Hop til indhold
Larschristian

Ser andre kunder og tænker føj.

Recommended Posts

Gæst
Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har tit undret mig når jeg skriver til en pige. 
 

hey har du tid kl 18 til en time. 
så er svaret ja baby 

og så er aftaler vi pris intet andet. 
så hun aner ikke min alder højde drøjde eller noget før hun åbner døren. 
ja ved godt nu kommer det pigerne tænder på overraskelsen. 
Når piger arbejder på den måde bliver  bekræftiget i at det er penge og intet andet. 
Kender en del GP privat. 
En siger hun ser ikke på manden hun er som i en oste klokke og ser alt udefra. 
hun er simpelthen ikke psykisk tilstede. 
og når manden er ude kan hun ikke beskrive ham 5 min efter. 
hun lukket simpelthen ned. 

Jeg tror faktisk mange GP får svært med nære relationer til en kæreste eller mand fremadrettet, da de lærer ubevidst kroppen at lukke ned og ikke være tilstede, det er ikke sundt .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 14 minutter siden:

Når du ikke finder den kemi eller tiltrækning, så overskrider du din egen personlig grænse/rum som kan give ptsd mange år efter og det er ikke sjovt, skulle jeg hilse at sige .

Mvh

En som selv lever med ptsd efter at få overskredet sine personlige grænser igen og igen .

Jeg har begrænset min menu til noget jeg har lyst til at gøre med alle.

Men tak for din omsorg <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 10 minutter siden:

GPen kan sige nej, og gør hun ikke det, har hun givetvis ikke noget imod at være sammen med den person.

Det er så ikke helt rigtig. 
masser af GP tager masser af mænd ind som de ikke har lyst til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 11 minutter siden:

Jeg tror faktisk mange GP får svært med nære relationer til en kæreste eller mand fremadrettet, da de lærer ubevidst kroppen at lukke ned og ikke være tilstede, det er ikke sundt .

Tror jeg du kan have ret i. 
man skal nok være stærk ihvertfald 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Amanduh skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har begrænset min menu til noget jeg har lyst til at gøre med alle.

Men tak for din omsorg <3

Nu var det ikke omsorg, da jeg ikke kender dig, men du kan lyve for mig ( er ligeglad ) vigtigst er at du er ærlig over for dig selv indset inde, og hvis du syntes det er lige rart med alle dem du tar ind, ja så er du ikke et normalt menneske, sorry to say ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Blækspruttemanden skrev, for 3 timer siden:

Rolig mester...

Glem nu ikke at alle har ret til et sexliv. 

Om de er grimme, tykke, slanke eller noget andet. 

Koncentrer dig om dit eget sexliv, ikke andres. Det vil give dig en bedre sexoplevelse ;)

Læs nu hvad tråden handler om MESTER, at have et sexliv er ikke en menneske ret ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 11 minutter siden:

Læs nu hvad tråden handler om MESTER, at have et sexliv er ikke en menneske ret ! 

At have ret til et sexliv er en ret. Også selvom nogen finder andre mennesker så ulækre, at man ikke forstår at de kan have sex.

Og finder det ganske besynderligt at jeg har brugt min tid på en tråd, som starter med en trådstarter der fortæller om den tid han åbenbart bruger på at bedømme andre mennsker uden nogensinde at have snakket med dem eller har nogen indsigt i hvem de er. Det være sig efter et pigebesøg eller i Netto.

Det er seriøst ikke det første jeg tænker når jeg ser en fremmed. 

Men velbekommen til at fortsætte Jeres debat i denne tråd, jeg melder mig hermed ud af tråden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Larschristian skrev, for 55 minutter siden:

Det er så ikke helt rigtig. 
masser af GP tager masser af mænd ind som de ikke har lyst til. 

