Hop til indhold
Larschristian

Ser andre kunder og tænker føj.

Recommended Posts

For at komme tilbage til TS så kan jeg da godt sige at når jeg ser mig selv i spejlet, så er jeg sku ikke nogen adonis, og jeg kan også godt komme i tvivl om hvorfor nogen vil have noget med mig at gøre, men når jeg mødet en GP så går det meget let, og jeg har altid fået af vide at jeg er meget sød og rar (nu er det kun 3 / 4 piger det drejer sig om ), og ja det kan jeg godt leve med, at være sød og rar.

en ekstra kommentar. Vand og sæbe er ikke ukendte ting for mig, og jeg kunne ikke drømme om at være sammen med en pige uden at have været i bad først, uanset om jeg næsten lige kommer fra badet hjemme, ligeledes er jeg nybarberet og har rent og helt tøj på, det er da en selvfølge af respekt for den pige man skal være intim sammen med. Alle ting er også noget jeg forventer af pigen, og har aldrig oplevet andet.

Hvordan en GP så kan være sammen med så mange forskellige mænd er jeg lidt forundret over, men meget glad for. Det har nok noget med at gøre at se “bagved” udseende og se på personen inden i. Lidt det samme jeg har lært gennem Tantra, der er det det indre der tæller, og jeg har oplevet at en pige som ikke umildbart tændte mig, havde noget af det smukkeste “væsen” når man lærte hende at kende, og derfor også blev utrolig smuk.

jeg har under et andet navn, for lang tid siden nævnt at nemtøsen blev en jeg meget gerne ville have oplevet, det var hendes væremåde/udtalelser mm. her på siden som tændte mig helt vild, for hun var ikke min ideal person, jeg er mest til små brune thaier, og det var hun ikke, men der var noget andet som blev vigtiger

Jeg tror man kan få nogle fantastiske oplevelser hvis man kan se udover udseende.

citat fra en film. Det er altid grimme mennesker der siger at det ydre ikke er vigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 6 minutter siden:

Ja nu er du jo ikke ny herinde, kan jeg se. 
så tror ikke jeg behøver at forklare mig yderligere på den konto. 
god aften til dig også. 

Tak og fair nok

Vh B70

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 9 minutter siden:

Jeg tror man kan få nogle fantastiske oplevelser hvis man kan se udover udseende.

Min saglige moder plejede at sige “Er du godt klar over hvor meget god tissemand der gå til spilde pga et mindre heldigt udseende”.. Jeg har med årene måtte give hende meget ret:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Min saglige moder plejede at sige “Er du godt klar over hvor meget god tissemand der gå til spilde pga et mindre heldigt udseende”.. Jeg har med årene måtte give hende meget ret:P.. 

Selv om jeg ikke har besøgt dig, endnu, så må den være møntet på mig, på trods af at jeg ikke kendte din mor, og hvis jeg gjorde, så ville jeg ikke besøge dig, søster :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kender vel alle, et forbipasserende par på gaden etc, hvordan fanden i helvede kan han/hun ligge og rode rundt med  ham/hende - man kan slet ikke forestille scenariet :rolleyes:

Men altså, SÅ slutter den også der.. Såvel kan man se forhutlede væsner, og tænke, årh nej.. Men altså igen, SÅ slutter DEN også der.. 

Jeg personligt tænder ikke ikke på trimmet sixpack, laaangt hellere en dunk, kraftig stodder, håndværker typen i arbejdstøj MMMM... 

Selvfølgelig tænder jeg ikke på direkte møgbeskidte individer. 

Frastødes dog virkelig af selvhøjtidelige, selvhævdende arrogante, primitive typer , uanset udseende - DET er FØJ. 

Langt hellere en svedig herre, der prustende betjener græsslåmaskinen en varm solskinsdag.. 

Men ja, SÅN er vi jo så forskellige.. 

ALLE støder vi på mennesker før el siden, og tænker ej puha.. Underholdende kan det også være at sidde på en strøgbænk og glo på  'mennesker'. Ligefrem at fordybe sig i andre sekunders/menneskers udseende, lugt, påklædning.

Hmm Tjaah. :P

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 10 timer siden:

Jeg personligt tænder ikke ikke på trimmet sixpack, laaangt hellere en dunk, kraftig stodder, håndværker typen i arbejdstøj MMMM... 

Tak for dit skriv. 
jeg ved ikke hvorfor at i tror at jeg mente håndværker typer :huh: som om det bare er antaget, at det er den type jeg mener. 
det er det faktisk over hoved ikke. 
jeg møde sgu lige så mange banditter i habitter der er pænt (føj). 
har aldrig skrevet det var håndværker. 

er lidt i tvivl om du er GP eller medlem ? 
for din profil siger medlem. 
måske du bare er kvindelig medlem, hvilken også er så fint. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 7.1.2024 at 13:40:

Har det på fuldstændig samme måde, har også passeret en kunde et par gange hvor jeg nærmest har væmmedes ved at vedkommende har været, eller skal være sammen med den pige jeg har været sammen med.

