Hop til indhold
Larschristian

Ser andre kunder og tænker føj.

Recommended Posts

Måske er jeg sart. 
 

men har før mødt en ny kunde, som jeg er på vej ud og tænker føj, han er sgu uvasket ucharmerende.  Type 

Eller står i netto og kigger på andre mænd og tænker puha håber ikke de benytter sig af GP det ville sgu være syndt for enhver pige. 
 

Bare mine tanker andre der har det sådan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Måske er jeg sart. 
 

men har før mødt en ny kunde, som jeg er på vej ud og tænker føj, han er sgu uvasket ucharmerende.  Type 

Eller står i netto og kigger på andre mænd og tænker puha håber ikke de benytter sig af GP det ville sgu være syndt for enhver pige. 
 

Bare mine tanker andre der har det sådan. 

Har det på fuldstændig samme måde, har også passeret en kunde et par gange hvor jeg nærmest har væmmedes ved at vedkommende har været, eller skal være sammen med den pige jeg har været sammen med.

Har også lagt mærke til de steder hvor der er flere piger hvor man bliver bedt om at stille skoene ved indgangen. Der kan godt stå et par godt udtrådte gummisko, eller et par møgbeskidte slidte træsko uden hælkap, så tør jeg ikke forestille mig hvordan ejermanden ser ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 3 minutter siden:

træsko uden hælkap, så tør jeg ikke forestille mig hvordan ejermanden ser ud.

Ja lige præcis. 
var på vej ud fra en lille sød thai pige i Næstved engang.  
stødte ind i den næste kunde i døren. 
uvaskede helt rød i ansigtet og kæmpe dranker tud med huller. Og kæmpe øl kuffert 

bare tanken om han skulle lægge og masse på den pige. 
der fik jeg medlidenhed 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

Træsko uden hælkap, så tør jeg ikke forestille mig hvordan ejermanden ser ud.

Hvis jeg skal til en i nærheden bader jeg lige inden jeg kører, - kan så godt finde på lige at hoppe i trasserne, så er det jo meget nemmere når man når frem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 1 minut siden:

Hvis jeg skal til en i nærheden bader jeg lige inden jeg kører, - kan så godt finde på lige at hoppe i trasserne, så er det jo meget nemmere når man når frem :D

Du har citeret forkert ikke mig der skrev det. 
troede træsko udedøde med min farfar :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 6 minutter siden:

Hvis jeg skal til en i nærheden bader jeg lige inden jeg kører, - kan så godt finde på lige at hoppe i trasserne, så er det jo meget nemmere når man når frem :D

Ja, men det har du jo så lige lært at det skal du ikke. Få dig noget ordenlig fodtøj der udstråler klasse, vi gider ikke og se på dine trassere længere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 14 minutter siden:

Måske er jeg sart. 
 

men har før mødt en ny kunde, som jeg er på vej ud og tænker føj, han er sgu uvasket ucharmerende.  Type 

Eller står i netto og kigger på andre mænd og tænker puha håber ikke de benytter sig af GP det ville sgu være syndt for enhver pige. 
 

Bare mine tanker andre der har det sådan. 

Jag har inte tänkt så, men i Sverige eller i Danmark har jag inte heller mött någon annan kund på väg in eller ut. Bara på thaimassagesalonger sett andras skor eller hört andra män samtala med flickan (pigen).

Men jag har ofta varit på arbete i Tyskland och då så gott som alltid besökt en FKK. På en FKK ser man ju alla andra kunder i princip nakna (eller i alla fall halvnakna för männen har ju oftast virat handduk omkring det allra heligaste). Eftersom det är obligatoriskt med dusch (bruser) så är ju alla nytvättade (nyvasket), men man kan ju inte låta bli att lägga till att vissa män är mer eller mindre överviktiga och man kan ju då undra hur det fungerar med pigen på "zimmer". Vidare så ser man ju vilka piger och män som går på "zimmer" med varandra. Man får ju inte vara blyg själv (men alla andra är ju där i samma ärende) och det är ju helt uppenbart att den pige som man tänker gå till ett "zimmer" med redan har haft ett par kukar i sin fitta tidigare under dagen. Man får alltså inte ha problem med att pigen man knullar också knullar andra! Jag vet att det finns män som inte kan tänka sig att köpa sex bara av den anledningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 16 minutter siden:

Måske er jeg sart. 
 

men har før mødt en ny kunde, som jeg er på vej ud og tænker føj, han er sgu uvasket ucharmerende.  Type 

Eller står i netto og kigger på andre mænd og tænker puha håber ikke de benytter sig af GP det ville sgu være syndt for enhver pige. 
 