Jeg har vitterligt kun sex med mænd jeg tænder på, derfor er min kontaktprocess også længere end andres og det er det der fungere for mig :)

Hvem 'masser af GP'er' så end er så håber jeg at de passer på deres mentale og følelsesmæssige helbred, men det er en helt anden snak som har været oppe og vende før

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, 1 time siden:

Hvordan er det når du har en gæst og slet ikke tænder på vedkommende og skal være intim med ham ? 

Med risiko for at blive tiltalt lige så negativt som Amanduh, så kan jeg ærligt sige har ikke været sammen med nogen som ikke tændte mig. Nok mest fordi jeg ser mennesket inden i. 
Og nej kommer ikke til, at poste billeder af mine ekser, men flere af dem har værre udseende end mine kunder, og den ældste af dem var 25 år ældre end mig. Så kan man kalde mig unormal. Men det er sådan min hjerne fungerer, behandler folk mig pænt er alt muligt, hvis ikke er døren samme sted som de kom ind. 
De gange jeg har frabedt mig genbesøg, har det aldrig været pga udseendet. Men pga, personlighed, opførsel, kemi. 
Er der problemer med kommunikationen allerede inden første besøg, får folk slet ikke en aftale. Bliver der problemer med kommunikationen, er det fuldstændigt ligemeget hvor godt det har været, eller hvor mange gange en person har været, så er det slut. Det sekund der kommer grus i maskinen og jeg bliver småsur, irriteret, så kan jeg ikke mønstre mit normale positive, åbensindede væsen. Så kan jeg ikke møde folk med er smil, kys og kram. For mig er den mentale del, meget vigtigere end udseendet og altafgørende.

Som sagt har engang sagt nej til en i døren pga hygiejne. Men den var også så slem, at han nærmest havde fluer om sig. Det var uge gammelt snavs og er normalt bad havde ikke været nok. 
Har folk på forhold bestilt bad, spekulerer jeg slet ikke på hvordan de ankommer. Jeg kan også sagtens give dem et velkomst kys, kram inden de går i bad. Det er jo ikke værre eller anderledes end, at være i et fast forhold og den ene eller anden kommet beskidt hjem fra job. 
Hvor tit har man ikke i sine unge dage, gået med en hjem efter flere timer på dansegulvet. Og begge er svedige, gik man i bad før sex, jeg gjorde ikke. 
Men jeg har privat prøvet begge dele, var sammen med en som var nærmest panisk med renlighed. Han ville kun have sex hvis vi begge lige havde været i bad. Så det blev som regel altid om aftenen, ikke meget spontanitet der. 
Senere og mener endda det var næste kæreste lige efter før nævnte, han rystede på hovedet når jeg altid ville i bad inden (var jo blevet en vane) husker han kiggede på mig og sagde. Hvad så hvis vi en dag tager på shelter tur, kanotur eller lignende uden adgang til bad. Kan vi så ikke ha sex??? Og jo selvfølgelig kunne vi det. 
Faktisk kan en hvis grad af naturlig duft, sved, være enormt tiltrækkende. Vi nedstammer altså stadig fra dyr. Dyr finder ofte mage ud fra duft. Der er et helt alm primalt instinkt, at nogen menneskers duft tiltrækker os mere end andre. Og hellere det end overdrevent brug af parfume og kemikalier der kradser hele vejen gennem næsen. 
Men det korte af det lange, har til nu ikke overskredet mine egne grænser. Så ingen ptsd her. Til gengæld bliver jeg helt umulig at være i rum med, hvis mit sexuelle behov ikke bliver dækket en uges tid, så kan det mærkes og bliver kun værre. 
 

