Hop til indhold
Larschristian

Ser andre kunder og tænker føj.

Recommended Posts

Larschristian skrev, den 7.1.2024 at 17:07:

Jeg har tit undret mig når jeg skriver til en pige. 
 

hey har du tid kl 18 til en time. 
så er svaret ja baby 

og så er aftaler vi pris intet andet. 
så hun aner ikke min alder højde drøjde eller noget før hun åbner døren. 
ja ved godt nu kommer det pigerne tænder på overraskelsen. 
Når piger arbejder på den måde bliver  bekræftiget i at det er penge og intet andet. 
Kender en del GP privat. 
En siger hun ser ikke på manden hun er som i en oste klokke og ser alt udefra. 
hun er simpelthen ikke psykisk tilstede. 
og når manden er ude kan hun ikke beskrive ham 5 min efter. 
hun lukket simpelthen ned. 

Men du ved så modsat helle ikke, om den du har lavet aftalen med, er den du møder kl.18;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 minutter siden:

Men du ved så modsat helle ikke, om den du har lavet aftalen med, er den du møder kl.18;-)

Næ sikkert ikke dog aldrig sket for mig. 
måske jeg har været heldig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 7.1.2024 at 13:34:

Måske er jeg sart. 
 

men har før mødt en ny kunde, som jeg er på vej ud og tænker føj, han er sgu uvasket ucharmerende.  Type 

Eller står i netto og kigger på andre mænd og tænker puha håber ikke de benytter sig af GP det ville sgu være syndt for enhver pige. 
 

Bare mine tanker andre der har det sådan. 

Men hvis du tænker tanken lidt videre -kan ham der var der før dig, havde været din "farfar" med halm i træskone, og hvor meget bliver gjort rent/vasket inden du kommer... Nogen gange er det en fordel ikke, at tænke, så meget over tingene... Men har altid været imponeret over gp, og det de er i stand til, at gøre for penge...

Jeg er åbenbart også et levn fra fortiden, da jeg både bruger, og er glad for træsko, og de mere moderne gummitræsko. Samtidigt er jeg en mand der kan svede noget så nederdrægtigt... -En sommerdag, hvor jeg havde været på farten -og arbejdet i brænde -havde nok taget lidt for meget ved -da hele kroppen "verkede" jeg kørte igennem Bramming -og så tilfældigt et af de der neonskilte med "åben" thaimassage -super -jeg holdt ind -og gik ind. Havde arbejdstøj på -jeg spurgte om hun havde tid til massage, og om jeg måtte tag et bad -"jamen badet kan du tag bagefter" what? "jeg kan godt lide duften af mand" -sagde hun og smilte til mig... Nåmen jo så prøver vi det. Hun sagde, i mens hun gav mig massage "du skulle vide, hvad jeg har set" + "så er dit jo ingenting" -og "nej det har jeg så ikke lyst til at vide" Men så kom jeg helt ren og fin +nymasserede ned i mit beskidte og gennemsvedte arbejdstøj, og kørte glad og veltilpas hjem, og tænkte ved mig selv "det kan man bare se" ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slagelsepik4220 skrev, for 5 minutter siden:

Det kunne jo være de tænkte det samme om dig.

Husk min skat. For hver finger dupeger mod andre er der mindst en der peger tilbage mod dig selv

Det kunne de sikkert sagtens. 
Tror dog næppe da, jeg hverken er gammel eller  overvægtig, usoigneret eller rød i hele kammen og ligner en der lige er væltet ud fra bodegaen. 
men ja de kunne sagtens tænke det. 
 

men nu går tråden på om man har haft tanker om andre kunder og ikke hvad de tænker om en 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 timer siden:

Det kunne de sikkert sagtens. 
Tror dog næppe da, jeg hverken er gammel eller  overvægtig, usoigneret eller rød i hele kammen og ligner en der lige er væltet ud fra bodegaen. 
men ja de kunne sagtens tænke det. 
 

men nu går tråden på om man har haft tanker om andre kunder og ikke hvad de tænker om en 

Så er det da utroligt at du må gå til GP for når man er så perfekt må man svømme i damer uden at skulle have en klink op af lommen

