Hop til indhold

Trist, men sandt!

Featured Replies

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 2 minutter siden:

SÅdan noget sludder -helt ærligt. En oplevelse er ægte, hvis du føler det penge eller ej;-) Er da fuldstændig ligeglad med penge -og forsøge at abstrahere fra de findes mest muligt -også når jeg er på et besøg... Penge har ikke mere magt end vi giver dem. Arbejder også med mennesker og yder omsorg til dem som andre ikke ser "overser" -Jeg arbejder med hjertet -og det er det mange der har brug for man gør... Masser af gp arbejder også med hjertet -så de ved, hvad det vil sige. -Det betyder jo ikke man skal forelske sig i sine kunder, for en kunde kan have en ægte oplevelse (for ham) og gp kan have en ægte oplevelse ved, at gøre sin kunde glad med sit arbejde... 

• Svar 138
  • Visninger 12.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Noget af det bedste sex jeg nogensinde har fået, har været med kunder og mandetyper jeg ikke troede jeg var tiltrukket af eller sagt på en anden måde; nogen gange tager liderligheden bare over.... 

• SÅdan noget sludder -helt ærligt. En oplevelse er ægte, hvis du føler det penge eller ej;-) Er da fuldstændig ligeglad med penge -og forsøge at abstrahere fra de findes mest muligt -også når jeg er på

• Mit indlæg er forenklet, og det vil være umuligt at få ret mange nuancer med. Så her maler jeg med meget meget bred pensel og skriver hvad jeg mener og synes gælder meget overordnet set. Så... no

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 1 minut siden:

Et forhold/relation kan aldrig være ligevægtig, når den ene betaler den anden penge .

Jeg ved altså ikke hvis du snakker om forhold/relationer generelt eller indenfor købesex. Hvis du mener det sidste så er jeg ikke enig - jeg betaler, hun yder og sammen gør vi det bedste af "relationen". Uligeværdigt bliver det først om jeg udnytter at jeg har betalt, og kræver ting af hende som hun egentlig ikke vil. Det er kunden som har magten at udnytte uligeværdigheden, ikke pigen.

Skrevet
Møffe skrev, for 2 minutter siden:

SÅdan noget sludder -helt ærligt. En oplevelse er ægte, hvis du føler det penge eller ej;-) Er da fuldstændig ligeglad med penge -og forsøge at abstrahere fra de findes mest muligt -også når jeg er på et besøg... Penge har ikke mere magt end vi giver dem. Arbejder også med mennesker og yder omsorg til dem som andre ikke ser "overser" -Jeg arbejder med hjertet -og det er det mange der har brug for man gør... Masser af gp arbejder også med hjertet -så de ved, hvad det vil sige. -Det betyder jo ikke man skal forelske sig i sine kunder, for en kunde kan have en ægte oplevelse (for ham) og gp kan have en ægte oplevelse ved, at gøre sin kunde glad med sit arbejde... 

Så simpelt er det jo. Hvorfor skal folk gøre det sværere?

Skrevet
Møffe skrev, for 3 minutter siden:

Præcis! - Tak!

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 6 minutter siden:

Hendes nydelse er oprigtig, men vores relation er ikke " ægte " da hun kun gør det for pengenes skyld og ikke for sine smukke brune øjnes skyld ;-) 

Du startede med at skrive at en "oplevelse" ikke kan være ægte hvis penge er indblandet. Nu har du udvidet det til at en "relation" ikke kan det. Til det vil jeg bare sige at det kommer an på hvad slags relation du forventer dig. For mig er relationerne til mine favoritpiger ægte - men vi er jo ikke kærester, og det hverken forventer jeg mig eller er interesseret af. 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

En af mine faste kritikere herinde har fat i en god pointe om GP-branchen. I en anden tråd om de billige damer, hvor han som sædvanlig prikker til min påståede dårlige samvittighed, skriver signaturen Møffe:

- Det er jo skuespil og indbildning fra start til slut....trist men sandt!