Har også lagt mærke til de steder hvor der er flere piger hvor man bliver bedt om at stille skoene ved indgangen.

Der kan godt stå et par godt udtrådte gummisko, eller et par møgbeskidte slidte træsko uden hælkap, så tør jeg ikke forestille mig hvordan ejermanden ser ud.

Det er rigtigt slemt, når de slidte træsko med hælekappen, stadig står i entreen når du er på vej hjem, men dine sko er væk.

Ham med træskoene havde besøgt en af de andre piger. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 8 timer siden:

jeg ved ikke hvorfor at i tror at jeg mente håndværker typer :huh: 

Det er der ingen der antager, jeg fortæller blot at jeg synes  svedige arbejdsmand er frække.. 

Larschristian skrev, for 8 timer siden:

GP eller medlem

Jeg er kvinde, medlem, og atypisk sexkøber. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg for mange år siden startede som GP-kunde, var der ikke billeder i annoncerne. Når jeg den gang var på vej til sådan en ubeset dame, legede jeg en lille leg: ved alle de kvinder, jeg så på vejen, spurgte jeg mig selv: hvis det nu var hende der, ville/kunne du så...? Og svaret var for langt de fleste et klart JA, og når jeg nåede frem viste damen sig ALTID at være en af dem jeg ville have "godkendt". Om ikke andet, så dæmpede denne lille leg min nervøsitet.


Så jeg kan let forestille mig, at det er nogenlunde det samme for GPérne (der jo ovenikøbet får et klækkeligt beløb i modsætning til mig, der må betale): at langt de fleste er ok. Hvor heftigt mødet så bliver, afhænger mere af imødekommenhed, nærvær, liderlighed og GPens ret professionelle færdigheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 18 minutter siden:

Det er der ingen der antager, jeg fortæller blot at jeg synes  svedige arbejdsmand er frække.. 

Jeg er kvinde, medlem, og atypisk sexkøber. 

Ok så giver det bedre mening :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 timer siden:

Ok så giver det bedre mening :)

Kvinder bedømmer ikke på udseendet, men på det de 'mærker'. Energier, toneleje, stemme, måde at være på. 
Mænd bedømmer på det visuelle, en kontakt der tændes..
Kvinder nærmere en volumeknap - der stille og roligt skrues op. 
Der er da utvivlsomt kvinder, der er nødsaget til at tage alt ind, men omend, så er det jo altså fortsat den enkeltes eget ansvar. 
Hyperfokusere man for meget på det faktum, (burde) man måske som "køber" tænke over, genoverveje sin færden i dette univers. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 7 timer siden:

Kvinder bedømmer ikke på udseendet, men på det de 'mærker'. Energier, toneleje, stemme, måde at være på. 
Mænd bedømmer på det visuelle, en kontakt der tændes..
Kvinder nærmere en volumeknap - der stille og roligt skrues op. 
Der er da utvivlsomt kvinder, der er nødsaget til at tage alt ind, men omend, så er det jo altså fortsat den enkeltes eget ansvar. 
Hyperfokusere man for meget på det faktum, (burde) man måske som "køber" tænke over, genoverveje sin færden i dette univers. :rolleyes:

Ja du har ret at kvinder ikke er visuelle som mænd, i samme grad. 
dog er et ikke så sort hvidt,som du stiller det op. 
for masser af piger ser på hvordan mænd ser ud. 
nok derfor mange mænd ikke er i stand til at lave damer. 

men det er ikke det tråden handler om. 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DSK24 skrev, for 9 timer siden:

Kvinder bedømmer ikke på udseendet, men på det de 'mærker'. Energier, toneleje, stemme, måde at være på. 
Mænd bedømmer på det visuelle, en kontakt der tændes..
Kvinder nærmere en volumeknap - der stille og roligt skrues op. 
Der er da utvivlsomt kvinder, der er nødsaget til at tage alt ind, men omend, så er det jo altså fortsat den enkeltes eget ansvar. 
Hyperfokusere man for meget på det faktum, (burde) man måske som "køber" tænke over, genoverveje sin færden i dette univers. :rolleyes:

Hvor er din annonce ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 8 timer siden:

tråden handler om.

Den handler om, hvorvidt mænd væmmes ved andre sexkunders Udseende, påklædning, lugt osv ? 

Hvorfor er det interessant synes du ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 7 timer siden:

annonce

Sælger ikke, har en fetish jeg i sjældne tilfælde betaler mig fra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 13 minutter siden:

Den handler om, hvorvidt mænd væmmes ved andre sexkunders Udseende, påklædning, lugt osv ? 

Hvorfor er det interessant synes du ? 

