Hop til indhold
Gæst

VERI Pigen er Tilbage

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/99218/flotte-amanda-i-randers

Ved ikke om det er hende, men i hvert fald direkte afskrevet, efter den "dejlige Sine" der skrives så meget om herinde

Nu stopper i med at ødelægge min forretning !!! jeg er Amanda og ja jeg har redigeret på Sines, fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle skrive fordi der hele tiden er nogen der siger jeg minder om nogle forskellige, så ville have en hvor der var noget positivt og professionelt. jeg har før været i århus og grenå, uden nogen problemer. har pga. jer været nød til at skifte navn og mail mange gange !! jeg har mistet mange kunder og nu gør i folk bange for hele Randers området!!! det er utroligt man ikke kan arbejde i fred!! alle vil have ansigts billederne nu og jeg vil personligt ikke være kendt som luder !!! hvis jeg beholder det her navn er i så ikke søde at lade mig være? er flyttet fra Midtjylland til Randers, så det er her min base er. nu ved i det og har i nogle spørgsmål, må i spørger og ikke bare gå ud fra det !!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu stopper i med at ødelægge min forretning !!! jeg er Amanda og ja jeg har redigeret på Sines, fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle skrive fordi der hele tiden er nogen der siger jeg minder om nogle forskellige, så ville have en hvor der var noget positivt og professionelt. jeg har før været i århus og grenå, uden nogen problemer. har pga. jer været nød til at skifte navn og mail mange gange !! jeg har mistet mange kunder og nu gør i folk bange for hele Randers området!!! det er utroligt man ikke kan arbejde i fred!! alle vil have ansigts billederne nu og jeg vil personligt ikke være kendt som luder !!! hvis jeg beholder det her navn er i så ikke søde at lade mig være? er flyttet fra Midtjylland til Randers, så det er her min base er. nu ved i det og har i nogle spørgsmål, må i spørger og ikke bare gå ud fra det !!! 

Måske en pænere tone ville hjælpe dig lidt bedre. Og så måske forholde dig til de beskyldninger folk kommer med ( personligt ved jeg intet om det).

Men "Redigeret" i Sines er vist en sandhed med modifikationer. Det er jo tæt på at være en direkte kopi. Og det er ikke helt fair da hun så uforskyldt risikerer at blive blandet ind i dit rod.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amanda... Kan vi lave en aftale om en halv time? Skal selvføldig nok betale... Du kan skrive en pm...hvis det viser sig at du ikke er hende skal jeg selvføldig nok skrive det er inde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amanda... Kan vi lave en aftale om en halv time? Skal selvføldig nok betale... Du kan skrive en pm...hvis det viser sig at du ikke er hende skal jeg selvføldig nok skrive det er inde

det vil jeg meget gerne !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske en pænere tone ville hjælpe dig lidt bedre. Og så måske forholde dig til de beskyldninger folk kommer med ( personligt ved jeg intet om det).

Men "Redigeret" i Sines er vist en sandhed med modifikationer. Det er jo tæt på at være en direkte kopi. Og det er ikke helt fair da hun så uforskyldt risikerer at blive blandet ind i dit rod.....

pænere tone ? i ødelægger min forretning? og mit rod ? der er jer der har gjort det her ?! jeg havde ikke noget rod udover jer ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu. Jeg har ikke sagt noget om dig da jeg ikke kender dig. Men det med at kopiere teksten står jeg ved. Men ændrer gerne "rodet" til dit/jeres istedet :P

Og det med en pænere tone. Det var blot en opfordring da det højst sansynligt skaber mere sympati for din sag....

Redigeret af Zemi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@Amanda

Du kopierer en anden populær piges annonce.

Kan du ikke selv se det virker utroværdigt ?

Du må da selv kunne finde på nogle ord om dig selv.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu stopper i med at ødelægge min forretning !!! jeg er Amanda og ja jeg har redigeret på Sines, fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle skrive fordi der hele tiden er nogen der siger jeg minder om nogle forskellige, så ville have en hvor der var noget positivt og professionelt. jeg har før været i århus og grenå, uden nogen problemer. har pga. jer været nød til at skifte navn og mail mange gange !! jeg har mistet mange kunder og nu gør i folk bange for hele Randers området!!! det er utroligt man ikke kan arbejde i fred!! alle vil have ansigts billederne nu og jeg vil personligt ikke være kendt som luder !!! hvis jeg beholder det her navn er i så ikke søde at lade mig være? er flyttet fra Midtjylland til Randers, så det er her min base er. nu ved i det og har i nogle spørgsmål, må i spørger og ikke bare gå ud fra det !!! 

