Hop til indhold
Larschristian

Ser andre kunder og tænker føj.

Recommended Posts

Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Ellers er det jo ikke en debat, men en meningstilkendegivelse.

Det er så ikke korrekt. 
folk kan jo skrive de ikke møder andre kunder som de tænker føj om.  
eller andre vinkler og tanker. 
Tråden handler ikke om hvad GP synes, men om hvad vi kunder tænker om hinanden.  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 10 minutter siden:

Tråden handler ikke om hvad GP synes, men om hvad vi kunder tænker om hinanden.  
 

Så er det en god idé at blande os udenom.. I stedet for at nævne at have ondt af os..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 15 minutter siden:

du er velkommen til at springe tråden over  :) Du er jo aligevel ikke interesseret i den, så ingen grund til du bruger energi på den. 

Ih tak. Men jeg læser den da. Af interesse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Så er det en god idé at blande os udenom.. I stedet for at nævne at have ondt af os..

Hvis du læste overskriften er der intet der henvender sig til dig. 
Men faktisk henvender den sig til kunder. 
Lige meget om i er nævnt eller ikke. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du læste overskriften er der intet der henvender sig til dig. 
Men faktisk henvender den sig til kunder. 
Lige meget om i er nævnt eller ikke. 
 

Nu handler et opslag ikke kun om overskriften og man er nødt til at forholde sig til det skrevne i selve opslaget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 22 minutter siden:

Det er så ikke korrekt. 
folk kan jo skrive de ikke møder andre kunder som de tænker føj om.  
eller andre vinkler og tanker. 
Tråden handler ikke om hvad GP synes, men om hvad vi kunder tænker om hinanden.  
 

Så nu vil du simpelthen bestemme hvem der må kommentere og også helst hvordan de skal formulere sig. I et offentligt forum. Du angriber vores kunder, vi forsvarer dem. Gentager virker virkelig kun som om du søger bekræftigelse af dine tanker er normale og berrettigede. 
“dit spørgsmål andre der har det sådan”. Nej jeg tænker ikke sådan om egne eller andre kunder. Ville heller ikke tænke det hvis jeg teoretisk set var bisexuel og sexkøber, købte sex ved en trans eller shemale. 
Nogen kvinder, gp’ere er også sexkøbere så du kan ikke dømme nogen ude af din debat, hvor gerne du end vil. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Nu handler et opslag ikke kun om overskriften og man er nødt til at forholde sig til det skrevne i selve opslaget.. 

Ja men i forholder ja ikke til noget. 
du er ikke kunde vel ? 
så du behøver ikke gå ind og forsvare hvilken typer du vil være sammen med. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Så nu vil du simpelthen bestemme hvem der må kommentere

Næ det vil jeg ikke 

men tråden handler ikke om jeg GP. 
kan godt se det er svært at forstå. 
Og hvis i kommer med alt muligt uden om snak. 
så kommer vi væk fra trådens kerne. 
jeg var bare nysgerrig om andre havde samme tanker oplevelser mm. 
 

og ja du var den første til at forsvare dig og afspore. 
 

gider ikke ordkløveri mere tråden er igen blevet på Jeres præmisser. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mange år siden skulle jeg på følges med en kollega til Singapore. Pga. noget logistik havde vi ikke fået pladser sammen på den første del af turen mod Bangkok.

Vi fik dog pladserne byttet, så vi sad sammen, og jeg IKKE kom til at sidde ved siden af den karikatur af en sexturist, der simpelthen stank af svin oppe midt flyet.

De to, der fik den tjans, tilbragte det meste af turen ude ved stewardesserne.

Jeg håbede meget, at de piger han skulle besøge i Thailand, kunne starte med at give ham et bad.:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et meget anstrengt forhold til usoigneret personer, uanset om det er i bussen, i kassekøen ved Bilka, osv. eller i døren til en glædespige. Og tænker vask jer da for helvede.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 7.1.2024 at 13:34:

han er sgu uvasket ucharmerende.  Type 

Nej tak ! 
 

Jeg har ikke læst hele tråden igennem, men her er min holdning til Ts. 

Jeg synes, det er respektløst over for andre folk, når man møder op som uren/uvasket. Ligegyldigt  om der er tale om, man er som sexkøbere, medarbejdere eller en statminister - og det er ikke så lige meget om hvor som helst man skulle komme til, og især offentlig transport, det bliver en uacceptable af min side. 