IMG_3285.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 1 minut siden:

 

Jeg har vitterligt kun sex med mænd jeg tænder på, derfor er min kontaktprocess også længere end andres og det er det der fungere for mig :)

Hvem 'masser af GP'er' så end er så håber jeg at de passer på deres mentale og følelsesmæssige helbred, men det er en helt anden snak som har været oppe og vende før

Det ved jeg du har <3 og jeg synes det er så fedt det burde alle GP. 
 

masser er alle dem som ikke  gør som dig eller afviser i døren. 
og det er jo yderst sjællendt at eksempelvis de udlandske afviser en mand i døren. 
når aftalen først er kommet i hus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at med mindre man er tvunget ,er det vel op til den enkelte gp at vælge kunder  slidte træsko eller designer sko  har vel egentlig ikke noget at gøre med om man er et godt menneske

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, for 3 minutter siden:

Tænker at med mindre man er tvunget ,er det vel op til den enkelte gp at vælge kunder  slidte træsko eller designer sko  har vel egentlig ikke noget at gøre med om man er et godt menneske

Nej da 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 42 minutter siden:

at have et sexliv er ikke en menneske ret ! 

Jeg tænker man skal skille ret og behov fra hinanden. De fleste mennesker har behov for sex, som minimum hudkontakt med andre mennesker. Men ingen har ret til sex. Og ingen har ret til sex med hvem som helst de måtte pege på. 
Men alle har ret til det i den forstand, at kan de finde en som har lyst, så er der ingen det skal dømme hverken personen eller den der er sammen med personen. 
Og denne tråd gør begge dele. TS starter fint ud med at dømme alle mulige tilfældige han har set. Og nu har debatten så taget den drejning at vi gp’ere bliver dømt som unormale. Fordi vi er knapt så snævertsynet som andre i denne debat. Fordi vi er mere rummelige, og ikke overfladiske personer som kun ser det ydre. 
Flere burde tænke før de taler og af og til holde deres tanker for sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 5 minutter siden:

TS starter fint ud med at dømme alle mulige tilfældige han har set.

Hov hov 

dømmer ikke nogen, for de kan være de sødeste mennesker men det er bare ikke det tråden handler om. 
Hvis du læste dømte jeg mig selv som sart for ja det er jeg nok. 

men må også være ærlig ville aldrig besøge en pige der var grim tyk eller ikke tiltrækker mig. 
 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har nu aldrig oplevet noget pivpiv fra pigerne, når jeg troppede op på maxi puchen i lyserøde crocs, utilsigtede dreadlocks (hvor jeg på et senere tidspunkt fandt en død musvit), lidt fræk motorolie under neglene, wife-beater og joggingbukser med tisseplet og lifligt dunsende af eau de toilet, som nok manglede eau og de.   

pigerne er slet ikke så sarte, som i går og tror. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 11 minutter siden:

Hov hov 

dømmer ikke nogen, for de kan være de sødeste mennesker men det er bare ikke det tråden handler om. 
Hvis du læste dømte jeg mig selv som sart for ja det er jeg nok. 

Så du mener ikke det er dømmende at bruge “føj, uvasket, ucharmerende” om andre mennesker. Du dømmer ikke deres personlighed, men deres udseende. 
 

Og du dømmer ikke dig selv som sart, men stiller spørgsmål tegn ved om du er det, med “måske er jeg sart”

Og prøver at finde ud om du er sart ved at se om flertallet af andre tænker som dig eller du er helt alene om det. Hvis flertallet er sådan er det jo defineret som normal adfærd?

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Tror jeg du kan have ret i. 
man skal nok være stærk ihvertfald 

Hej Lars:)

Kan du ikke lige uddybe dette lidt - man skal nok være stærk ihvertfald  - - - - hvem ?? - - hende som Gp  - eller hende på hjemmefronten med kæreste på - eller ham kæresten - eller ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Så du mener ikke det er dømmende at bruge “føj, uvasket, ucharmerende” om andre mennesker. Du dømmer ikke deres personlighed, men deres udseende. 
 

Og du dømmer ikke sig selv som sart, men stiller spørgsmål tegn ved om du er det, med “måske er jeg sart”

Og prøver at finde ud om du er sart ved at se om flertallet af andre tænker som dig eller du er helt alene om det. Hvis flertallet er sådan er det jo defineret som normal adfærd?

