Hop til indhold

Sex mellem drenge og kvinder

Featured Replies

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor negligere det og skrive "Overgreb" det er OVERGREB .. uanset hvad du tænker

Satte det egentlig i anførselstegn, fordi @kop tydeligvis ikke anser det som overgreb, når det drejer sig om en dreng.

Skrevet

Jeg tror, at nogle af de svar og holdninger, der udtrykkes her, er lidt unuancerede (men fair nok).

Jeg vil påstå at der uden tvivl er kæmpe forskelle mellem drenge og piger - især i de der amerikanske aldersgrupper 15-17 år (som med danske øjne er over den seksuelle lavalder, hvis man ser bort fra lærer-elev-relationen).

Generelt set:

• At fysisk overmande nogen er voldtægt, uanset køn.

• Piger kan i højere grad blive forelsket i en ældre, vidende og spændende attraktiv mandlig lærer (men senere fortryde det og opleve det som et overgreb – også selvom de i starten indvilligede.

• Drenge vil oftere lade sig forføre af en ældre, attraktiv kvindelig lærer, og her vil jeg påstå, at langt langt færre senere vil opleve det som et overgreb. Mange vil snarere kunne se tilbage på det med glæde eller nostalgi. Hvis jeg selv havde haft et forhold til min gymnastik-, dansk- eller tysklærer, da jeg var 14-15 år, ville jeg stadig spille pik til det i dag – men så heldig har jeg desværre ikke været.

Er det derimod en klam, ældre kvinde, vil drengen sandsynligvis også opleve det som overgreb. Pointen er, at der generelt er forskelle mellem drenge og piger (generelt set – alt kan være anderledes på individuelt niveau)

Forældre vil selvfølgelig altid se det som et overgreb - jeg tror da ikke min mor ville acceptere hvis jeg havde haft sex med min især gymnatisk lære som 14 årig (min far ville måske være ret mere forstående). Men en 14 årig pige og en 30 årige mandlig lære og begge forældre ville gå amok - så der er forskel.

Skrevet
NysgerrigNy skrev, for 54 minutter siden:

Jeg vil påstå at der uden tvivl er kæmpe forskelle mellem drenge og piger - især i de der amerikanske aldersgrupper 15-17 år (som med danske øjne er over den seksuelle lavalder, hvis man ser bort fra lærer-elev-relationen).

Ja, og dertil kommer, at danske teenagere er langt mere modne end deres amerikanske "kolleger" i samme aldersgruppe.

Skrevet
NysgerrigNy skrev, for 31 minutter siden:

Ja det har du helt sikkert også ret i - god pointe.

Er det et svar til mig?

Skrevet

Jeg tvivler stærkt på at jeg på nogen som helst måde havde følt det som et overgreb at blive "brugt" af en kvinde i 14-17 års alderen...

Jeg havde et par lettere erotiske oplevelser i 10-12 års alderen og jeg husker at jeg blev overrasket, men aldrig at jeg oplevede det som ubehageligt.

Jeg tror at mange havde det som mig i den alder.

Men det betyder naturligvis ikke at der ikke kan begås overgreb mod drenge af kvinder og jeg bakker fuldt op om lovgivning imod sex når der er et autoritetsforhold.

Man skal så huske at det er i USA, hvor man kan få tilkendt ret store erstatninger. Det tror jeg er en faktor i mange retssager.

Skrevet

Altså da jeg var mellem 7 til 13år pillede/forgreb min fætter(7år ældre) sig -det var meget underligt, og jeg følte mig meget forkert -selv om han sagde han "elskede mig" og fortalte mig historier -om hvordan han selv havde været med i soveværelset -med andre familiemedlemmer, og det var helt almindeligt. Forsøgte jeg at undgå ham -men han var familiens "helt" (den gode dreng) -så jeg så også op til ham -og tænkte "hvis jeg bare kunne være ligesom ham" ingen viste hvad det foregik, når vi var alene (tilsyneladende) Meget af det har jeg fortrængt i mange mange år.