Man ved selv generelt, at  når kroppen er uren, fungerer den grimme lugt automatisk - også man selv ligeglad med sin krop, men desværre man kan ikke altid skjule for andres øje og næse. For de ville synes om, den person godt nok har et sundhedsproblem. 

Der var engang, jeg arbejdede som receptionist på et hotel, jeg kunne forså og fornemmere af folk, som indtjekning og hvorfor de havde klædt sig rigtig pæne og rene, det var kun fordi de ville vise en respekt for vores hotel og personalet samt vores dresscode. ❤️ Her kommer der en historie om mig selv, sorry guys :)) Siden dengang jeg kom til DK, havde jeg klædt mig med uperfekte tøj (altså i jeres øje) jeg kunne ikke rigtigt forstå, hvorfor folk der kiggede og ikke ville komme i nærheden af mig og tæt på overhovedet. Jeg havde gået og spekuleret på hvorfor. Jeg er

jo en pæn og ren pige, og at jeg synes selv det hele skal være i orden med min krop. Bare fordi jeg har slidte tøj på, så tror folk allerede der, at jeg er en beskidt pige.

Var det min skyld at jeg ikke kunne lade være med at være mig selv og leve sådan, som jeg lever i mit hjemmeland - og skulle jeg virkelig pludselig lave min stil om, det ville blive svært tænkte jeg. 

Men et par år senere har jeg lavet det hele om, hvor jeg syntes at tøj og stil betyder meget til en personskarakter. Jeg føler mig sådan som jeg har en magt når jeg klæder mig pænt og rent- og at jeg også samtidig bliver accepteret af jeres øje. 

Men det er også vigtigt at være så ren, som man er ❤️

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg  har læst og forstået tråden startede den af ts omhandlende personer som af forskellige grunde har et problem med vand og sæbe

Vi møder vel alle personer i vores daglige liv som af forskellige årsager ikke er istand til at tage vare på sig selv

Det er iøvrigt utroligt nemt at dømme andre mennesker

Personligt er min første tanke ikke om vedkommende går til gp

Er bare trist over vedkommendes skæbne

Det som jeg synes er problemet i denne tråd at den tilsynelandende udviklede sig til at hvis du ikke er ung og har modelmål eller går med det rigtige fodtøj kan du ikke finde ud af at klare personlig hygiejne

Ts burde være klar over at når man opretter en tråd i et offentligt forum kan alle melde ind med deres mening og selvfølgelig også gp'er som om nogen står med tingene mellem hænderne

Ønsker jer alle en god weekend

Vh B70

 

Redigeret af B70

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, for 1 time siden:

Ts burde være klar over at når man opretter en tråd i et offentligt forum kan alle melde ind med deres mening og selvfølgelig også gp'er som om nogen står med tingene mellem hænderne

Selvfølgelig må alle byde ind. 
Og har intet imod de skriver. 
men de går i forsvars position, over deres valg af kunder mm. har intet med tråden at gøre. 
siger det gerne igen, de der skriver herinde er ikke talerør for alle GP i dk. 
Og de kan ikke vurderer hvad mænd tænker om hinanden, de er jo ikke omvandrende orakler fordi de er GP. 
tværtimod udgør de en meget lille promille af hvordan kvinder opfatter og tænder på mænd.og er i virkeligheden ikke som kvinder er flest. 
 

Er ligeglad om man er ung, smuk eller ej, hvis du har læste hele tråden så skriver jeg faktisk at de kan være de sødeste væsner når man lære dem at kende . 
Kender mange grimme ,tykke, gamle som er de mest elskværdige personer. 
Men sex med dem nej tak  

 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 11 timer siden:

men det er jo også et spørgsmål hvordan pigen ser ud. 
du skal jo husker de fleste mænd se på jeres profiler og vælger jer ud fra hvordan i ser ud. 
så selvfølgelig betyder udsende noget. 

Hvad har pigens udseende med det at gøre? Der er kunder til alle piger, uanset udseende, ligesom der er piger til (næsten) alle mænd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Hvad har pigens udseende med det at gøre? Der er kunder til alle piger, uanset udseende, ligesom der er piger til (næsten) alle mænd.

