Hop til indhold
ZEUS

Thailand.. Planlægning af tur

Recommended Posts

Hmm men vedr. LB.. Hvordan kan man på en pænt måde spørge dem om det hvis man er i tvivl ?

 

Jeg formoder du spørger, fordi du helst vil undgå at ende op med en pige med vedhæng i sengen. :D I så fald er jeg nok den forkerte at spørge, da jeg gerne tager en sød, smuk, feminin ladyboy. De to første i videoen kunne jeg godt være hoppet på, mens jeg nok var gået forbi de to næste.

 

Jeg synes, det er sjældent man er i tvivl. Hvis ikke man lige kan se det, kan man som regel høre det på stemmen. Og hvis man stadig er i tvivl, er der vel ikke andet at gøre end forsigtigt at spørge "Soooo... you are not a ladyboy, are you?" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hey Zeus

Jeg kan ikke bidrage med nogen tips, da jeg ikke har været i Thailand, men jeg har fulgt din streng her, og den vækker både inspiration og lyst til mig til engang at realisere en lignende tur.

Man skal tage udfordringer op, søge det der giver ens liv gode oplevelser ! og det gør du.

Jeg kan godt lide din grundighed i at undersøge alting, så du har de bedste forudsætninger for at få en god tur. Håber du skriver en lille anmeldelse om alt så gik som forventet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg formoder du spørger, fordi du helst vil undgå at ende op med en pige med vedhæng i sengen. :D I så fald er jeg nok den forkerte at spørge, da jeg gerne tager en sød, smuk, feminin ladyboy. De to første i videoen kunne jeg godt være hoppet på, mens jeg nok var gået forbi de to næste.

 

Jeg synes, det er sjældent man er i tvivl. Hvis ikke man lige kan se det, kan man som regel høre det på stemmen. Og hvis man stadig er i tvivl, er der vel ikke andet at gøre end forsigtigt at spørge "Soooo... you are not a ladyboy, are you?" :)

 

Nej endnu ikke prøvet det dog tæt på engang dog via en annonce fra København :)  -men normalt ikke det jeg tænder mest på..

 

Har det desuden sådan at jeg meget lade mig styre af følelser og stemning lige i det øjeblik.. Det med at planlægge en bestemt udseende pige lang i lang tid i forvejen er ikke mig.. Jeg kan godt lide at se et stort udvalg og så lige tage en med hjem -og generelt så nok sige det er af type: naboens datter.. Men kan variere meget.. Nogle gange dejligt med meget små bryster -andre gange store..  Det skifter afhængig af hvilken fantasi der lige der tænder mig mest :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Zeus

Jeg kan ikke bidrage med nogen tips, da jeg ikke har været i Thailand, men jeg har fulgt din streng her, og den vækker både inspiration og lyst til mig til engang at realisere en lignende tur.

Man skal tage udfordringer op, søge det der giver ens liv gode oplevelser ! og det gør du.

Jeg kan godt lide din grundighed i at undersøge alting, så du har de bedste forudsætninger for at få en god tur. Håber du skriver en lille anmeldelse om alt så gik som forventet.

 

Hej Aros og tak :)

Ja jeg elsker at få undersøgt hver eneste lille bitte detalje, så når jeg står der, så kan jeg rigtigt slappe af..

-ikke bruge tid på at finde vej, og alle mulige små ting.. Så man ikke kun undgår dyrekøbte erfaringer, men ligefrem finder alle de små fidusser så man får mest for pengene og det største udvalg af det man mest tænder på :)

Derfor jeg elsker dette forum , da vi netop kan hjælpe hinanden.. Har selv brugt en del tid i Polen og ikke mindst dyrekøbt erfaring.. Havde jeg kendt til forumet dengang, sikkert sparet mig en del tid og ikke mindst økonomi.

 

Og håber at jeg foruden selv at kan få hjælp - kan hjælpe andre...