Det må jeg, desværre, give ham ret i. Det er svært at indrømme overfor sig selv som sexkunde,  men han har jo fat i noget her. En tude-enkel sandhed, som er så bitter at sluge. Jeg har selv haft svært ved at erkende, at jeg ikke er så attraktiv, som jeg tror, og gerne vil tro, og at det er pengene, som får den dejlige købesex til at fungere.

Man er jo kun et menneske. Og tilmed mand. Nem at narre.

Men nogle ganske få gange mit i liv med GPs har drømmen været tæt på. Og er det stadig i et enkelt tilfælde.

Der er gode GP-knald. Og så er det, i sjældne tilfælde, de gode, rørende GP-knald. Jeg har den glæde at opleve netop dette.

Hvad betyder det så om det er  "skuespil og indbildning fra start til slut" du er en mand og et menneske som andre/jeg;-) Man lever kun en gang få det bedst ud af det, mens du kan;-) Men lad være at lyv overfor dig selv...  Alle de gode stunder du får ind på kontoen nu -kommer dig til gode senere -hvor du måske ikke kan så meget... Vi er nogen der elsker at "lege" forelsket -når jeg finder en at lege den leg med -glemmer jeg alt omkring mig i det mindst den time jeg er på besøg -efterfølgende kan jeg være høj på det i dagevis -og tænke tilbage på det mange gange -det er både opbyggende og afstivende på ens selvtillid -og ingen kan tag det fra mig -når jeg en dag sidder og mimre på plejehjemmet...

Købesex er grundlæggende forkert, men jeg ville ikke være foruden det... 

Ps. Thaier er fremragende skuespiller...

Der er så mange par der er ulykkelig sammen -der spiller skuespil overfor deres partner dag og nat... Det er da mere trist;-)

Skrevet

I fordrejer @EnsomSjæl ord om i gør det bevidst skal jeg ikke kunne sige. 
men at sammenligne det at være GP med at have omsorg for andre mennesker som at være sosu eller pædagog eksempelvis   er lidt langt ude,  gør de det for pengenes skyld nej så lavede de nok noget andet hvis de kun tænkte på penge. 
de har reale omsorg som regel for børn eller ældre mennesker. 

stor forskel at åbne sine private dele fordi man synes at man har omsorg for andre menneske 

pjat og vrøvl lige meget hvordan i vender og drejer det gør de piger det for det meste kun for pengenes skyld. 
Og spiller skuespil for det er det i betaler for derfor er det ikke ægte de fleste tænder ikke på jer og langt færre for noget ud af det. 
Og de ville aldrig røre os med en ildtang hvis vi en gav dem penge. 
Ser du en film er det skuespil og ikke ægte.  kan filmen være god ja det kan den godt. Men fiktion og for at få den der ser den ind i dens univers 

og sammen ligne GP arbejde med noget andet arbejde er utopi for her blotter du det mest intime af sig selv. 

som mig gamle far altid sagde. 

Uden penge siger luderne det gør ondt. 

Redigeret af Larschristian

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 41 minutter siden:

rart

Det er du da sikkert også, irriterende folket ikke vil forstå, el misforstår dit skriv mhp "ægte" - fordi det er jo sandt nok. :)

Skrevet
Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

I fordrejer @EnsomSjæl ord om i gør det bevidst skal jeg ikke kunne sige. 
men at sammenligne det at være GP med at have omsorg for andre mennesker som at være sosu eller pædagog eksempelvis   er lidt langt ude,  gør de det for pengenes skyld nej så lavede de nok noget andet hvis de kun tænkte på penge. 
de har reale omsorg som regel for børn eller ældre mennesker. 

.......

som mig gamle far altid sagde. 

Uden penge siger luderne det gør ondt. 

Til det kan jeg kun sige at der findes masser med mennesker i omsorgserhverv som ikke burde være der. Jeg har mødt mange af dem - i skolen, i børneomsorgen og i ældreplejen. Ligesom på sygehus. De burde ikke være der for de manger vigtige ting som lige omsorg, empati etc.

Og der findes masser af piger som ikke burde være GP'er. Men at generelt hylde personer i omsorgserhverv for at være "ægte" og GP'er for modsatsen - d.v.s. falske - er i min optik at være lige så naiv som du mener at andre er.

Men for at kommentere på det sidste: Like father like son.

