Hop til indhold
Gæst

VERI Pigen er Tilbage

Recommended Posts

Guest MushRoom

Book en tid med hende, saml en flok fyre og mød op. Måske politiet skulle have en opringning ang hvad hun foretager sig og lad fælden klappe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror flere gange at politiet har haft fat i hende. Men i vores samfund finder den slags sted uden politiet gider at gøre noget. Nej politiet tager kun de små fisk og lader uromagerne , Svindlerne og ØstEuropæerne udføre deres små numre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Book en tid med hende, saml en flok fyre og mød op. Måske politiet skulle have en opringning ang hvad hun foretager sig og lad fælden klappe

 

Jeg er klar på at give hende hvad hun fortjener.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er klar på at give hende hvad hun fortjener.

 

Du risikerer jo bare selv at blive dømt for det der er værre. Nej, meld hende og lad politiet tage sig af hende. Med jo flere anmeldelser og evt. domme, jo sværere får hun ved at agere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg opfordrede ikke til vold, men mere en slags opsang til hende at hun skal passe på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu tænker jeg heller ikke på vold for ved hvor syg i pæren hun er. Det nytter bare hverken noget at tale med hende eller blande politiet ind i det da det er prøvet af andre. Hun fortsætter bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke mange afstår fra at melde hende, da de risikerer at skulle vidne i reten. "Jeg havde aftalt at købe sex af hende. Da hun havde fået pengene, smed hun mig ud". Det kan blive starten på en føljeton, hvor næste afsnit er skilsmisse - en loose-loose situation!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har oplevet at hun længe efter at hun havde besøgt mig ( 1 ½ år efter ) overfaldt mig på gaden hvor jeg var sammen med mit barn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi anmelder hendes profil hver gang vi ser den kan vi forhindre at andre bliver snydt

 

Vi kan nok advare nogle, men der vil altid være folk, som falder for et billigt tilbud. Holder hun så pause et ½ års tid, ændrer lidt på annonce og billeder, emailadresse mv., går der altid lidt tid inden folk begynder at advare mod hende og så har de første 10, måske allerede været på besøg hos rullemor.

 

Tror desuden hun er så snu at hun kigger folk ud: hvem kan jeg snyde og hvem er jeg nødt til at give noget for pengene - og måske tager hun også nogen ind, fordi hun tænder på dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Warm gun. Det er ikke alle der er gift og har ikke de bekymringer.

Nej, men mange er - og lever i et godt forhold, der bare mangler noget seksuelt krydderi!

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

mit bud er ja det er..

 

det hendes stil at når hun afsløres med sine billeder, skifter hun stil til en annonce ude billeder...

huske hun kigger med her inde...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hej

mit bud er ja det er..

 

det hendes stil at når hun afsløres med sine billeder, skifter hun stil til en annonce ude billeder...

huske hun kigger med her inde...

prøvemanden

 

Tidligere hed hun " Trunten " herinde. Men hun blev smidt ud den anden dag efter at have sendt mig truende PM´er herinde. Anmeldte hende og så røg hun ud med det samme. Godt at nogen i det mindste tør skride ind over for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...