Hop til indhold
ZEUS

Thailand.. Planlægning af tur

Recommended Posts

Hej ZEUS 

 

held og lykke med din søgning om priser på hoteller, sex til en billig penge og hvad ved jeg, mit råd til dig Tag det rolig, det virker som om at efter din ven, er kommet hjem, så tag det rolig min ven, ta evt. et par dage i Bangkok inden du drager videre

 

Leif

 

Hej Leif

 

Jeg tager det også stille og roligt :)

Længe overvejet sådan en rejse, men hver gang endt op med at jeg syntes prisen for at komme derned var for høj.. Så heller valgt 2 korte ferier i Danmark eller Polen.

 

Men nu når priserne er så lave for at flyve, så bestemt mig for en tur :)

Og nyder at underøge alle ting så godt man kan på forhånd, så det meste er på plads, og man har undgået dyre lærepenge.

 

Når jeg er dernede så rigtigt slappe af.. Intet jeg skal nå... 14 dage er altså lang tid så nok nå det jeg vil :)

 

Overvejet oprindeligt også at jeg skulle blive i Bangkok nogle dage først, men tror bare jeg smutter til Pattaya med det samme når jeg ankommer... Bangkok må blive en anden gang :)

 

Turen bliver tidligst fra April og formodentligt omkring Maj, Juni... Dvs 14 dage i alt.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men ikke rigtigt med når du skriver Second Road ?. Er det den du mener som hedder Pattayasaisong Road ?

Ja, Thanon Pattaya Sai Song er det thailandske ord for Pattaya Second Road.

Igen, du finder ikke egentlige taxameter-taxier i Pattaya på samme måde som i Bangkok. Men hvis din plan er at rejse til Pattaya på sexferie, hvorfor ønsker du så at bo 2 km væk fra der hvor det sner?

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for alle oplysninger !! :)

Kunne dog ikke åbne linket helt på hotellet, og ligger ikke på Hotel.com , men fandt det via Google.. Det ligger i hvert fald rigtigt godt centralt.. Prisen er dog 650 baht /120 DDK nu. Men jo ikke alverden ;-) Tror dog man kan finde rigtigt gode alternativer via Hotel.com hvis man bestiller hotel hele ferien der. Men ligger som sagt rigtigt godt det hotel der..

Ikke fordi det betyder så meget, men jeg er rimeligt sikker på at jeg gav 500 Baht da jeg var der i september. Men det var så også low-season og derfor nok billigere end nu. Du kan også altid bare reservere en enkelt nat eller to, og så gå ud og finde noget andet (eller finde noget på Agoda) når du er der. Der er masser af muligheder og du behøver ikke bekymre dig for at alt er optaget. For der er det med garanti ikke. Pattaya er i høj grad købers marked, både hvad angår overnatning og sex. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, tak... er skam helt med på priserne du skriver til de ca. 3000 kr.

Er nu egentlig ret ligeglad med om det er 3000 eller 5000 kr. tur retur, bare det er i et huk, og ikke med lang mellemlanding. Har set rejser dertil på op til 28 timer. Magter jeg ikke..!!

Er nu ikke arbejdsløs, men sidder med hus og delebarn på en indtægt. Banker ret hårdt af på et forbrugslån, så jeg igen har lidt luft. Så først på året kan der igen spares noget heftigere op.

Men sgu fristende at finde penge til det nu og her. Hehe...

Tænker lidt at det måske er bedre at være af sted med nogen man snakkede lidt med på forhånd. Ikke nødvendigvis en nær ven. Ingen af mine nære venner skal vide at jeg skal på tur de fis i Thailand. Haha..!!

 

Nej orker jeg heller ikke.. Og bare det med at man skal stå på i en fremmed lufthavn, så står jeg af.. 

Her der det dog heldigvis med direkte flyvning (10.5 timer) og man kan indtil videre næsten frit vælge hvilke uger man vil fra April til Maj..

 

Ha ha sådan heldigvis ikke med mine nære venner :)  Men pt ingen der kan/vil afsted..  For enig det er altid godt at være to..