 

Lige vedr. det med at skrive dagbog dernede, vil jeg dog ikke garantere at det sker.. Har selv forsøgt i andre tråde på rejser rundt i DK eller Polen , og kan virkeligt være stressende :(

Derudover har jeg ikke det talent til at skrive en malende beskrivelse af hændelser som nogle.. Regner dog med at jeg laver dagnotater, og kan så når jeg kommer hjem forsøge at give en beskrivelse af mine oplevelser..

 

Derudover tænkt om man ikke kunne lave en meget forkortet vejledning til alle der ligesom mig er grøn , om sådan en rejse til Pattaya..

Og overvejer måske sidst at opsummere alle vigtige ting der er værd at vide om sådan en tur til Pattaya - eller starte en helt ny meget forkortet version hvor kun de væsentlige ting står. 

 

Jeg vil helt sikkert også fortælle om turen derned, men tør som sagt ikke love endnu hvor meget det bliver.. Om det bliver "direkte" skilninger tror jeg dog ikke.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derudover tænkt om man ikke kunne lave en meget forkortet vejledning til alle der ligesom mig er grøn , om sådan en rejse til Pattaya..

Og overvejer måske sidst at opsummere alle vigtige ting der er værd at vide om sådan en tur til Pattaya - eller starte en helt ny meget forkortet version hvor kun de væsentlige ting står.

 

God ide. Pattaya (og Thailand i det hele taget) er virkelig paradis på jord for "sådan nogen som os", der har sex som hobby. Så hvis en sådan vejledning kan åbne andre forummedlemmers øjne for Pattaya som sexferiemål og få folk til at indse, at det hele slet ikke er så kompliceret og uoverskueligt, som det måske kan virke for nogen, vil det i mine øjne kun være positivt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God ide. Pattaya (og Thailand i det hele taget) er virkelig paradis på jord for "sådan nogen som os", der har sex som hobby. Så hvis en sådan vejledning kan åbne andre forummedlemmers øjne for Pattaya som sexferiemål og få folk til at indse, at det hele slet ikke er så kompliceret og uoverskueligt, som det måske kan virke for nogen, vil det i mine øjne kun være positivt. :)

 

Nemlig og det vil jeg forsøge takket være alle de oplysninger du og andre har kommet med..

 

Pt spekulerer jeg over hvad der skal med og hvordan man får kogt det meste ned mest muligt -uden dog med at gå på kompromis med at få forklaret alt :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige endnu et spørgsmål.. De der "busser" som kun kostede 10 baht pr tur, hvis jeg husker rigtigt..   Hvordan kører de ?  Altså hvis man feks kører ad Beach Road drejer de så af lige før Walking Street ? -og videre op ad Sekund Road ?

Og hvis de kører i sådan en fast firkant, hvor drejer de af fra Sekund Road ?

 

https://www.google.dk/maps/search/Pattaya+nana+plaza/@12.9288341,100.8828278,16z

 

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige endnu et spørgsmål.. De der "busser" som kun kostede 10 baht pr tur, hvis jeg husker rigtigt..   Hvordan kører de ?  Altså hvis man feks kører ad Beach Road drejer de så af lige før Walking Street ? -og videre op ad Sekund Road ?

Og hvis de kører i sådan en fast firkant, hvor drejer de af fra Sekund Road ?

 

https://www.google.dk/maps/search/Pattaya+nana+plaza/@12.9288341,100.8828278,16z

 

Der er en rigtig god forklaring af hvordan baht bus systemet fungerer her. Der mangler dog lige i denne forklaring at stå, at der også kører busser op/ned ad Soi Buakhao.

 

Det største problem man kan komme ud for, er det der er beskrevet under "Going north on Second Road from South Road", nemlig hvis man skal op ad Second Road mod dens nordlige ende (fx for at komme hen til det shopping center der ligger deroppe), så sker det nogen gange, at bahtbussen i stedet drejer til venstre ned ad Central Road. Så må man bare hoppe af og hoppe på en ny bus, og så altså ende med at betale 20 baht totalt i stedet. Jeg har aldrig fundet ud af, om der er en måde man kan se det på, inden man hopper på bussen.