Men måske det i virkeligheden er personligheden og respekten for andre den er gal med.

hyg dig med det. Personligt nyder jeg nu at jeg i spejlet hver morgen kan hilse på den søpølse der har taget mit tøj på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slagelsepik4220 skrev, for 39 minutter siden:

Så er det da utroligt at du må gå til GP for når man er så perfekt må man svømme i damer uden at skulle have en klink op af lommen

Men måske det i virkeligheden er personligheden og respekten for andre den er gal med.

hyg dig med det. Personligt nyder jeg nu at jeg i spejlet hver morgen kan hilse på den søpølse der har taget mit tøj på

Tror du kun det er mænd med problemer der går til GP. ? 
næ har faktisk aldrig haft problemer med damer. 
men jeg gør  det grundet andre ting. 
men nej har absolut heller ikke problemer med min personlighed. 
 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Slagelsepik4220 skrev, for 3 timer siden:

Så er det da utroligt at du må gå til GP for når man er så perfekt må man svømme i damer uden at skulle have en klink op af lommen

Men måske det i virkeligheden er personligheden og respekten for andre den er gal med.

hyg dig med det. Personligt nyder jeg nu at jeg i spejlet hver morgen kan hilse på den søpølse der har taget mit tøj på

Du er jo helt væk i din opffatelse af at det kun er " grimme " mænd som ikke kan score, som besøger GP er . 

Har du ikke tænkt tanken at man også kan besøge GP er pga det er dejligt uforpligtende og at man ikke ønsker forhold ?

Eller man kan også være en flot fyr, som bare ønsker at udleve nogle fantasier ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 9 timer siden:

Tror dog næppe da, jeg hverken er gammel eller  overvægtig, usoigneret eller rød i hele kammen og ligner en der lige er væltet ud fra bodegaen. 

Jeg har haft masser af gamle, overvægtige, rødmossede mv gæster gennem tiden, der har været super søde og rare overfor mig, og såmænd også rene, om ikke før, så efter den obligatoriske afvaskning. Jeg har også haft sådan nogle “standard-flotte” og rene mænd, der har været nogle svin overfor mig, på den ene eller anden måde. Jeg ved godt hvem jeg foretrækker….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Jeg har haft masser af gamle, overvægtige, rødmossede mv gæster gennem tiden, der har været super søde og rare overfor mig, og såmænd også rene, om ikke før, så efter den obligatoriske afvaskning. Jeg har også haft sådan nogle “standard-flotte” og rene mænd, der har været nogle svin overfor mig, på den ene eller anden måde. Jeg ved godt hvem jeg foretrækker….

Det er da herligt for dig <3

men det er nok ikke det kvinder fortrækker mest. Men det er en anden diskussion. 
 

tråden handler om og jeg skære det ud i pap. Ikke om Hva du Synes om kunder. 
Eller at andre synes jeg er klam. 
tråden handler om. 
har nogle bruger set andre kunder og tænkt føj for en Karl 

hvad du kan lide er fuldstændig urelevant. 

og bare til info kan man godt være pæn og ren og samtidig behandle de kvinder man møde godt bare hvis du var i tvivl 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 15 minutter siden:

Det er da herligt for dig <3

men det er nok ikke det kvinder fortrækker mest. Men det er en anden diskussion. 
 

tråden handler om og jeg skære det ud i pap. Ikke om Hva du Synes om kunder. 
Eller at andre synes jeg er klam. 
tråden handler om. 
har nogle bruger set andre kunder og tænkt føj for en Karl 

hvad du kan lide er fuldstændig urelevant. 

og bare til info kan man godt være pæn og ren og samtidig behandle de kvinder man møde godt bare hvis du var i tvivl 
 

Måske andre herinde ikke finder det irrelevant, at der er kvinder der også ser på det indre. Nu skrev du selv, at du tænkte det ville være synd for pigen, hvis hun fik besøg af nogle de dem du tænker føj om, det behøver det så ikke at være….  De værste er ofte typer, der tror de er mere lækre og bedre end de andre gæster, de typer er ofte meget nedladende….

