Hop til indhold
ZEUS

Thailand.. Planlægning af tur

Recommended Posts

Vedr. om der sker ændringer på priser, så nu med sikkerhed sige det gør der..

Kan jeg med sikkerhed sige da jeg igår bestilte hjemrejse fra Bangkok (søn d 24 maj)... Og der lå den på 1644,-...  Nu er prisen 1864,-

 

Arggg nu er de nogle røvhuller !! :)  Nu se at alle billig afgange fra KBH er sænket fra normalt 1299,- til 1199,-

Så en retur nu kan fås for 2864,-...   De røvhuller :)  nu gået og ventet med at bestille og så sænker de dem.. Ender vel med man kan få en retur for under 2000 hvis man havde ventet.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læste en historie i Ekstra bladet om nogle danskere der nu regnede med at skulle bruge 30 timer på en flyvetur til Dubai med flyselvskabet Norwegian.

 

Ingen tvivl om det her er en lavpris selvskab... At de var nødlandet i en anden lufthavn grundet tåge, så de der automatisk bliver mange timer forsinket er kun fint.. Det gør forhåbentligt alle fly selvskaber.. Sikkerhed frem for alt.

Men derfra ser man nok forskellen, for de sørgede ikke for at passagerne fik visum så de kunne blive indkvarteret på hotel ,men lod dem blive i lufthavnen.

 

Men altid en risiko man må løbe.. Det ville være ulogisk at man både kunne få rigtigt billige billetter og den bedste service samme sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer allerede nu hvor jeg har tid, at opsummere det vigtigste, eller lave helt ny tråd hvor der henvises til den her side..

 

Har nogle ideer, men ikke skrap til pc..

 

Ville super gerne haft nogle appetitvækkere også med på den side. 

 

Feks    Her i første kolonne youtube link fra steder i Pattaya       -        og her  googlelink med en rød cirkel hvor det er henne på kortet                

 

Viser lige hvad jeg mener:

 

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville gerne have 5-7 youtube link med områder i byen hvor der samtidigt var Google kort , så man kunne se præcis hvor det var..

 

Feks fra Walking Street, Beach Road, Soi 6 osv osv..  -alle de steder hvor i anbefaler...

Ovennævnte steder er jo super nemme at finde, men læst om andre steder, men giver simpelthen fortabt når jeg forsøger at lokalisere dem på et kort.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se nu billetter er faldet i juni. -så man kan ved at tage afsted maj og hjem juni -og frit valg alle ugerne i pågældende måneder. - så fås for 2663,- kr for en retur billet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker første gang jeg var i Polen og skulle oplade min bærbare :(  -der var der nogle andre stik..  En pc har ofte 3 "tappe" -men de kunne ikke komme i stikkontakten hvor der var sådan en enlig "tap"....  Opdagede dog så at hvis man har en forlængerledning med kun 2 "tappe" så kan man sagtens bruge de der stikkontakter..

 

Hvordan forholder det sig i Thailand ?.. Kan man bruge en normal forlængerledning som "omformer" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker første gang jeg var i Polen og skulle oplade min bærbare :(  -der var der nogle andre stik..  En pc har ofte 3 "tappe" -men de kunne ikke komme i stikkontakten hvor der var sådan en enlig "tap"....  Opdagede dog så at hvis man har en forlængerledning med kun 2 "tappe" så kan man sagtens bruge de der stikkontakter..

 

Hvordan forholder det sig i Thailand ?.. Kan man bruge en normal forlængerledning som "omformer" ?