 

Disse baht busser kører konstant, på alle tider af døgnet. Så man behøver sjældent at stå og vente længere end et minuts tid før der kommer en.

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en rigtig god forklaring af hvordan baht bus systemet fungerer her. Der mangler dog lige i denne forklaring at stå, at der også kører busser op/ned ad Soi Buakhao.

 

Det største problem man kan komme ud for, er det der er beskrevet under "Going north on Second Road from South Road", nemlig hvis man skal op ad Second Road mod dens nordlige ende (fx for at komme hen til det shopping center der ligger deroppe), så sker det nogen gange, at bahtbussen i stedet drejer til venstre ned ad Central Road. Så må man bare hoppe af og hoppe på en ny bus, og så altså ende med at betale 20 baht totalt i stedet. Jeg har aldrig fundet ud af, om der er en måde man kan se det på, inden man hopper på bussen.

 

Disse baht busser kører konstant, på alle tider af døgnet. Så man behøver sjældent at stå og vente længere end et minuts tid før der kommer en.

 

Super link :)

 

Så endnu spørgsmål.. - jer er jo den rene spørgeJørgen :)

 

De fleste hoteller der i området er det man kalder girlfriend ikke ? - men der er så nogle der kræver betaling når man skal have en pige til at overnatte.. Er det en generel tendens eller noget man kan få overblik over på forhånd før man bestiller hotel værelse ?

 

Fandt dette link, men gjorde mig ikke meget klogere.. Dvs så er der mange der kræver betaling ?

 

I øvrigt også anbefale dem der leder hotel at bruge Booking.com... Så et stort udvalg af hoteller som hverken Hotel.com eller Agoda.com har i deres kartotek..  Generelt faktisk en del billige, hvor der både er udendørs pool og balkon.. Et til kun 100 kr pr dag feks.. Er faktisk mange, men virker lidt skumle indvendigt :)  Kommer man over i de lidt finere, så samme pris som Hotel.com har.. Og sidst nævnte der optjener man en gratis overnatning efter 10 døgn, så anbefaler forsat Hotel.com som de billigste sted at finde hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg formoder du spørger, fordi du helst vil undgå at ende op med en pige med vedhæng i sengen. :D I så fald er jeg nok den forkerte at spørge, da jeg gerne tager en sød, smuk, feminin ladyboy. De to første i videoen kunne jeg godt være hoppet på, mens jeg nok var gået forbi de to næste.

 

Jeg synes, det er sjældent man er i tvivl. Hvis ikke man lige kan se det, kan man som regel høre det på stemmen. Og hvis man stadig er i tvivl, er der vel ikke andet at gøre end forsigtigt at spørge "Soooo... you are not a ladyboy, are you?" :)

 

Nu ved jeg jo ikke for meget du er omkring Thai'er men for folk som er "grønne" med asiatere kan det være ret svært at kende forskel. Det samme kan man sige om alder på pigerne hvor det kan være sindsygt svært for os gætte deres rigtige alder. Det skyldes at deres ældning tegn er anderledes så jeg har ofte brugt den regel ser hedder den alder de ser ud til +10 svarer godt til deres rigtige alder :smile:

 

de fleste af pigerne i den video der linkes til vil jeg personligt skyde til mellem 30 og 40 lige som der er nogle stykker i midten som vidst også er ladyboys, men det er sværere at se på video. 