Jeg er helt med på, at der også findes pæne og rene mænd, der er flinke, men tak for omsorgen….

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, den 7.1.2024 at 18:25:

så kan jeg ærligt sige har ikke været sammen med nogen som ikke tændte mig. Nok mest fordi jeg ser mennesket inden i. 

Så må du være rimelig hurtig til at lære folk at kende -:) 

SweettieDK skrev, den 7.1.2024 at 18:25:

De gange jeg har frabedt mig genbesøg, har det aldrig været pga udseendet. Men pga, personlighed, opførsel, kemi

Det jo fair 

Men mon ikke det mere handler om penge, måske den frække tænke i at få penge for sex  og evt.. et stort sexbehov. 
personligt har jeg intet problem med at man sælger sex, og tjener godt på det. Men tænker at det er pengene der trækker allermest og ikke hvor søde de er indvendig . 
jeg kan tage fejl og ovenstående gælder naturlig vis ikke alle. 
 

ps jeg er helt med på at der selvfølgelig er nogle kunder man skaber en super relation  til og  virkeligt kommer til at holde af og nok også så tænde på. Jeg tror flere gp herinde har nogle faste kunde som de virkelig nyder at være sammen med og og danner et venskab med.

Redigeret af Massage er godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massage er godt skrev, for 2 timer siden:

Så må du være rimelig hurtig til at lære folk at kende -:) 

Kende og kende. Som minimum fornemme og de enkelte virker til at være rare mennesker. Der er jo også kontakt op til man står ansigt til ansigt. 

Massage er godt skrev, for 2 timer siden:

Men mon ikke det mere handler om penge, måske den frække tænke i at få penge for sex

Åh igen den klassiske fordom. Kan I ikke snart være mere kreative. I mit allerførste indlæg i denne tråd, skriver jeg netop, nogen piger er nødt til, at modtage alle. Og så udspecificerede jeg ikke det yderligere. De triste historier kender vi vist alle. 
Jeg og andre sortere på hver vores måde I hvem vi vil ha sex med. 
Jeg blev suget ind i branchen pga lyst, fra SB med målet om en eller få mænd. Til flere mænd, fordi det var superhyggeligt og det hurtigt viste sig få gæster ikke kunne dække mit sexbehov. Til reel gp med mange gæster. 
Er det fedt at kunne tjene penge på sex, ja selvfølgelig er det det. Er jeg mere striks med tiden osv nu hvor jeg driver det som reel forretning og ikke hobby. Ja, selvfølgelig. Alle skal uanset hvilket erhverv de har tjene nok til at kontoen er i plus. Gider jeg tage et andet job og gå tilbage til hobby gp. Nej, for jeg elsker mit job. Jeg nyder at glæde andre, gøre deres dag go, se smilet på deres læber etc. Men jeg vælger mine gæster ud fra mine kriterier, ikke andres fordomme. Jeg tror og håber ikke nogen har mødtes på vej til og fra min dør, det gør jeg i hvert fald alt for at undgå. Men hvis det teoretisk skulle ske og nogen fravælger mig pga en andens gæsts udseende. Så siger det mere om dem end om mig og gæsten. 

Og for at slutte hvor jeg startede. Kende og kende, jeg kender dem i hvertfald bedre, er tættere på dem, snakker med dem. Som TS og andre der dømmer på afstand, uden nogen kommunikation, bare stempler den den og den er ulækre, ucharmerende og uvaskede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 10 timer siden:

Måske andre herinde ikke finder det irrelevant, at der er kvinder der også ser på det indre. Nu skrev du selv, at du tænkte det ville være synd for pigen, hvis hun fik besøg af nogle de dem du tænker føj om, det behøver det så ikke at være….  De værste er ofte typer, der tror de er mere lækre og bedre end de andre gæster, de typer er ofte meget nedladende….

Jeg er helt med på, at der også findes pæne og rene mænd, der er flinke, men tak for omsorgen….

