Hop til indhold

Sex mellem drenge og kvinder

Featured Replies

Skrevet

i usa er det mange kvinder der for strenge straff for at have sex med drenge. Forskellen på drenge og piger er at drenge kan ikke få erection hvis de ikke har lyst. Jeg tror at de fleste drenge ville være overlykkelige for sex uanset om det er en ældre eller yngre kvinde. jeg ville have været overlykklig.

Derfor forstår jeg ikke hvorfor disse kvinder skal straffes? jeg synes snarere at de gør en god gerning at give sultende drenge lidt dejlig fisse

Skrevet
kop skrev, for 16 minutter siden:

Derfor forstår jeg ikke hvorfor disse kvinder skal straffes? jeg synes snarere at de gør en god gerning at give sultende drenge lidt dejlig fisse

Uanset om drengen er liderlig eller ej, har kvinden jo stadig gjort noget ulovligt hvis hun bliver straffet.
Har læst om en del ar de sager fra USA gennem tiderne, det er ofte forhold mellem lærerinder/elever. Disse forhold er der jo også regler om herhjemme.

Skrevet

Drenge og mænd kan nemt få erektion, selv om de ikke skulle ha lyst. Bare kvinden ved hvordan. Derfor har man mange steder ændret definitionen på voldtægt til at indeholde ordene “forced to penetrate”. En undersøgelse fra UCLA viser at næsten lige så mange drenge og mænd voldtages som kvinder og piger - efter den definition, - og for drengene er det ofte stedmødre, tanter og lærerinder.

Skrevet
  • Author

Det jeg skriver er baseret på hvor meget jeg savnede sex og hvor svært det var at få sex.

Skrevet

Da der henvises til strafbare forhold, antager jeg at der er tale om mindreårige.

Jeg synes jeg læser en grundlæggende misforståelse i dit oplæg. Det lyder, som om du tror, at en mindreårig pige i det omvendte scenarie (mand+ung pige) ikke har lyst. Det tror jeg, at du har helt misforstået. Desuden er "lyst" slet ikke relevant. Uden at ville det taler du faktisk groomernes sag.

Skrevet
sweetstone skrev, for 1 time siden:

Hvilken alder har de drenge , tråden omhandler.?

De er typisk mellem 14 og 17 år men mange af de historier folk snakker om er rent faktisk fake tiktok Reels fordi googler du dem efterfølgende er kun e brøk del af dem rigtige

Skrevet
kop skrev, for 2 timer siden:

i

Det er så der den fejler .. fordi hvad nu hvis det var dit barn der blev seksuelt udnyttede af dennes lærer ville du så også se så let på det .. ud over det hvad nu hvis det var din datter .. ville det også være iorden hvis hun var 15 år .. og læreren er 25 ..( jamen hun er jo kun 15 år så selvfølgelig kan hun jo ikke blive våd og liderlig vil du argumentere imod ) ..

Det er svineri om det er han eller hunkøn

Skrevet
kop skrev, for 5 timer siden:

i usa er det mange kvinder der for strenge straff for at have sex med drenge. Forskellen på drenge og piger er at drenge kan ikke få erection hvis de ikke har lyst. Jeg tror at de fleste drenge ville være overlykkelige for sex uanset om det er en ældre eller yngre kvinde. jeg ville have været overlykklig.

Så piger kan få erektion, hvad enten de har lyst eller ej?

Misbrug af mindreårige er ikke i orden ligegyldigt om det er drenge eller piger. Det er den voksnes ansvar at undlade dette.

Redigeret af ensomfyr

Skrevet
kop skrev, for 8 timer siden:

Fordi en voksen ikke skal have sex med et barn. At det er noget du har brug for andre fortæller dig det… er tragisk.

Redigeret af McAllister

Skrevet

Tror faktisk det er fordi USA som nation har en holdning om, at voksne ikke skal kunne bruge deres noget bedre udviklede mentale styrke, til at udnytte det ansvar som forældre og samfund har givet disse kvinder / mænd, for at få seks med mindreårige der nogen gange er noget lettere at overtale. Syens desuden at alle voksne har en pligt til at beskytte børn mod at begå fejl de måske vil fortryde bittert den dag de er voksne.

