Hop til indhold
ZEUS

Thailand.. Planlægning af tur

Recommended Posts

Nope.... 44 days... :mrgreen::mrgreen:

Hvornår er du i Pattaya "Frddblk"?

Jeg tænker på købe en billet med afrejse midt marts, og det kunne da være sjovt hvis flere her indefra, kunne mødes derude!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, eller sove om eftermiddagen dagen inden, for så lige at finde en på long time mand kan ordne hele natten. Bare så man kommer hjem helt ny og frisk tømt. Hahaha...

Tager derned d. 12/3 og så 16 dage frem. Bliver sgu vildt...  hehe...

Kneppefyr:

Jeps, det kunne være sjovt, men måske også lidt givende med lidt erfaringsudveksling imens man er på tur.

Hvis du bestemmer dig for at tage derned, kan vi jo lige udveksle mail-adresse og evt. tilkøbt thai mobilnummer til den tid på PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Minder mig om at jeg skal huske at ringe til hende her når jeg arriverer i Pattaya   :smile:skinny-thai-girl-posing-nude-in-bathtub.

 

Looooooool

 

Men vær sød mod hende.. Hun skulle gerne kunne gå normalt, når jeg kommer derned senere, og ikke gå helt hjulbenet :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pis. Pis. og Pis.

 

Bath'en følger primært dollar. Dvs, at det pt. er ca 21 % dyrere end sidste år pga USA' økonomiske opsving!

 

1000 bath (= et alm ST 1-2 timers knald med barpige - ell pæn pige på Beach Road) er nu lig 203 kr! Dvs, at man nu kun kan få ti piger for hvad man giver i Danmark!  Thailand må altså til at følge Euroen! 

 

1601536_353369904806208_464960806_n.jpg?

 

Ja frygtede jeg også da pumpede EU sedler ud..   Det har vel også lidt betydning.

Fuck dem.. Skide være med at vores varer er billigere at eksportere nu.. Sku mere vigtigt vi kan få noget billig fisse :)

Men okay, heldigvis ikke de store ændringer.. 200 kr for en barpige overlever vi nok ha ha :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår er du i Pattaya "Frddblk"?

Jeg tænker på købe en billet med afrejse midt marts, og det kunne da være sjovt hvis flere her indefra, kunne mødes derude!

 

Jeg skal så først afsted i maj... Håber i levner lidt til mig.. -ville være surt hvis Pattya var tømt for piger der, eller kun være hjulbenede, gravide eller fyldt med kønssygdomme, efter jeres invasion ha ha

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal så først afsted i maj... Håber i levner lidt til mig.. -ville være surt hvis Pattya var tømt for piger der, eller kun være hjulbenede, gravide eller fyldt med kønssygdomme, efter jeres invation ha ha

Tømte er de nok ikke... Nok mere fyldte. :mrgreen:  :mrgreen:  Og gravide og fyldt med kønssygdomme.! Ikke efter mig, for skal 100 % bruge gummi i lange baner. Har netop indkøbt et mindre lager, som får den lokale kiosk til at blegne. Haha....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode link !!! :)

 

Dvs nu her i kolde Danmark.. 

 

Dvs vil ikke anbefale dem !!!.. Jeg ser masser af sjove ting på nettet, og virkelig længe siden jeg oplevet virus eller lign.. Men bommede op fra det link, når jeg forsøgte at downloade en af filmene..

Siden virker også mistænkelig.. Dvs alle de sider hvor der er reklamer for sider der koster penge er som regel fusk.. findes heldigvis tusindvis af gode sider der er gratis :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kneppefyr:

Jeps, det kunne være sjovt, men måske også lidt givende med lidt erfaringsudveksling imens man er på tur.

Hvis du bestemmer dig for at tage derned, kan vi jo lige udveksle mail-adresse og evt. tilkøbt thai mobilnummer til den tid på PM.

Skal lige se om jeg kan få fri. Mens eller lyder det fint :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tømte er de nok ikke... Nok mere fyldte. :mrgreen:  :mrgreen:  Og gravide og fyldt med kønssygdomme.! Ikke efter mig, for skal 100 % bruge gummi i lange baner. Har netop indkøbt et mindre lager, som får den lokale kiosk til at blegne. Haha....

 

Ha ha så fint nok :)

 

Håber de er kommet sig inden jeg kommer og været i bad og børstet tænder ha ha.... 

 

I burde nu i er fortrop, også lære dem dansk, så jeg lettere kan kommunikere med dem når jeg kommer derned..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dvs vil ikke anbefale dem !!!.. Jeg ser masser af sjove ting på nettet, og virkelig længe siden jeg oplevet virus eller lign.. Men bommede op fra det link, når jeg forsøgte at downloade en af filmene..

Siden virker også mistænkelig.. Dvs alle de sider hvor der er reklamer for sider der koster penge er som regel fusk.. findes heldigvis tusindvis af gode sider der er gratis :)

Det er ellers en helt normal ting, at man på forumer har linkene via rapidshare, depfile og så videre.

Sjældent at den slags forum´s har kapacitet til så store mængder af data.

Og nej, ikke noget mistænkeligt ved den site. Du har meget større chance for at få spam og trojaner fra de gratis sider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skulle vi bare have taget derned under "udgangsforbudet" (vist mest eller kun rigtig ballade i Bangkok). Short-Time'rne i Pattaya kunne først gå kl 05 og jeg tror udgangsforbuddet startede kl 20...     :smile: Hende her ser lidt tøse-sur ud. Elsker det......