Bare mine tanker andre der har det sådan. 

Forstår dine / Jeres tanker. Og jeg vil også sige alt med måde, selvfølgeligt kan det blive for slemt / ulækkert. Har heldigvis kun selv en enkelt gang, måtte afvise en i døren. Fordi det simpelthen var for slemt. Men nogen piger er nødt til at modtage næsten hvem som helst. Andre har mulighed for at sige til og fra. 
Men hvis man ser bort fra hygiejnen, som ofte kan fikses med et bad før akten. Så skal man huske, for nogen mænd er vi sidste udvej for at få sex. Fordi de af forskellige årsager, ofte udseendet, ikke kan opnå sex i hverdagen. 
Hvis vi også afviser dem, hvor skal de så gå hen. 
Mht til påklædning, kommer nogen direkte fra job, personligt dømmer jeg ikke på udseende, eller påklædning. Forventer ikke alle kommer i jakkesæt  

Deres adfærd og personlighed er meget mere vigtig. Ville ønske jeg kunne sige alle piger har en grænse for hvem de lukker ind. Men ved også nogen er nødsaget til at servicere alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 35 minutter siden:

Måske er jeg sart. 
 

men har før mødt en ny kunde, som jeg er på vej ud og tænker føj, han er sgu uvasket ucharmerende.  Type 

 

Rolig mester...

Glem nu ikke at alle har ret til et sexliv. 

Om de er grimme, tykke, slanke eller noget andet. 

Koncentrer dig om dit eget sexliv, ikke andres. Det vil give dig en bedre sexoplevelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 3 minutter siden:

Rolig mester...

Glem nu ikke at alle har ret til et sexliv. 

Om de er grimme, tykke, slanke eller noget andet. 

Koncentrer dig om dit eget sexliv, ikke andres. Det vil give dig en bedre sexoplevelse ;)

For det første er sex ikke en rettighed. 
 

for det andet blander jeg mig ikke andres sex liv ikke det tråden handler om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en ting jeg har lært så er det at utseendet ofte ikke er med på å få  "tenning" eller ikke. Tykk eller tynn, pen eller mindre pen, spiller aldri den vesentlige rollen for seksuell kjemi hos meg. 

Når det er sagt.... Føler jeg meg meget takknemlig for at jeg er i en situasjon hvor jeg har ventelister og kan velge hvem jeg møter <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

For det første er sex ikke en rettighed. 
 

for det andet blander jeg mig ikke andres sex liv ikke det tråden handler om. 

Jeg betragter det at have frivillig sex med andre, uanset fx køn, som en rettighed. Et liv uden sex vil jeg betragte som et fattigt liv og et liv hvor andre skal bestemme om du må have sex eller bestemme under hvilke vilkår betragter jeg som en overtrædelse af ens rettighed. 

Du skriver stolt:

Eller står i netto og kigger på andre mænd og tænker puha håber ikke de benytter sig af GP det ville sgu være syndt for enhver pige. 

(...) bare tanken om han skulle lægge og masse på den pige. der fik jeg medlidenhed 

(...) stødte ind i den næste kunde i døren. uvaskede helt rød i ansigtet og kæmpe dranker tud med huller. Og kæmpe øl kuffert

(...) og tænker føj, han er sgu uvasket ucharmerende.

Larschristian skrev, for 52 minutter siden:

 

Alt det læser jeg som at du mener nogle mennesker er så ulækre at de ikke bør have endten sex eller besøge de steder du selv besøger?

Men det jeg sådan set bare prøvede at sige var at der ingen grund er til at tænke negativt om andre og deres sexliv, når man kan koncentrere sig om sit eget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 3 minutter siden:

Alt det læser jeg som at du mener nogle mennesker er så ulækre at de ikke bør have endten sex eller besøge de steder du selv besøger?

Nej mener ikke folk er for ulækker til at have sex. 
Men en rettighed bliver det aldrig at have sex. 
Ikke fordi jeg stolt siger noget. 
der misforstod du det. 
jeg blander mig ikke om folk har sex eller ej. 
Tværtimod  blander du dig i mit og giver mig råd til jeg ville få et bedre sex liv hvis jeg slapper af. 
jeg siger bare hvad jeg tænker når jeg har set andre kunder eller mænd i netto. 
Måske andre tænker på samme måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid kun haft rene og nydelige mænd på besøg. Men det er en af de fordomme jeg oftest møder når jeg fortæller venner om mit job, og jeg var også selv lidt usikker på hvad jeg ville møde da jeg startede i branchen, så jeg var da positivt overrasket (ligesom jeg var med så meget andet, fx hvor meget sexkøbere respekterer kvinder og hvor godt de behandler mig).