Personligt er jeg dog nok meget enspænder af natur på sådanne ture.. Jeg elsker det at bare være mig selv og slet ikke skal tænke på eller tage hensyn til andre...

Normalt meget social, men nyder bare at kunne koncentrere mig om det jeg mest har lyst til.

Husker en tur jeg var på i Polen i Stettin.. Ellers booket hoteller efter samme princip som her, men valgte engang at tage en bustur fra København...

Husker tydeligt , at selv om man ikke kendte de andre danskere, så måtte man i starten skjule den her form for aktivitet.. Frygtede de kunne se når jeg fik besøg på hotellet - eller høre det ;-)

Siden lærte vi hinanden at kende, og når alt kommer til alt , så er vi jo utrolig ens os mænd :) -og når vi først havde åbnet os så jo ingen grund til at gå og være hemmelig med det..

Dog endte turen mere i druk end det der var planlagt.. Det skal siges det var en skide god tur hvor vi svingede utroligt godt sammen :) Men det med at bruge tid på opsøgning af piger , -som jeg tidligere i tråd virkeligt nyder - det blev der intet af.. Fra jeg stod op så sad vi nede i baren til sen aften/nat :)

 

Så også tænkt når jeg skulle finde hotel, så måske ikke så fint hvis der var fyldt med danskere.. Kan godt lide at være en enspænder der når man skal lave den her form for aktivitet :)

Dog er det utroligt godt at være to.. Og dejligt at snakke med nogle i de mange timer man jo er dernede.. 14 dage væk er lang tid for mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke fordi det betyder så meget, men jeg er rimeligt sikker på at jeg gav 500 Baht da jeg var der i september. Men det var så også low-season og derfor nok billigere end nu. Du kan også altid bare reservere en enkelt nat eller to, og så gå ud og finde noget andet (eller finde noget på Agoda) når du er der. Der er masser af muligheder og du behøver ikke bekymre dig for at alt er optaget. For der er det med garanti ikke. Pattaya er i høj grad købers marked, både hvad angår overnatning og sex. ;)

 

Jeg tror også prisen er anderledes end de skriver på hjemmesiden.. Sådan gør de nok tit.. Er man fræk nok og opsøger stederne og forsøger  hos mange hoteller, så helt sikkert virkeligt få det billigt..  -som du siger så står de med et problem i lavsæsonen.. Der er langt flere hotelværelser end der er turister..

 

Jeg tør bare ikke løbe den risiko nu jeg tager derned som grøn.. Derudover så kan man også finde rigtigt gode tilbud på Hotel.com.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Thanon Pattaya Sai Song er det thailandske ord for Pattaya Second Road.

Igen, du finder ikke egentlige taxameter-taxier i Pattaya på samme måde som i Bangkok. Men hvis din plan er at rejse til Pattaya på sexferie, hvorfor ønsker du så at bo 2 km væk fra der hvor det sner?

 

Fordi jeg bare så lidt bedre hoteller/mere for pengene hvis de lå lidt længere væk :)

 

2 km -der menes afstand til Walking Street..   Dvs kan så være i samme linie som vejen -men blot 2 km længere henne ad Beach Road.. -eller måske et andet hotel der ligger midt imellem Second Road og Soi Buakhao Road -men i linie ca 1 1/2 km fra hvor Walking Street starter..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tør bare ikke løbe den risiko nu jeg tager derned som grøn.. Derudover så kan man også finde rigtigt gode tilbud på Hotel.com.

Det kan jeg fint følge dig i. Første gang jeg var af sted (i 2003) havde jeg også booket det hele på forhånd, og det fungerede også fint. Siden har jeg så fundet af at det hele ikke er så kompliceret endda, og at man fint bare kan tage afsted uden at have det helt store planlagt på forhånd.

Jeg vil bare ikke anbefale dig at vælge et hotel der ligger alt for afsides, i hvert fald ikke hvis hovedformålet med turen er sex. Det tror jeg du kommer til at fotryde. Jeg tror ærligt talt heller ikke der er meget at spare ved det, måske snarere tværtimod, da mange af de afsidesliggende hoteller snarerere er rettet mod charterturister og familier end sexturister.