 

Helt ærlig søde liv <3

gider jeg altså ikke og uddybe. Men lad mig bare sige at lige børn leger bedst. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 13 minutter siden:

Helt ærlig søde liv <3

gider jeg altså ikke og uddybe. Men lad mig bare sige at lige børn leger bedst. 
 

Du behøver ikke at søde mig…. Du skriver i et debatforum og jeg undrer mig over, hvad pigens udseende har at gøre med kundernes holdning til hinanden?
Hvad mener du med, at lige børn leger bedst i denne sammenhæng?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Selvfølgelig må alle byde ind. 
Og har intet imod de skriver. 
men de går i forsvars position, over deres valg af kunder mm. har intet med tråden at gøre. 
siger det gerne igen, de der skriver herinde er ikke talerør for alle GP i dk. 
Og de kan ikke vurderer hvad mænd tænker om hinanden, de er jo ikke omvandrende orakler fordi de er GP. 
tværtimod udgør de en meget lille promille af hvordan kvinder opfatter og tænder på mænd.og er i virkeligheden ikke som kvinder er flest. 
 

Er ligeglad om man er ung, smuk eller ej, hvis du har læste hele tråden så skriver jeg faktisk at de kan være de sødeste væsner når man lære dem at kende . 
Kender mange grimme ,tykke, gamle som er de mest elskværdige personer. 
Men sex med dem nej tak  

 

Undskyld var ikke klar over at tråden egentlig handlede om hvem du havde lyst til at have sex med det forklare jo det hele

Tak for at forklare det

Jeg tror ikke at de gp'er herinde er orakler men de har en virkelighed som hverken du eller jeg har nogen som helst mulighed for at sætte os ind i

Vh B70

Redigeret af B70

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Du behøver ikke at søde mig…. Du skriver i et debatforum og jeg undrer mig over, hvad pigens udseende har at gøre med kundernes holdning til hinanden?
Hvad mener du med, at lige børn leger bedst i denne sammenhæng?

Nej det har intet med hvordan kunder ser hinanden 

men se nu hvad vi 2 har skrevet da du selv startede uden for trådens emne. 
derfor min kommentar. 
så nej intet med tråden at gøre men vores dialog gennem dagen, 

men gider ikke forklare mig for dig mere for kan mærke du ikke er ude på forståelse hvad jeg skrive. 
men søger diskutioner. 
 

God aften kære liv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, for 11 minutter siden:

Undskyld var ikke klar over at tråden egentlig handlede om hvem du havde lyst til at have sex med det forklare jo det hele

Tak for at forklare det

Vh B70

:lol: nej gør den heller ikke, men igen i afspore tråden og så når man svare på jeres skriv uden for emne, så vender i den. 
 Men fair nok hvis man ikke kan andet. 
så er et angreb det bedste forsvar. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 6 minutter siden:

men gider ikke forklare mig for dig mere for kan mærke du ikke er ude på forståelse hvad jeg skrive. 
men søger diskutioner. 

Du kender mig meget dårligt, kan jeg se…. God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

:lol: nej gør den heller ikke, men igen i afspore tråden og så når man svare på j’ers tingen uden for emne  så vender i den. 
 Men fair nok hvis man ikke kan andet. 
så er et angreb det bedste forsvar. 

Jeg angriber såmænd ikke

Men hvis du opretter en tråd og kun ønsker at folk skal like dit opslag og synes det samme som dig

Så er det her offentlige forum nok ikke noget for dig

Vh B70

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, Lige nu:

Jeg angriber såmænd ikke

Men hvis du opretter en tråd og kun ønsker at folk skal like dit opslag og synes det samme som dig

Så er det her offentlige forum nok ikke noget for dig

Vh B70

Tror du skal læse det jeg har skrevet hele tråden igennem. 
folk må alt det de vil, også modsat hvad jeg mener. 
så det er bestemt ikke rigtig. 
og likes hmm tror sgu ikke der er mange likes i det jeg mener :)

da jeg går mod strømmen. 
var det likes jeg var ude efter var det nok anden måde at få flere på. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ellers jeg har læst alt hvad du har ytret i denne tråd

Hvilken strøm går du imod?

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, for 1 minut siden:

Synes ellers jeg har læst alt hvad du har ytret i denne tråd

Hvilken strøm går du imod?

Ja nu er du jo ikke ny herinde, kan jeg se. 
så tror ikke jeg behøver at forklare mig yderligere på den konto. 
god aften til dig også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...