 

Personligt var min første oplevelse med en Ladyboy faktisk et "fejlkøb" i Pattaya for nogle år siden. Jeg havde gået og fantaseret om det et stykke tid men ikke haft modet til at prøve. Da så jeg var i Pattaya på en budistisk helligdag hvor der ikke solgtes øl og de fleste piger var gået hjem spottede jeg en død lille pige på gaden på walkingstreet og hende måtte jeg have med hjem. Jeg var således ikke fuld og jeg spottede hverken stemmen eller udseenet som ladyboy og det selvom jeg pga min omgang med thaier er bedre end gennemsnittet til at genkende dem. Det var først hjemme på værelset hvor nogen af samtalen lede mig derhen og da jeg havde været i bad kunne man godt se på hende at det nok ikke var første gang hun havde overrasket en. Jeg tog det som en oplevelse og det er da blevet gentaget adskillige gange siden. 

 

Nå nok om mine minder, men moralen er hvis du ikke vil have noget ekstra med hjem så spørg endeligt en gang ekstra, evt via indirekte spørgsmål om hvad de har dernede mellem benene. En ladyboy er sjældent for sky til at fortælle det. 

 

Derudover er der nogle tegn man kan kigge efter. 

 

1. højde, de fleste piger i Thailand er relativt små. Så finder du en pige på 170 cm så vær på vagt

2. Falske bryster, denne er ikke 100% men relativt få thai piger har fået lavet større bryster, men rigtigt mange Ladyboys har. Så har de unaturligt store bryster kan det være et tegn. 

3. Hænder og fødder. Mænd har større hænder og fødder end kvinder. Så læg mærke til dem. 

4. stemmen, Jeg er som sagt selv blevet snydt men de fleste ladyboys har en markant anderledes stemme end pigerne. 

5. er de besat af deres udseende og rører deres hår, kigger usædvanligt meget i spejlet osv  kan det være et tegn. 

6. Deres tøj, thaipiger er relativt konservative i deres påklædning selv i de områder, så er kjolen meget kort og afslørende kan det være et tegn. 

7. Er de for feminine, ja så er de højst sandsynligt ladyboys. 

8. Thaipigers ansigt er ofte lidt runde i det hvor Ladyboys er lidt mere aflangt, måske pga de er nød til at holde en skarp diæt for at være slank som en pige.  

 

Jeg siger ikke at blot en af tingene fra listen er nok, der er også høje thaipiger, med silikonebryster og korte afslørende kjoler. Men det er advarselstegn op om der er noget ekstra. 

 

Der er forøvrigt en test her man lige kan øve sig lidt på. http://www.bangkokpicture.com/nightlife/spotthekatoeys.php

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste hoteller der i området er det man kalder girlfriend ikke ? - men der er så nogle der kræver betaling når man skal have en pige til at overnatte.. Er det en generel tendens eller noget man kan få overblik over på forhånd før man bestiller hotel værelse ?

 

Jeg har aldrig oplevet, at et hotel i Pattaya ikke var bargirl friendly. Men jeg har så heller aldrig boet på nogen af high-end hotellerne, hvor jeg kunne forestille mig, at de måske er mere strikse med den slags. Måske andre forumfæller har erfaringer?

 

Fandt dette link, men gjorde mig ikke meget klogere.. Dvs så er der mange der kræver betaling ?

 

Jeg tror vist ikke linket kom med (?).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg jo ikke for meget du er omkring Thai'er men for folk som er "grønne" med asiatere kan det være ret svært at kende forskel. Det samme kan man sige om alder på pigerne hvor det kan være sindsygt svært for os gætte deres rigtige alder. Det skyldes at deres ældning tegn er anderledes så jeg har ofte brugt den regel ser hedder den alder de ser ud til +10 svarer godt til deres rigtige alder :smile:

 

de fleste af pigerne i den video der linkes til vil jeg personligt skyde til mellem 30 og 40 lige som der er nogle stykker i midten som vidst også er ladyboys, men det er sværere at se på video. 