Så hold dig hellere til det centrale Pattaya. Jeg vil sige i området mellem Beach Road Soi 6 og Walking Street i syd-nord retningen og Beach Road og Soi Buakhao i vest-øst retningen. I den firkant er der så altså også tusindvis af muligheder i ethvert prisleje. Og kort afstand til alle "forlystelserne". ;-)

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 km -der menes afstand til Walking Street.. Dvs kan så være i samme linie som vejen -men blot 2 km længere henne ad Beach Road.. -eller måske et andet hotel der ligger midt imellem Second Road og Soi Buakhao Road -men i linie ca 1 1/2 km fra hvor Walking Street starter..

PS. Tro heller ikke at Walking Street er centrum for sex mulighederne. Jo mere jeg har været i Pattaya, jo mindre tid har jeg brugt i Walking Street. Personligt foretrækker jeg Soi Buakhao området eller området omkring Beach Road Soi 6-8. Eller en freelancer fra selve Beach Road i ny og næ. Der er nogle guldklumper iblandt. ;) Pattaya er virkelig paradis på jord, i hvert fald for os liderlige, sexhungrende handyr. Mulighederne er over det hele. Så glæd dig!

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for linket :) Meget inforigt -dog hovedsagligt vedr Bangkok..

På en måde bekræfter det mig i priserne.. Men ligesom  en turist der kommer til Danmark, der vil han typisk møde nogle meget høje priser, sådan vil de fleste turister møde Thailand..  Kun ved kendskab til markedet og ikke bare tage det der bliver smidt i hovedet på en, så finde rigtigt gode priser...

 

Når en thai tager 3000 for 1 time og  5000 baht for en overnatning, -svarer det nogenlunde til at en dansker tog henholdsvis 3000 og 5000 kroner for samme ydelser.. ( I Thailand vil en månedsløn på 30.000 baht være god ligesom en 30.000 kroner ville være det for en dansker)  Hele natten der finder du dog næppe danske piger der tilbyder til den pris, men det handler nok om marked og efterspørgsel.. Der er ingen der har råd...

 

Naturligvis har du ret i at turister er med til at drive priserne op på piger i især Bangkok. Men jeg tror ikke at det skyldes så meget uvidenhed, som det skyldes at det ikke betyder noget. Jeg mener hvis jeg skal have 30 minutter med en gadepige så skal jeg betale vel over 500 kr og når jeg kommer til Thailand så kan de samme 500 kr give mig et par gode timer, og byttepenge i pungen.

 

Men vigtigst er nok den udvikling thailand er igang med. Hvis du hører på fastboende i Bangkok så vil de fortælle at alt er blevet meget dyrere de senere år og der følger pigernes priser naturligvis også med. Men når det er sagt så er 3000 short time ikke standard prisen endnu, det er kun på de mere populære steder du oplever de priser (og det der er langt værre).

 

Men al den snak får mig til at se frem til min næste tur, som gift mand skal man jo have en undskyldning for at tage afsted og det er kun i starten af Juni jeg har den.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naturligvis har du ret i at turister er med til at drive priserne op på piger i især Bangkok. Men jeg tror ikke at det skyldes så meget uvidenhed, som det skyldes at det ikke betyder noget. Jeg mener hvis jeg skal have 30 minutter med en gadepige så skal jeg betale vel over 500 kr og når jeg kommer til Thailand så kan de samme 500 kr give mig et par gode timer, og byttepenge i pungen.

 

Men vigtigst er nok den udvikling thailand er igang med. Hvis du hører på fastboende i Bangkok så vil de fortælle at alt er blevet meget dyrere de senere år og der følger pigernes priser naturligvis også med. Men når det er sagt så er 3000 short time ikke standard prisen endnu, det er kun på de mere populære steder du oplever de priser (og det der er langt værre).

 

Men al den snak får mig til at se frem til min næste tur, som gift mand skal man jo have en undskyldning for at tage afsted og det er kun i starten af Juni jeg har den.  

