Hop til indhold

Trist, men sandt!

Featured Replies

Skrevet
Larschristian skrev, 1 time siden:

@JenniferRomantica 

har lige et spørgsmål til dig. 
nu elsker i jo at stille det hele på spidsen. 

du siger din mand er ok med du nyder liderligheden og ægte nærvær med dine betalende  kunder og han ved du elsker det. 

vil ham så også accepter hvis du går i byen møder en mand og tager hjem til ham og nyder sex og liderligheden med ham ? 
ville han være ok med du havde sex og intimt samvær med mænd uden for dit arbejde. 

Nej det jo netop det jeg mener med at pengene skaber friheden.. Du stadfæster egentlig bare min pointe.. Jeg kan få lov til at ÆGTE være min mand utro fordi jeg få penge for det.. Det kan ikke være så svært at forstår.. 

Så det er et spørgsmål om hvad andre tillader mig at gøre der bestemmer hvorvidt det er ægte.? Der vil aldrig nogensinde være nogen som helst anden end mig der kan vurderer om noget er ægte for mig heller ikke min mand.. 

• Svar 138
  • Visninger 12.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Noget af det bedste sex jeg nogensinde har fået, har været med kunder og mandetyper jeg ikke troede jeg var tiltrukket af eller sagt på en anden måde; nogen gange tager liderligheden bare over.... 

• SÅdan noget sludder -helt ærligt. En oplevelse er ægte, hvis du føler det penge eller ej;-) Er da fuldstændig ligeglad med penge -og forsøge at abstrahere fra de findes mest muligt -også når jeg er på

• Mit indlæg er forenklet, og det vil være umuligt at få ret mange nuancer med. Så her maler jeg med meget meget bred pensel og skriver hvad jeg mener og synes gælder meget overordnet set. Så... no

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 50 minutter siden:

I købesex-relationer er det bare noget mere simpelt på godt og ondt. 

Nu tog jeg kun og citerede en smule af dit ellers gode skriv der uddyber min pointe på en super fin måde<3.. Netop at der i alle livets relationer som regel er en form for byttehandel.. 

Skrevet
Jørgensen skrev, for 3 minutter siden:

Som en gammel kollega sagde: Alle kvinder er ludere; det er kun et spørgsmål om prisen. 

Sådan kan du sige om ALLE mennesker på jorden og ikke kun kvinder.. Og fortælle din gamle kollega at han er en tosse.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Sådan kan du sige om ALLE mennesker på jorden og ikke kun kvinder.. Og fortælle din gamle kollega at han er en tosse.. 

Det var ikke mig, der sagde det! Han er død for længe siden. 

(Og jeg er i øvrigt enig med dig.) 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 50 minutter siden:

PS: Se DET her indlæg var voksen-skæld-ud @SweetKisses :lol:

Jeg kan godt fornemme at jeg skal have fundet popcorn og rødvin frem senere - der er lidt jeg er gået glip af her :rolleyes: især fordi der bliver delt voksen-skæld-ud, og ikke mindst fordi det ikke er mig der har været skyld i hverken løftede pegefingre eller klap bagi :P

PS: rart at se dig kigge op fra den svenske pølseret for en kort stund @Eva Nadine :lol:<3

Skrevet
  • Author

Nu hvor tråden er ved at køre lidt af sporet, vil jeg lige nå at takke Bananas for hans gode råd og tanker. Prøvede svare i går, men det gik op i cyberspace ligesom sokkerne.

Her kommer en variant af det, jeg skrev i går:

Som du allerede ved Bananas, har vi alle sammen en indre Richter-skala, der slår ud en gang imellem under skiftende sinds-stemninger. Det kan derfor godt være, at min trådstart var lidt mere vemodig og sorgfuld i tonen, end det egentlig var meningen, men husk, jeg er også en ældre herre i 60-erne og tilmed både romantisk og gammeldags. Ligesom du nyder jeg kvinden og den yndefulde aura, der stråler ud fra de sødeste, og mest varme. Jeg værdsætter dem som de personligheder de er,  nyder mod og medspil, elsker lange pirrende forspil og er ikke til de hurtige tju-bang-thank-you-mam- lagenture. Det er alle nuancer af kvinden, som jeg nyder. Nærvær.

