Hop til indhold
Gæst

VERI Pigen er Tilbage

Recommended Posts

Gæst

Det er der bestemt intet der tyder på :)

 

 

Okay. Så bare den var oprettet idag som alm profil og det fik klokkerne til at ringe lidt. Skal love for at hun får os på den anden ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De kr. 50,- du plejede at betale for et slag fisse engang i 60erne, er da ikke værd at komme i fængsel for :wink:

I årene efter krigen var en dragt prygl såmænd noget man kunne få mange steder...griner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ellers overbevist om, at det der med Fuck, der hørte rekord hjemme i en eller anden film, men jeg kan se at i Jylland, er man også god til det, men det har vist intet med at være god til verbal dominans, det der lyder præsis som en skraldespand, fra Vestforbrændingen.

Dog er underholdningsværdien meget høj i denne streg, ser frem til fortsættelsen efter kl. 18 i aften, (det er lidt ligesom serier, hvor man skal vente på næste afsnit) :mrgreen:

Kære Admin

Vil du ikke nok åbne, for hendes ip igen, så vi kan få nogle flere spændene intiligente fantastiske indslag?Søde? :-P:-P:-P

Ps. er Amanda ikke hende der den "hyper intiligente fra Paradiss Hotel? (jeg holdte ud , at se 3 min af den serie)(det er en serie om meget selvoptaget mennesker, for dem der kun orker 1 min) :mrgreen:

Ja...prøv at tælle antal Fucks i filmen: Glengarry Glen Ross Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja...prøv at tælle antal Fucks i filmen: Glengarry Glen Ross

Citat fra imdb.com:

The word "fuck" and its derivatives are uttered 138 times.

The word "shit" and its derivatives are uttered 50 times.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå da da...

I dag, fra kl. 13:42 til 15:13, havde jeg en PB-samtale med denne Amanda aka. Det Svage Køn's super-fjende.

Det blev til i alt 9 stk. PB's frem-og-tilbage.

Jeg lagde ud:

Hej Amanda

Jeg er ved at læse en tråd om VERI Pigen — aner ikke hvem hun er eller hvem du er.

Et par idioter har nævnt "Tæskehold" !!!!

— hvis du får besøg af noget der ligner eller har antydning af vold — så er jeg med på dit tæskehold, skulle det lykkes at finde én eller flere af disse psykopater.

I betragtning af at du nok var sur, skuffet mm., så skriver du langt bedre end de fleste herinde. Stavning, grammatik og syntaks er helt i orden. :smile:

Ha' en Dejlig Dag

Kl. 14 svarede hun tilbage - og sådan gik det stille og roligt - spørgsmål & svar - frem og tilbage.

Det var meget banalt - faktisk lidt kedeligt, men også meget civiliseret.

Et par timer senere, fik jeg nok af mit positive humør, og genoptog derfor læsningen af denne tråd - Instant relief !!!

- Fascinerende at læse Amanda's indlæg og se hende slå rekorden for flest bandeord pr. linie - samtidig med at hun og jeg skrev sammen - røvsyge, seriøse, gennemtænkte, velformulerede - venlige PB's fik jeg tilbage hver eneste gang jeg skrev til hende !!!!

Kan det tænkes, at når en flok (skræmmende at stå på egne ben…, sådan som alle Pigerne gør) semi-mænd offentligt henretter et enkelt individ - hidsig eller ej - så øges sandsynligheden for visse af Pigens efterfølgende reaktionsmønstre, mens andre, i praksis udelukkes?

Men nu er Pigen væk - vi er mange som hylder de villige mænd og deres heroiske sejr, men dette blodige slag er blevet udkæmpet, i hvert fald, én gang tidligere !!!

- Det var vist en "Trunte" som havde forfattet en ikke-offentlig PB til en sød mand. Som blev bange. Og så røg Trunte ud !! Hurra, Hurra.

Men hun kom igen - flere søde mænd blev kede af det - men Trunte/Amanda overlevede heller ikke denne gang. Ha Ha.

- Indsigtsfulde mænd valfartede hertil og taksigelser strømmede fra nær-og-fjern til de Hellige Krigere. (et par tøser deltog også i lovprisningen…)

Samtidig sad de pligtopfyldende Piger på tilskuerpladserne. De noterede:

— Man må ikke true andre, hvis man (kun) er en Pige

— Bedst bare at holde kæft - og sluge.

De noterede også nogle indlæg, som virkede mystisk — eller rettere, fraværet af afstandstagen fra disse indlæg, var mystisk.