 

Looool ja du man hurtigt komme til at længes derned :) 

 

Når du bruger forretningsrejse som undskyldning ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg fint følge dig i. Første gang jeg var af sted (i 2003) havde jeg også booket det hele på forhånd, og det fungerede også fint. Siden har jeg så fundet af at det hele ikke er så kompliceret endda, og at man fint bare kan tage afsted uden at have det helt store planlagt på forhånd.

Jeg vil bare ikke anbefale dig at vælge et hotel der ligger alt for afsides, i hvert fald ikke hvis hovedformålet med turen er sex. Det tror jeg du kommer til at fotryde. Jeg tror ærligt talt heller ikke der er meget at spare ved det, måske snarere tværtimod, da mange af de afsidesliggende hoteller snarerere er rettet mod charterturister og familier end sexturister.

Så hold dig hellere til det centrale Pattaya. Jeg vil sige i området mellem Beach Road Soi 6 og Walking Street i syd-nord retningen og Beach Road og Soi Buakhao i vest-øst retningen. I den firkant er der så altså også tusindvis af muligheder i ethvert prisleje. Og kort afstand til alle "forlystelserne". :wink:

 

Lige for at være helt sikker hvor du mener den firkant er :)  -for jeg vil heller ikke have et hotel hvor der mest er familier på ferie :)

-og spekuleret over hvor langt op ad Beach Road freelancers pigerne står.

For er alt andet nemmere hvis man havde sin base/hotel fra et af hjørnerne af Beach Road, så jeg hver dag kunne starte udfra det-i stedet for man feks boede midt på Beach Road og skulle starte med feks at gå til højre, og så vende om igen for at få resten af vejens udbud.

 

Så hvis du lige kan uddybe så jeg er sikker på hvor du mener den de firkant går ca..

 

https://www.google.dk/maps/place/Soi+Pattaya+8,+Muang+Pattaya,+Amphoe+Bang+Lamung,+Chang+Wat+Chon+Buri+20150,+Thailand/@12.9340781,100.8843958,16z/data=!4m2!3m1!1s0x31029605db119e87:0x6ffb6d5f83a526ea

 

Hvis vi bruger samme link så lettere at se..  Er det så derfra hvor vejen Central Pattaya Road går - at linien er ca ? (hvis jeg har forstået det ret med

soi = sidegade og vi går ud fra soi 6)

-eller fra hvilken gade ca ?

 

Hvis ja og man så tegner en linie vandret der.. -og så tegner 2 streger fra den linie ned ad  Beach Road og Soi Buakhao (lodret), så mangler jeg kun at vide hvor de 2 streger ender ?.. -hvis du kunne sige ca hvor det ender for Soi Buakhao vejen ?

-jeg går udfra linien fra Beach Road ender der hvor Walking Road ender ?

 

Nu er jeg bekendt med de der freelancer oftes står ved Beach Road og Walking Street.. Men er der andre steder de ofte står ? -og ved du så må du meget gerne sige gadenavn..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS. Tro heller ikke at Walking Street er centrum for sex mulighederne. Jo mere jeg har været i Pattaya, jo mindre tid har jeg brugt i Walking Street. Personligt foretrækker jeg Soi Buakhao området eller området omkring Beach Road Soi 6-8. Eller en freelancer fra selve Beach Road i ny og næ. Der er nogle guldklumper iblandt. ;) Pattaya er virkelig paradis på jord, i hvert fald for os liderlige, sexhungrende handyr. Mulighederne er over det hele. Så glæd dig!

 

Kan kun give dig ret vedrørende at det er paradis på jord :)

 

Tror der er en stor fare for jeg bliver afhængig af at bruge mine ferier der.. -men det er vel heller ikke så ringe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige for at være helt sikker hvor du mener den firkant er :)  -for jeg vil heller ikke have et hotel hvor der mest er familier på ferie :)

-og spekuleret over hvor langt op ad Beach Road freelancers pigerne står.

For er alt andet nemmere hvis man havde sin base/hotel fra et af hjørnerne af Beach Road, så jeg hver dag kunne starte udfra det-i stedet for man feks boede midt på Beach Road og skulle starte med feks at gå til højre, og så vende om igen for at få resten af vejens udbud.

