Hop til indhold
ZEUS

Thailand.. Planlægning af tur

Recommended Posts

He-he. Jeg smutter om en uge, skal nok varme pigerne op til jer :mrgreen:

 

Pyha, hende på Osculatios billede vil jeg godt nok gerne have haft nummeret til :shock:

 

ZEUS - er der nogle detaljer jeg skal tjekke for dig on-site må du jo sige frem...

 

Gid det var mig !! :)

 

Du må meget gerne be eller afkræfte om hvordan det står til med antallet af freelancers ved Beach Road...

 

He he , ja gode billeder.. Specielt hende med røven i vejret der, havde jeg gerne tilbragt noget tid med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

FKK4Ever: Du laver et løbende check up på situationen i Pattaya de næste uger, når du er der? Ok? Dag for dag. God og dårligt. (ALT andet vil være ondt for os rookies!)

 

Jo mere jeg, har læst ser om Beach Road - jo mindre tør jeg. Med mindre, der kommer noget helt uimodståeligt smukt.

 

ALLE, der bor i Pattaya advarer. Bar-girls og go-go er ok (og dyre). Vel som i dk: En luder i Skelbækgade sat mod fx Bella. Vil du fyre vinteren over i pejsen med mahogny koster det jo mere (min blonde ex-ex's bedste og sidste sætning! ) HUN var dyr. Hun fyrede den sætning, af hver gang hun ikke fik sin vilje. Vi fik heldigvis kun 2 børn. Boede med hende i 10 år)

 

Glæder mig, men tror ikke jeg tør Beach Road.

 

kh

 

Seriøst så tror jeg sku der intet er at frygte... Mange gange se hvilke motiver hvorfor nogle mener eller siger noget.. Tror i det her tilfælde nogle der har en interesse i at du og vi andre, -skal bruge barerne og de andre steder - fremfor de der freelancers..

 

Og med hensyn til bar og gogo piger ja så dyrere . men er altså stadig meget billigt målt i danske priser :)

 

Loooool godt lide dine kommentarer vedr din ex-ex...    Ja hun må sku have været drift ha ha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seriøst så tror jeg sku der intet er at frygte... Mange gange se hvilke motiver hvorfor nogle mener eller siger noget.. Tror i det her tilfælde nogle der har en interesse i at du og vi andre, -skal bruge barerne og de andre steder - fremfor de der freelancers..

 

Og med hensyn til bar og gogo piger ja så dyrere . men er altså stadig meget billigt målt i danske priser :)

 

Loooool godt lide dine kommentarer vedr din ex-ex...    Ja hun må sku have været drift ha ha

 

Tag IKKE fejl - der er en del MEGET farlige freelancere.

Laaangt de fleste er naturligvis søde sexede piger der giver fuld valuta for pengene, men der er en lille smule russisk roulette i det. Med lidt omtanke er risikoen ikke større, end jeg personligt gerne tager chancen, men jeg vælger med omhu - og ABSOLUT ikke den mest lokkende og sexede!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Ja ZEUS har fulgt med i den gode tråd her om Thailand, super initiativ, man får sgu lyst til en tur derned, men tror ikke det er billigere end i Tyskland feks.Hvor det koster 50€ at knalde en lækker pige fra østeuropa,så tror sgu Thailand er dyrere med rejse mv. men en helt anden oplevelse, hvor det jo også er ferie med i pakken. Men som du skriver er det meget økonomi du går op i, og på det område bliver du skuffet, der er alt for mange søde piger der kun er der for at tage røven på en naiv vesterlænding... Men god tur.....

Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag IKKE fejl - der er en del MEGET farlige freelancere.

Laaangt de fleste er naturligvis søde sexede piger der giver fuld valuta for pengene, men der er en lille smule russisk roulette i det. Med lidt omtanke er risikoen ikke større, end jeg personligt gerne tager chancen, men jeg vælger med omhu - og ABSOLUT ikke den mest lokkende og sexede!

Ville da være fedt, hvis du gad tjekke lidt ud inden vi andre skal derned. ;)

Ifg. en del andre sites, så er det til at møde freelancers mange andre steder end på coconut bar (Beach road)

Bla. på markeder og shopping centre. Der står en del her. http://sexholidayasia.com/destination/thailand-guide/pattaya-freelancer-the-selfemployed-thai-work-force/

og her http://www.freelancerpattaya.com/

Et yndet sted skulle også være på Pattaya Beer Garden som ligger lige inden walking street ud mod vandet. http://www.pattayabeergarden.com/

 

Men hvis man ellers låser sine ting inde inden man får slæbt en freelancer hjem, og kun har de aftalte penge plus lidt ekstra til hygge, så går det jo nok.