Skrevet

For det første er en erektion en rent mekanisk refleks i kroppen. Den kan udløses af berøring, frygt eller stress, helt uden at der er skyggen af lyst eller samtykke bag. At kroppen reagerer automatisk betyder på ingen måde, at en dreng har lyst.

For det andet er det en ret farlig antagelse, at alle drenge bare gerne vil have sex uanset hvem og hvornår. Undersøgelser og rådgivninger over hele linjen viser, at drenge, der udsættes for overgreb fra voksne kvinder, ofte slås med præcis de samme konsekvenser som piger: skam, PTSD, forvirring og dybe psykiske mén. Det bliver ikke magisk "en god gerning", bare fordi overgriberen er en kvinde.

Loven om den seksuelle lavalder er til for at beskytte børn og unge mod voksne, der udnytter en skæv magtdynamik. Et barn eller en ung knægt har ikke forudsætningerne for at give et reelt samtykke over for en voksen. Det er altid den voksnes ansvar, uanset køn.

I virkeligheden handler dit indlæg nok mere om dine egne fantasier end om virkeligheden. Selvfølgelig kan unge mænd synes, det er fedt og ophidsende at blive forført, når det foregår i den rette kontekst, i en tryg ramme og med den rette partner. Men at forveksle den slags jævnbyrdige oplevelser med voksnes overgreb på mindreårige viser bare, at du blander dine egne ønsker sammen med en meget alvorlig problemstilling.

Skrevet
McLovin skrev, for 45 minutter siden:

For det andet er det en ret farlig antagelse, at alle drenge bare gerne vil have sex uanset hvem og hvornår. Undersøgelser og rådgivninger over hele linjen viser, at drenge, der udsættes for overgreb fra voksne kvinder, ofte slås med præcis de samme konsekvenser som piger: skam, PTSD, forvirring og dybe psykiske mén. Det bliver ikke magisk "en god gerning", bare fordi overgriberen er en kvinde.

For mange år siden (nok mindst 15 år siden) læste jeg en artikel, hvor en psykolog (eller anden forsker) udtalte sig. Psykologen arbejdede netop med børn, der havde været udsat for et seksuelt overgreb. Her blev det fremført, at undersøgelser/forskning havde vist, at der var et enormt stort mørketal af drenge, der blev udsat for overgreb af kvinder. Det skulle netop være navnlig teenagere, der blev udsat for overgreb af kvinder. Der blev fortalt om en eller anden rådgivningslinje, som var blevet oprettet i et eller andet land, hvor antallet af henvendelser fra drenge, der var blevet udsat for overgreb af kvinder, nærmest matchede antallet af overgreb begået af mænd. Som jeg husker det, så var samfundets holdning til drenge/mænd, at de jo "nok gerne ville", og derfor blev det ikke på samme måde anset som et overgreb, som hvis det var en pige, der var blev udsat for det samme af en mand.

Skrevet
  • Author

ja, jeg hade ønsket at jeg hade sex langt tidligere end jeg hade. jeg tror også at hvis min søn hade været sammen med en ældre kvinde så hade været helt i orden. for min søns regning er jeg bekymret for at han ikke lyckes score en kvinde. modsat ville det være med en datter da det ikke ville være i orden.

Skrevet
kop skrev, for 3 minutter siden:

ja, jeg hade ønsket at jeg hade sex langt tidligere end jeg hade. jeg tror også at hvis min søn hade været sammen med en ældre kvinde så hade været helt i orden. for min søns regning er jeg bekymret for at han ikke lyckes score en kvinde. modsat ville det være med en datter da det ikke ville være i orden.

Så hvis jeg var en gammel klam mand, der kneppede din 16-årige datter, så ville det ikke være i orden.

Hvorimod det ville være helt i orden, hvis jeg var en gammel klam kvinde, der kneppede din 16-årige søn!

Hvad er det man siger: Moral er godt, og dobbeltmoral er ...

