Hop til indhold
Gæst

VERI Pigen er Tilbage

Recommended Posts

Guest MushRoom

hvis i ligesom gav jer tid til at kigge og ikke bare angribe kan i jo ligesom se at den ikke er der mere... fjernet den efter jeg fandt ud af hun stadig brugte den... og jo men ham har udsat det til kl 18. og i er da nogle fucking idioter. jeg gider ikke sidde her og blive angrebet af den eneste efter den anden. 

klamme kællinger der ikke har bedre at tage sig til og prøver at logge klamme gamle utro kunder. det er da jer der lader jer snyde, så mand jer dog forhelvet op og istedet!!!! og jeg kan love jer for det ikke er den samme IP adresse der er brugt, eftersom i bare laver en masse fucking gætterier uden at vide en skid !!!! som i også har sagt om andre herinde: tror det er hende, men ved det ikke? er man så ikke for dum!!!! vil vædde med jeg ikke er den fucking eneste det går ud over !! hvis i var 100% på det var denne IP så var den nok spærret.. eftersom hun har været i århus og gøre tingene, så må der jo have været aftaler derfra og ip ting derfra. og det kan fuckhoveder der gør sit fuck job fucking ordentligt ligesom fucking se !!! gider ikke finde mig i at i bare sviner mig til og jeg skal holde en fucking ordentlig tone ?? rend mig i klamme svin!!! møders med ham i aften så han kan tale for mig fucking uskyld og så håber jeg i bliver FUCKING KVALT i deres samvittighed! og hvor skulle jeg ikke virke tiltagende !!! hvis ingen af os er det kan i jo bare lade vær med at stikke jeres fucking pikkemænd op i alle !!! få jer et liv! ville det ikke være meget nemmere for jer hvis i bare kunne være jeres klamme koner og kærester tro? ved godt hvordan alt det her virker, men i gør det bare værre og værre for mig og har ingen chance for at forsvare mig eller for at fortsætte som Amanda... SÅ FUCK JER !!! 

 

Så røg det sidste af den troværdighed og jeg er ret sikker på at Førerbunkeren træffer sin afgørelse nu.. Bye bye Amanda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så røg det sidste af den troværdighed og jeg er ret sikker på at Førerbunkeren træffer sin afgørelse nu.. Bye bye Amanda

lad hende dog blive lidt det er morsomt at læse det hun skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 lade vær med at stikke jeres fucking pikkemænd op i alle !!! 

 

Der knækkede filmen skisme for hende...

Det virker ikke som om hun har det så godt med det hun laver, og lader mænd stikke deres pikkemand op i hende - for nu har bruge hendes sprog.

Redigeret af JK1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldstændig. Ret skræmmende faktisk. Håber da hendes kunde kl 18. aflyser grundet det her. Der er ski ikke meget uskyld i at flippe sådan ud og bruge så grimt et sprog. Damn min mor ville være forarget og klippe tungen af hende hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hidsig lille en ;) -Hun ville være en god verbal domina :) Smiler... Men hvor er det dog skønt at se/høre at i mænder er opmærksomme, og advarer hinanden, så der ikke er flere der falder i fælden, carry on :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hun kan stoppes herinde, men ude i verden hvor andre folk ikke ser dette indlæg de falder i med begge ben.

Hvornår ser vi så hende igen herinde ?

Redigeret af MushRoom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ellers overbevist om, at det der med Fuck, der hørte rekord hjemme i en eller anden film, men jeg kan se at i Jylland, er man også god til det, men det har vist intet med at være god til verbal dominans, det der lyder præsis som en skraldespand, fra Vestforbrændingen.

 

Dog er underholdningsværdien meget høj i denne streg, ser frem til fortsættelsen efter kl. 18 i aften,  (det er lidt ligesom serier, hvor man skal vente på næste afsnit) :mrgreen:

 

Kære Admin

 

 Vil du ikke nok åbne, for hendes ip igen, så vi kan få nogle flere spændene intiligente fantastiske indslag?Søde? :-P  :-P  :-P

 

Ps. er Amanda ikke hende der den "hyper intiligente fra Paradiss Hotel? (jeg holdte ud , at se 3 min af den serie)(det er en serie om meget selvoptaget mennesker, for dem der kun orker 1 min) :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvis i ligesom gav jer tid til at kigge og ikke bare angribe kan i jo ligesom se at den ikke er der mere... fjernet den efter jeg fandt ud af hun stadig brugte den... og jo men ham har udsat det til kl 18. og i er da nogle fucking idioter. jeg gider ikke sidde her og blive angrebet af den eneste efter den anden. 

