Hop til indhold
Larschristian

Ser andre kunder og tænker føj.

Recommended Posts

DSK24 skrev, for 32 minutter siden:

Jeg kommer med et bud på  reaktioner i tråden.

Ifht - det er 'det her' vi taler om, KUN 'det her', hverken mere el mindre.. Når nuancer, andre synsvinkler osv, er meget lidt velkomne - så syner det altså lidt sort/hvid. 

Derfor kan jeg sagtens forstå/følge - HVIS man/nogen provokeres :rolleyes:

Når jeg synes da jeg har været meget lydhør. 
men når den ene efter den anden skriver hvad de kan lide, springer det lidt ved siden af. 
men fair nok ,  dine  observationer er hermed taget til efterretning. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, den 14.1.2024 at 15:30:

Sælger ikke, har en fetish jeg i sjældne tilfælde betaler mig fra :)

Det lyder spændende! Har du lyst til at delagtiggøre? Jeg er max nysgerrig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, den 14.1.2024 at 19:32:

Ja, det er et paradoks.
Jeg er faktisk tilbøjelig til også at give @Larschristian ret.
Ude i den praktiske virkelighed, sorterer kvinder benhårdt efter udseende - endnu mere end mænd, faktisk - både 'i byen' og på Dating-apps ... 

Nej.. Vi sorterer i personligheder.. Og mange mænd er simpelthen uduelige til at tage kontakt til kvinder.. Samtidig er vi hver gang vi gå ud absolut opmærksomme på hvad det er mænd tænker på og hvad de ønsker imens de står og svajer i deres brandert så vi er allerede trætte af det faktum før vi kommer ind i baren.. Det samme gør sig gældende for dating sider osv.. Maaaange af mine ekskærester der ville folk have korset sig og tænkt “hvor meget betaler han i måneden” eller “hans pik kan nok slår kolbøtter” men det var aldrig pga sådan nogle ting at jeg var sammen med dem men simpelthen fordi de fik mig til at grine og have det dejligt inden i.. De kunne snakke til mig som en almindelig person og ikke “min kammerat der over synes du er herrer fræk vil du ikke sutte hans pik på toilettet”.. 

Man skal som mænd passe meget på med at give hinanden ret når det drejer sig om det modsatte køn fordi i kan tage så grueligt galt.. Ingen af jer ved jo noget som helst:ph34r:^_^.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...