Da jeg blev 12år og begyndte at finde ud af, at jeg havde en der kunne bruges til andet end at tisse med... -Bla. da jeg så videoen "Boys boys boys" med Sabina Sereno -jeg blev helt vildt nysgerrig og opstemt på bryster... Under en ferie hos mine bedsteforældre -kom min tante fra Sverige, og hun skulle også bo der -dvs. vi skulle sove på det ene loftværelse de havde (2 senge) (det havde vi i øvrigt gjort ved tidl. ferier også) og jeg kunne rigtig godt lide hende, og hun plejede at sove nøgen -så jeg glæde mig til vi skulle i seng... Da hun klædte sig af, lå jeg allerede under dynen i undertøj i den anden seng. Men jeg kunne slet ikke lade være, at glo på hende -det kunne hun åbenbart mærke -så hun sendte mig et blik "skal du puttes" hun kom over -og jeg var ved at død under dynen -hun kysse mig på kinden -og sagde ryk lidt ind -det gjorde jeg fluks (jeg lukke øjnene) hun tog uden om mig, og jeg stivnede fuldstændigt -hun sang lidt (på svensk) og det fik mig til at slappe af, jeg lå jo op af en nøgen kvinde og brysterne lige ved hoved -hun var meget behåret og det kilder -jeg fik rejsning hvilket hun konstatere under hendes sang som hun forsatte... (muligvis også orgasme/udløsning) da det pludselig føltes helt overvældende dejligt, og jeg begyndte at græde -hun trøstede mig og det hele varede måske en halv time -så kyssede hun mig på panden og sagde "Sov godt min dreng" og gik over i sin egen seng...

Når jeg nu som voksen og mange år efter tænker tilbage, og sammenligner de 2 personer -der bla. har langt grundlaget for min seksuelle debut, og selvforståelse af hvad der er i orden, og hvad er ikke i orden. Og hvor usikker/forkert jeg følte mig dengang, og i mange år efter. Det jeg havde oplevet/fortrængt med min fætter -har jeg fået hjælp til, at få langt ind på "rette hylde"

Det som jeg oplevede med min tante -har nok hjulpet mig til, at "overleve"/"tåle" -det min fætter udsatte mig for lidt bedre dengang.

Unge mennesker er sårbare, nysgerrig og det er altid de voksnes ansvar, hvad de udsætter dem for/går med til uanset køn...

Skrevet
kop skrev, den 15.8.2026 at 07:15:

Forskellen på drenge og piger er at drenge kan ikke få erection hvis de ikke har lyst.

Seriøst, er det her niveauet? Det er jo hovedrystende ubegavet.

Skrevet

I en undersøgelse af 40.000 amerikanere fandt et forskerhold fra UCLA følgende: omregnet til hele USAs befolkning: 1.270 mill kvinder og piger var blevet voldtaget og 1.267 mill mænd/drenge var også blevet voldtaget eller “forced to penetrate”, som også blev regnet som voldtægt. Af hankøns var de 80% blevet voldtaget af kvinder, resten af mænd. Af referaterne fremgår aldersfordelingerne desværre ikke. At en kvinde pegger en mand med en strapon, blev her ikke regnet som voldtægt, men som det vi kalder anden kønslig omgang. De officielle rapporter hos politi mm, har meget færre voldtægter af mænd, typisk mellem 3 og 15% i forhold til kvinder - også på grund af indvendinger som: hvis en mand/dreng får erektion, så nyder han det, og så er det ikke voldtægt.

Redigeret af Catana

Skrevet
Catana skrev, den 25.8.2026 at 20:54:

I en undersøgelse af 40.000 amerikanere fandt et forskerhold fra UCLA følgende: omregnet til hele USAs befolkning: 1.270 mill kvinder og piger var blevet voldtaget og 1.267 mill mænd/drenge var også blevet voldtaget eller “forced to penetrate”, som også blev regnet som voldtægt. Af hankøns var de 80% blevet voldtaget af kvinder, resten af mænd. Af referaterne fremgår aldersfordelingerne desværre ikke. At en kvinde pegger en mand med en strapon, blev her ikke regnet som voldtægt, men som det vi kalder anden kønslig omgang. De officielle rapporter hos politi mm, har meget færre voldtægter af mænd, typisk mellem 3 og 15% i forhold til kvinder - også på grund af indvendinger som: hvis en mand/dreng får erektion, så nyder han det, og så er det ikke voldtægt.

Og så er der meget større tabu omkring voldtægt af drenge/mænd, hvilket også er med til at de officielle tal nok ikke er retvisende.

Desuden oplever kvinder og så at de bliver opstemte under en voldtægt, hvilket kan været voldsomt traumatiserende for offeret.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.