Mange sites anbefaler at man ikke tager imod noget at drikke, og hele tiden har opsyn med sine mad og drikke, så der ikke kommer noget drug i, samt at man ikke slikker dem på bryst vorterne, da det også er set at der smøres drugs på dem.

Men i bad med dem, og short-time. Knalde, knalde og knalde... Ud med dem igen, så ikke de render med hele ens værelse om natten eller morgenen.

Burde være nogenlunde ufarligt. :cool: (håber jeg da)

Redigeret af frddblk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ZEUS har fulgt med i den gode tråd her om Thailand, super initiativ, man får sgu lyst til en tur derned, men tror ikke det er billigere end i Tyskland feks.Hvor det koster 50€ at knalde en lækker pige fra østeuropa,så tror sgu Thailand er dyrere med rejse mv. men en helt anden oplevelse, hvor det jo også er ferie med i pakken. Men som du skriver er det meget økonomi du går op i, og på det område bliver du skuffet, der er alt for mange søde piger der kun er der for at tage røven på en naiv vesterlænding... Men god tur.....

Knaldehunden

 

Tak knaldhunden :)

 

Enig med dig at det sikkert er en del dyrere når man skal flyve så langt og være på en tur 14 dage -fremfor nogle dage i Tyskand, hvor fordelen er at man kan tage sådanne ture på 3-4 dage flere gange om året..  Også derfor jeg har foretrukket Polen førhen, hvor priserne er endnu lavere end Tyskland.

 

Nu handler det for mit vedkommende ikke om økonomi det hele.. Selvom jeg har lavet en tråd, hvor jeg netop ville vise at man for meget få penge kunne komme til Thailand nu, så tager jeg altså ikke derned for at leve på en sten :)   Jeg har et budget til turen hvor jeg ved der er til det ene og det andet, men jeg er netop ikke naiv.. Derfor tvivler jeg på jeg på nogen måde skulle blive skuffet :)

 

Med hensyn til dit udsagn med at der er alt for mange søde piger der kun er ude på at tage røven på en naiv vesterlænding . - der bare sige: det udsagn gælder altså alle steder !!! :)  -og specielt også de østeuropæiske piger du anbefalede i Tyskland :)

 

Jeg er helt grøn med hensyn til Thailand men har altså en del erfaring vedr. GP´ere (i hvert fald 500+) og ikke sige at jeg stadig nogle gange er blevet fristet og taget en pige hvor alle advarsel signaler var til stede, men hvor pikken vandt til sidst :) Men generelt en meget god dømmekraft, og som sagt erfaring hvor jeg skyer udenom de mest penge fikserede som oftes altid giver den dårligste oplevelse, mens de der "guldklumper" som nævnt tidligere i tråden, findes overalt, -blot man er tålmodig og tager sig tid til at finde sit bytte :) -og netop det har jeg også altid elsket... Den der "jagt" hvor man ser en masse an , før man endelig udvælger den man tager..

 

Med hensyn til hvad der er billigst, en tur til Thailand eller et par ture til Polen eller Tyskland, syntes jeg er svært at sammenligne..

Det er alt andet billigere at leve og bo i Thailand.. Det samme gælder pigefornøjelser.. Man kan finde piger/steder i ThailandPattaya der koster det samme som i Polen og Tyskland.. Men alt andet lige er de generelt en del billigere..  Ihvertald i forhold til den ydelse man vil få.. Snakker vi de priser som du nævner, så hvis de priseri Pattaya, så er det på de kendte steder, og hvor der typisk er ydelser der tager 1 1/2- 2 timer..  Og man finder altså ikke et så stort udvalg i Tyskland hvor du feks kan tage en freelancer hjem til hotel kneppe hende 1 time for det der svarer til 100 danske kroner.. 

 

Hvis man endelig skulle stille det virkeligt økonomisk/sparsommeligt op, så sige at for 2600 kr så har man flyveturen derned og hjem igen..  Det ville jeg næsten hurtigt have brugt for en eller i hvert fald 2 ture til Tyskland.   Men jeg bor sikkert også et helt andet sted i DK end dig :)   Hoteller vil jeg skyde til er ca halv pris i forhold til Tyskland... Mad generelt endnu billigere.. Og teoretisk så kan man få 2 piger hver dag for 200 kr -det ville man heller aldrig kunne hverken i Tyskland eller Polen.