klamme kællinger der ikke har bedre at tage sig til og prøver at logge klamme gamle utro kunder. det er da jer der lader jer snyde, så mand jer dog forhelvet op og istedet!!!! og jeg kan love jer for det ikke er den samme IP adresse der er brugt, eftersom i bare laver en masse fucking gætterier uden at vide en skid !!!! som i også har sagt om andre herinde: tror det er hende, men ved det ikke? er man så ikke for dum!!!! vil vædde med jeg ikke er den fucking eneste det går ud over !! hvis i var 100% på det var denne IP så var den nok spærret.. eftersom hun har været i århus og gøre tingene, så må der jo have været aftaler derfra og ip ting derfra. og det kan fuckhoveder der gør sit fuck job fucking ordentligt ligesom fucking se !!! gider ikke finde mig i at i bare sviner mig til og jeg skal holde en fucking ordentlig tone ?? rend mig i klamme svin!!! møders med ham i aften så han kan tale for mig fucking uskyld og så håber jeg i bliver FUCKING KVALT i deres samvittighed! og hvor skulle jeg ikke virke tiltagende !!! hvis ingen af os er det kan i jo bare lade vær med at stikke jeres fucking pikkemænd op i alle !!! få jer et liv! ville det ikke være meget nemmere for jer hvis i bare kunne være jeres klamme koner og kærester tro? ved godt hvordan alt det her virker, men i gør det bare værre og værre for mig og har ingen chance for at forsvare mig eller for at fortsætte som Amanda... SÅ FUCK JER !!! 

 

Ja Ja CBBA nu lyder du sgu som dig selv. Det sprog kan kun komme fra dig. Men endnu engang har du ikke forstået at du er busted for hvorfor bruger Veri Pigen ( CBBA ) og Amanda ellers samme IP Adresse ? Forklar lige det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lars. Hun er fyret ud af vagten. Det har org sørget for.

 

Ja det så jeg bagefter. Men tro mig. Hun vender tilbage. Det var mig hun truede den anden dag under navnet " Trunten ". Så jeg anmeldte hende til Euroguide som efter at have læst hvad hun skrev smed hende ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ellers overbevist om, at det der med Fuck, der hørte rekord hjemme i en eller anden film, men jeg kan se at i Jylland, er man også god til det,

 

 

Det er fordi, Jylland ligger tættere på Hollywood :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Lars. Måske vender hun tilbage, måske ikke. Men en ting er stensikkert, hun har ikke hjerne til at skrive og ytre sig så flot på skrift som andre piger kan. Og med det sprog hun holder sig, så finder vi andre ud af det hurtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Det er fordi, Jylland ligger tættere på Hollywood :lol: :lol:.

Troede det hed bollywood

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede det hed bollywood

 

Jo, det er der også noget, der hedder, men det ligger i Indien, og her er Sjælland nærmest

Del dette indlæg


Link til indlæg

En pige med den her beskrevne adfærd er i konstant fare for at komme alvorligt galt afsted. Hun risikerer i heldigste fald at ende som Tanja Rahm, Odile Poulsen, Lita Malmberg, Helene Blixt  og hvad de unge adfærdsforstyrrede kvinder der senere i livet optræder som angrende 'ludere' i prostitutionsdebatten ellers hedder. Der burde for hendes egen skyld være en mulighed for at stoppe hende og evt. få hende i behandling inden hun får fremprovokeret en meget alvorlig reaktion fra en temperamentfuld kunde. 

Skal jeg være meget kynisk - det sidste vi sexkunder har brug for i øjeblikket, det er en lemlæstet sexsælger på forsiden af tabloidpressen...

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ellers overbevist om, at det der med Fuck, der hørte rekord hjemme i en eller anden film, men jeg kan se at i Jylland, er man også god til det, men det har vist intet med at være god til verbal dominans, det der lyder præsis som en skraldespand, fra Vestforbrændingen.

 

Dog er underholdningsværdien meget høj i denne streg, ser frem til fortsættelsen efter kl. 18 i aften,  (det er lidt ligesom serier, hvor man skal vente på næste afsnit) :mrgreen:

 

Kære Admin

 

 Vil du ikke nok åbne, for hendes ip igen, så vi kan få nogle flere spændene intiligente fantastiske indslag?Søde? :-P  :-P  :-P

 

Ps. er Amanda ikke hende der den "hyper intiligente fra Paradiss Hotel? (jeg holdte ud , at se 3 min af den serie)(det er en serie om meget selvoptaget mennesker, for dem der kun orker 1 min) :mrgreen:

 

Mener hun hed Amalie - hun var vist også meget underholdende.

 

Men du skulle da invitere hende der Amanda/Veri pige i praktik, hvis du mangler lidt inspiration til verbal dominans, næste gang du kommer til Randers  :wink:

 

PS. Glæder mig også til næste afsnit i aften  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener hun hed Amalie - hun var vist også meget underholdende.

 

 

Det er ganske rigtigt Amalie, min yndlingsaversion.

Hun er blevet berømt for at kunne nul og nix. Det er desværre i vore dage en stor og beundret kompetence i visse kredse.

 

Jeg læste lige, at hun har været en tur i "Luxusfælden", og da økonomerne mente, at hun skulle få sig et "rigtigt" arbejde, skulle hun være gået amok.

 

Jeg vil sidde som klistret til skærmen, når det afsnit ruller over skærmen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

så kender vi hende igen

 

 ja samme sprogbrug som X-pigen, Anne Sofie og hvad hun ellers kaldte sig.

 

Hvis vi er nogle klamme svin, så er hun en klam so.

 

Venligst - landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...