Hop til indhold
Gæst

VERI Pigen er Tilbage

Recommended Posts

prøv lige selv at se efter!! det er det samme billed det ene er bare i sort/hvid og det andet er i farver ?? de har intet med mig at gøre? og jeg kan ikke se noget nummer ?

 

Tlf. nummeret var vist i nogle gamle annoncer, som ikke eksisterer mere, så det er lidt svært at efterprøve - men under alle omstændigheder, så forøger du jo ikke din egen troværdighed på nogen måde, ved at stjæle en anden sød piges tekst - det er simpelthen for amatøragtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

skal vi nu ikke lige give amanda en chance for at vise at hun ikke er veri pigen, og håbe at der er en herfra der tør prøve amanda og så skrive om det, og det skal ikke være et nyt medlem :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Veri Pigen skal da bare ha` et ordentlig lag prygl en gang for alle, så lærte hun nok, at behandle kunderne ordentlig, ikke fordi jeg er voldelig, men der nu engang sådan, at det er det eneste nogle personer har respekt for.

Pensionisten

 

De kr. 50,- du plejede at betale for et slag fisse engang i 60erne, er da ikke værd at komme i fængsel for  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Amanda har brugt samme ip adresse som Veri pigen alias Trunten som vi smed ud herfra efter der blev fremsat trusler mod en anden bruger.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

tak for det mod...

så jeg glad for vi ødelæger hendes forretning.

så hun ikke kan snyde flere

prøvemanden

Ja så hører vi jo nok ikke mere til hende, med de løgnehistorier hun diskede op med i de tidligere indlæg,

En kommentar til MOderators indlæg ville klæde hende, men hun er sikkert for fej til det.

Venligst - landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er sjovt jeg ikke skriver mere. fordi jeg har et liv? jeg har sovet og været i skole. 

hvis jeg var hendes ville jeg nok bare tage og lave en anden mail, da det ville være langt nemmere! 

er seriøst træt af folk der lyver for at få det til at passe sammen. har en aftale kl 14 med ham der ville lade mig bevise det. 

så kan i kigge herinde og høre det fra en af jeres egne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Det er korrekt. Men der er også andre metoder til at undgå samme ip adr, jeg skal ikke afsløre metoden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvis det er x3m som har lavet en aftale med hende, så føler jeg for ham og de ting han bliver udsat for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at hvis "amanda" er veri-pigen (hvilket ip-adressen jo antyder) så er der nok gode chancer for at hun gennemfører mødet til ug. Hun ville jo i denne/sådanne situation prøve at få gang i butikken igen og derfor vælge ikke at snyde for så får hun en ny god anmeldelse og så kan hun senere gå tilbage til at snyde.

Amanda# anklager dig ikke for noget. Var bare lige min ide om hvad "du" ville gøre hvis det er/var dig der er/var veripigen. Det håver jegsselvfølgelig ikke du er og håber du kan få (hehe) oprejsning.

Men bare et venligt råd herfra os selvom du evt ikke er veripigen så ville en bedre skrive tone klæde dig. Det virker meget aggressivt den måde du forsvarer dig på og det vil automatisk skabe mistillid til din person.

Venlig hilsen mor26.

Håber dit møde går godt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at hvis "amanda" er veri-pigen (hvilket ip-adressen jo antyder) så er der nok gode chancer for at hun gennemfører mødet til ug. Hun ville jo i denne/sådanne situation prøve at få gang i butikken igen og derfor vælge ikke at snyde for så får hun en ny god anmeldelse og så kan hun senere gå tilbage til at snyde.

Amanda# anklager dig ikke for noget. Var bare lige min ide om hvad "du" ville gøre hvis det er/var dig der er/var veripigen. Det håver jegsselvfølgelig ikke du er og håber du kan få (hehe) oprejsning.

Men bare et venligt råd herfra os selvom du evt ikke er veripigen så ville en bedre skrive tone klæde dig. Det virker meget aggressivt den måde du forsvarer dig på og det vil automatisk skabe mistillid til din person.

Venlig hilsen mor26.

Håber dit møde går godt:)

jeg forstår 100% hvad du mener og jeg er ikke PCnørd..men han an jo se det på mig? der er jo langt billeder ud af hende og sådan noget,,, jeg tænker også at han har set hende før siden han er så sur på hende.. og hvis jeg var hende og alt det der... ville jeg ikke turde at mødes med ham

Redigeret af amanda

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Mor26.

Løbet er kørt for hende. Uanset om hun udviser en god service, denne ene gang, så er det blevet bevist at hun er veri pigen ( udfra ip adr ).