Ulempen er at man så er afsted 14 dage, hvor en tur til Polen eller Tyskland kunne man gøre 3 gange på et år fordelt over 3-4 dage..

Til gengæld så lækkert klima man har dernede i Thailand :)

Så man kan sige alt andet lige, så er det billigere i Thailand med alt pr dag -i forhold til Tyskland og Polen.. Men man binder sig til 14 dage i Thailand, hvor man med Tyskland eller Polen kunne dele det op flere gange, or tage flere ture a 3-4 dage pr gang.

 

Med hensyn til mit eget budget, så vil jeg have 1000 kr pr dag jeg kan bruge - efter rejse og hotel er betalt..  Men når jeg ikke drikker og bare skal have noget godt at spise, og et par piger pr dag - så tvivler jeg sku på jeg når at bruge det.. Jeg går som sagt mest efter de der freelancere , men vil bestemt prøve det meste af dernede, inclusiv de dyrere steder..

Del dette indlæg


Link til indlæg

 samt at man ikke slikker dem på bryst vorterne, da det også er set at der smøres drugs på dem.

 

Er det en reel risiko eller en røverhistorie?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville da være fedt, hvis du gad tjekke lidt ud inden vi andre skal derned. ;)

Ifg. en del andre sites, så er det til at møde freelancers mange andre steder end på coconut bar (Beach road)

Bla. på markeder og shopping centre. Der står en del her. http://sexholidayasia.com/destination/thailand-guide/pattaya-freelancer-the-selfemployed-thai-work-force/

og her http://www.freelancerpattaya.com/

Et yndet sted skulle også være på Pattaya Beer Garden som ligger lige inden walking street ud mod vandet. http://www.pattayabeergarden.com/

 

Men hvis man ellers låser sine ting inde inden man får slæbt en freelancer hjem, og kun har de aftalte penge plus lidt ekstra til hygge, så går det jo nok.

Mange sites anbefaler at man ikke tager imod noget at drikke, og hele tiden har opsyn med sine mad og drikke, så der ikke kommer noget drug i, samt at man ikke slikker dem på bryst vorterne, da det også er set at der smøres drugs på dem.

Men i bad med dem, og short-time. Knalde, knalde og knalde... Ud med dem igen, så ikke de render med hele ens værelse om natten eller morgenen.

Burde være nogenlunde ufarligt. :cool: (håber jeg da)

 

Super gode links !! :)

 

Min oprindelig plan gik på at tage en pige hele natten, måske netop fordi man læste om hvor billigt det var.. Efter nærmere eftertanke, så sku ikke sikker på det var det jeg ville :)  Jeg nyder netop det at kunne sove alene i min seng.. Specielt daler en piges attraktioner efter jeg først har skudt bøssen af..  Jeg undres hvert eneste gang over mon det nu var den samme pige jeg så før og efter jeg har fået udløsning ha ha...

Derudover så syntes jeg det er mere spændende med 2 piger end 1 pige som man er sammen med 2 gange -henholdsvis nat og morgen..

 

Så det jeg vil gå efter er ligesom dig :)   -Shorttime.... Og syntes det er nogle gode forholdsregler man kan tage, du nævner der..  Der er ingen grund til at male fanden på væggen.. Personligt tror jeg der er mindst ligeså stor / eller større chance/risiko for man blev udsat for at blive bedøvet og rullet i Prag end i Thailand..   Men man skal ALTID tage sine forholdsregler !! Forsøge at undgå eventuele problemer, og hvis det endelig skete, det værste,ja så ikke meget de kunne stjæle.

 

Man kunne nævne endnu en ting der kunne øge sikkerheden.. Det er ved at sikre at pigen på hotellet afleverer sit pas..-som jo sker rigtigt mange steder... Teoretisk kunne det være et falsk pas, men også læst om at nogle hoteller ikke udlevere lader en pige gå uden de først har tjekket med personen på værelset.. Vil man sikre sig i hoved og røv, så kunne man når man havde fundet et hotel man syntes var fint, -så skrive til dem og høre nøjagtigt horledes deres procedurer er der.. Før man endelig besluttede sig til at tage det.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super gode links !! :)

 

Min oprindelig plan gik på at tage en pige hele natten, måske netop fordi man læste om hvor billigt det var.. Efter nærmere eftertanke, så sku ikke sikker på det var det jeg ville :)  Jeg nyder netop det at kunne sove alene i min seng.. Specielt daler en piges attraktioner efter jeg først har skudt bøssen af..  Jeg undres hvert eneste gang over mon det nu var den samme pige jeg så før og efter jeg har fået udløsning ha ha...

