Hop til indhold
Gæst

VERI Pigen er Tilbage

Recommended Posts

De er måske allerede sammen. LOOOL

— hun er med 4-toget på vej hjem, efter en time her på hø-loftet.

Enig — hun er for vild!

Det gik galt, allerede fra starten — hun ankom 5 min. før vi havde aftalt !!!! BITCH !!!

Inden jeg, for alvor..., eksploderede i brokkeri, lå jeg i den strengeste ben-lås — kun overgået af en gæv pige ved navn Bertha — uha, tænkte jeg — du skulle ha' lyttet til dine buddies og aldrig inviteret Amanda på Sjov!!!!

Hun slap sit greb om min stiv-af-skræk-krop og begyndte at ta' sit tøj af..., bryster, bryster — imod alle instinkter, nærmede jeg mig denne furie..., BANG — halslås !! Min kiropraktor får travlt i morgen!

Og sådan fortsatte det, indtil jeg kun kunne nærme mig hende i en underdanig kravlen.

Da seancen var forbi, gik vi ned til vaffelhuset — my treat — hun fik en iskage, jeg fik en huskekage. Uhhmmm.

— alt dette for kun 1500,- !!!

Go' Søndag til Det Arbejdende Folk :-)

Redigeret af 75 cm i diameter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

— hun er med 4-toget på vej hjem, efter en time her på hø-loftet.

Enig — hun er for vild!

Det gik galt, allerede fra starten — hun ankom 5 min. før vi havde aftalt !!!! BITCH !!!

Inden jeg, for alvor..., eksploderede i brokkeri, lå jeg i den strengeste ben-lås — kun overgået af en gæv pige ved navn Bertha — uha, tænkte jeg — du skulle ha' lyttet til dine buddies og aldrig inviteret Amanda på Sjov!!!!

Hun slap sit greb om min stiv-af-skræk-krop og begyndte at ta' sit tøj af..., bryster, bryster — imod alle instinkter, nærmede jeg mig denne furie..., BANG — halslås !! Min kiropraktor får travlt i morgen!

Og sådan fortsatte det, indtil jeg kun kunne nærme mig hende i en underdanig kravlen.

Da seancen var forbi, gik vi ned til vaffelhuset — my treat — hun fik en iskage, jeg fik en huskekage. Uhhmmm.

— alt dette for kun 1500,- !!!

Go' Søndag til Det Arbejdende Folk :-)

Nu digter du H.c Andrsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld men forstår overhovedet ikke meningen med indlægget. Er det positivt eller negativ. Kan jo godt se sarkasmen men øhh? Beklager hvis det er min søndagshjerne der har overtaget:)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Undskyld men forstår overhovedet ikke meningen med indlægget. Er det positivt eller negativ. Kan jo godt se sarkasmen men øhh? Beklager hvis det er min søndagshjerne der har overtaget:)?

Hvis du hentyder til h c Andersen, så tror jeg bare den fes af for ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Årh okay:) men han må da have en pointe. Gad godt vide om han har mødt hende. Og om det gik godt eller skidt:)?

De andre som har mødt fuskeren, så har det været en skidt oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Amanda og Michelle er ikke den samme pige!

Jeg er "Michelle" (kendt som veripigen.) Jeg har ALDRIG haft noget somhelst med Amanda at gøre!

I synes selv, at det er ih så sjovt at kommentere på Amandas stavefejl, men det er jo ikke ligefrem fordi, at i er bedre til Dansk! Eksempelvis jeres kommasætninger!

 

Men ligemeget - det er ikke det, det handler om!

I griner af Amanda, men man kan faktisk kun grine tilbage!

HVIS jeg skulle have "snydt" jer, så er det så mig, der har "vundet" i sidste ende!

Som om jeg kunne synke så dybt, at jeg virkelig solgte mig selv på den måde - fandeme nej!

Det er der jo andre, der gør! Men lad bare de piger synke så dybt, det skal jeg ikke blande mig i!

 

For det første LARS K ! Så skrev du en besked til mig herinde, da jeg havde brugeren "trunten", at du aldrig havde mødt mig, men hvorfor så skrive alt det du gør, herinde? Jeg kunne ALDRIG, ALDRIG drømme om at gøre et barn fortræd, så ved ikke om du siger det for at få noget mere kød på det du skriver! Men jeg er ligeglad, da jeg ved, at jeg aldrig kunne drømme om at gøre sådan noget!

 

Det skal også lige siges, at i har flere gange blandet mig sammen med en, der ikke er mig! Eksempelvis Amanda!

 

I kan jo spærge mig om forskellige ting og jeg svarer gerne! (Hvis jeg ikke bliver smidt ud)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Veripigen, du er ikke velkommen her. Det burde du have forstået efterhånden. Du skriver falske anmeldelser af dig selv i andre navne, du har har samme ip adresse som Amanda, du truer folk på det groveste på pm og mange mange brugere har fortalt om hvordan du har rullet dem og truet dem, når de har mødt dig.

Hold dig venligst væk fra Eroguide. Dit nye navn er lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved hvor Dialektikken er blevet af?

— den er da ikk' uønsket her i hyggestuen, vel?