Skrevet
  • Author

det undrer mig at det er så mange kvinder der har sex med teenage drenge. hvad er det kvindernerne ønsker som teenage drenge kan give?

Skrevet

@kop

Men der rammer du jo netop kernen i det. Du lader dine egne personlige ønsker fra dengang og din bekymring for, om din søn kan "score", skygge for, hvad loven og børnebeskyttelse i det hele taget handler om.

At du gerne selv ville have haft sex tidligere gør det ikke i orden at ophæve den seksuelle lavalder for drenge. Det, at det er en søn og ikke en datter, ændrer intet på, at en voksen person overtræder en grænse og udnytter en skæv magtdynamik, hvis de går i seng med et barn eller en teenager.

At gøre forskel på sine børn i den sammenhæng og kalde det i orden for knægten, men uacceptabelt for pigen, er jo præcis den skæve dobbeltmorale, som gør det så svært for unge drenge nogensinde at sige fra eller bede om hjælp, hvis de reelt bliver udsat for et overgreb.

Jeg kan ellers selv godt lide at skubbe lidt til folk og være provokerende i en debat, så de ikke bare sidder i deres eget ekkokammer eller klapper af alt hvad de lyserøde brugere skriver. Men det der er bare outrageous retarderet skrevet – helt uden at være gennemtænkt eller så meget som skyggen af morsomt.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 6 minutter siden:

Hvorimod det ville være helt i orden, hvis jeg var en gammel klam kvinde, der kneppede din 16-årige søn!

Det kunne også være du var en flot moden kvinde, du behøver ikke være en gammel klam kvinde.. 😅

Skrevet
Den erfarne skrev, for 15 minutter siden:

Det kunne også være du var en flot moden kvinde, du behøver ikke være en gammel klam kvinde.. 😅

En ældre mand eller kvinde, der udnytter en mindreårig, er efter min mening altid klam.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 1 minut siden:

En ældre mand eller kvinde, der udnytter en mindreårig, er efter min mening altid klam.

Godt ord igen, vi er ikke uenige.

Det er dog lidt sjovt at TS bare kører videre i sit eget spor, uden overhovedet at reagere på hvad mange har skrevet.

Skrevet

Langt de fleste overgreb imod drenge begås af mænd - ikke af lærerinder. Er det også en lækker fantasi synes du TS?

Skrevet
  • Author

nej det er kvinder som har sex med drenge som jeg tvivler på altid er et overgreb. i nogle situationer kvinden og drengen giftet sig. Macron er et exempel herpå da hans hustru var hans lærer i skolen.

Redigeret af kop

Skrevet

Macron var over den seksuelle lavalder, da de mødtes. (Der var så et lærer-elev forhold, som er en anden dimension).

Problemet er, at du ser en forskel på drenge med kvinder og piger med mænd, og du argumenterede med både fysiologi og "lyst". Problemet er, at vi som samfund er blevet enige om, at de to ting er irrelevante for en mindreårig. Vi har som samfund besluttet, at de i den alder ikke er modne nok til at kunne træffe sådan en beslutning. Til helt at kunne gennemskue magtforhold, manipulation (grooming), og konsekvenser. Og det er det samme for drenge og piger. Så kan vi altid diskutere, hvor den aldersgrænse skal ligge, men vi kan jo forhåbentligt starte med at blive enige om, at der bør være en sådan grænse.

Skrevet
kop skrev, for 14 timer siden:

Jeg kunne også godt have ønsket, at jeg havde haft sex langt tidligere. Jeg var alt for tilbageholdende over for piger, så da det endelig skete, så var jeg nok nogle år efter de fleste af mine jævnaldrende.

Men jeg tror ikke, at et "overgreb" begået af en ældre kvinde havde været vejen frem i mine teenageår.

Skrevet
ensomfyr skrev, den 16.8.2026 at 11:54:

.

Men jeg tror ikke, at et "overgreb" begået af en ældre kvinde havde været vejen frem i mine teenageår.

Hvorfor negligere det og skrive "Overgreb" det er OVERGREB .. uanset hvad du tænker

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.