Hop til indhold

Fjernet moderatorer og ny Superbruger-status

Featured Replies

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 2 timer siden:

Pointen er at moderatorene følger det regelsæt som Administrator har opsat.

Reglerne er lavet af Administrator, så Moderatorne har jo blot gjort det som de er udvalgt til

Det er jo lige præcis det de ikke gjorde. De opfandt nogen retningslinjer selv og begyndte at spille unødigt med musklerne.

Du skriver det endda super fint selv!

Det var først i starten af sidste år de valgte at sige Her til og ikke længere, og folk fik det Offentligt at vide, så de havde en chance for at rette ind

Men hvem bærer skylden for de manglende moderatorer ?!

Jeg skrev vidst meget tydeligt, at admin havde fucket op, ved at være fraværende så længe.

hvis og hvis xxxxxx ..

Det er nemt at være bagklog, det er faktisk det nemmeste i verden. Men du får mig aldrig til at rose den indsats de to moderatorer har gjort for sitet. Der er en tydelig downside i indlæg og aktivitet og de slog ned til højre og venstre og uddelte latterlige straffe for små ligegyldigheder, straffe som har udelukket flere brugere for livstid. Så jo, de har sgu skræmt brugere væk og gjort, at aktive folk ikke ønsker at bruge sitet til det som det er lavet for.

Overført til noget du måske forstår, så svarer det til at man får 5 fartbøder, men når du kører for stærkt den 6. gang og bliver stoppet af politiet, får du en kugle for panden, for du har fået 5 chancer for at rette ind. Afsporinger kan være røv irriterende, men er en permanent udelukkelse den straf der bør være i sådan en case, fordi man er kommet til at gøre det 5 gange?

Personligt mener jeg, at en permanent udelukkelse reelt først bør ske, hvis man fx spammer sitet med lort, truer, hænger andre ud eller lignende. Noget man kunne blive straffet for i den virkelige verden. En afsporing af en tråd bør ALDRIG ende ud i et permanent ban. Aldrig!

Der findes andre måder at få folk til at rette ind efter reglerne på, end permanent ban. Hvis nu en bruger bliver ved med at afspore tråde, så kan de få små straffe der irriterer dem. Fx udelukkelse fra at skrive i en uge. Hver gang de afsporer, får de en uges udelukkelse. Når det irriterer dem nok gange at blive udelukket fra deltagelse i debatter, lærer man det stille og roligt.

Jeg har selv min daglige gang i detailbranchen. Hver gang en medarbejder kommer for sent, så er det den medarbejder der får lov at gøre lokummet rent. Når de ikke synes det er sjovt at gøre lokummet rent mere, begynder de at komme til tiden. Det nytter ikke noget for mig at fyre idioten, det giver mig mere arbejde og vedkommende lærer ikke noget af det. Til gengæld ved h(au)n at lokummet skal gøres rent, hvis h(au)n kommer for sent!

Vi er helt enige i, at alle skal dømmes ens. Uanset om man er gammel eller ny bruger. Men de tidligere moderatorer, du og andre der hylder den tidligere ekstraordinære (og tydeligvis ikke godkendte) hårde linje, må se i øjnene, at det ikke er den rigtige måde at få andre til at ændre adfærd på.

• Svar 137
  • Visninger 9.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• ensomfyr
    ensomfyr

Der kan sikkert altid diskuteres, om moderatorerne gør det godt nok. @Stapler og @Bryan Mills har gjort det på deres måde, og jeg synes helt sikkert, at de har gjort set enormt stort arbejde for at f

• SweettieDK
    SweettieDK

Så enig, jeg har taget dybe indåndinger og talt til 10 mange gange siden i går. Og egentlig stadig ikke sikker på jeg er klar til at formulere mig helt pænt. Men den måde @Stapler og @Bryan Mills nu b

• Tak for informationen i denne besked, @Administrator, rart at høre fra dig! 😄😁😆

Postede billeder

Skrevet
SoveReign skrev, for 42 minutter siden:

Det er nemt at være bagklog, det er faktisk det nemmeste i verden. Men du får mig aldrig til at rose den indsats de to moderatorer har gjort for sitet. Der er en tydelig downside i indlæg og aktivitet og de slog ned til højre og venstre og uddelte latterlige straffe for små ligegyldigheder, straffe som har udelukket flere brugere for livstid. Så jo, de har sgu skræmt brugere væk og gjort, at aktive folk ikke ønsker at bruge sitet til det som det er lavet fo

jeg kan godt følge dig. Nogen af de straffe jeg har scoret har jeg ikke forstået. Og ja det ender som du skriver - man tør ikke skrive noget for ikke at blive sat i skammekrogen for evigt.

Det sjoveste er, at i reglerne for siden står der tydeligt i reglerne, at du KAN blive tildelt et strafpoint, men ikke at det er et krav. Og så skulle der måske stå "STOD" for reglerne er da ikke kommet med over i det nye setup !!