 

Så hvis du lige kan uddybe så jeg er sikker på hvor du mener den de firkant går ca..

 

https://www.google.dk/maps/place/Soi+Pattaya+8,+Muang+Pattaya,+Amphoe+Bang+Lamung,+Chang+Wat+Chon+Buri+20150,+Thailand/@12.9340781,100.8843958,16z/data=!4m2!3m1!1s0x31029605db119e87:0x6ffb6d5f83a526ea

 

Hvis vi bruger samme link så lettere at se..  Er det så derfra hvor vejen Central Pattaya Road går - at linien er ca ? (hvis jeg har forstået det ret med

soi = sidegade og vi går ud fra soi 6)

-eller fra hvilken gade ca ?

 

Hvis ja og man så tegner en linie vandret der.. -og så tegner 2 streger fra den linie ned ad  Beach Road og Soi Buakhao (lodret), så mangler jeg kun at vide hvor de 2 streger ender ?.. -hvis du kunne sige ca hvor det ender for Soi Buakhao vejen ?

-jeg går udfra linien fra Beach Road ender der hvor Walking Road ender ?

 

Nu er jeg bekendt med de der freelancer oftes står ved Beach Road og Walking Street.. Men er der andre steder de ofte står ? -og ved du så må du meget gerne sige gadenavn..

 

Jeg har forsøgt at indtegne min "firkant" (som rent matematisk nok snarere er en sekskant) på vedhæftede kort, jvf. dit Googlemaps link. Grænserne går ved Beach Road (vest), Beach Road Soi 6 (nord-vest), South Pattaya Road (syd), Soi Buakhao (øst), og så det lille nord-østlige indhak med Second Road og Central Pattaya Road som grænser. Det er området, jeg vil anbefale dig at bo. Andre vil måske være af en anden mening. Apex Hotel som jeg nævnte (ikke at jeg vil anbefale det, med mindre du virkelig er på et shoestring budget) ligger næsten nøjagtigt midt i området. Der findes også hoteller på selve Walking Street, eller i hvert fald i dens sidegader. Første gang jeg var i Pattaya boede jeg på Diamond Beach Hotel i Soi Diamond (ca. midt på Walking Street), netop fordi jeg tænkte, at jeg ville bo der hvor det sner, men det var nu godt nok lige lovlig meget midt i al larmen og absolut ikke anbefalelsesværdigt.

 

Man kan støde på freelancere overalt i Pattaya, men Beach Road er ligesom stedet hvor de samles i høj koncentration. Freelancere på Beach Road kan findes fra ca. Soi 6 til Walking Street, med den højeste koncentration fra ca. Soi 11 til Walking Street. Vi snakker hundredevis (!), lidt afhængigt af tidspunktet på døgnet. Antallet topper i perioden eftermiddag til sen aften, men du kan også finde dem på alle andre tidspunkter på døgnet. Med freelancere gælder selvfølgelig de vanlige advarsler, da du næppe vil kunne finde frem til dem igen, hvis de skulle finde på at stjæle noget fra dig (eller det der er værre), hvilket vil være noget nemmere for en pige, du har barfinet fra en bar. Det har været diskuteret før, og nogle vil nok fraråde dig at have noget med freelancerne at gøre. Personligt har jeg aldrig haft nogen problemer, og nogle af mine bedste oplevelser har været med freelancere.

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du tager til Huahin kan du sagtens få long time til 1500, det er også tættere på Bangkok og vejret er sikkert bedre i den tid du tænker på at tage derned... Eneste minus ved det, er at det er røv kedeligt der og vandet ikke er særlig rent... Har du overvejet Patong?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at indtegne min "firkant" (som rent matematisk nok snarere er en sekskant) på vedhæftede kort, jvf. dit Googlemaps link. Grænserne går ved Beach Road (vest), Beach Road Soi 6 (nord-vest), South Pattaya Road (syd), Soi Buakhao (øst), og så det lille nord-østlige indhak med Second Road og Central Pattaya Road som grænser. Det er området, jeg vil anbefale dig at bo. Andre vil måske være af en anden mening. Apex Hotel som jeg nævnte (ikke at jeg vil anbefale det, med mindre du virkelig er på et shoestring budget) ligger næsten nøjagtigt midt i området. Der findes også hoteller på selve Walking Street, eller i hvert fald i dens sidegader. Første gang jeg var i Pattaya boede jeg på Diamond Beach Hotel i Soi Diamond (ca. midt på Walking Street), netop fordi jeg tænkte, at jeg ville bo der hvor det sner, men det var nu godt nok lige lovlig meget midt i al larmen og absolut ikke anbefalelsesværdigt.