... måske den kan gen-findes på biblioteket (stort sted med bøger) — der hvor man anonymt, ka' bidrage på internettet pga. dynamiske IP-adresser?

Hey — d't Mandag — idag starter det hele forfra, igen !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

det er da ellers sjov læsning når hun er på :-P

Det kan så diskuteres om det nu er sjovt. Selvom man gav tøsen 2 dage til at forklare sig, så ender det hver gang med hun ikke fatter at mod, org eller admin er dem som kan se hendes ip adr og dømme ud fra den.

Ud fra de ting hun skrev i nat, så viser det igen at den fejler noget oveni hovedet på hende. Som om hun lever i en blue bubble og fatter ikke en brik.

Og det ævl hun disker op med at hun vinder og de søde dejlige piger som sælger hyggen er længere nede på rangstigen, kan jeg slet ikke se. De kan med ro, drive deres butik og få "glade" gæster på besøg og ikke sure mænd som hader den pige langt ind i helvede, for at have snydt dem for x antal kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HVIS jeg skulle have "snydt" jer, så er det så mig, der har "vundet" i sidste ende!

Som om jeg kunne synke så dybt, at jeg virkelig solgte mig selv på den måde - fandeme nej!

Det er der jo andre, der gør! Men lad bare de piger synke så dybt, det skal jeg ikke blande mig i!

 

Hvordan kan man synke dybere end til bondefangeri?

 

Men en dag møder du nok en fyr eller 2, der virkelig tager dig i lære  :blink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan så diskuteres om det nu er sjovt. Selvom man gav tøsen 2 dage til at forklare sig, så ender det hver gang med hun ikke fatter at mod, org eller admin er dem som kan se hendes ip adr og dømme ud fra den.

Ud fra de ting hun skrev i nat, så viser det igen at den fejler noget oveni hovedet på hende. Som om hun lever i en blue bubble og fatter ikke en brik.

Og det ævl hun disker op med at hun vinder og de søde dejlige piger som sælger hyggen er længere nede på rangstigen, kan jeg slet ikke se. De kan med ro, drive deres butik og få "glade" gæster på besøg og ikke sure mænd som hader den pige langt ind i helvede, for at have snydt dem for x antal kr.

ja med al det skrivei om ip adresser vare det nok ikke længe inden hun får en ny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

ja med al det skrivei om ip adresser vare det nok ikke længe inden hun får en ny

Organizer har skrevet det og vi andre har skrevet det, men jeg tvivler på hun virkelig fatter det. Og skulle det ske at hun finder et andet ip adr og skrive fra, så er vi stadigvæk på dupperne over hvem der skriver herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Amanda og Michelle er ikke den samme pige!

Jeg er "Michelle" (kendt som veripigen.) Jeg har ALDRIG haft noget somhelst med Amanda at gøre!

I synes selv, at det er ih så sjovt at kommentere på Amandas stavefejl, men det er jo ikke ligefrem fordi, at i er bedre til Dansk! Eksempelvis jeres kommasætninger!

 

Men ligemeget - det er ikke det, det handler om!

I griner af Amanda, men man kan faktisk kun grine tilbage!

HVIS jeg skulle have "snydt" jer, så er det så mig, der har "vundet" i sidste ende!

Som om jeg kunne synke så dybt, at jeg virkelig solgte mig selv på den måde - fandeme nej!

Det er der jo andre, der gør! Men lad bare de piger synke så dybt, det skal jeg ikke blande mig i!

 

For det første LARS K ! Så skrev du en besked til mig herinde, da jeg havde brugeren "trunten", at du aldrig havde mødt mig, men hvorfor så skrive alt det du gør, herinde? Jeg kunne ALDRIG, ALDRIG drømme om at gøre et barn fortræd, så ved ikke om du siger det for at få noget mere kød på det du skriver! Men jeg er ligeglad, da jeg ved, at jeg aldrig kunne drømme om at gøre sådan noget!

 

Det skal også lige siges, at i har flere gange blandet mig sammen med en, der ikke er mig! Eksempelvis Amanda!

 

I kan jo spærge mig om forskellige ting og jeg svarer gerne! (Hvis jeg ikke bliver smidt ud)

 

Ja Ja Bengta den er god med dig. Tror du efter alt det lort at du har lavet over for mænd herinde at nogen nogensinde vil tro dig. Du må da være mindre begavet hvis du tror det. Alene det at du opretter den ene profil efter den anden herinde beviser da hvor dum du er. Vi kan jo også spørge min søn om du ikke i Føtex i Randers sparkede ud efter ham. Desuden har jeg ALDRIG skrevet til dig herinde. Du er ganske simpel for ækel til at jeg igen vil røre dig med en ildtang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sparkede hun ud efter din søn Lars? Jeg havde flækket hende midt over... Men som flere herind har skrevet en dag møder hun en som ikke er ligeså flink som Lars, og så går det galt for pigebarnet..

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej...

 

hvis det skrives så rette hun teksten der gør man kan genkende hende, huske hun læser jo med her inde...

og vist at for hende er det at vinde hver gang hun snyder folk for penge...

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...