 

Personligt var min første oplevelse med en Ladyboy faktisk et "fejlkøb" i Pattaya for nogle år siden. Jeg havde gået og fantaseret om det et stykke tid men ikke haft modet til at prøve. Da så jeg var i Pattaya på en budistisk helligdag hvor der ikke solgtes øl og de fleste piger var gået hjem spottede jeg en død lille pige på gaden på walkingstreet og hende måtte jeg have med hjem. Jeg var således ikke fuld og jeg spottede hverken stemmen eller udseenet som ladyboy og det selvom jeg pga min omgang med thaier er bedre end gennemsnittet til at genkende dem. Det var først hjemme på værelset hvor nogen af samtalen lede mig derhen og da jeg havde været i bad kunne man godt se på hende at det nok ikke var første gang hun havde overrasket en. Jeg tog det som en oplevelse og det er da blevet gentaget adskillige gange siden. 

 

Nå nok om mine minder, men moralen er hvis du ikke vil have noget ekstra med hjem så spørg endeligt en gang ekstra, evt via indirekte spørgsmål om hvad de har dernede mellem benene. En ladyboy er sjældent for sky til at fortælle det. 

 

Derudover er der nogle tegn man kan kigge efter. 

 

1. højde, de fleste piger i Thailand er relativt små. Så finder du en pige på 170 cm så vær på vagt

2. Falske bryster, denne er ikke 100% men relativt få thai piger har fået lavet større bryster, men rigtigt mange Ladyboys har. Så har de unaturligt store bryster kan det være et tegn. 

3. Hænder og fødder. Mænd har større hænder og fødder end kvinder. Så læg mærke til dem. 

4. stemmen, Jeg er som sagt selv blevet snydt men de fleste ladyboys har en markant anderledes stemme end pigerne. 

5. er de besat af deres udseende og rører deres hår, kigger usædvanligt meget i spejlet osv  kan det være et tegn. 

6. Deres tøj, thaipiger er relativt konservative i deres påklædning selv i de områder, så er kjolen meget kort og afslørende kan det være et tegn. 

7. Er de for feminine, ja så er de højst sandsynligt ladyboys. 

8. Thaipigers ansigt er ofte lidt runde i det hvor Ladyboys er lidt mere aflangt, måske pga de er nød til at holde en skarp diæt for at være slank som en pige.  

 

Jeg siger ikke at blot en af tingene fra listen er nok, der er også høje thaipiger, med silikonebryster og korte afslørende kjoler. Men det er advarselstegn op om der er noget ekstra. 

 

Der er forøvrigt en test her man lige kan øve sig lidt på. http://www.bangkokpicture.com/nightlife/spotthekatoeys.php

 

8 ud af 10 svarede jeg korrekt :wink:  -så helt dårlig var jeg ikke..

Kun 1 gang ville jeg have gået hjem med en LB ha ha

 

Men underligt.. Når jeg indsætter linket med mine svar -og bagefter linker der til så viser den fejl ??

-dobbelt tjekkede lige..

 

Der hvor jeg havde fejl var i billede nr 6 hvor det var en LB og i billede nr 8 hvor jeg troede de var en LB men hvor det var en pige.

 

Jeg vil tilføre endnu en ting hvor man kan se forskel på en LB og en pige..

-Hovederne er meget større på en LB.. -og aflange.. Mens en rigtig pige har et mindre og ofte rundt hoved.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet, at et hotel i Pattaya ikke var bargirl friendly. Men jeg har så heller aldrig boet på nogen af high-end hotellerne, hvor jeg kunne forestille mig, at de måske er mere strikse med den slags. Måske andre forumfæller har erfaringer?

 

 

Jeg tror vist ikke linket kom med (?).

 

Dette link jeg tænkte på :http://pattayaguestfriendlyhotels.com/

 

 

Men fandt så det her i stedet..

 

http://www.gfriendlyhotels.com/guest-friendly-hotels-pattaya.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Det er faktisk en rigtig god video, der på fin vis demonstrerer udvalget af freelancere på Beach Road. De kommer i alle former, størrelser og aldersgrupper. Jeg er lidt småforelsket i hende fra ca. 5:20-5:30. Super cute! :smile:

5:20   Ja, for filan.... Sikken en hottie..  Var jeg gået forbi hende, havde jeg købt hende for flere dage. :roll:  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da så jeg var i Pattaya på en budistisk helligdag hvor der ikke solgtes øl og de fleste piger var gået hjem spottede jeg en død lille pige på gaden på walkingstreet og hende måtte jeg have med hjem.

