Hop til indhold
Gæst

VERI Pigen er Tilbage

Recommended Posts

Måske man skal have fundet taletidskortet frem og aftale en tid. Gerne i regnvejr. :smile:

 

Nej, bedre under den næste "Bodil" :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en fed måde at lade hende smage sin egen medicin på. Det med diverse former for selvtægt dur nemlig ikke.

 

Enig, selvtægt er kke det rigtige :)

 

Det kunne jo være at hun bliver træt af at snyde andre når hun selv gang på gang står med en fuser :)

Tror det er den eneste måde.

Med lidt held stopper hun så helt i branchen, på den måde er ingen kommet til skade, ud over hendes humør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden

Præcis al3000.

 

Hvis man ikke har kone eller kæreste og man har hemmeligt nummer, så er det vel bare om at komme igang. Det er jo bare at ignorere hendes beskeder bagefter.

 

Man kan lige tjekke om man kan finde sit eget nummer i google, dgs, krak inden man begynder at drille hende.

 

Måske har man også nogen venner, som er med på ideen. He He.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej du skal sende hende en mail med dit tlfnummer, og så svarer hun retur.

Ja eller skriv et telefonnummer der har hjemme på Fiji øerne til 56.- kr./min. og håbe på hun ikke har taletidskort.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis al3000.

 

Hvis man ikke har kone eller kæreste og man har hemmeligt nummer, så er det vel bare om at komme igang. Det er jo bare at ignorere hendes beskeder bagefter.

 

Man kan lige tjekke om man kan finde sit eget nummer i google, dgs, krak inden man begynder at drille hende.

 

Måske har man også nogen venner, som er med på ideen. He He.

 

Et lille tip til dem af os med kone/kæreste, jeg har en mobil som min kone ikke har kendskab til :mrgreen:

 

Den er altid i min taske som jeg har min bærbare fra mit arbejde i. Den er altid på lydløs på arbejde, eller slukket når jeg er hjemme, og jeg bruger den ikke når jeg er hjemme.

Den har en kode på, så når man skal tilgå den skal man taste en kode ind.

Bliver koden tastet forkert for mange gange, sletter den alt på telefonen.

 

Taletidskortet, har jeg købt på en udenbys tankstation med kontanter (købte ikke andet på den tankstation, med mit dankort).

Ekstra taletid købes også på en tankstation med kontanter.

 

Så risikoen for at telefonen bliver sporet tilbage til mig er ikke så stor.

 

Har brugt telefonen i et par år nu, så husker man de enkle forholdsregler, skal det nok gå :)

Redigeret af al3000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg melder mig gerne som tester.. ja altså hvis der ikke er andre der er kommet først.. men ud fra billederne så ved jeg ikke helt. Veripigen er vist liiidt mere kvabset, og så er hun blond.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der er ikke Veri Pigen ....gi nu den nye pige ro !!!!

 

Der er bare flere ting i annoncen, der får alarmklokkerne til at ringe ret kraftigt  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg melder mig gerne som tester.. ja altså hvis der ikke er andre der er kommet først.. men ud fra billederne så ved jeg ikke helt. Veripigen er vist liiidt mere kvabset, og så er hun blond.

 

det med hårfarven, kan man jo ikke regne med den kan jo skiftes som vi andre skifter underbukser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg melder mig gerne som tester.. ja altså hvis der ikke er andre der er kommet først.. men ud fra billederne så ved jeg ikke helt. Veripigen er vist liiidt mere kvabset, og så er hun blond.

 

Ja men nu bruger Veripigen aldrig sine egne billeder, så derfor kan du ikke bruge billederne til noget. Derimod er der masser af informationer i annoncen, som peger kraftigt på, at det er hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Man kan lige tjekke om man kan finde sit eget nummer i google, dgs, krak inden man begynder at drille hende.

 

DGS.dk (De Gule sider), Krak.dk og Eniro.dk er i dag nøjagtig det samme, bortset fra at DGS og Eniro siderne er gule mens Krak siden er rød. De er i dag alle ejet af svenske Enirogroup.com

 

Krak blev købt af Eniro i 2007.

 

DGS var i sind tid ejet af TDC, men TDC solgte DGS fra i 2005.

DGS gik siden konkurs i 2011, hvorefter Eniro købte dele af konkursboet og navnet. DGS har efterfølgende fået nøjagtigt det samme indhold som Krak og Eniro.

 

TDC har nu i stedet 118.dk

 

Så tjekker man Google, 118.dk og bare en af de tre ovennævnte Enirogroup sider er man godt dækket ind.

 

 

De Gule Sider slugt af konkurrent

Eniro ejer nu både Krak og De Gule Sider

http://www.computerworld.dk/art/205230/de-gule-sider-slugt-af-konkurrent

 

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

bendtjan , har selv googlet hendes email og så godt den 1 år gamle annonce , bliver man jo ikke mindre mistænksom af :) 

 

larokka , jeg har aldrig set Veri pigen ;) men når noget lyder for godt til at være sandt er det som regel også .... 

 

21 årig som giver Megafransk med slug og anal for 200,- ekstra , arhhh ka det nu passe   :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas nu på i ikke ser Veri pige alle steder..... :mad:  :mad:  :mad:

 

Er det dit argument for, at det link jeg smed ikke var Veripigen? I såfald kan jeg fortælle dig, at det er hende. Det afslørede en kort mailkorrespondance inkl telefonnummer. Så drop nu dit smarte forsvar af hende psykopaten! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...