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, for 5 minutter siden:

Det er du da sikkert også, irriterende folket ikke vil forstå, el misforstår dit skriv mhp "ægte" - fordi det er jo sandt nok. :)

Vi er rare allesammen, men eftersom du har ræsonnemantet klart for dig - kan du ikke være så sød og forklare hvad det er som ikke er ægte. Og hvad som er sandt nok?

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Til det kan jeg kun sige at der findes masser med mennesker i omsorgserhverv som ikke burde være der. Jeg har mødt mange af dem - i skolen, i børneomsorgen og i ældreplejen. Ligesom på sygehus. De burde ikke være der for de manger vigtige ting som lige omsorg, empati etc.

Og der findes masser af piger som ikke burde være GP'er. Men at generelt hylde personer i omsorgserhverv for at være "ægte" og GP'er for modsatsen - d.v.s. falske - er i min optik at være lige så naiv som du mener at andre er.

Men for at kommentere på det sidste: Like father like son.

Ved godt du kun se sagen fra din vinkel 

fair nok er du sød at springe hvad jeg skriver over så springer jeg dine skriv over :D

nu dømmer du mig vist uden at kende mig. 

Skrevet

Heldigvis er der mange grunde til at gå til glædespiger. Men det gør mig da ondt hvis du har bildt dig selv ind i længere tid, at det er mere end ren udnyttelse af to parter.
Personligt gør jeg det ikke for at mærke omsorg og kærlighed. For mig er det udlevelse af fantasier og fascinationen af smukke kvinder, som aldrig vil swipe til højre med mig på Tinder :D Så det er en ren luksus gode i mit eget tilfælde.

Jeg ser mere betalingen for at begge parter ved hvor udgangen er henne bagefter og ved at en af parterne skal forlade stedet når business er klaret. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 8 minutter siden:

Ved godt du kun se sagen fra din vinkel 

fair nok er du sød at springe hvad jeg skriver over så springer jeg dine skriv over :D

nu dømmer du mig vist uden at kende mig. 

Undskyld, ikke min hensigt at dømme dig. Og rigtigt; jeg kender dig ikke.

Du citerede din far, og jeg tænkte du ville have noget sagt med det.

Du må gerne springe mine skriv over, men jeg bliver ved at læse dine skriv. 

Skrevet
Bananas skrev, for 13 minutter siden:

Vi er rare allesammen, men eftersom du har ræsonnemantet klart for dig - kan du ikke være så sød og forklare hvad det er som ikke er ægte. Og hvad som er sandt nok?

Mit udgangspunkt er :at alle mennesker er rare, desværre er det ikke virkeligheden, MEN tænker bestemt på dig som rar, din fandenivoldske svensker :P

Ægte, ja selvfølgelig er oplevelsen ikke uvirkelig. Men ej ægte ifht "følelser" 

Tænker ikke det er svært at tolke @EnsomSjælskriv egentligt, men alt kan jo diskuteres agtigt. 

Jeg nærer også dyb empati for mennesket i eget job, hvilket er meget ægte.. Men IGEN, gik jeg ikke på job - gratis..

Gir det mening ? 

Redigeret af DetStærkeKøn

Skrevet
Larschristian skrev, for 26 minutter siden:

fordrejer

Jeg er meget enig  igen igen :D

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, Lige nu:

Mit udgangspunkt er :at alle mennesker er rare, desværre er det ikke virkeligheden, MEN tænker bestemt på dig som rar, din fandenivoldske svensker :P

Ægte, ja selvfølgelig er oplevelsen ikke uvirkelig. Men ej ægte ifht "følelser" 

Tænker ikke det er svært at tolke @EnsomSjælskriv egentligt, men alt kan jo diskuteres agtigt. 

Jeg nærer også dyb empati for mennesket i eget job, hvilket er meget ægte.. Men IGEN, gik jeg ikke på job - gratis..

Gir det mening ? 

Ja, jeg er så rar så du ville næppe tro det.