Derudover så syntes jeg det er mere spændende med 2 piger end 1 pige som man er sammen med 2 gange -henholdsvis nat og morgen..

 

Så det jeg vil gå efter er ligesom dig :)   -Shorttime.... Og syntes det er nogle gode forholdsregler man kan tage, du nævner der..  Der er ingen grund til at male fanden på væggen.. Personligt tror jeg der er mindst ligeså stor / eller større chance/risiko for man blev udsat for at blive bedøvet og rullet i Prag end i Thailand..   Men man skal ALTID tage sine forholdsregler.. Forsøge at undgå det, og hvis de endelig skete, ja så ikke meget de kunne stjæle.

 

Man kunne nævne endnu en ting der kunne øge sikkerheden.. Det er ved at sikre at pigen på hotellet afleverer sit pas..-som jo sker rigtigt mange steder... Teoretisk kunne det være et falsk pas, men også læst om at nogle hoteller ikke udlevere lader en pige gå uden de først har tjekket med personen på værelset..

Jeg er til LT. Hvis man tager en pige med hjem fra et respektabelt sted så er risikoen ikke så høj vil jeg mene. Det er min erfaring fra andre steder i verden. Long time er konge. Kæresteknalde et par gange inden man skal sove. Sove lidt i ske og hygge og et morgenblow efterfulgt af morgenmad, eller omvendt :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag IKKE fejl - der er en del MEGET farlige freelancere.

Laaangt de fleste er naturligvis søde sexede piger der giver fuld valuta for pengene, men der er en lille smule russisk roulette i det. Med lidt omtanke er risikoen ikke større, end jeg personligt gerne tager chancen, men jeg vælger med omhu - og ABSOLUT ikke den mest lokkende og sexede!

 

Men er der altså også i feks Prag..

 

Og modsat der, så er der tiltag  til at man vil forhindre sådanne ting finder sted i Thailand.. Netop ved feks det med at aflevere sit pas på hotel...  I Prag får politiet bare lidt penge og aldrig på din side.. De er de sikkert heller ikke i Thailand, og mindst ligeså korrupte :) Men ovenfra, fra myndighedernes side, så har de erkendt at for at beholde turismen , så nødt til at bekæmpe sådanne forbrydelser.. Det er sku ikke sket i Prag :)  Der florerer netop sådan en kriminalitet, og er snarere stigende end stagnerede..

 

Der ville jeg for alvor være bange for sådanne ting skete... Selv at gå ned i en bar er farligt der.. Der kan du af dørmænd/rocker typer blive truet til at betale en masse.. Eller reelt plyndret -men de gør det lidt mere diplomatisk.. I hvert fald i starten.. Hvis man sigernej, så kommer man i sidse ende til at betale alligevel, men blot med et sæbeøje bagefter..   Selv hvis politiet kommer mens det sker, så ser de en anden vej..  

 

Sku uhyggeligt i et såkaldt EU land..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er til LT. Hvis man tager en pige med hjem fra et respektabelt sted så er risikoen ikke så høj vil jeg mene. Det er min erfaring fra andre steder i verden. Long time er konge. Kæresteknalde et par gange inden man skal sove. Sove lidt i ske og hygge og et morgenblow efterfulgt af morgenmad, eller omvendt :grin:

 

Skal siges at ingen ting heller er bestemt 100 % endnu for mit vedkommende :)

 

Elsker bare at prøve mange forskelige piger.. Men er der en man bliver mere glad for, så da ikke udelukkes man har hende nogle dage..

 

Med hensyn til at tage LT, så også læst det er meget sikkert når det er fra barerne.. Barerne kender deres identitet og husker man deres nummer de havde da man valgte dem, så altid spore dem tilbage hvis man fik en dårlig oplevelse..

 

Det er mere de der freelancers hvor der er en risiko..

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Det er mere de der freelancers hvor der er en risiko..

 

Hvori ligger fordelen med freelancers udover måske et par hundrede kroner?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvori ligger fordelen med freelancers udover måske et par hundrede kroner?

 

Enig når priserne er så lave generelt i Thailand, så næsten ingen forskel på prisen...

 

Jeg har bare altid gået efter en bestemt type.. Dvs de kan se ud på alle mulige måder, men er på en speciel måde, som jeg nok har svært ved at beskrive med ord :)  Men er altså de der mere amatør piger kontra de der 100 % professionelle der oftes kun kan yde maskinsex..   Der har jeg en formodning at jeg lettest finder den der type,  blandt freelancerne.. Men helt sikker på de også findes blandt bar og go go pigerne...