Fordi jeg selv føler det. 
og ville høre om andre har gjort sig sådanne tanker. 
lige som når folk spørger om alt mulig andet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 48 minutter siden:

Fordi jeg selv føler det

Fornemmer blot, at du har lidt svært ved at abstrahere fra det. Er det korrekt, så prøv alligevel :rolleyes:

Go' søndag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 3 minutter siden:

Fornemmer blot, at du har lidt svært ved at abstrahere fra det. Er det korrekt, så prøv alligevel :rolleyes:

Go' søndag. 

Nej ikke rigtig.  

men tak for din omsorg :wub:

god søndag til dig også 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 21 timer siden:

Kvinder bedømmer ikke på udseendet, men på det de 'mærker'. Energier, toneleje, stemme, måde at være på
.... 
Kvinder nærmere en volumeknap - der stille og roligt skrues op. 

Ja, det er et paradoks.
Jeg er faktisk tilbøjelig til også at give @Larschristian ret.
Ude i den praktiske virkelighed, sorterer kvinder benhårdt efter udseende - endnu mere end mænd, faktisk - både 'i byen' og på Dating-apps ... 

Men på den anden side, så er der flere kvinder, der siger det samme som @DSK24 - det med 'volumenknappen', eller at 'trykke på de rigtige knapper', og at udseendet ikke betyder s-å meget, men mere, som DSK24 skriver, måden at være på ...  ...
Det er også det indtryk, jeg nogle gange får når jeg besøger piger (.. og ja, jeg véd godt, det er svært at vide hvor ægte det er .. )
Jeg vile sige det sådan, at det virker som om blid berøring er rart for pigerne ...  

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 timer siden:

Ja, det er et paradoks.
Jeg er faktisk tilbøjelig til også at give @Larschristian ret.
Ude i den praktiske virkelighed, sorterer kvinder benhårdt efter udseende - endnu mere end mænd, faktisk - både 'i byen' og på Dating-apps ... 

Men på den anden side, så er der flere kvinder, der siger det samme som @DSK24 - det med 'volumenknappen', eller at 'trykke på de rigtige knapper', og at udseendet ikke betyder s-å meget, men mere, som DSK24 skriver, måden at være på ...  ...
Det er også det indtryk, jeg nogle gange får når jeg besøger piger (.. og ja, jeg véd godt, det er svært at vide hvor ægte det er .. )
Jeg vile sige det sådan, at det virker som om blid berøring er rart for pigerne ...  

Igen nu handler det jo ikke om hvordan gp eller kvinder ser på mænd/kunder

Det handler om hvordan ts ser på andre kunder/mænd

Eller mænd han møder på sin vej feks i netto

Redigeret af B70

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, for 6 timer siden:

Igen nu handler det jo ikke om hvordan gp eller kvinder ser på mænd/kunder

Det handler om hvordan ts ser på andre kunder/mænd

Eller mænd han møder på sin vej feks i netto

Næsten korrekt :)

men faktisk et spørgsmål til andre, om de har oplevede det sådan. 
men kan godt mærke, det er et emne der gør ondt på nogle. 
 

men ingen der bliver sure når en anmelder skriver, at pigen ikke lever op til forventningerne. 
lugter af sved, ud af kussen. 
eller hænge mave, patter, slaske røv. 

 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 timer siden:

emne der gør ondt på nogle. 

Det tror jeg nu ikke, men din ufleksibelitet ifht til at debattere "the big picture" ala sort/hvid tænkning - nok nærmere det der provokere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 25 minutter siden:

Det tror jeg nu ikke, men din ufleksibelitet ifht til at debattere "the big picture" ala sort/hvid tænkning - nok nærmere det der provokere :)

Nej da det gør jeg ikke. 
så har du vist ikke læst alle mine svar til de lyserøde :) Og har også givet dig ret. 
så nej bestemt ikke sort hvid. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 34 minutter siden:

Det tror jeg nu ikke, men din ufleksibelitet ifht til at debattere "the big picture" ala sort/hvid tænkning - nok nærmere det der provokere :)

Jeg tror mange mænd, der ikke lige har været heldige at møde den eneste ene eller grebet den store chance da den viste sig, tænder af på, at det skal være så svært. Det er ikke særligt appellerende at se på sidelinjen hvordan tingene foregår på kødmarkedet, og hvordan kvinder agerer der.. Men jeg tror også, at attitude, udstråling og vedholdenhed i jagten betyder rigtigt meget. Incel'en har i mange tilfælde opgivet kampen. Men klart at der så er fest, når man kommer til Filippinerne, Thailand etc., hvor alle hvide mænd er lækre, sådan som man føler det bør være :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Nej da det gør jeg ikke. 
så har du vist ikke læst alle mine svar til de lyserøde :) Og har også givet dig ret. 
så nej bestemt ikke sort hvid. 
 

Jeg kommer med et bud på  reaktioner i tråden.

Ifht - det er 'det her' vi taler om, KUN 'det her', hverken mere el mindre.. Når nuancer, andre synsvinkler osv, er meget lidt velkomne - så syner det altså lidt sort/hvid. 

Derfor kan jeg sagtens forstå/følge - HVIS man/nogen provokeres :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...