Men det giver alligevel ikke mening. Jeg har nogen slags allergi imod at folk svinger sig med ord uden at reflektere over dets indebyrd. I den her debat typiskt ordene "ægte" og "skuespil".  Der findes ikke nogen korrelation mellem ægte og gratis, eller mellem falske og at tage penge. Den slags giver debatten en skæv vinkel. Det drejer sig ikke om at jeg ikke vil forstå, det drejer sig om at debatten bliver uintressant og ureflekteret.

Skrevet

Mit indlæg er forenklet, og det vil være umuligt at få ret mange nuancer med. Så her maler jeg med meget meget bred pensel og skriver hvad jeg mener og synes gælder meget overordnet set.

Så... noget af det jeg tror jeg ved om emnet er:

Købesex er en byttehandel. 
Det der byttes er som oftest noget mere nuanceret end blot:
"En 37 grader varm hun at tømme sig i/på" i bytte for "Penge". 

Når jeg går på restaurant med f.eks. en ven eller en veninde er det en fælles og optimalt en mere eller mindre sanseligt berusende oplevelse. Lad os sige han/hun betaler.
Smager maden anderledes fordi jeg ikke betaler? Er selskabet mindre hyggeligt og hyggen mindre ægte fordi jeg ikke betaler? 
Hvis jeg betaler, tænker jeg så at min ven eller veninde ikke er der for mit selskabs skyld? Er han/hun bare sulten og udnytter mig i en vis grad? 

Hvad andre har nævnt om at det er et betalt arbejde er bestemt også sandt. Jeg har tidligere nævnt med detaljerede regnestykker i andre tråde at den tid vi vælger at bruge med DIG er tid vi kunne have brugt med en anden der betalte. Det er egentlig udbud og efterspørgsel så længe der er forskel på hvor "nemt" det er at dække et behov for hhv. penge og sex. 

Når det er skrevet, så er en af de ting jeg tror riiiiiigtigt mange både sexkøbere (og mænd generelt) ikke tænker så dybt over, at det der motiverer riiiiigtigt mange kvinder (bestemt ikke kun sexarbejdere!) er meget generaliseret som følger:
Der er 3 ting der virkelig betyder noget for kvinder i deres relation til mænd. Det gælder både med og uden sex imellem dem. Med disse tre ting oplever de en slags rus og ro på samme tid som er stærkt vanedannende og i øvrigt målbart sætter turbo-gang i produktion af bl.a. velværehormoner og hvad der for nemheds skyld kan kaldes lykkefølelse. 
Det er: 
1) Bekræftelse
2) Bekræftelse 
3) Bekræftelse 

Og hvordan tolker (mange af) vi kvinder så det at en mand har penge op af lommen, gaver med eller andet i samme dur? 
Når han har plukket os ned fra en af de højeste hylder i hans ønskebutik og cementerer det med penge i direkte bytte for vores selskab? 
Det er den ultimative bekræftelse på mange måder. I hvert fald når det handler om mindre end "den store kærlighed" er det virkelig svært at finde en konstellation af en han/hun relation med sex som en del af byttehandlen, noget der er bedre eller "sparker mere røv" på bekræftelsesbarometret end "han synes jeg er så stort et hit at han betaler for mit selskab" - også selvom vi godt ved at det også handler om at man er 37 grader varm og kvinde. 
Så når I betaler, så bekræfter bekræfter bekræfter I os bl.a. også. Og vi har tid til og mulighed for ikke at skulle have et andet arbejde som oftest er dårligere betalt, og som i hvert fald ikke bekræfter os som attraktive i hulekvinde-forstand bare en nanometer i forhold til hvad sex for penge-samvær gør. 
Forenklet set :) 

De veninder jeg har der har relativt mange røvdårlige engangsknald med mænd de egentlig ikke synes er Toppen af Poppen, men som formår at bekræfte dem og de derfor ender med at knalde med dem (sommetider med løfter om fast forhold og andet gøgl) har faktisk alle en slags forståelse for hvorfor jeg synes det er helt fantastisk at have sex med fremmede mænd for penge. De KAN bare ikke lige sidde på dén pind i hønsehuset selv, men fanger bestemt potentialet i bekræftelsesdelen. 
At det for disse kvinder "koster noget de ikke kan undvære" på andre parametre gør dog at i hvert fald mine veninder (som flest ;)) blot ender med at flirte med tanken. 