 

Ja tror du har ret de selv fede typer er nok de værste.  100 % det kender vi alle. 
 

men det er jo også et spørgsmål hvordan pigen ser ud. 
du skal jo husker de fleste mænd se på jeres profiler og vælger jer ud fra hvordan i ser ud. 
så selvfølgelig betyder udsende noget. 
 

jeg tror der er stor forskel på en GP og en pige der ikke arbejder. 
fordi piger der ikke arbejder vil godt have en der nogenlunde marcher dem. 
mens Gp er mere interesseret i hvordan han opfører sig når han besøger en GP. 
og det er et job. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er heeeelt på linje med @Liv her.. Jeg vil 100 gange hellere have den mand hun beskriver, som gæst OG privat, end jeg vil have adonisen på 27.. No doubt about it.. Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har fået "jamen jeg ser jo godt ud så jeg kan vel tillade mig sådan og sådan" attituden fra den slags mænd og jeg kunne brække mig over det..

Jeg har helt fravalgt mænd under 28 og jeg burde nok også sætte den væsentlig op men jeg bliver ikke kontaktet af så mange mellem 28-35 hvilket var det jeg overvejede at sætte grænsen op til.. Dem i mellem 28-35 - der kontakter mig - der gør jeg meget ud af at forklarer at det er stille og roligt sex og at jeg altså ikke står lige så skarpt som en 25 årig:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er heeeelt på linje med @Liv her.. Jeg vil 100 gange hellere have den mand hun beskriver, som gæst OG privat, end jeg vil have adonisen på 27.. No doubt about it.. Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har fået "jamen jeg ser jo godt ud så jeg kan vel tillade mig sådan og sådan" attituden fra den slags mænd og jeg kunne brække mig over det..

Jeg har helt fravalgt mænd under 28 og jeg burde nok også sætte den væsentlig op men jeg bliver ikke kontaktet af så mange mellem 28-35 hvilket var det jeg overvejede at sætte grænsen op til.. Dem i mellem 28-35 - der kontakter mig - der gør jeg meget ud af at forklarer at det er stille og roligt sex og at jeg altså ikke står lige så skarpt som en 25 årig:lol:.. 

Det er stadigvæk ikke det tråden handler om at i retfærdiggøre hvilken slags kunder du kan lide. 
jeg ved bare at ude i det virkelige liv for holder det sig modsat. 
derfor mange af de mænd må ty til at besøge dig. 
 

men kan vi holde os til tråden tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden det her bliver til en afsporet tråd godt med mudder kastning så må jeg stadig give @Larschristian ret, Altså om man er overvægtig og charmerende og behandler kvinder med respekt eller om man er tynd/veltrænet og charmerende og behandler kvinder med er jo som sagt ikke det tråden handler om…

altså jeg har mødt mennesker igennem min læretid som maler hvor jeg har været hjemme ved kunder som enten var alkoholikere, eller hvor deres hjem hvor de har klasket deres egen lort op og ned af væggene  hvor jeg tænker ej fy for en  skefuld…. Nå men altså man har jo også hørt om mennesker der besøger pigerne hvor de virkelig er uhumske og nu er jeg ikke selv gp af gode grunde… men jeg ville sgu heller ikke have en kunde skulle kneppe mig hvis han kom og havde forhuden fyldt med nakkeost eller bare kom og var uhumsk og usoigneret….men igen om man er til ældre mænd med ekstra kilo på kroppen eller ol man er til unge mænd med six pack så er det jo fair, men i sidste ende handler det jo om respekt for den man besøger og der er altså nogen der ikke lige går op i hygiejne og lige der må jeg give @Larschristian ret….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo også sådan at man bliver fysisk tiltrukket af en anden person først. 
og det har i høj grad noget med hvordan man tager sig ud. 
og det er første hånds indtrykket der sætter i spil. 
når man så lære folk at kende så er der andre vinkler der kommer i spil. 
 

men i denne verden vi navigerer i er det når personen åbner døren at det første der bliver vurderet på er den fysiske udstråling for du kan umulig vide hvordan man er som person. 

mænd sider ikke i køber kataloget (AL) 

Og tænker fuck hun er grim men hun er sikker god mod dyr hende vil jeg godt kneppe. 
for hun er sød. 
nej de kigger på hvordan ser hun ud og hvad tilbyder hun. 
 