Udpluk:

pensionisten sagde den 21 Jan 2014 - 07:38 AM:snapback.png

Lars K sagde den 10 Jan 2014 - 3:51 PM:snapback.png

— Vupti. Nu forstod alle Pigerne, hvad forskellen er mellem mænd og Piger! (en enkelt, med høj feber, spurgte om det også var derfor hun havde sådan en dårlig smag i halsen efter at hendes venner havde besøgt hende…)

FØJ FOR SATAN.

Drop det, klaphat!

Du kan jo begynde at læse lidt op på emnet, inden du forsøger at 'brilliere' med din indsigt næste gang.

Som en klog mand sagde engang: Hellere tie stille og lade folk tro man er idiot end at åbne munden og bekræfte dem deres tro!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste nyt: Veripigen har besluttet at blive lesbisk og starte på en uddannelse som socialrådgiver - århhh - det er bare morgengas  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste nyt: Veripigen har besluttet at blive lesbisk og starte på en uddannelse som socialrådgiver - århhh - det er bare morgengas  :lol:

Hun havde måske ellers slået kludene sammen med Helene Blixt? :lol: :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde måske ellers slået kludene sammen med Helene Blixt? :lol: :lol: :lol:.

 

Og blive rigtig velformuleret?: "og ikke indføre jeres penisser i alle", fremfor: "lade vær med at stikke jeres fucking pikkemænd op i alle".  :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et rigtig velformuleret svar ville jo være " og ikke indføre jeres genitalier i alle dertil indrettede åbninger".. Og punktum punktum komma streg, sådan tegnes Nikolaj- et kursus i ovenstående, samt en tegnsætnings-træningslejr ville måske være at anbefale denne charmerende pige. 

 

Og undskyld jeg sådan blander mig, men har siddet og klukket med- og nej den kvindelige del af et sådan arrangement, behøver bestemt ikke være dansklærer, men en samtale hvor modparten, hvad end det er den mandlige eller kvindelige, blot er forholdsvis velartikuleret er altså at foretrække. Pik og patter / vejr snak bliver let så enfoldig, når der kun gryntes til svar ;)

 

Og et indspark- en socialrådgiver studerende med bijob er der intet galt i (sagde hunden ;) ). 

 

Simone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Et rigtig velformuleret svar ville jo være " og ikke indføre jeres genitalier i alle dertil indrettede åbninger".. Og punktum punktum komma streg, sådan tegnes Nikolaj- et kursus i ovenstående, samt en tegnsætnings-træningslejr ville måske være at anbefale denne charmerende pige.

Og undskyld jeg sådan blander mig, men har siddet og klukket med- og nej den kvindelige del af et sådan arrangement, behøver bestemt ikke være dansklærer, men en samtale hvor modparten, hvad end det er den mandlige eller kvindelige, blot er forholdsvis velartikuleret er altså at foretrække. Pik og patter / vejr snak bliver let så enfoldig, når der kun gryntes til svar ;)

Og et indspark- en socialrådgiver studerende med bijob er der intet galt i (sagde hunden ;) ).

Simone

Velkommen til Simone til eroguide og al vores polimyk. Vi er på mærkerne når en person, snyder og bedrager sine besøgende. Det respektere vi på ingen måder, ligesom pigerne heller ikke ønsker og få besøg af respekløse mænd.

Sagde du charmerende kvinde ? Nej vel

Redigeret af MushRoom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant, men samtidig en lidt skræmmende tråd. Ingen tvivl om at pigen er syg, når hun har sådan en opførsel. Jeg er også overbevist om at hun har brug for hjælp, men tvivler mere på om hun får den.

 

Det positive er dog, at hun føler behov for at komme ind på EG og "forsvare sig", fordi omtalen af hende herinde går ud over hendes "forretning". Det tyder trods alt på, at vores advarsler til hinanden har effekt. Lidt mere bekymrende er dog, at før eller siden vil hun rende ind i den forkerte "kunde", som giver hende svar på tiltale. Og så er der næppe nogen tvivl om, hvem der bliver skurken, og hvem der er offer, ifølge den offentlige antiprostitutionslobby...

 

Jeg håber blot, at rygterne om hende bliver så udbredt, at hun ikke får lokket flere i fælden. Men det bedste ville dog være, at hun fik den professionelle hjælp, som hun utvivlsomt har brug for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde måske ellers slået kludene sammen med Helene Blixt? :lol: :lol: :lol:.