 

Amanda vi er ikke ude på at ødelægge din forretning. Ihvertfald hvis du ikke er Veri Pigen. Men finder vi ud af at du er Veri pigen ( CBBA ) som har truet mig og mit barn på gaden vil det være en stor fornøjelse at ødelægge din forretning når nu politiet ikke skrider ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Amanda

Du kopierer en anden populær piges annonce.

Kan du ikke selv se det virker utroværdigt ?

Du må da selv kunne finde på nogle ord om dig selv.

det kan godt være hun var populær, men hendes bruger er ikke aktiv mere. så tror ikke hun laver det mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amanda vi er ikke ude på at ødelægge din forretning. Ihvertfald hvis du ikke er Veri Pigen. Men finder vi ud af at du er Veri pigen ( CBBA ) som har truet mig og mit barn på gaden vil det være en stor fornøjelse at ødelægge din forretning når nu politiet ikke skrider ind.

kan du være rolig på jeg ikke er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

det kan godt være hun var populær, men hendes bruger er ikke aktiv mere. så tror ikke hun laver det mere?

Lyder som om amanda godt kender til pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

jeg vil være den første til at beklage hvis det ikke er veripigen..

 

men at hun ikke er aktive passer ikke...

og vi ved hun læser med her inde...

 

men hvem var du før, du siger du var nød til at skifte navn mv`??

hvorfor?

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan godt være hun var populær, men hendes bruger er ikke aktiv mere. så tror ikke hun laver det mere?

Hvad mener du med ikke aktiv mere? Hendes profil er jævnligt opdaret. Der er nye anmeldelser af Sine her på siden. Og jeg kan ligeså bekræfte at hun er aktiv eftersom vi har en aftale på fredag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Amanda,

 

Du må nok kunne indse at det ikke er troværdigt at kopiere en anden piges annonce - og slet ikke en pige, der yder en god service og får en god omtale herinde.

Bed dog Admin om at blive lyserød, så du kan indsætte din egen annonce herinde med din egen tekst  :wink:

Om du kopierer Sines prissætning og koncept er OK - men bare at kopiere hendes tekst, selvom du har fyldt den med stavefejl, synes jeg er uvederhæftigt.

 

At vi her på EG skulle have ødelagt din forretning, forstår jeg ikke - hvis ikke du leverer en god og stabil service - er det da dig selv der har ødelagt den. Har du fået en dårlig anmeldelse, er det da bare at tage ved lære af den og gøre det bedre næste gang - så skal de gode anmeldelser og masser af kunder nok komme. Husk at det tager tid at opbygge en stabil kundekreds. Tag godt imod de små kunder - så kommer de store af sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som om amanda godt kender til pigen.

ja jeg kender til hende da folk er bange for at lave aftale med mig, fordi de tror jeg er hende, så ja har da undersøgt sagen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

jeg vil være den første til at beklage hvis det ikke er veripigen..

 

men at hun ikke er aktive passer ikke...

og vi ved hun læser med her inde...

 

men hvem var du før, du siger du var nød til at skifte navn mv`??

hvorfor?

 

prøvemanden

fordi jeg var [email protected]

og der havde jeg kunder, til en tidligere kunde fortalte der brev skrevet om mig derinde. snakker stadig med ham, men folk er bare stoppet med at skrive til den og dem jeg havde aftaler med aflyste mange. kort sagt kunne ikke få flere kunder på den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du med ikke aktiv mere? Hendes profil er jævnligt opdaret. Der er nye anmeldelser af Sine her på siden. Og jeg kan ligeså bekræfte at hun er aktiv eftersom vi har en aftale på fredag :)

okay, så skal jeg jo finde ud af noget andet.. men på annoncelight så det ud som om hun ikke var der mere. men udgiver mig heller ikke for at være hende,

Del dette indlæg


Link til indlæg

okay, så skal jeg jo finde ud af noget andet.. men på annoncelight så det ud som om hun ikke var der mere. men udgiver mig heller ikke for at være hende,

Ja gør det. Aldrig en god ide at kopiere andre. Det er fint at lade sig inspirere dog :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Amanda,

 

Du må nok kunne indse at det ikke er troværdigt at kopiere en anden piges annonce - og slet ikke en pige, der yder en god service og får en god omtale herinde.