 

Det er ikke nødvendigt med omformerstik til dit elektriske grej. Du får lige et link :-)

 

http://rejse-til-thailand.dk/el-stik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en god hjemmeside..  Denne giver udover overblik over nogle af de barer og klubber der er, -også  adresse..  Og blot ved at trykke på det man er interesseret i, så få googlekort frem også..              http://pattayaplaza.com/nightlife/soapys/   

 

Var der ikke noget med du havde prøvet sådan en sæbebehandling juipui - men ikke var særlig tilfreds .. Var det det her sted ? Sabai Dee body massage

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. lavere priser i Pattaya, end Bangkok og Phuket, samt udenfor højsæson , hvor priserne jo automatisk bliver skruet op,

-og ikke mindst de helt kendte steder med meget stor koncentration af turister, -der bekræfter denne video at priserne er meget lave i forhold til DK priser  :wink:

 

200 baht for 1 times massage.. Dvs under 40 kroner... Der er nu ingen tvivl om hvor jeg havde valgt at få den..  Jeg ville heller valgt den til 200 kroner med noget sæbe omkring mine klunker ha ha  i linket ovenover... Men et eksempel på at priserne er lave i Thailand.

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zeus

 

I Pattaya:

Regn med 2000 baht+ for soapy i 60-90 minutter.

På budget vil jeg anbefale at undgå dem.

 

Ellers skal du virkelig i gang med at læse anmeldelser og få konkrete, specifikke og aktuelle anbefalinger på steder hvor du kan være sikker på at få gode oplevelser.

 

I Bangkok:

Check internationalsexguide.com der er f.eks. mange positive ting at sige om Annies Soapie på soi Nana. Mine egne erfaringer er lidt mere so-so, men bestemt ikke negative. Jeg så ingen virkeligt lækre piger dog :(

På Sukhumvist omkring soi 20+ findes der en del små masage bikse der udelukkende tilbyder sex. Her findes der nogle lækre babes og her kan man virkelig få fuld service og rigtigt gode oplevelser, men det er typisk uden soapie. Du bliver dog vasket før og efter.

Prisen ligger igen omkring 2000+ baht.

 

Kort sagt:

Hvis du vil prøve soapy, så gør det i Bangkok, tag oplevelsen for soapiens skyld og læg ikke så meget i resten.

Ellers lad være :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Var der ikke noget med du havde prøvet sådan en sæbebehandling juipui - men ikke var særlig tilfreds .. Var det det her sted ? Sabai Dee body massage

'>

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ogsaa denne site som jeg syntes lyder meget trovaerdig. Nr. 1 paa denne har laenge vaeret Nataree I Bangkok, ivf med hensyn til udvalg af piger.

 

2014

http://guestfriendlyhotelsinthailand.blogspot.co.uk/2014/09/my-5-favorite-soapy-massage-in-bangkok.html

 

 

2012

http://guestfriendlyhotelsinthailand.blogspot.co.uk/2012/07/my-5-favorite-bangkok-soapy-massage.html

 

mvh

G

Redigeret af gregsom

Del dette indlæg


Link til indlæg
60 to 90 minute session will cost you 1000-2500 baht. The price is depending on the place if it has no  bed action included in the entry price you can probably get a nice soapy at below 1000 Baht. If any bed-action included you will set back 1700-2500 Baht,  but some massage parlors also have a VIP area where the models are in a higher range.

 

Jeg har nu aldrig oplevet at der ikke var "bed-action" (sex) inkluderet. Med "VIP area" tror jeg der menes de såkaldte sideliners (de smukkere, dyrere modeller). Jeg har aldrig taget en sideliner, da jeg altid har synes at pigerne i bowlen var lækre nok.

 

Menes der 1700-2500 baht ekstra for det sjove ?.. eller den der angivne pris med det hele ?

 

De 1700-2500 er for det hele, eksklusiv drikkevarer og drikkepenge.

 

Ps: Hvorfor har alle dem der sidder på den ene fløj (der fra start) alle hvide bukser på, mens den anden fløj der har ingen bukser på ? :)

-hmm kvaliteten åbenlyst bedre i den første fløj.. -men spiller den også noget ind hvad række de sidder på evt pris -hvad de er til ? LB´ere helt yderst til højre ?

Læst mig til at i klubber, der sidder dem der er til sport i 2 eren  længst væk i lokalet.. Men er der her også faste mønstre..