 

Så vidt jeg husker, så var det SOSU-assistent Helene ville være. (kan ikke lade være med at tænke på, hvad de gamle enke-mænd vil tænke, når de skal have det månedlige bad, godt hjulpet af en SOSU-assistent med "mistress" tatoveret på kno'erne og kæmpe siliconebryster :lol: )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg husker, så var det SOSU-assistent Helene ville være. (kan ikke lade være med at tænke på, hvad de gamle enke-mænd vil tænke, når de skal have det månedlige bad, godt hjulpet af en SOSU-assistent med "mistress" tatoveret på kno'erne og kæmpe siliconebryster :lol: )

 

Nej, det var endnu værre: Hun ville læse psykologi og dermed blive selvhelbredende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om mit indlæg kan misforstås, det kan det skrevne jo altid, men har bestemt ikke sympati med Veri/Amanda/Charles eller hvad hun ynder at kalde sig ;) 

Hun er nok en syg sjæl, men det berettiger hende på ingen måde til den opførsel. Jeg ønsker bestemt ikke besøg af respektløse mænd, hverken på det professionelle eller private plan, respekt er en af grundstenene i mødet med andre mennesker. 

 

Og charmerende er sagt med et kækt glimt i øjet, og smurt tykt ind i ironi. 

 

Tak for velkomsten :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Interessant, men samtidig en lidt skræmmende tråd. Ingen tvivl om at pigen er syg, når hun har sådan en opførsel. Jeg er også overbevist om at hun har brug for hjælp, men tvivler mere på om hun får den.

Det positive er dog, at hun føler behov for at komme ind på EG og "forsvare sig", fordi omtalen af hende herinde går ud over hendes "forretning". Det tyder trods alt på, at vores advarsler til hinanden har effekt. Lidt mere bekymrende er dog, at før eller siden vil hun rende ind i den forkerte "kunde", som giver hende svar på tiltale. Og så er der næppe nogen tvivl om, hvem der bliver skurken, og hvem der er offer, ifølge den offentlige antiprostitutionslobby...

Jeg håber blot, at rygterne om hende bliver så udbredt, at hun ikke får lokket flere i fælden. Men det bedste ville dog være, at hun fik den professionelle hjælp, som hun utvivlsomt har brug for.

Enig med det du skriver. Men på den anden side så tror jeg ikke på hjælp til hende, giver den vilde effekt. Hun forsøger og sælge sex, men ender hver gang med at narre sin gæst. Bare se den fyr som fik besøg af hende, han fortryder det nu at han ikke læste vores advarsel.

Men det får galt en dag for pigen, den forkerte gæst kan give udfaldet.

Vi kan nok advare, men det er ikke alle som læser indlæggene herinde eller kender til eg.

Og Mads som styre annoncelight er faldet gevaldig af på den på det sidste med at slette annoncer, og lige hendes annonce får lov til at stå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Ved ikke om mit indlæg kan misforstås, det kan det skrevne jo altid, men har bestemt ikke sympati med Veri/Amanda/Charles eller hvad hun ynder at kalde sig ;)

Hun er nok en syg sjæl, men det berettiger hende på ingen måde til den opførsel. Jeg ønsker bestemt ikke besøg af respektløse mænd, hverken på det professionelle eller private plan, respekt er en af grundstenene i mødet med andre mennesker.

Og charmerende er sagt med et kækt glimt i øjet, og smurt tykt ind i ironi.

Tak for velkomsten :)

Der er ikke noget og misforstå i dine indlæg. De virker ret forstående og lige til.

Er du en alm læser eller er du til leg med mænd, så vil jeg da forslå du skriver til førerbunkeren og bliv pink så du kan få lov til at annoncere under pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Interessant, men samtidig en lidt skræmmende tråd. Ingen tvivl om at pigen er syg, når hun har sådan en opførsel. Jeg er også overbevist om at hun har brug for hjælp, men tvivler mere på om hun får den.

Det positive er dog, at hun føler behov for at komme ind på EG og "forsvare sig", fordi omtalen af hende herinde går ud over hendes "forretning". Det tyder trods alt på, at vores advarsler til hinanden har effekt. Lidt mere bekymrende er dog, at før eller siden vil hun rende ind i den forkerte "kunde", som giver hende svar på tiltale. Og så er der næppe nogen tvivl om, hvem der bliver skurken, og hvem der er offer, ifølge den offentlige antiprostitutionslobby...