 

Jeg kan ikke nu ,jeg ikke har været dernede endnu, sige hvor jeg oftes vil finde pigerne.. Det vil jeg først når jeg står dernede og været de forskellige steder :)  Men freelancers virker meget spændende for mig :) -det med at samle dem op, kontra en bar.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men freelancers virker meget spændende for mig :) -det med at samle dem op, kontra en bar.

 

Vi er jægere og en del af det her liv at jagten for finde en lækker god pige kan være det halve af det eller mere. Så følge dig kan jeg sagtens :grin: .

 

Er du nervøs for at blive dopet så bestil hotel med en ordentlig box så du kan låse værdierne inde. Tvivler på hun stikker af med din Reeboks og din cowboybukser B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en reel risiko eller en røverhistorie?

Risikoen er der vel altid...  Men det er bare hvad der står på udenlandske sider. Men når man tænker på hvor mange der gæster pattaya, så er det jo sikkert en meget, meget lille procent del, som bliver rullet og bedøvet.

Men ville være tosset ikke at nævne det, nu det åbenbart er prøvet for andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super gode links !! :)

 

Min oprindelig plan gik på at tage en pige hele natten, måske netop fordi man læste om hvor billigt det var.. Efter nærmere eftertanke, så sku ikke sikker på det var det jeg ville :)  Jeg nyder netop det at kunne sove alene i min seng.. Specielt daler en piges attraktioner efter jeg først har skudt bøssen af..  Jeg undres hvert eneste gang over mon det nu var den samme pige jeg så før og efter jeg har fået udløsning ha ha...

Derudover så syntes jeg det er mere spændende med 2 piger end 1 pige som man er sammen med 2 gange -henholdsvis nat og morgen..

 

Og skulle fristen / lysten være der, til at have en at ligge arm i arm med, så kan man jo ofre den sjat mere på LT med en bar-girl. 

Men mon ikke vi er blevet en del klogere, når vi vender hjem igen. Og godt udrustet til næste års tur. :mrgreen:  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næsten ingen Thai piger har et pas. ALLE thai'er skal have et ID-kort  - som de skal have på sig døgnet rundt. Der er billed på, så check selv. Det skal (i din sikkerheds navn) deponeres i receptionen. DU skal bekræfte,  at du ikke er død personligt, når hun går. Sådan er det på gode girlfriendly-hotels..attentive2her_594b19.jpg. tror jeg   :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

....

Vil man sikre sig i hoved og røv, så kunne man når man havde fundet et hotel man syntes var fint, -så skrive til dem og høre nøjagtigt horledes deres procedurer er der.. Før man endelig besluttede sig til at tage det.

 

Du er ikke den første der har fået den ide - jeg kigger en del på denne side når jeg overvejer hotel:

 

http://www.guestfriendlyhotel.com/guest-friendly-hotel-pattaya/

 

I nogle af svarene er der netop nævnt ID politik

 

I øvrigt - tag ikke til Thailand alene for at få billig fisse, så er Tyskland lige så godt. Tag til Thailand for at få hele pakken til overkommelig pris, det vil sige god sex, lækker massage, fede strande, godt klima, god mad, dejlige mennesker, fremmed kultur - selv den minimale risiko for at blive snydt/rullet er en charme i sig selv i Thailand :cool:

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg

"I øvrigt - tag ikke til Thailand alene for at få billig fisse, så er Tyskland lige så godt. Tag til Thailand for at få hele pakken til overkommelig pris, det vil sige god sex, lækker massage, fede strande, godt klima, god mad, dejlige mennesker, fremmed kultur - selv den minimale risiko for at blive snydt/rullet er en charme i sig selv i Thailand  :cool:"

 

HVOR i Tyskland kan du få .isse til 500-1000 Bath (85-170 kr)? med en smuk 19 årig? (send GERNE en pm med adresse!)10863771_10203483240823179_7522493393620

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pis. Pis. og Pis.

 

Bath'en følger primært dollar. Dvs, at det pt. er ca 21 % dyrere end sidste år pga USA' økonomiske opsving!

 

1000 bath (= et alm ST 1-2 timers knald med barpige - ell pæn pige på Beach Road) er nu lig 203 kr! Dvs, at man nu kun kan få ti piger for hvad man giver i Danmark!  Thailand må altså til at følge Euroen! 

 

1601536_353369904806208_464960806_n.jpg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...