 

Man kan støde på freelancere overalt i Pattaya, men Beach Road er ligesom stedet hvor de samles i høj koncentration. Freelancere på Beach Road kan findes fra ca. Soi 6 til Walking Street, med den højeste koncentration fra ca. Soi 11 til Walking Street. Vi snakker hundredevis (!), lidt afhængigt af tidspunktet på døgnet. Antallet topper i perioden eftermiddag til sen aften, men du kan også finde dem på alle andre tidspunkter på døgnet. Med freelancere gælder selvfølgelig de vanlige advarsler, da du næppe vil kunne finde frem til dem igen, hvis de skulle finde på at stjæle noget fra dig (eller det der er værre), hvilket vil være noget nemmere for en pige, du har barfinet fra en bar. Det har været diskuteret før, og nogle vil nok fraråde dig at have noget med freelancerne at gøre. Personligt har jeg aldrig haft nogen problemer, og nogle af mine bedste oplevelser har været med freelancere.

 

Super !!! :)

 

Virkelig en storhjælp, så nu føler jeg mig  meget klogere... Eller fået et godt overblik..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du tager til Huahin kan du sagtens få long time til 1500, det er også tættere på Bangkok og vejret er sikkert bedre i den tid du tænker på at tage derned... Eneste minus ved det, er at det er røv kedeligt der og vandet ikke er særlig rent... Har du overvejet Patong?

 

De priser kan man så også finde blandt freelancers pigerne i Pattaya , -hvad jeg har fået tilsagn fra flere brugere herinde...

Og heldigvis er det de der freelancer piger jeg af natur mest foretrækker. -at de så er billigere er kun en  win win situation  :)  

At så prislejet er endnu lavere i Huahin og Patong vil ikke få mig til at ændre rejsemål denne gang.. Men helt sikkert overveje det når jeg sikkert skal afsted nr 2 gang :)  -så takker for oplysningen og suger alt viden til mig.

 

Jeg forventer ikke at finde de priser hvergang, men Bangkok priserne virker bare lidt afskrækkende på mig.. Og derfor jeg fravælger denne by...Ingen tvivl om det i danske forhold er billigt stadig, men når jeg feks sammenligner med Polen , hvor man kan få 1 times Escort fra rigtigt mange indefra Roksa.pl fra kun 100 Sloty / ca 180 danske kroner, så vil jeg af princip ikke betale feks 800 kroner for 1 1/2 sammen med en fra Thailand..  Feks en af de dyreste man kan optrappe der i Polen koster 300 Sloty / ca 550 danske kroner.. 

Nu er det sikkert helt sikkert en del sjovere at være turist i Thailand med troppemiljø end Polen :)  -men økonomisk der ville jeg nok heller have valgt for samme penge som én 14 dages tur til Thailand koster, -heller valgt mange ture til Polen -for de samme penge.

-hvis valget stod mellem Bangkok og Polen.

 

Men nu er prislejet  i Pattaya dog heldigvis stadig rigtigt godt og tror generelt prislejet i Bangkok , og den stigning det får år til år -er et isoleret problem i Thailand.. Bangkok oplever som alle hovedstæder huspriser der stiger og dermed også leveomkostninger.. Man kan feks bare se hvad en mindre lejlighed i Moskva koster.. Det er et globalt fænomen som sker i alle hovedstæder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du tager til Huahin kan du sagtens få long time til 1500, det er også tættere på Bangkok og vejret er sikkert bedre i den tid du tænker på at tage derned... Eneste minus ved det, er at det er røv kedeligt der og vandet ikke er særlig rent... Har du overvejet Patong?