 

Jeg formoder den første fløj er de såkaldte sideliners. Papasan/mamasan/tjeneren vil tyoisk forklare dig proceduren når du bliver vist til dit bord. LB'er har jeg aldrig mødt på at soapy-sted (?). Den der med, at dem der er til analsex står på den ene side af en streg på gulvet, kommer vist ikke fra soapy-stederne. Det er fra Eden club i Bangkok (søg på forum). Eden Club er i hvert fald det eneste sted jeg har oplevet det system. Ved ikke om det også er i brug andre steder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

ikke fra soapy-stederne. Det er fra Eden club i Bangkok (søg på forum). Eden Club er i hvert fald det eneste sted jeg har oplevet det system. Ved ikke om det også er i brug andre steder...

 

Det er også brugt på Devils Den i Pattaya.

 

Derudover har jeg ikke oplevet det heller :)

 

BB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alt det info !! :)

Tror man kan sammenfatte det, og konkludere at Soapy massage meget dyrt i forhold til hvad man kan finde af freelancere, bar eller go go pige..

Overvejer dog i den anden tråd at også give nogle eksempler på andre sjove ting man kan opleve i Pattaya.. Man kan sige selve den der soapy massage som jo så typisk er på 1 1/2 time bestemt er meget billigt i forhold til danske priser. (ca 400 kr) , men iforhold til hvad man ellers kan finde i Pattaya -så dyrt...

 

Gregson:  Ogå tak for dit bidrag... Overvejer at samle de ting om Bangkok, og også få det smidt over i den anden tråd også.. Bbullersen har har også i denne tråd -specielt de første sider, en masse info om steder og anbefalinger... Pt holdt lidt afstand fra Bangkok og mere koncentreret mig om Pattaya, da begrænset hvad jeg kan rumme.. Jeg er jo helt grøn i forhold til Thailand... Men Bangkok info skal helt sikkert også laves..

 

Lidt ærgeligt der ikke er et system, som de enkelte steder hvor feks en pige der er til sjov i 2´eren står/sidder længst væk i lokalet :)  Så havde man hurtigt fået overblik.. Men ja man spørger selvfølgelig bare, og skal nok få svar :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. hjemrejse fra Pattaya..

 

Når man nu skal hjem derfra, hvad plejer i så at gøre der... Tager i bussen eller taxien.. Passer de tal jeg opgav 2-400 kr for taxi til lufthavn i Bangkok ?

Kan se jeg skal med flyveren 8.50 fra Bangkok.. Hvad tid er anbefalingsmæssigt at tage afsted fra Pattaya ? .. så man er sikker på at nå det :)

 

Ligger der en anden lufthavn der i nærheden, så man ikke risikerer at misforstå med en eventuelt taximand om den forkerte ? :)

Kan man allerede der i Bangkok lufthavn bestille og der få med taximeter en taxi til hjemturen ?

 

Kan også være jeg vælger bussen til hjemturen.. På den anden side så vælger jeg lige der at der er mest sikkerhed for man når frem i tide :)  

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. hjemrejse fra Pattaya..

 

Når man nu skal hjem derfra, hvad plejer i så at gøre der... Tager i bussen eller taxien.. Passer de tal jeg opgav 2-400 kr for taxi til lufthavn i Bangkok ?

Kan se jeg skal med flyveren 8.50 fra Bangkok.. Hvad tid er anbefalingsmæssigt at tage afsted fra Pattaya ? .. så man er sikker på at nå det :)

 

Ligger der en anden lufthavn der i nærheden, så man ikke risikerer at misforstå med en eventuelt taximand om den forkerte ? :)

Kan man allerede der i Bangkok lufthavn bestille og der få med taximeter en taxi til hjemturen ?

 

Kan også være jeg vælger bussen til hjemturen.. På den anden side så vælger jeg lige der at der er mest sikkerhed for man når frem i tide :)  

 

1,5-2 timers transporttid til lufthavnen i Bangkok.