1908299_403421663134365_3527556173375093

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ellers en helt normal ting, at man på forumer har linkene via rapidshare, depfile og så videre.

Sjældent at den slags forum´s har kapacitet til så store mængder af data.

Og nej, ikke noget mistænkeligt ved den site. Du har meget større chance for at få spam og trojaner fra de gratis sider.

 

Ja har du nok ret i... Tror bare jeg var uheldig der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skulle vi bare have taget derned under "udgangsforbudet" (vist mest eller kun rigtig ballade i Bangkok). Short-Time'rne i Pattaya kunne først gå kl 05 og jeg tror udgangsforbuddet startede kl 20...     :smile: Hende her ser lidt tøse-sur ud. Elsker det......

1908299_403421663134365_3527556173375093

 

Loooooooool !!!! :)

Ja hun ser sku en smule tøsefornærmet ud.. Hun har vel ikke fået sin slikkepind eller noget andet hun kunne sutte på, den stakkel.

Hmm kunne vi nok rede bod på :wink:

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

De tøser, der er mørkere (nordfra) i huden går billigere i Pattaya !

 

Forstår NADA. De er jo netop de smukkeste i mine øjne. Prøv lige at se en pink /  lyserød pussy på en mørk baggrund???

7.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

De tøser, der er mørkere (nordfra) i huden går billigere i Pattaya !

 

 

 

Hvor har du det fra? Har nemlig ikke stødt på den info nogen steder. Men da seriøst en rigtig god ting, hvis det holder vand. :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har altid heddet sig man fik virkeligt meget for pengene i Thailand, men selve rejsen derned var besværlig og meget dyr.

 

Nu når man kan få en retur billet til under 3000. med direkte afgang fra København, og hoteller alt andet lige er meget billigere end i DK så kan man teoretisk få en 14 dages ferie i varme og skønne omgivelser for under 5000,- kroner.. -med hotel og rejse.. -hvis man finder et af de mange hoteler hvor det ikke koster mere end 200,- pr overnatning..     Det er da utroligt billigt !!! 

 

Men hvis så 10.000 til 12 dage er i underkanten så foretrækker jeg nok heller Polen hvor jeg har stor erfaring.. Der kan man i hvert fald komme langt for de penge,

Helt kort: @ZEUS  jeg har lige sendt dig en PM vedr. Polen.

 

Mvh E

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skulle vi bare gå sammen og leje en af Tim Sharkys lejligheder i Pattaya. 13 sals luksus mit alles 153 kvm. 700,- / dag ved få dages leje. Meget mindre ved mange dage. Der er senge til 4. Dvs 350 dkr max pr dag for noget Hilton ikke kan diske op med! Jeg kunne fx. godt klare det udendørs badekar på 13. sal i 30 grader kl 22 med en smuk nøgen 19 årig lækkertøs.

 

http://www.viewtalay6.com/condos/13th-floor-vip-suite-153-sqm-ocean-front-hot-tube-balcony/

 

:smile:

 

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor har du det fra? Har nemlig ikke stødt på den info nogen steder. Men da seriøst en rigtig god ting, hvis det holder vand. :smile:

 

Prøv at checke de forskellige Thai-fora. Den almindelige thai mand/kvinde ser åbenbart ned på de, der kommer fra det fattige nord-vestlige Thailand (specifikt Isaan). Og de ER mørkere (i mine øjne smukkere) end de sydligere Thai'er (Der iøvrigt helst ikke ser solen - af  nævnte grund. Det skulle fx. være rimeligt svært at lokke en lys thai tøs med på stranden...med mindre, der er kugler involveret (- nej ikke dem. Bath))

 

Vi tager lige een mere:

Natt+Chanapa+Nude+Models.jpg

 

 

(OG de to der er lige så sjældne på en Thai-tøs som hår på en dansk piges!  -Husk det - jeg har lavet dybdeborende research før denne melding!)   :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi nu var nogen, der lejede den 153 kvm 13. sals lejlighed kunne vi fx sidde og kikke på hende her lige til solen gik ned og vi fik energi til noget andet ? :-)

 

 

hegre-art-linda-l-thai-girl-3.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Osculatio sagde den 01 Feb 2015 - 5:53 PM:

Måske skulle vi bare gå sammen og leje en af Tim Sharkys lejligheder i Pattaya. 13 sals luksus mit alles 153 kvm. 700,- / dag ved få dages leje. Meget mindre ved mange dage. Der er senge til 4. Dvs 350 dkr max pr dag for noget Hilton ikke kan diske op med! Jeg kunne fx. godt klare det udendørs badekar på 13. sal i 30 grader kl 22 med en smuk nøgen 19 årig lækkertøs.

 

http://www.viewtalay6.com/condos/13th-floor-vip-suite-153-sqm-ocean-front-hot-tube-balcony/

 

:smile:

 

Ja fuck virkeligt nice lejlighed.. -der kan Hilton godt pakke sammen.. Og sku billigt når man ser hvad man får.

 

Men der er vel kun 1 soveværelse/seng ?.. Gad sku ikke ligge i ske med nogle andre af jer looooool :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...