 

Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men jeg er nok ikke helt enig i ovenstående. Jeg har været alle tre steder, og personligt vil jeg mene, at Pattaya er både bedre og billigere end både Hua Hin og Phuket (Patong Beach), i hvert fald hvis formålet med ferien er sex. Du kan selvfølgelig finde både dyr og billig sex alle tre steder, men gennemsnitligt vil jeg mene at Pattaya slår både Hua Hin og Phuket på prisen.

 

Vejrforholdene i Pattaya og Hua Hin er vist mere eller mindre de samme. Jeg kan altså ikke se, at der skulle være nogen mærkbar forskel. Og at sige at Hua Hin ligger tættere på Bangkok end Pattaya gør (hvis jeg forstår dig ret) er vist heller ikke helt korrekt. Så vidt jeg husker, tager det ca. 2-3 timer at komme fra Bangkok til Hua Hin og ca. 1½-2 timer at komme til Pattaya (med bus/minibus). Jævnfør Googlemaps er afstandene fra Bangkok til Hua Hin og Pattaya hhv. 193 og 134 km.

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men jeg er nok ikke helt enig i ovenstående. Jeg har været alle tre steder, og personligt vil jeg mene, at Pattaya er både bedre og billigere end både Hua Hin og Phuket (Patong Beach), i hvert fald hvis formålet med ferien er sex. Du kan selvfølgelig finde både dyr og billig sex alle tre steder, men gennemsnitligt vil jeg mene at Pattaya slår både Hua Hin og Phuket på prisen.

 

Vejrforholdene i Pattaya og Hua Hin er vist mere eller mindre de samme. Jeg kan altså ikke se, at der skulle være nogen mærkbar forskel. Og at sige at Hua Hin ligger tættere på Bangkok end Pattaya gør (hvis jeg forstår dig ret) er vist heller ikke helt korrekt. Så vidt jeg husker, tager det ca. 2-3 timer at komme fra Bangkok til Hua Hin og ca. 1½-2 timer at komme til Pattaya (med bus/minibus). Jævnfør Googlemaps er afstandene fra Bangkok til Hua Hin og Pattaya hhv. 193 og 134 km.

 

Det med afstand , bed jeg også mærke i :)   Dvs via Google kort, der ser det i hverfald ud til Pattaya ligger nærmere end Hua Hin.. Og bliver så bekræftet nu..

 

Og dejligt priserne er gode i Pattaya, nu jeg er ved at have et rimeligt kendskab til byen.. -ellers centrum for det sjove :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men jeg er nok ikke helt enig i ovenstående. Jeg har været alle tre steder, og personligt vil jeg mene, at Pattaya er både bedre og billigere end både Hua Hin og Phuket (Patong Beach), i hvert fald hvis formålet med ferien er sex. Du kan selvfølgelig finde både dyr og billig sex alle tre steder, men gennemsnitligt vil jeg mene at Pattaya slår både Hua Hin og Phuket på prisen.

 

Vejrforholdene i Pattaya og Hua Hin er vist mere eller mindre de samme. Jeg kan altså ikke se, at der skulle være nogen mærkbar forskel. Og at sige at Hua Hin ligger tættere på Bangkok end Pattaya gør (hvis jeg forstår dig ret) er vist heller ikke helt korrekt. Så vidt jeg husker, tager det ca. 2-3 timer at komme fra Bangkok til Hua Hin og ca. 1½-2 timer at komme til Pattaya (med bus/minibus). Jævnfør Googlemaps er afstandene fra Bangkok til Hua Hin og Pattaya hhv. 193 og 134 km.

 

Jeg bed også mærke i det med at afstanden skulle være kortere til Hua Hin da jeg googlede kort frem :) -godt det så bliver bekræftet nu..

 

Og glad for Pattaya ligger i den billige ende, nu jeg er ved at have lært byen at kende.. Dvs hvor det sner :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS : Ovennævnte ikke som jeg stammer . men jeg kunne ikke sende indlægget skrev den, .men det har den så gjort alligevel :)

 

 

Noget af min planlægning går også på at se hvordan det ser ud med piger nu hvor jeg jo vælger at rejse dertil i lavsæsonen.. En god måde til at få en fornemmelse er youtube.. Der tjekke steder ud og for eget vedkommende har de der freelancer piger en stor interesse, og Beach Road et oplagt sted..