 

Jeg håber VIRKELIG, at det er en typo... :eek::P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja også et af dem som jeg har fundet interessante :)

Mit prisleje er ca fra 150 og op til måske op til  300,- pr døgn... Overvejer om jeg måske skal dele det op på 2 hoteller.. Så hvis man var uheldig med et sted-max var der 7 dage..

Derudover den fordel at man kunne tilpasse stedet efter sine behov :) -altså for eget vedkommende der attraktivt at bo tæt på Beach Road.. Så kunne jeg måske den 1 uge bo tæt på den -med nærmest Walking Road - og den næste uge bo stadig ikke langt fra Beach Road, men nu højere oppe omkring Soi 6.. Så man den efterfølgende uge mere så nærmere på området der og omkring Soi Buakhao området i nord..

Men vedrørende placering, dog ikke noget jeg går så meget op i.. Ligger man indenfor den der firkant,så er der altså ikke langt mellem de sjove steder :)

 

Dog i vildt sind hvilket eller hvilket 2 hoteller jeg skal vælge :)  Er virkeligt mange at vælge imellem.

Vedr wifi så ogå en ting der er vigtig for mig.. Der skal man være obs på at læse anmeldelser, da der nogle steder står at nogle der har boet der har oplevet problemer med langsomt net..

Aircondition og køleskab tror jeg er obligatorisk alle steder.. Selv de meget billige til ca 100 pr døgn..

Pool er også noget jeg går efter. Og skal være udendørs...  Rummets størrelse og indretning har helt sikkert også noget at sige.. Det værelse du linker til har netop 32 kvm og en indretnings stil jeg godt kan lide..

Nu jeg er ryger, så vil en balkon også være meget attraktiv.. Det har det hotel du har linket også :)

 

Men virkeligt svært syntes jeg.. Jeg smider lige nogle link på nogle jeg også overvejer.. Man kan finde gode ting, men også svagheder ved alle, når man nærlæser hvad tidligere bruger skriver om dem..

 

De link jeg smider, der enten opgivet et døgn eller 10 døgn.. Så kan man tydeligt se dagsprisen..

 

Første er: http://da.hotels.com/hotel/details.html?children%5B0%5D=0&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first&dd=10/06/2015&so=BEST_SELLER&rl=GEO_LOCATION:Pattaya,+Bang+Lamung,+Chon+Buri,+Thailand%7C12.927608489990234%7C100.87708282470703:GEOCODE:UNKNOWN&roomno=1&pa=1&rooms%5B0%5D.numberOfAdults=1&tab=description&dn=Pattaya,+Bang+Lamung,+Chon+Buri,+Thailand&hotelId=474570&cd=31/05/2015

Er også med pool, og prisbilligt, men ligger så også 3-400 meter fra kysten.

 

 

http://da.hotels.com/hotel/details.html?children%5B0%5D=0&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first&dd=10/06/2015&so=BEST_SELLER&rl=GEO_LOCATION:Pattaya,+Bang+Lamung,+Chon+Buri,+Thailand%7C12.927608489990234%7C100.87708282470703:GEOCODE:UNKNOWN&roomno=1&pa=11&rooms%5B0%5D.numberOfAdults=1&tab=description&dn=Pattaya,+Bang+Lamung,+Chon+Buri,+Thailand&hotelId=268390&cd=31/05/2015

Alternativt valg.. Lidt mere luksus til få penge, til gengæld uden zonen, men dog ikke mere end 2-300 meter og bus der går lige direkte ned til Beach Road..  Så så dårligt ligger det faktisk ikke.. Ulemper kan dog være at der er flere børnefamilier der.