I går var jeg oppe i det lokale byggemarked og købe en hækkesaks (analog selvfølgelig). Den kostede i dyreste udgave 320 kroner, og den gør mig glad i min sensommerhave med sine rene, skarpe og ubesværede klip (med l og ikke n). Man kan altså få næsten syv gode hækkesakse for det en lækker times sex koster. I dette perspektiv har jeg besluttet at skære lidt ned på mit forbrug af GP-sex, som har været for højt oppe. Og jeg vil være endnu mere kritisk med, hvem jeg besøger. Erfaringen har lært mig at se logikken i de syv hækkesakse i luksusklassen kontra en times sex, ligeledes i luksusklassen. I øvrigt skal der også være plads til vin, god mad, whisky, restaurantbesøg, bøger, rejser, kunst, musik, papiravis, italienske lædersko, og hvad der ellers interesserer os.

Hvad får jeg for pengene?  Og navnlig....hvad er det jeg ikke får?. Og ikke kan forvente at få. Det er logisk, at det må være sådan. Skuespillet spilles med oprigtig og kærlig varme i de fleste tilfælde, men hun har jo et liv ved siden af, måske endda familie. Jeg kan ikke forlange mere. Med mindre vi begge, pigen og jeg, beslutter at blive henholdsvis skilt og lægge helt eller delvist op som GP. Det sker måske en dag.....og det bliver et hot liv med sex mange gange om dagen, og alle mulige steder, med den særlige pige, jeg tænker på. 

Jeg plejer at booke mindst en time til ca. 2000 kroner, da jeg ønsker en god stund og god tid. Desuden vil jeg gerne være nogenlunde sikker på, at pigen er uafhængig,  at hun er glad og afklaret, og holder til et pænt og diskret sted. Ved godt at 2000 kroner ikke er en garanti for dette, men jeg bilder mig ind, at det er et sikrere valg for både pigen og mig. Og så får jeg som regel sex i klasse og med en variation, som jeg aldrig har oplevet hjemme. 

Tak for din omsorg. Jeg er stadig glad. Men også mere tænksom efter at have læst dine og andre kloge brødres indlæg (inkl flere af dem, der sædvanligvis kritiserer mig).

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 56 minutter siden:

Nu hvor tråden er ved at køre lidt af sporet, vil jeg lige nå at takke Bananas for hans gode råd og tanker. Prøvede svare i går, men det gik op i cyberspace ligesom sokkerne.

Her kommer en variant af det, jeg skrev i går:

....

Tak for svar Signore.
Og tak for virkeligt gode indlæg, @JenniferRomantica og @Eva Nadine. Det skal i sammenhænget siges at jeg er bekendt med nogle GP'er som hvis de havde kunnet formulere sig så godt som i kan, havde fortalt omtrent detsamme som i gør. 

I øvrigt lidt sjovt, og interessant, at ingen af os som skriver herinde hvirker til at være ræpresentative - hverken piger eller mænd. Sådan som det er for os, sådan er det ikke for de fleste. Og så var den ged barberet og diskussionen falder plat, bleg og uinteressant til marken.

Vi må altså være nogle synderlige unikke entiteter herinde.

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Tak for svar Signore.
Og tak for virkeligt gode indlæg, @JenniferRomantica og @Eva Nadine. Det skal i sammenhænget siges at jeg er bekendt med nogle GP'er som hvis de havde kunnet formulere sig så godt som i kan, havde fortalt omtrent detsamme som i gør. 

I øvrigt lidt sjovt, og interessant, at ingen af os som skriver herinde hvirker til at være ræpresentative - hverken piger eller mænd. Sådan som det er for os, sådan er det ikke for de fleste. Og så var den ged barberet og diskussionen falder plat, bleg og uinteressant til marken.

Vi må altså være nogle synderlige unikke entiteter herinde.

Det var lidt det jeg mente med at “bare fordi ikke alle er som jeg gør jo ikke psykologiske teorier og samfundsrammer ugyldige for andre”:P.. Når jeg snakker med veninder og kollegaer i branchen så har de fleste det på samme måde som jeg.. Det undre mig altid når folk skriver “det jo ikke alle der har det som dig” da det jo vel i bund og grund er et ugyldigt argument da det jo heller ikke er alle der er ligesom dem selv.. 