 

Smider lige et link.. Som i kan se så er datoen det er lagt 29/5 i år -eller nu har vi 2015 så korrekt sidste år :)

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS : Ovennævnte ikke som jeg stammer . men jeg kunne ikke sende indlægget skrev den, .men det har den så gjort alligevel :)

 

 

Noget af min planlægning går også på at se hvordan det ser ud med piger nu hvor jeg jo vælger at rejse dertil i lavsæsonen.. En god måde til at få en fornemmelse er youtube.. Der tjekke steder ud og for eget vedkommende har de der freelancer piger en stor interesse, og Beach Road et oplagt sted..

 

Smider lige et link.. Som i kan se så er datoen det er lagt 29/5 i år -eller nu har vi 2015 så korrekt sidste år :)

 

'>

 

Men til jer kendere af området.. Kan det virkelig passe der er så stor aktivitet af piger i perioden April til Juni ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ligner en ganske almindelig aften på Beach Road. De første par stykker er da vist ladyboys. :wink:

 

Jeg synes altså ikke, der er den store forskel på om det er low-season eller high-season. Der er altid masser af freelancere på Beach Road. Jeg var der som sagt sidste gang i september, hvilket jo nok er lige midt i low-season (regnsæson i Thailand), og der var altså også masser af piger. Og det samme gælder i perioden april-juni, hvor jeg også har været der flere gange. Du behøver absolut ikke være nervøs for, om der er noget at vælge imellem! :)

 

Super :)  -det er sygt !!! :)   det er  paradis på jord det der !!!

 

Nårggg ? du mente også den aller første også var LB ? -hende med spejlet.....  -der har jeg ikke den erfaring endnu :)  Nr 2 er tydeligt en LB , men ikke spottet den første til det.. Men hørt de virkeligt er svære at se forskel på :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super :)  -det er sygt !!! :)   det er  paradis på jord det der !!!

 

Nårggg ? du mente også den aller første også var LB ? -hende med spejlet.....  -der har jeg ikke den erfaring endnu :)  Nr 2 er tydeligt en LB , men ikke spottet den første til det.. Men hørt de virkeligt er svære at se forskel på :)

 

Hende den første i den sorte kjole kan være lidt svær at placere, men jeg vil umiddelbart sige, at hun er en yderst velproportioneret ladyboy. De tre næste (hende i den stribede samt hende i den røde og hendes veninde i baggrunden) er ret tydelige. ;)

 

Det er faktisk en rigtig god video, der på fin vis demonstrerer udvalget af freelancere på Beach Road. De kommer i alle former, størrelser og aldersgrupper. Jeg er lidt småforelsket i hende fra ca. 5:20-5:30. Super cute! :smile:

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende den første i den sorte kjole kan være lidt svær at placere, men jeg vil umiddelbart sige, at hun er en yderst velproportioneret ladyboy. De tre næste (hende i den stribede samt hende i den røde og hendes veninde i baggrunden) er ret tydelige. ;)

 

Det er faktisk en rigtig god video, der på fin vis demonstrerer udvalget af freelancere på Beach Road. De kommer i alle former, størrelser og aldersgrupper. Jeg er lidt småforelsket i hende fra ca. 5:20-5:30. Super cute! :smile:

 

Ja hende kunne jeg også have brugt noget tid med :)

Eller de 2 der sidder end ved 2.10 -specielt hende til højre

Eller 2.24 hende i grøn kjole

Eller 2.29

Eller 2.40 -hende der sidder i baggrunden i hvid kjole..

Looool ja man kunne blive ved :)  -er som du siger masser af typer og netop det jeg elsker.. Hvor man kan gå længe og lige udvælge den man tænder mest på lige der..

 

Hmm men vedr. LB.. Hvordan kan man på en pænt måde spørge dem om det hvis man er i tvivl ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...