Jeg håber blot, at rygterne om hende bliver så udbredt, at hun ikke får lokket flere i fælden. Men det bedste ville dog være, at hun fik den professionelle hjælp, som hun utvivlsomt har brug for.

se her er jeg meget enig. Jeg respektere ikke hendes måde, at drive foretning på, og synes på ingen måde det ok, at stoppe en mand og hans familie på gaden eller andre steder uanset hvad. Når det sagt, så der jo ingen tvivl, ved os der læser med her, at der virkelig må være tale om en psykisk ustabil pige her. Jeg ville i andre henseende ( mit offentlige job bla) mene at så voldsom en vrede både verbalt og fysisk må være en behandling i form af feks samtaler værdig... Sørgeligt og ikke rart ,at være vidne til... Håber hun får hjælp, om det så handler om misbrug af enten sexuel karakter , stimulanser, omsorgssvigt eller What ever, så er der hjælp at hente... Synd og ikke mindst for ofrerne. Læser du med amanda, så kan du få alt det hjælp du behøver gratis ved kompetencecenter prostitution ved bla greisdalsvej 37 i Vejle og kong hans gade 1 i Ålborg. Nummer til en dygtig og kompentent person, Marianne er, 22247497. Husk du ikke den eneste, der har det svært, er blevet svigtet, ydet vold i mod, osv, så håber da du vil tage vare på dig selv og få ryddet op og forhåbenligt komme ud på den anden side som helt menneske. Pas på dig, det er desværre dømt til at gå galt det liv du lever... I Randers er der en del grupperinger af lad os sige ikke så venlige karakter, så agter du at arbejde derfra, må det være et spørgsmål om hvornår du møder din overmand, og ja ingen ville kunne hjælpe dig ud af den... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov! Beklager dobbeltposten :)

 

Ja, man skal have lidt tålmodighed, inden nye indlæg godkendes - det er nok PET der lige skal nå at læse dem, inden de ryger ind på listen  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man skal have lidt tålmodighed, inden nye indlæg godkendes - det er nok PET der lige skal nå at læse dem, inden de ryger ind på listen  :wink:

 

Jeg troede ellers det var USA?! Skal man nu til at blive endnu mere paranoid end hvad tilfældet allerede er? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

... så der jo ingen tvivl, ved os der læser med her, at der virkelig må være tale om en psykisk ustabil pige her ....

 

Problemet med den slags personer er desværre ofte, at de ikke selv kan/vil erkende, at de er syge. Det er i deres tilfælde ofte "omgivelserne", det er galt med og vil dem ondt.

 

Det gør det jo heller ikke bedre at distriktspsykiatrien er nedlagt, så man kan ikke bare lige vade ind fra gaden og få hjælp. Beklageligvis er folk i den situation gerne overladt til sig selv.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg troede ellers det var USA?! Skal man nu til at blive endnu mere paranoid end hvad tilfældet allerede er? ;)

CIA ligger i USA og de gider ikke det her børnehave.

Men PET vil gerne være med i børnehaven gg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet med den slags personer er desværre ofte, at de ikke selv kan/vil erkende, at de er syge. Det er i deres tilfælde ofte "omgivelserne", det er galt med og vil dem ondt.

 

Det gør det jo heller ikke bedre at distriktspsykiatrien er nedlagt, så man kan ikke bare lige vade ind fra gaden og få hjælp. Beklageligvis er folk i den situation gerne overladt til sig selv.

Det kan man faktisk godt. Alle psykiatriske sygehuse har en "skadestue" der er døgn åben 24/7. Der bliver man visiteret af en psykiater med henblik på evt behandling. Det skal dog siges at de kun indlægger folk der har det meget skidt. Ellers er den bedste vej at starte ved sin egen læge. Bare til info :)

Redigeret af Zemi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

 

nu er det jo et bevist valg hun tager med at snyde kunderne, skader i fortiden eller ej...

det jo et bevist valg hendes snyd...

se de andre skade piger vi set, de ikke snydt kunder, de leveret for betaling....

uden jeg skal stille en diagnose...

 

prøvemanden

 

 

samt tror hun tilbage.. med et par annonce af de lidt mere vilde annonce inde på AL....

 

 

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hej..

nu er det jo et bevist valg hun tager med at snyde kunderne, skader i fortiden eller ej...

det jo et bevist valg hendes snyd...

se de andre skade piger vi set, de ikke snydt kunder, de leveret for betaling....

uden jeg skal stille en diagnose...

prøvemanden

samt tror hun tilbage.. med et par annonce af de lidt mere vilde annonce inde på AL....

og man må slet ikke lave en annonce på annoncelight som henviser til eg, for det vil madsemand ikke høre ordet eg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...