Tak for dit tak<3.. Og selv tak for en god tone osv.. 

Skrevet
Bananas skrev, for 25 minutter siden:

øvrigt lidt sjovt, og interessant, at ingen af os som skriver herinde hvirker til at være ræpresentative - hverken piger eller mænd. Sådan som det er for os, sådan er det ikke for de fleste. Og så var den ged barberet og diskussionen falder plat, bleg og uinteressant til marken.

Det er galt hver eneste gang begrebet 'følelser' dukker op i et oplæg.
Jeg har oplevet det s-å mange gange, også i tiden før Corona da der var mange diskussioner om GFE.
Der er nogle der har et meget fundamentalistisk syn på hvad 'følelser' hhv 'ægte følelser' er.
Og at diskutere med de mennesker, er fuldstændig som at hamre hovedet ind i en mur.

Det p**ser mig osse af, af andre grunde end lige dette univers.
Som langtidssingle véd man da at følelser findes i mange former og varianter.
Ellers havde vi ikke kunnet overleve - helt enkelt ... 

Diskussionen er helt umulig, fordi det er en religiøs diskussion - i den bredeste betydning af ordet.
Jeg oplever præcis det samme, når jeg - som a-religiøs - har snakket med en kammerat, der er  hard-core bibeltroende om, hvorvidt bibelen faktisk er Guds ord.
Reaktionen er ... foragt!
Og mod foragt kæmper selv guderne forgæves ... 

Jeg prøver virkelig at lade være, men jeg kan gå og koge af raseri en hel dag over den (fundamentalistiske) tilgang omkring de emner herinde.
Men jeg véd godt at diskussion ikke nytter noget .. 
Tænker helt som @Eva Nadine skriver - det er bedst at trække sig ud af diskussionen før men bliver provokeret til at blive personlig ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Du må simpelthen uddybe hvad forskellen er og hvad du mener med “ægte”..

læs mine indlæg i tråden og du skal finde svaret .

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 17 minutter siden:

læs mine indlæg i tråden og du skal finde svaret .

Sagt i al venskabelighed ..
Jeg må indrømme, jeg kan ikke helt se det, jeg har lige læst dine indlæg igennem ... 
Det er fordi du både skriver om 'oplevelse' og 'relation', og om 'ligeværdighed' og 'ægte'

Måske mener du, at samværet med en pige ikke er en ægte kærlighedsrelation?
For så har du selvfølgelig ret, det tror jeg ikke mange af os er uenige i ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 38 minutter siden:

Jeg må indrømme, jeg kan ikke helt se det, jeg har lige læst dine indlæg igennem ... 
Det er fordi du både skriver om 'oplevelse' og 'relation', og om 'ligeværdighed' og 'ægte'

Jeg to såmænd blot udgangspunkt i Trådsstarters oplæg .

Når jeg besøger en GP, så køber jeg en ydelse, i form og af nærvær og sex .

Der er klare linjer mellem pigen og jeg, jeg betaler og hun yder det vi har aftalt og selvom det er en dejlig oplevelse for mig, så kan det aldrig tolkes som en ægte relation, så længe der er penge indeblandet .

Når jeg møder en på scor eller tinder, er der tale om mere ligevægtig/ægte sittuation/oplevelse, da begge partner går ind i det uden at den ene betaler den anden .

Man kan vende og dreje det her emne til hudløshed, men jeg slutter af her, da jeg ikke kommer videre, og har det iøvrigt fint med at andre har andre oplevelser/opfattelse ved købe sex ;-)   

God week-end .

Skrevet

@EnsomSjæl

Jeg synes også dit indlæg gør det noget mere tydeligt hvad du mener ... 

Vi kan så diskutere til hudløshed om det er en relation der ikke er ægteeller om det er en kærlighedsrelation der ikke er ægte ...  ...

Men så véd vi i det mindste hvad vi er uenige om ... :)

God week-end osse til dig ... 

Skrevet
sneræven skrev, 1 time siden:

Ja præcis ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.