Én gang har jeg haft en gæst med en mental funktionsnedsættelse som havde taget kondomet på hjemmefra, hvor jeg lige måtte sige: "Arh, kammerat, den går altså ikke...", men det tror jeg er det værste jeg har været udsat for.

Fysisk tiltrækning og kemi, det kan selvfølgelig godt ramme ved siden af. Ofte finder man en sympati og en fælles rytme som besøget skrider frem, nogle gange gør man ikke. Men hygiejnen har der aldrig været noget med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig har man ikke ret til sex med et andet menneske. Men langt de fleste har behov for sex og omsorg. Måske en dag sexrobotter og virtual reality bliver så godt, at det kan erstatte en partner af kød og blod. Så tror jeg en del opgiver kødmarkedskampen, især mænd. Indtil da, så er det muligt at betale sig til lidt af det man går og savner i hverdagen. Det er helt forventeligt, at de færreste mænd bliver afvist, men måske sendt i bad først. Her handler det jo netop at om at betale sig fr at omgå reglerne x antal minutter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv om det er lidt groft formuleret, så kan jeg sagtens følge tankene.

Man kan jo sige, at pigerne selv vælger, hvilke mænd de vil være sammen med. Men sådan er det jo ikke i praksis og jeg hader tanken om, at nogen piger bliver presset til at være sammen med mænd, som de måske ligefrem væmmes ved. 

Derfor har jeg haft stor respekt for de kvinder, der stiller krav til deres kunder på forhånd, feks ved at kræve et billede. Jeg har set, at det kan forårsage et ramaskrig fra visse mænd, men for mig giver det tryghed ift at være sikker på at møde kvinder, der selv vælger til og fra i forhold til deres preferencer og krav.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

troede træsko udedøde med min farfar

ikke helt. Men når den sidste person fra din farfars generation dør, uddør træskoen også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Forstår dine / Jeres tanker. Og jeg vil også sige alt med måde, selvfølgeligt kan det blive for slemt / ulækkert. Har heldigvis kun selv en enkelt gang, måtte afvise en i døren. Fordi det simpelthen var for slemt. Men nogen piger er nødt til at modtage næsten hvem som helst. Andre har mulighed for at sige til og fra. 
Men hvis man ser bort fra hygiejnen, som ofte kan fikses med et bad før akten. Så skal man huske, for nogen mænd er vi sidste udvej for at få sex. Fordi de af forskellige årsager, ofte udseendet, ikke kan opnå sex i hverdagen. 
Hvis vi også afviser dem, hvor skal de så gå hen. 
Mht til påklædning, kommer nogen direkte fra job, personligt dømmer jeg ikke på udseende, eller påklædning. Forventer ikke alle kommer i jakkesæt  

Deres adfærd og personlighed er meget mere vigtig. Ville ønske jeg kunne sige alle piger har en grænse for hvem de lukker ind. Men ved også nogen er nødsaget til at servicere alle. 

Hvordan er det når du har en gæst og slet ikke tænder på vedkommende og skal være intim med ham ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 6 minutter siden:

Selv om det er lidt groft formuleret, så kan jeg sagtens følge tankene.

Det var nu ikke så groft ment. 
det skrevne ord er nogle gange hårdere end det talte.  
 

OldGentlemann skrev, for 7 minutter siden:

Derfor har jeg haft stor respekt for de kvinder, der stiller krav til deres kunder på forhånd, feks ved at kræve et billede. Jeg har set, at det kan forårsage et ramaskrig fra visse mænd, men for mig giver det tryghed ift at være sikker på at møde kvinder, der selv vælger til og fra i forhold til deres preferencer og krav.

Du skriver det så præcist og godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Larschristian skrev, for 3 timer siden:

Måske er jeg sart. 
 

men har før mødt en ny kunde, som jeg er på vej ud og tænker føj, han er sgu uvasket ucharmerende.  Type 

Eller står i netto og kigger på andre mænd og tænker puha håber ikke de benytter sig af GP det ville sgu være syndt for enhver pige. 
 

Bare mine tanker andre der har det sådan. 

Har det på samme måde, og tænker på hvordan pigerne kan være intime med sådanne gæster, der er lidt usoigneret eller kommer lige fra job og ikke er nyvasket .

Har lagt mærke til at mange mænd der besøger pigerne, har slidt tøj på, ser lidt usoigneret ud, det kan da ikke være sundt følelsemæssigt at være intime med sådanne kunder, jeg kunne ikke være sammen med en kvinde som ikke tændte mig, ville går over min egen grænse .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 1 minut siden:

Har det på samme måde, og tænker på hvordan pigerne kan være intime med sådanne gæster, der er lidt usoigneret eller kommer lige fra job og ikke er nyvasket .

