Hop til indhold
holstebronx

Radio24syv vært tidligere glædes pige

Recommended Posts

det var ikke noget ret godt interview i aftenshowet! værten ville helst vide hvordan hun kunne være bekendt at forråde alle kvinder i hele verden ved at sige som hun nu gør! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Respekt herfra fordi hun turde at stille sig frem.

Og ikke mindst at give sin historie som hun oplever det; jeg har set interviewet og er enige i at det ikke var særligt godt. Og hun så ikke ud til at fortryde denne fortid i dette udskældte erhverv.

Er det bare mig eller er det no gow at fremhæve branchen i en positiv vinkel. hun er blevet klogere på sig selv  

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er det bare mig eller er det no gow at fremhæve branchen i en positiv vinkel. hun er blevet klogere på sig selv  

Det er ikke bare dig!

Der er en trend båret af Tanja Rahm, Anne-Grethe Bjarup Riis og andre frelste samt hattedamer (af begge køn), hvor det er forbudt for tidligere eller nuværende prostituerede at fortælle, at de har det godt med, hvad de laver/har lavet.

I tråden om Morten1981 farvel skriver han, at han gennem sit arbejde har stor indsigt i, hvad det betyder at have været prostitueret. Jeg kom til at tænke på, at havde han været gældsrådgiver, ville han så tilsvarende påstå, at langt de fleste, der tager lån kommer i bundløs gæld? Det ville da være dårligt nyt for de mange, der har boliglån, billån eler kassekredit/forbrugslån i banken!

tilbage til tråden. Det er både godt, vigtigt og rigtigt, at piger med positive indlæg kommer frem med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal uanset hvad, ikke glemme at der altid er to sider af samme sag. så det ikke blive rent negativt ej eller alt for romantiserende.

med vi lever i en sort hvid kultur, dette spreder sig som en steppebrand.

oplever det på min egen krop og det dybt frusterende idet jeg er født "anderledes" to sider af samme sag der er og bliver vejen frem og man vægter dette lige højt og lige meget værdi.

det er vist kun i teorien at det kan ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare af nysgerrighed - er der nogen der har kendskab til andre mere eller mindre kendte kvinder der har haft et bijob som glædespige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare af nysgerrighed - er der nogen der har kendskab til andre mere eller mindre kendte kvinder der har haft et bijob som glædespige?

​Et par stykker, men eroguide.dk's regler tillader ikke at man publicerer denne viden når det hører privatlivet til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej dog ikke, men jeg lytter meget til radio24syv, hver dag. Og har ikke hørt om hende. Og du havde så forklaringen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...