andre må guderne vide. Jeg har hørt om positiv hævn, og hun har taget det forkerte valg og ikke har gennemtænkt dette valg.

Hun burde aldrig være startet på det erhverv, der findes mange derude der enten ikke burde være startet på det, eller hvor de skulle slutte mens legen var god. problemet er at det er hendes selvbillede, der gør hende til en modstander af købesex når man er på det beat bliver man usaglig unuanceret man har indarbejdede nogle sandheder som man finder urokkelige det er de andre der er gale på den, de andre der ikke har nok indsigt det passer ikke i hendes selvbillede og nogen af tingene tolker hun i hendes selvbillede man vil hører man gerne ville hører og ikke nødvendigvis hvordan virkeligheden hun er sin egen værste fjende. Måske er der en bitterhed over at hun overhovedet startede på det erhverv denne branche. jeg ville ønske at nogen tog en en god snak inden hun begyndte, måske der ville hun indse at hun skal finde noget andet.

kender intet til hendes opvækst og hvorfor hun valgte som hun gjorde der er nok noget dybt de er meget vanskeligt at finde frem. det lyder måske bizart men det hendes måde at komme videre på.

Jeg har på sin vis på en måde ondt af hende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Rikke Grosell har gjort et fint tiltag til at få den gode historie frem,.

​Enig, men den stopper nok ikke her.

Nu bliver hun sikkert af den harmske fløj "idømt" falsk bevidsthed. Ved mange ting er det beklagligvis sværere at gøre gavn end at gøre skade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Enig, men den stopper nok ikke her.

Nu bliver hun sikkert af den harmske fløj "idømt" falsk bevidsthed. Ved mange ting er det beklagligvis sværere at gøre gavn end at gøre skade.

​Det gjorde hun allerede i aftenshowet, hvor Tanja fik lov at ytre sig ukritisk i et klip...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ret skal være ret.

Tanja Rahm er en ualmindelig lækker sild. Hendes blowjobs hører til blandt TOP 5 jeg har prøvet. Ikke mindst når hun tog den til helt roden :razz:

En skam hun har konverteret :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ret skal være ret.

Tanja Rahm er en ualmindelig lækker sild.

​Jeg enig i, at hun er en flot kvinde i det ydre. Men selv en skraldespand kan jo også være smukt designet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanja "Harm", har vel bare opdaget at der er nogen endnu nemmere penge at få, hvor man ikke skal lave det store.

Nemlig hvis man går ind i "redningsindustrien" og kommer på Finansloven - støt op om rød fløjs feminist-propaganda, og støtte-pengene sidder meget løst.

Spis nu lige brød til!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spis nu lige brød til!

​Der er nu lidt om det. Røgen kommer ikke fra andres bål. 

 

Tanja blev, iflg hende selv misbrugt i en tidlig alder, af familie medlemmer. 

Det får hende til at kaste sig ud i misbrug af forskelig art. For at financiere dette forbrug, prostituerer hun sig. 

Det er meget sørgeligt, men det betyder ikke at alle piger er som hun, og det betyder heller ikke at alle mænd bare kører på. 

Slet ikke, og det er netop det der er bumpet. Stiller man sig op som offer, så er der sjældent nogen der stiller spørger om om årsag. 

Jeg synes Tanjas liv er noget lort, sådan som hun fremstiller det. Nu er hun heldigvis kommet ovenpå, og tjener penge - på at fortælle om sit tidligere liv. Det er der mange der gør, fred med det. 

Fejlen ligger i at hun automatisk går ud fra at alle piger der knalder for penge, gør det fordi de ikke har anden mulighed, eller er misbrugte. Hun accepterer ikke at der faktisk er rigtig mange piger der knalder på livet løs, fordi de elsker at få pik, fordi de tændes ved at sælge sig selv, fordi de er pleasere, fordi de bliver plaskvåde når en mand "tager" dem, og så videre. 

 

Hvorfor er det så vigtigt for nogle mennesker, at problematisere andres liv, for at reparere deres eget liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
 

​Flertallet er mere end 50%!!! IKKE ALLE, bare lidt mere end halvdelen.

Du skriver også:

Tanja - du skulle skamme dig!! Helt ind til midten skulle du skamme dig over at skrive som du gør!! 

Er du nu igen ude hvor du vil bestemme hvad andre skriver?

Jeg tror at hun har ret i en meget stor del af det hun skriver. Jeg har været med her i to år, måske længere, og starten for en ny prostitueret er, at arbejdet er fantastisk, mændene er verdens sødeste, og pludselig er de piger der har fundet verden bedste branche bare væk. Tag bare en som Bly, der kører der ud af lige nu. Den unge mor fra det sydlige Jylland, hun besluttede at stoppe, men mens hun fortale side op og side ned, om hvor meget jeg havde misforstået, og hvor dejligt hun havde det med at manden gik en tur med barnet, mens hun lige lavede nogle kontanter i deres private hjem (til moderator) de oplysninger er her på EG, skrevet af den kvinde selv,) jeg afslører ingenting.

Morten var inde på de gampe prostituerede, so  næsten kun fetichterne vil have, hvad med dem? Der er et liv efter efter det hurtige liv, bare sådan at du måske vil tænke lidt over det. Og hvis ikke du vil, nå njah, så held og lykke.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blander mig igen, egentlig er dette nok en tråd som kun piger kan have en kvalificeret mening om. Men jeg kan ikke genkende billedet af glædespiger som TR beskriver. Er bestemt ikke ofre, tværtimod ofte stærke selvstændige kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blander mig igen, egentlig er dette nok en tråd som kun piger kan have en kvalificeret mening om. Men jeg kan ikke genkende billedet af glædespiger som TR beskriver. Er bestemt ikke ofre, tværtimod ofte stærke selvstændige kvinder

​Nææh, du har ganske ret. Selvom jeg regner mig selv som et stærkt menneske, har jeg mødt glædespiger, der mindst er på niveau eller endda i flere tilfælde over.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...