Har lagt mærke til at mange mænd der besøger pigerne, har slidt tøj på, ser lidt usoigneret ud, det kan da ikke være sundt følelsemæssigt at være intime med sådanne kunder, jeg kunne ikke være sammen med en kvinde som ikke tændte mig, ville går over min egen grænse .

Jeg leger nogle gange med tanken. 
med at jeg er prostitueret. 
og går og kigger på tykke piger og siger ok Lars hende skal du knalde. 
kunne du slikke hende ,eller en gamle dame med rynker og gråt hår. 
jeg prøver at vende den og sætte mig ind i situationen. 
men konklusion er altid nej tror jeg ikke jeg kan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Larschristian skrev, for 15 minutter siden:

Jeg leger nogle gange med tanken. 
med at jeg er prostitueret. 
og går og kigger på tykke piger og siger ok Lars hende skal du knalde. 
kunne du slikke hende ,eller en gamle dame med rynker og gråt hår. 
jeg prøver at vende den og sætte mig ind i situationen. 
men konklusion er altid nej tror jeg ikke jeg kan 

Selvom mange GP er ikke vil erkende det, så kan det simpelthen ikke være sundt at være intim med en man ikke tænder på, kan kun give ptsd for mange i længden .

Jeg har selv ptsd og gået til krops teapuet i mange år og meget af terapien gik ud på at lære at mærke egne grænser og så sige fra, det blev gjort ved at teauputen satte en mærke i gulvet og når hun overtrådte det ( mit private rum ) , skete der noget ubehageligt i mit nervesystem, som udvikler sig til ptsd, hvis man igen og igen overskrider sit eget private rum/grænse . Det er en stor pris at betale for pigerne . Nogle kan, andre knækker på det . 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Amanduh skrev, for 2 timer siden:

Jeg har altid kun haft rene og nydelige mænd på besøg. Men det er en af de fordomme jeg oftest møder når jeg fortæller venner om mit job, og jeg var også selv lidt usikker på hvad jeg ville møde da jeg startede i branchen, så jeg var da positivt overrasket (ligesom jeg var med så meget andet, fx hvor meget sexkøbere respekterer kvinder og hvor godt de behandler mig).

Én gang har jeg haft en gæst med en mental funktionsnedsættelse som havde taget kondomet på hjemmefra, hvor jeg lige måtte sige: "Arh, kammerat, den går altså ikke...", men det tror jeg er det værste jeg har været udsat for.

Fysisk tiltrækning og kemi, det kan selvfølgelig godt ramme ved siden af. Ofte finder man en sympati og en fælles rytme som besøget skrider frem, nogle gange gør man ikke. Men hygiejnen har der aldrig været noget med.

Når du ikke finder den kemi eller tiltrækning, så overskrider du din egen personlig grænse/rum som kan give ptsd mange år efter og det er ikke sjovt, skulle jeg hilse at sige .

Mvh

En som selv lever med ptsd efter at få overskredet sine personlige grænser igen og igen .

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 1 minut siden:

Selvom mange GP er ikke vil erkende det, så kan det simpeltikke være sundt at være intim med en man ikke tænder på, kan kun give ptsd for mange i længden .

Jeg har selv ptsd og gået til krops teapuet i mange år og meget af terapien gik ud på at lære at mærke egne grænser og så sige fra, det blev gjort ved at teauputen satte en mærke i gulvet og når hun overtrådte det ( mit private rum )  mærke, skete der noget ubehageligt i mit nervesystem, som udvikler sig til ptsd, hvis man igen og igen overskrider sit eget private rum/grænse . Det er en stor pris at betale for pigerne . Nogle kan, andre knækker på det . 

Jeg har tit undret mig når jeg skriver til en pige. 
 

hey har du tid kl 18 til en time. 
så er svaret ja baby 

og så er aftaler vi pris intet andet. 
så hun aner ikke min alder højde drøjde eller noget før hun åbner døren. 
ja ved godt nu kommer det pigerne tænder på overraskelsen. 
Når piger arbejder på den måde bliver  bekræftiget i at det er penge og intet andet. 
Kender en del GP privat. 
En siger hun ser ikke på manden hun er som i en oste klokke og ser alt udefra. 
hun er simpelthen ikke psykisk tilstede. 
og når manden er ude kan hun ikke beskrive ham 5 min efter. 
hun lukket simpelthen ned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

GPen kan sige nej, og gør hun ikke det, har hun givetvis ikke noget imod at være sammen med den person.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...