 

 

http://da.hotels.com/hotel/details.html?reviewOrder=date_newest_first&previousDateful=false&sdfl=1716293&rl=CITY:1633554:PROVIDED:PROVIDED&so=DISTANCE_FROM_LANDMARK&did=1633554&tab=description&rooms%5B0%5D.numberOfAdults=1&hotelId=453444&children%5B0%5D=0&dd=13/05/2015&pa=17&roomno=1&dn=Pattaya,+Thailand&cd=03/05/2015

Om det er stavefejl ved jeg ikke ,-men der står værelset er 48 kvm stort !!! Uanset hvad så prisbilligt og god beliggenhed..  Der er en kæmpe besparelse fra -men om det bare er salgsgas skal jeg heller ikke kunne sige.. Tvivler på de kunne tage 12245,-  for 14 dage normalt.. Men prisen på 197,- pr døgn er rimelig.

 

 

http://da.hotels.com/hotel/details.html?hotelId=321561&destinationId=1633554&searchViewType=LIST&validate=true&previousDateful=true&destination=The+Pattaya+Discovery+Beach+Hotel+Pattaya%2C+Pattaya%2C+Thailand&arrivalDate=31%2F05%2F2015&departureDate=01%2F06%2F2015&roomno=1&rooms%5B0%5D.numberOfAdults=1&children%5B0%5D=0&pageName=Hotel+Details&searchParams.landmark=&queryFormState=CLOSED&searchParams.needPossibleResults=true&activeTab=DESTINATION&page=1&searchParams.sortOrder=

I den dyre prisende for hvad jeg vil give, men ligger godt for eget vedkommende og lækre værelser på 38 kvm med balkon..(gad vide om det er dem der tæller med i kvm opgivelse)   Så om de 280,- pr døgn er fair ved jeg ikke.

 

 

http://da.hotels.com/hotel/details.html?tab=description&hotelId=358662&arrivalDate=31-05-2015&departureDate=10-06-2015&rooms[0].numberOfAdults=1&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first&referrerHotelId=391633

Ifølge anmeldelser så slidt.. Men er de fleste hvis man læser anmeldelser.. I hvert fald når vi som her er nede på 178 kr pr døgn.. Ligger super godt efter mine behov der..

 

 

http://da.hotels.com/hotel/details.html?children%5B0%5D=0&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first&dd=10/06/2015&rl=CITY:1633554:SRS:UNKNOWN&roomno=1&pa=1&did=1633554&rooms%5B0%5D.numberOfAdults=1&tab=description&dn=Pattaya,+Thailand&hotelId=268483&cd=31/05/2015

 

 

http://da.hotels.com/hotel/details.html?children%5B0%

5D=0&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first&dd=10/06/2015&rl=CITY:1633554:SRS:UNKNOWN&roomno=1&pa=1&did=1633554&rooms%5B0%5D.numberOfAdults=1&tab=description&dn=Pattaya,+Thailand&hotelId=345562&cd=31/05/2015

Alternativ hvis man feks vælger at splitte sin ophold op på 2 forskellige hoteller.. Tror bestemt området er attraktivt.. Dog hermed 342 pr døgn i den dyre ende for hvad jeg ville vælge.. Men kunne være aktuelt 6-7 dage. 

 

 

http://www.booking.com/hotel/th/the-sun-xclusive.da.html?aid=366570;label=DK02-02notmapped;sid=7e4c3da38d589bbcd0af8a7895b7d2ae;dcid=1;checkin=2015-05-10;checkout=2015-05-11#map_opened-show_id443505

Og endnu en alternativ hvis man splitter og vil have noget lidt dyrere.. 