Pengene er - udover den værdi de har idet de kan omsættes til ting og sager - en fuldstændigt klokkeklar tilkendegivelse af at vi særligt udvalgt. Også selv når vi ikke er det, er illusionen faktisk intakt. 

I er altså ret sjældent klamme i øvrigt. 
Ligesom rigtigt mange af jer (mænd) vel egentlig godt liiiiige kunne liste pikken rytmisk ind i, og rent faktisk nyde det - måske i mangel af bedre - de fleste af os kvinder (under gunstige forhold uden konsekvenser) hvis vi spurgte pænt, også selvom vi ikke lige var på jeres top-hylde... altså uden I skulle betale for det... ja, så kan os der har valgt at tage betaling for det altså også rent faktisk liiiiige lade jer stikke pikken rytmisk ind i os og rent faktisk nyde det - måske i mangel af bedre - når nu I betaler os det vi har skrevet på vores prislap. 
Det virker ret ægte for begge parter for mig. 

Og jaja... jeg er med på at for nogle skal der meget/noget mere til. Og det er jo derfor man har yndlings både som køber og som sælger :wub:

Hvis man bruger købesex som kæresteerstatning er det en anden debat. 
Bruger man det som ego-boost til sin indre hulemand, så er det da en skidesmart idé. 
For mig handler det da bestemt også om at ISÆR når mine yndlings betalende elskere betaler, så bidrager det i meget høj grad til at den semi-professionelle distance opretholdes. 
Tænk lige på hvor mange der ville gå fra konen som egentlig er sød og rar fordi de tror jeg er så fantastisk hele tiden som jeg er når vi er sammen og de bekræfter mig med penge? 
Og hvem af dem skulle jeg så vælge og fravælge resten som jeg jo også er ægte tilstedeværende med en anden dag? 

I betaler for at gå igen... hvis I er meget længe om at gå igen, så betaler I naturligvis mere :D
At det skulle være uægte er jeg ikke med på. 

Jeg har naturligvis meget andet at sige om dette, men så må det blive senere i denne eller i andre tråde :P 
Ooooog - alt ovenstående er gældende for sexarbejdere der ikke er handlet/tvunget og alt det andet... men det er der vist debatter nok om allerede i gamle tråde. 

Nu gider jeg ik læse det igennem og trykker bare på Udgiv dit svar knappen... der er en vaskemaskine fuld med nyvaskede lagner som før vask havde store mængder af sæd fra fremmede mænd. Nogle af dem endda yndlings-mænd <3 
Jeg vil om få minutter virkelig nyde at mærke ekkoet af bekræftelsen bekræftelsen og bekræftelsen i hvert eneste af dem når jeg lægger dem sammen på en særlig måde så de er klar til næste bekræftelses-fix i løbet af de næste par uger. Og faktisk allerede i morgen vil jeg så også tage en tur i IKEA med en veninde og snolde fuldstændigt unødvendige ting - og måske købe lidt flere lagner? - for de penge jeg fik sammen med bekræftelserne, fordi det har jeg råd til. HURRA! 
Åh det bliver en god dag også i morgen! Fremmede pikkemænd, penge, ultimativ bekræftelse og IKEA... hvor heldig har man lov at være?  :wub: 

Kærligst, Eva <3

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

uintressant og ureflekteret.

Ja det kan du mene, jeg er ikke enig.. Forstår så udemærket hvad du siger og forstår hvor du kommer fra trods alt :rolleyes:

Skrevet
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

rar

Da ej svært at tro DU. 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

En af mine faste kritikere herinde har fat i en god pointe om GP-branchen. I en anden tråd om de billige damer, hvor han som sædvanlig prikker til min påståede dårlige samvittighed, skriver signaturen Møffe:

- Det er jo skuespil og indbildning fra start til slut....trist men sandt!

Det må jeg, desværre, give ham ret i. Det er svært at indrømme overfor sig selv som sexkunde,  men han har jo fat i noget her. En tude-enkel sandhed, som er så bitter at sluge. Jeg har selv haft svært ved at erkende, at jeg ikke er så attraktiv, som jeg tror, og gerne vil tro, og at det er pengene, som får den dejlige købesex til at fungere.