Skrevet
anmelder skrev, for 46 minutter siden:

for reglerne er da ikke kommet med over i det nye setup !!

Jo på min telefon ser det sådan ud.

Jeg skal dog stå i “forum” for det er der ikke at finde på start siden.

Tryk på menu så er “retningslinjerne” der

IMG_0434.png

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
SweettieDK skrev, for 4 minutter siden:

Jo på min telefon ser det sådan ud.

Jeg skal dog stå i “forum” for det er der ikke at finde på start siden.

Tryk på menu så er “retningslinjerne” der

IMG_0434.png

Bær over med mig - jeg er kan en mand og så fra sjælland :) )

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 5 timer siden:

Pointen er at moderatorene følger det regelsæt som Administrator har opsat.

Det er jo løgn problemet eskalerede jo

netop fordi moderatorerne gik ud over det som Administrator havde opsat af regler og opfandt deres egne regler som så blev mere og mere smålige og bagatel agtige og derudover begyndte de at begå fejl og ville intet indrømme.

Den Anonyme skrev, for 5 timer siden:

De gamle brugere, blev jo egentlig ikke skræmt væk, og det ved du os godt.
De begyndte blot at blive straffet som alle andre

Igen forkert nogen af de gamle oplevede at regler spontant blev opfundet, at folk blev straffet uden at have gjort noget og at uforståelige bagateller blev straffet benhårdt og det skræmte mange væk også de hvis man påstår andet så er man både blind og med skyklapper på

Skrevet

Tak for et kæmpe stykke arbejde til både @Stapler og @Bryan Mills .

Mange ved det sikkert ikke, men det er et kæmpe arbejde, og altid øretævernes holdeplads.

Jeg har selv fået en advarsel, som jeg fandt mærkværdig, men efter en dialog, fik jeg en forklaring.

Jeg var stadig ikke enig i advarslen, men fik en årsag. Fred være med det. Om den er trukket tilbage eller ej, ved jeg ikke.

Tak til @Administrator for at trække i skjorten igen.

Lad os nu forsøge at holde tonen og den godt opførsel fremover.

Skrevet

Jeg kan aldrig rose de 2

Der er mere i det end det der ses, de har misbrugt den magt de havde, det kan jeg jo sagtens sige, da jeg ikke kan dokumentere noget

Skrevet

De har ødelagt SÅ meget herinde. Smuttede selv pga dem og er nu kommet retur for blot at se at sitet er en skygge af sig selv. Ikke mindst fordi mange gode brugere enten er smuttet pga advarsler, eller er blevet smidt ud. Herunder en del glædespiger, som ellers gav lidt kulør herinde

Skrevet
Cornell skrev, den 29.5.2026 at 23:03:

Herunder en del glædespiger, som ellers gav lidt kulør herinde

Enig. Savner især J.R.

Skrevet
Puk skrev, den 27.5.2026 at 15:58:

Jeg kan aldrig rose de 2

Der er mere i det end det der ses, de har misbrugt den magt de havde, det kan jeg jo sagtens sige, da jeg ikke kan dokumentere noget

Enig de lavede person forfølgelse og beskyttede vennerne imod berettiget kritik og overskred selv regler for siden. Ud med dem var godt. De fremmede en sammenspist negativ og fordømmende kultur.

Skrevet
Cornell skrev, den 29.5.2026 at 23:03:

De har ødelagt SÅ meget herinde. Smuttede selv pga dem og er nu kommet retur for blot at se at sitet er en skygge af sig selv. Ikke mindst fordi mange gode brugere enten er smuttet pga advarsler, eller er blevet smidt ud. Herunder en del glædespiger, som ellers gav lidt kulør herinde

Fuldstændig enig. Det er tydeligt at mærke at den mængde anmeldelser der blev lavet for bare få år siden og til nu, er faldet vildt.

Er selv glad for at være tilbage, og har da også prøvet at lave en anmeldelse kort efter at jeg fik lov at komme retur. Men tydeligt at dem der før ofte svarede på efterlysninger og også ofte lavede indlæg / anmeldelser er borte. Enten helt borte eller også bare mistet lysten til at bidrage. Helt forståeligt efter den heksejagt.

Håber virkelig at nogen af de gamle kommer retur og bidrager, og eller at nogen af de nye begynder at give den lidt mere gas. Virker lidt til at største delen af indlæg er for at irettesætte, putte link ind, som eller var der, men ikke nemt søgbare osv.

Skrevet
frddblk skrev, for 18 timer siden:

eller også bare mistet lysten til at bidrage. Helt forståeligt efter den heksejag

Jeg er selv en af dem, som er holdt op med at kommentere herinde. Når en uskyldig bemærkning som "Det her har google oversat godt" giver 3 måneder i skyggen, så lærer man at holde kæft :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.