 

Nej dømmer dem ikke som mennesker. 
dømmer dem som ucharmerende og uvaskede fordi det er det de er. 
det er ikke at dømme men sandheden. 
men har intet med personlighed at gøre. 
 

Nu er det sådan med tråde at alle slå  noget op Som de synes godt om eller ikke så godt om. 
Jeg er bare ærlig om hvad jeg tænker. 
ked af du ikke kan lide det. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 3 minutter siden:

Hej Lars:)

Kan du ikke lige uddybe dette lidt - man skal nok være stærk ihvertfald  - - - - hvem ?? - - hende som Gp  - eller hende på hjemmefronten med kæreste på - eller ham kæresten - eller ???

Ikke så meget at uddybe hvis du så hvad jeg svarede på. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

dømmer dem som ucharmerende og uvaskede fordi det er det de er. 
det er ikke at dømme men sandheden. 

Det er sådan de er i de få minutter du ser dem. Måske er de lige kommet fra job og går hjem i bad lige efter indkøb. 
Ikke alle har et stillesiddende kontorjob. 
Der er aldrig en sandhed men din, min og den rigtige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

Det er sådan de er i de få minutter du ser dem. Måske er de lige kommet fra job og går hjem i bad lige efter indkøb. 
Ikke alle har et stillesiddende kontorjob. 
Der er aldrig en sandhed men din, min og den rigtige. 

Arrrgg men kan godt se forskel på om de lige kommer fra job eller bare generelt er beskidte 

kan heller ikke udstå folk der smasker det er sgu også ucharmerende og ulækkert derfor kan de være søde mennesker aligevel 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De der bor i min by, kan så sandelig også møde mig nede i byen, i joggintøj, eller overalls, med nedtrådte clogs, eller gummistøvler. Svedig, med uglet hår. Fordi jeg lige er i gang med, have arbejde, et bygge projekt eller lignede og lige manglede en dims jeg måtte suse ud og købe. Det betyder ikke de møder en klam, uvasket, ucharmerende SweettieDK når jeg åbner døren i klinikken. Men det er pga tråde som netop denne, for det har været debatteret før, at ingen som i ingen bliver lukket ind før jeg er helt klar. Om jeg så kun mangler at børste tænder må folk vente i bilen eller udenfor. 
For skal ikke dømmes eller fravælges pga det. 
Og skulle dem der møder mig i byen, aldrig kontakte mig igen. Et det deres tab og viser mere om dem end mig. Vi er alle kun mennesker  ingen er perfekt og slet ikke hvert minut 24 timer i døgnet. Nu har jeg vist delt min mening rigeligt over and out

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

De der bor i min by, kan så sandelig også møde mig nede i byen, i joggintøj, eller overalls, med nedtrådte clogs, eller gummistøvler. Svedig, med uglet hår. Fordi jeg lige er i gang med, have arbejde, et bygge projekt eller lignede og lige manglede en dims jeg måtte suse ud og købe. Det betyder ikke de møder en klam, uvasket, ucharmerende SweettieDK når jeg åbner døren i klinikken. Men det er pga tråde som netop denne, for det har været debatteret før, at ingen som i ingen bliver lukket ind før jeg er helt klar. Om jeg så kun mangler at børste tænder må folk vente i bilen eller udenfor. 
For skal ikke dømmes eller fravælges pga det. 
Og skulle dem der møder mig i byen, aldrig kontakte mig igen. Et det deres tab og viser mere om dem end mig. Vi er alle kun mennesker  ingen er perfekt og slet ikke hvert minut 24 timer i døgnet. Nu har jeg vist delt min mening rigeligt over and out

Stor forskel på at komme ned i brugeren i arbejdstøj fordi man er i haven. 
vi kender alle de mænd med gammel beskidte tøj. 
lad nu være at være naiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 15 minutter siden:

Ikke så meget at uddybe hvis du så hvad jeg svarede på. 
 

Ikke så meget at uddybe - - - - - nej det begynder jeg at fornemme for dig - - så OK :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...