Check ind minimum 2 timer før afgang. Du skal igennem sikkerhedskontrol og immigration, der kan være lang kø.

 

Ja, der ER en lufthavn i nærheden af Pattaya, men den bliver nærmest ikke brugt og slet ikke til internationale flyvninger.

 

Alle ved at du skal til den store internationale lufthavn i Bangkok, men der er faktisk 2 i Bangkok. Suvarnabhumi lufthavn og den gamle Don Muaeng. Men du ville sige at du skal til Don Muaeng hvis du skulle dertil, så de kører dig til den rigtige. Ellers siger du bare du skal til den. Jeg kan aldrig huske navnet på den, endsige sige det...

 

Jeg plejer at booke en vogn gennem et website jeg har fået anbefalet. Det koster 1000 baht i en stor sedan eller lign. fra Pattaya til lufthavnen. 1200 fra Bangkok by til Pattaya. Der findes mange steder rundt omkring i Pattaya hvor man kan booke en bil, man kan også høre taxa chaufførene ad. Prisen er nogenlunde fast på omkring de 1000 baht. Måske du kan forhandle en taxa chauffør lidt ned, men jeg vil hellere bestille en vogn.

Bortset fra sidste gang hvor han endte med at være små 10 minutter forsinket har jeg ingen problemer haft med det. Aftalt tid og pris hver gang.

 

Til 1000 baht, så gider jeg ikke spilde tid på en bus. Så skal man også op til busholdepladsen osv.

 

BB

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1,5-2 timers transporttid til lufthavnen i Bangkok.

Check ind minimum 2 timer før afgang. Du skal igennem sikkerhedskontrol og immigration, der kan være lang kø.

 

Ja, der ER en lufthavn i nærheden af Pattaya, men den bliver nærmest ikke brugt og slet ikke til internationale flyvninger.

 

Alle ved at du skal til den store internationale lufthavn i Bangkok, men der er faktisk 2 i Bangkok. Suvarnabhumi lufthavn og den gamle Don Muaeng. Men du ville sige at du skal til Don Muaeng hvis du skulle dertil, så de kører dig til den rigtige. Ellers siger du bare du skal til den. Jeg kan aldrig huske navnet på den, endsige sige det...

 

Jeg plejer at booke en vogn gennem et website jeg har fået anbefalet. Det koster 1000 baht i en stor sedan eller lign. fra Pattaya til lufthavnen. 1200 fra Bangkok by til Pattaya. Der findes mange steder rundt omkring i Pattaya hvor man kan booke en bil, man kan også høre taxa chaufførene ad. Prisen er nogenlunde fast på omkring de 1000 baht. Måske du kan forhandle en taxa chauffør lidt ned, men jeg vil hellere bestille en vogn.

Bortset fra sidste gang hvor han endte med at være små 10 minutter forsinket har jeg ingen problemer haft med det. Aftalt tid og pris hver gang.

 

Til 1000 baht, så gider jeg ikke spilde tid på en bus. Så skal man også op til busholdepladsen osv.

 

BB

 

Super :)  så de ting på plads..

 

Kan du huske webside hvad den hedder ?

Nej jeg gider heller ikke alt for meget besvær når priserne er så lave :) i hvert fald ikke på hjemturen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

For hver 50 meter i Pattaya står der en fyr og råber taxi efter dig. De kan forhandles til omkring 800 baht til lufthavnen. Husk at sige, at prisen skal inkludere vejafgifter. Stik ham 100 baht i drikkepenge og så er alle glade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For hver 50 meter i Pattaya står der en fyr og råber taxi efter dig. De kan forhandles til omkring 800 baht til lufthavnen. Husk at sige, at prisen skal inkludere vejafgifter. Stik ham 100 baht i drikkepenge og så er alle glade.

 

Super !! :)  -for eget vedkommende så vil jeg nok bare booke en gennem det der burue.. -nu prisforskellen jo er minimal.. Men dejligt at have den sikkerhed, hvis der nu opstod noget med feks den ikke dukkede op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...