Hun er fyldt med løgn og det er ikke noget man retter op på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg forstår 100% hvad du mener og jeg er ikke PCnørd..men han an jo se det på mig? der er jo langt billeder ud af hende og sådan noget,,, jeg tænker også at han har set hende før siden han er så sur på hende.. og hvis jeg var hende og alt det der... ville jeg ikke turde at mødes med ham

havde du ikke en aftale kl 14 00

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis ip-adressen er den samme, hvorfor dælen går man så ikke ind og blokere hende fra eroguide? I siger i har bannet hende før, var det kun email-adressen? - hvorfor ikke banne ip-adressen så hun slet ikke kan komme ind? Og gøre det hvis en ny ip-adresse kommer frem, til hun ikke syntes det sjovt mere. Syntes det syndt for sine-pigen at hun misbruger hendes tekst på nær navnet. -Jeg ville da hellere have fræk sex end at gå og vente på karma dukker op pga ens opførsel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Molly. Bare det var så nemt som du skriver. Det er sådan i dag at ip adresser skifter konstant, men visse udbyder har en låst ip. Det eneste man kan for at banne hende for evigt er at banne ens Mac adr og det kan man heller ikke for det kræver du står med vedkommendes pc.

En Mac adr er den unikke kode som dit system er sammensat af ud fra de vist nok 7 ting i en pc og dermed giver dig Mac adr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Amanda/Veri er kommet med en søforklaring på tekst, billeder og tlfnr. men ikke noget om hvorfor Amanda har Veri's IP adresse.

Jeg kunne godt tænke mig at høre Amanda/Veri's forklaring på hvorfor hun har samme IP?

Man kan trace en IP og man kan genkende en annonce på at Amanda laver en del stavefejl, men hun kan jo kopiere en tekst som hun gjorde, og man kan få en anden til at skrive teksten.

Så mit råd er at lade være med at besøge Amanda/Veri, da ingen af dem virker særlig tilalende.

Redigeret af JK1

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis i ligesom gav jer tid til at kigge og ikke bare angribe kan i jo ligesom se at den ikke er der mere... fjernet den efter jeg fandt ud af hun stadig brugte den... og jo men ham har udsat det til kl 18. og i er da nogle fucking idioter. jeg gider ikke sidde her og blive angrebet af den eneste efter den anden. 

klamme kællinger der ikke har bedre at tage sig til og prøver at logge klamme gamle utro kunder. det er da jer der lader jer snyde, så mand jer dog forhelvet op og istedet!!!! og jeg kan love jer for det ikke er den samme IP adresse der er brugt, eftersom i bare laver en masse fucking gætterier uden at vide en skid !!!! som i også har sagt om andre herinde: tror det er hende, men ved det ikke? er man så ikke for dum!!!! vil vædde med jeg ikke er den fucking eneste det går ud over !! hvis i var 100% på det var denne IP så var den nok spærret.. eftersom hun har været i århus og gøre tingene, så må der jo have været aftaler derfra og ip ting derfra. og det kan fuckhoveder der gør sit fuck job fucking ordentligt ligesom fucking se !!! gider ikke finde mig i at i bare sviner mig til og jeg skal holde en fucking ordentlig tone ?? rend mig i klamme svin!!! møders med ham i aften så han kan tale for mig fucking uskyld og så håber jeg i bliver FUCKING KVALT i deres samvittighed! og hvor skulle jeg ikke virke tiltagende !!! hvis ingen af os er det kan i jo bare lade vær med at stikke jeres fucking pikkemænd op i alle !!! få jer et liv! ville det ikke være meget nemmere for jer hvis i bare kunne være jeres klamme koner og kærester tro? ved godt hvordan alt det her virker, men i gør det bare værre og værre for mig og har ingen chance for at forsvare mig eller for at fortsætte som Amanda... SÅ FUCK JER !!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis i ligesom gav jer tid til at kigge og ikke bare angribe kan i jo ligesom se at den ikke er der mere... fjernet den efter jeg fandt ud af hun stadig brugte den... og jo men ham har udsat det til kl 18. og i er da nogle fucking idioter. jeg gider ikke sidde her og blive angrebet af den eneste efter den anden. 

klamme kællinger der ikke har bedre at tage sig til og prøver at logge klamme gamle utro kunder. det er da jer der lader jer snyde, så mand jer dog forhelvet op og istedet!!!! og jeg kan love jer for det ikke er den samme IP adresse der er brugt, eftersom i bare laver en masse fucking gætterier uden at vide en skid !!!! som i også har sagt om andre herinde: tror det er hende, men ved det ikke? er man så ikke for dum!!!! vil vædde med jeg ikke er den fucking eneste det går ud over !! hvis i var 100% på det var denne IP så var den nok spærret.. eftersom hun har været i århus og gøre tingene, så må der jo have været aftaler derfra og ip ting derfra. og det kan fuckhoveder der gør sit fuck job fucking ordentligt ligesom fucking se !!! gider ikke finde mig i at i bare sviner mig til og jeg skal holde en fucking ordentlig tone ?? rend mig i klamme svin!!! møders med ham i aften så han kan tale for mig fucking uskyld og så håber jeg i bliver FUCKING KVALT i deres samvittighed! og hvor skulle jeg ikke virke tiltagende !!! hvis ingen af os er det kan i jo bare lade vær med at stikke jeres fucking pikkemænd op i alle !!! få jer et liv! ville det ikke være meget nemmere for jer hvis i bare kunne være jeres klamme koner og kærester tro? ved godt hvordan alt det her virker, men i gør det bare værre og værre for mig og har ingen chance for at forsvare mig eller for at fortsætte som Amanda... SÅ FUCK JER !!! 

 

Dejligt varieret og højpoléret dansk.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...