 

 

http://da.hotels.com/hotel/details.html?children%5B0%5D=0&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first&dd=10/06/2015&rl=CITY:1633554:SRS:UNKNOWN&roomno=1&pa=1&did=1633554&rooms%5B0%5D.numberOfAdults=1&tab=description&dn=Pattaya,+Thailand&hotelId=415173&cd=31/05/2015

Vær dog Obs på er man A menneske og vil sove tidligt , så bestemt ikke et sted at vælge.. Er vist meget støj i området.. Dvs ifølge anmeldelser, så risikere at få et værelse der ligger ud til larm langt ud på natten.. Findes dog ifølge anmeldser også værelser hvor der ikke er larm.. Men en risiko at tage hvis man vil i seng tidligt.

 

 

http://www.booking.com/hotel/th/the-sun-xclusive.da.html?aid=366570;label=DK02-02notmapped;sid=7e4c3da38d589bbcd0af8a7895b7d2ae;dcid=1;checkin=2015-05-10;checkout=2015-05-11#map_opened-show_id443505

50 kvm -men må være altanen der tæller med.

 

 

http://www.booking.com/hotel/th/eastiny-seven.da.html?aid=366570;label=DK02-02notmapped;sid=7e4c3da38d589bbcd0af8a7895b7d2ae;dcid=1;checkin=2015-05-10;checkout=2015-05-11#map_closed

 

 

 

http://www.booking.com/hotel/th/centera-beach.da.html?aid=366570;label=DK02-02notmapped;sid=7e4c3da38d589bbcd0af8a7895b7d2ae;dcid=1;checkin=2015-05-10;checkout=2015-05-11#map_closed

Tæt på stranden eller Beach Road ha ha.. Selve stranden den kan rende mig :)

 

 

 

http://www.booking.com/hotel/th/ktk-royal-residence.da.html?aid=366570;label=DK02-02notmapped;sid=7e4c3da38d589bbcd0af8a7895b7d2ae;dcid=4;checkin=2015-05-10;checkout=2015-05-11;ucfs=1;srfid=dcc8ab357474b62bb7d05149d6eacda156b8b2b9X12;map=1#map_closed

 

 

 

 

 

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber VIRKELIG, at det er en typo... :eek::P

 

Man kunne også sige hver sin smag ha ha

 

Der findes mennesker der er til lig :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ikke redigere mere, men ovennævnte hoteller er alle med udendørs pool.. Hos Hotel.com viser den ikke alle billeder , men man kan vælge at gøre det så man kan se dem alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Vedr wifi så ogå en ting der er vigtig for mig.. Der skal man være obs på at læse anmeldelser, da der nogle steder står at nogle der har boet der har oplevet problemer med langsomt net..

Aircondition og køleskab tror jeg er obligatorisk alle steder.. Selv de meget billige til ca 100 pr døgn..

Pool er også noget jeg går efter. Og skal være udendørs...  Rummets størrelse og indretning har helt sikkert også noget at sige.. Det værelse du linker til har netop 32 kvm og en indretnings stil jeg godt kan lide..

Nu jeg er ryger, så vil en balkon også være meget attraktiv.. Det har det hotel du har linket også :)

Jeg klikkede flueben ind i avanceret søgning, og der kan jeg se at det bestemt ikke er alle der har aircon.

Men flueben fra min side blev sat i pool, balkon, aircon, køleskab, værdibox, toilet med bruser, vinduer der kan åbnes( åbenbart ikke alle der kan) og så selvfølgelig wifi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg klikkede flueben ind i avanceret søgning, og der kan jeg se at det bestemt ikke er alle der har aircon.

Men flueben fra min side blev sat i pool, balkon, aircon, køleskab, værdibox, toilet med bruser, vinduer der kan åbnes( åbenbart ikke alle der kan) og så selvfølgelig wifi.

 

Nårg er der nogle der ikke har aircondition ?.. Har du så set nede under værelsebeskrivelse ?..  Syntes jeg var obligatorisk -ligesom køleskab som faktisk også er en rigtig nyttig ting :)  Jeg vil være glad hvis jeg kunne købe en del  Coca colaer som man kan have liggende med den rigtige temperatur.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...