aldrig har jeg hørt om en man der køber tid hos en GP hans synes hun er grim men hun er sikkert skide sød 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 time siden:

Det er stadigvæk ikke det tråden handler om at i retfærdiggøre hvilken slags kunder du kan lide. 
jeg ved bare at ude i det virkelige liv for holder det sig modsat. 
derfor mange af de mænd må ty til at besøge dig. 
 

men kan vi holde os til tråden tak 

Når du ligefrem begynder at have ondt af os og udtrykke det, pga de gæster vi modtager, så har vi vel ret til at informerer dig om at du er total fejlinformeret omkring hvilke gæster der egentlig er grunden til at du måske kunne tillade dig at have ondt af os.. 

Jeg skal her ikke kunne sige om min meget høje aversion for sætningen “har ondt af dig” spiller ind i min følelse af “pissetafhed” men det er ikke utænkeligt:lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Når du ligefrem begynder at have ondt af os og udtrykke det, pga de gæster vi modtager, så har vi vel ret til at informerer dig om at du er total fejlinformeret omkring hvilke gæster der egentlig er grunden til at du måske kunne tillade dig at have ondt af os.. 

Jeg skal her ikke kunne sige om min meget høje aversion for sætningen “har ondt af dig” spiller ind i min følelse af “pissetafhed” men det er ikke utænkeligt:lol:..

Nej har ikke ondt af dig du vælger selv. 
men det er der andre der ikke gør. 
at du kan lide overvægtige gamle rynkede typer. 
skal være dig frit for :wub:

du har som sædvanlig ikke fattet hvad tråden går ud på. 
Og meget symptomatisk for dig når du blander dig. 
og det eneste agenda du har lige som mange af dine lyserøde venner er at forsvare sig. 
og ved du hvad jeg er ligeglad det er kun dig selv du skal forsvare og stå til regnskab overfor. 
Og er du tilfreds det er det vigtigste <3

jeg ser stadigvæk kunder hvor jeg tænker føj. 
Men jeg ser også kunder hvor jeg tænker nydelig mand.  
 

men nu handler tråden stadigvæk om at se andre kunder og tænke føj. 
og efter at du er GP er har du ikke oplevede at se andre kunder som i når man selv er kunde. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 11 minutter siden:

Nej har ikke ondt af dig du vælger selv. 
men det er der andre der ikke gør. 
at du kan lide overvægtige gamle rynkede typer. 
skal være dig frit for :wub:

du har som sædvanlig ikke fattet hvad tråden går ud på. 
Og meget symptomatisk for dig når du blander dig. 
og det eneste agenda du har lige som mange af dine lyserøde venner er at forsvare sig. 
og ved du hvad jeg er ligeglad det er kun dig selv du skal forsvare og stå til regnskab overfor. 
Og er du tilfreds det er det vigtigste <3

jeg ser stadigvæk kunder hvor jeg tænker føj. 
Men jeg ser også kunder hvor jeg tænker nydelig mand.  
 

men nu handler tråden stadigvæk om at se andre kunder og tænke føj. 
og efter at du er GP er har du ikke oplevede at se andre kunder som i når man selv er kunde. 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, her er et par komma'er. Dem kan du så bruge nogle af i dine næste indlæg ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 11 minutter siden:

det eneste agenda du har lige som mange af dine lyserøde venner er at forsvare sig

Narh, @JenniferRomantica og @Liv og @SweettieDK vil bare gerne byde ind med, at de ikke er enige i den præmis, du opstiller. Altså at de ikke tænker føj som du gør. Og der er vel fair nok. Ellers er det jo ikke en debat, men en meningstilkendegivelse.

Larschristian skrev, for 14 minutter siden:

jeg ser stadigvæk kunder hvor jeg tænker føj

Hånden på hjertet, jeg ser også nu og da personer rundt omkring, hvor jeg tænker føj. Uanset om de er sexkøbere eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, her er et par komma'er. Dem kan du så bruge nogle af i dine næste indlæg ;) 

Jeg vil prøve at huske dem :D

kan ikke love det,  :lol: du er velkommen til at springe tråden over  :) Du er jo aligevel ikke interesseret i den, så ingen grund til du bruger energi på den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...