Man er jo kun et menneske. Og tilmed mand. Nem at narre.

Men nogle ganske få gange mit i liv med GPs har drømmen været tæt på. Og er det stadig i et enkelt tilfælde.

Der er gode GP-knald. Og så er det, i sjældne tilfælde, de gode, rørende GP-knald. Jeg har den glæde at opleve netop dette.

Det mig igen.

Jeg har jo skrevet meget inden på eroguide om problemet, hvis man læser imellem linjerne.

Selvfølgelig er der goe gp, med høje priser. For nogle måneder siden, hoppede jeg på en gp. Bagefter tænkte jeg "jah nu kneppet jeg endnu en af mine ex kæreste" problemet kan i nok se? Hun var lidt stor, en bums på røven, osv.

Ingen grund til dette? Har prøvet det før.

Der er kommet fokus på unge ensomme, single unge mennesker, ( som jeg ser det ) vi skal være glade for de dejlige piger, hvor der er plads til alle.

Vi skal altid være der for vores koner/kærester selvom nogle gange er det en svær opgave, det er dem der betyder noget.. :] singlemænd kan gøre hvad de har lyst til, men et godt råd, arbejde på dig selv, kro dig aldrig fast i købe sex man bliver afhængig af det som mand.

Nogle år tilbage, snakkede jeg med en dyr pige, hun havde lige købt nye bryster for 40k kontant. Som i! har betalt. Personligt er jeg ikke vildt med fake bryster.

hvad køber i selv? hvis i vil arbejde på jer selv, jeg er begyndt på ( rigtigt ) massage, da min træning er hårdt ved min krop.

Redigeret af Gæst

Skrevet

Personligt køber jeg sex, ikke følelser.

Hvis man har et håb om at følelser kan medkøbes, forstår jeg godt at nogle bliver skuffede, og kalder det uægte.

Men sexen kan såmænd være ganske ægte

Skrevet

Hmmm.,..

Jeg køber ikke kærlighed, men tilfredsstillelse. Hvis jeg altså køber et knald.

Er jeg ude efter GFE, køber jeg en illusion.

I morgen skal jeg have citrongræs til min eftermiddagskaffe et sted på Frederiksberg.

Det er jeg hundrede procent sikker på bliver en ægte oplevelse!

Skrevet
Møffe skrev, 1 time siden:

Det er første gang, jeg hører dig snakker fornuftig :)) 

Skrevet
Møffe skrev, 1 time siden:

Ps. Thaier er fremragende skuespiller...

- og det er flere gange, jeg hører dig snakker sluder :(

Vi er ikke nogen skuespiller når vi mødes en rigtig mand. Vi er søde med alle andre vi er sammen med og opfører os helt naturlige som vi blev opdraget på i vores hjemland :)) 

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 1 time siden:

En oplevelse kan aldrig være ligeværdig, så længe den ene betaler den anden penge .

Havde det været ægte, så var der ikke penge indblandet, den røv sad aldrig på dit ansigt, hvis du ikke betalte for det .

Din læge kan have oprigtig sympati, men han sad ikke i sin stilling, hvis han ikke fik penge for det .

Det som arbejder frivilligt for et godt formål, er ægte og oprigtighed .

Jeg fordømmer ikke pigerne tar penge for det, det er deres erhverv .

Kende en del piger som også har profil på scor.dk og på dette side, gør de det uden penge, det er ægte, men ikke når du som kunde betaler for det, ikke at de ikke kan nyde det, det kan nogen bestemt, men det er og bliver ALDRIG ægte, så længe der er penge indblandet ! 

En oplevelse bliver ikke mindre ægte af at der er penge involveret. Mine oplevelser med damerne er fandme ægte!!! Hvis jeg betaler for en rejse til Monument Valley bliver oplevelsen sgu heller ikke mindre ægte end hvis jeg fik turen derover gratis.

Men jeg bilder mig ikke ind, at der er tale om ægte, romantisk kærlighed. Det er en helt anden diskussion.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.