Bed dog Admin om at blive lyserød, så du kan indsætte din egen annonce herinde med din egen tekst  :wink:

Om du kopierer Sines prissætning og koncept er OK - men bare at kopiere hendes tekst, selvom du har fyldt den med stavefejl, synes jeg er uvederhæftigt.

 

At vi her på EG skulle have ødelagt din forretning, forstår jeg ikke - hvis ikke du leverer en god og stabil service - er det da dig selv der har ødelagt den. Har du fået en dårlig anmeldelse, er det da bare at tage ved lære af den og gøre det bedre næste gang - så skal de gode anmeldelser og masser af kunder nok komme. Husk at det tager tid at opbygge en stabil kundekreds. Tag godt imod de små kunder - så kommer de store af sig selv.

jeg har ikke fået nogle anmeldelser herinde!! hverken gode eller dårlige, ikke en eneste. og stavefejl ? skal din luder være dansklære eller hvad? forstår godt din pointe, men det du skriver der er bare en stor sviner til mig og det er ikke det, det handler om ? og det kan godt være jeg er dårlig til faget dansk, men du kan da heller ikke sætte komma eller punktum bedre end mig? så bland dig uden om! og aner ikke hvad lyserød er ? kan man annoncer for sig selv herinde ? og hvis man kan, skal man så betale ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

jeg har ikke fået nogle anmeldelser herinde!! hverken gode eller dårlige, ikke en eneste. og stavefejl ? skal din luder være dansklære eller hvad? forstår godt din pointe, men det du skriver der er bare en stor sviner til mig og det er ikke det, det handler om ? og det kan godt være jeg er dårlig til faget dansk, men du kan da heller ikke sætte komma eller punktum bedre end mig? så bland dig uden om! og aner ikke hvad lyserød er ? kan man annoncer for sig selv herinde ? og hvis man kan, skal man så betale ? 

Du skal såmænd ikke betale noget. :)

 

Hvis du ønsker det, skal jeg gerne gøre dig pink, så du har adgang til annonceboardet, hvor du kan oprette alle de annoncer, du har lyst til - gratis.

 

Herinde koster det ikke noget at deltage, og hvis du er den, du giver udtryk for og ikke den, der antydes, så skal jeg hermed hilse dig velkommen.

 

Som skrevet, hvis du vil annoncere, så skriv mig en PM eller svar i denne tråd - helst det første. :)

 

God aften til dig under alle omstændigheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

fordi jeg var [email protected]

og der havde jeg kunder, til en tidligere kunde fortalte der brev skrevet om mig derinde. snakker stadig med ham, men folk er bare stoppet med at skrive til den og dem jeg havde aftaler med aflyste mange. kort sagt kunne ikke få flere kunder på den. 

 

Det må bl.a. være de her du hentyder til:

 

 

 

Havde Veri-pigen snuppet dit billede og du fået hendes tlf. nr. eller havde I begge snuppet billedet det samme sted?

 

Hvis du selv havde helt ren mel i posen, kunne du jo bare have forklaret, hvordan tingene hang sammen eller fået din ven til det.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige en kort bemærkning generelt.... Der skal vist ikke så meget polimik til herinde før at en pige ingen besøgende har.

Det har jeg været vidende til engang hos et populært sted endda.

Dog kun en enkelt gang, så jeg kan ikke sige at det gælder for ALLE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Amanda. Hvis de er bange for at lave aftale med dig, var det ikke en god ide og lave din egen tekst med dine skrevne ord.

Og ikke være en copycat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må bl.a. være de her du hentyder til:

 

 

 

Havde Veri-pigen snuppet dit billede og du fået hendes tlf. nr. eller havde I begge snuppet billedet det samme sted?

 

Hvis du selv havde helt ren mel i posen, kunne du jo bare have forklaret, hvordan tingene hang sammen eller fået din ven til det.

prøv lige selv at se efter!! det er det samme billed det ene er bare i sort/hvid og det andet er i farver ?? de har intet med mig at gøre? og jeg kan ikke se noget nummer ?

Redigeret af amanda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Veri Pigen skal da bare ha` et ordentlig lag prygl en gang for alle, så lærte hun nok, at behandle kunderne ordentlig, ikke fordi jeg er voldelig, men der nu engang sådan, at det er det eneste nogle personer har respekt for.

Pensionisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...