Hop til indhold

Trist, men sandt!

Featured Replies

Skrevet
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Det er ikke nem

Lige så pisse irriterende du kan være i dine skriv, ligeså sympatisk ka du være :rolleyes:

Afklaret i alle henseender i vore liv ER jo altid, det bedste og klart mest hensigtsmæssige for os.. Men som du selv påpeger, ikke nemt.. Mænd nyder GP besøg af forskellige årsager/behov.. Afklaring findes i os selv - det æ nemt.. :rolleyes:

• Svar 138
  • Visninger 12.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Noget af det bedste sex jeg nogensinde har fået, har været med kunder og mandetyper jeg ikke troede jeg var tiltrukket af eller sagt på en anden måde; nogen gange tager liderligheden bare over.... 

• SÅdan noget sludder -helt ærligt. En oplevelse er ægte, hvis du føler det penge eller ej;-) Er da fuldstændig ligeglad med penge -og forsøge at abstrahere fra de findes mest muligt -også når jeg er på

• Mit indlæg er forenklet, og det vil være umuligt at få ret mange nuancer med. Så her maler jeg med meget meget bred pensel og skriver hvad jeg mener og synes gælder meget overordnet set. Så... no

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 1 time siden:

Jeg er uenig. Det er ikke kærlighed, men det gør det ikke til skuespil, i hvert fald ikke ved alle.

Det var altså også et citat fra en anden broder, jeg brugte....

Skrevet

Hey Signor….Det er jo just det. Vi er vores egen værste fjende i følelsernes erotiske dal. Måske små drenge. Men ingen erotisk tvivl please. Kemi og pillowtalk , ja tak. Men det sværeste er at tage afstand fra det når man går derfra.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 3 minutter siden:

Det var altså også et citat fra en anden broder, jeg brugte....

Den er jeg med på, men du efterfulgte den med dette citat  

Signor Cuoco skrev, den 23.8.2023 at 17:15:

Det må jeg, desværre, give ham ret i.

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden:

Den er jeg med på, men du efterfulgte den med dette citat  

Enig.

Skrevet

Og husk…..if they look like models….they often do, thank God…..models dont need boyfriends, they have one….not you.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Du må simpelthen uddybe hvad forskellen er og hvad du mener med “ægte”..

Åh vil du da ikke stoppe. 
du ved jo udemærket hvad der menes. 

tror du selv en udlandske pige der skriver med en mand som hun aldrig har set før laver en aftale. 
Og 20 minutter efter åbner hun døren ser en fed gammel mand. Og straks er hun ægte liderlig og kysser ham inderligt og efter 5 min har hans pik i munden fordi hun simpelthen tænder ægte på ham  

det gør hun så 5-10 gange om dagen hver dag. 

nej hun køre skuespil det er ikke ægte liderlighed men skuespil 

Skrevet
Larschristian skrev, 1 time siden:

Åh vil du da ikke stoppe. 
du ved jo udemærket hvad der menes. 

tror du selv en udlandske pige der skriver med en mand som hun aldrig har set før laver en aftale. 
Og 20 minutter efter åbner hun døren ser en fed gammel mand. Og straks er hun ægte liderlig og kysser ham inderligt og efter 5 min har hans pik i munden fordi hun simpelthen tænder ægte på ham  

det gør hun så 5-10 gange om dagen hver dag. 

nej hun køre skuespil det er ikke ægte liderlighed men skuespil 

Så jeg har faktisk ikke haft sex med de mænd der besøger mig på jobbet:huh:.? Altså sådan ægte:ph34r:.? Hvad er det der menes at vi er falske omkring.? Jeg kan i hvertfald love dig for at jeg har faket flere orgasmer med private sexpartnere end jeg har på jobbet påtrods af min ellers noget begrænsede sexerfaring i den private sfære.. Jeg har ingen grund til at fake på jobbet fordi gæsternes følelser for mig er sådan set irrelevante så længe han tænder på mig.. Sex for kvinder har altid og vil altid være en form for byttehandel (kærlighed, beskyttelse, samhørighed, komplimenter osv osv osv) om vi gør det for den ene eller anden form for “betaling” er sådan set irrelevant hvis du spørger mig og gør ikke oplevelsen hverken mere rigtig eller forkert i mine øjne.. 

Det mandlige køn købslår på samme måde med sin beskyttelse, kærlighed osv for sex.. Det er det der har fungeret for vores samfund i årtusinder.. 

Og hvad er det ved kvinders anatomi der gør du tror at vores erogene zoner flytter sig eller helt forsvinder når Bjarne på 65 med ølmave og hele moletjavsen besøger os.? Hvad min kæreste gør der føles godt det samme kan Bjarne faktisk også eller har i hvertfald som regel de dele der giver potentialet.. 

Faktisk er det nemmere at være ægte på jobbet.. Pengene er modtaget og man ved begge hvad der skal ske og hvad rammerne er.. Jeg skal ikke ligge og tænke over “kan han nu lide mig” osv osv osv.. Man er ligesom valgt.. Og man ved der ikke engang har været snak om guld og grønne skove så man skal ikke vurderer mændernes intentioner eller noget som helst.. 

Så vil du dog ikke godt stoppe med at udtale dig om ting du ikke aner noget som helst om……….

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Siger ikke sexen ikke er ægte og kyssene ikke er men følelsen bag. 

jeg kan da godt kysse en gammel dame men jeg vil intet føle så derfor ikke ægte kys  

og Jennifer alle er ikke som dig selv om du tror det. 
Måske er jeg gammel dags men at du virkelig føler noget ægte og nærvær med dine kunder. 
puha godt jeg ikke er din mand. 
at du kan tænde og føle ægtehed med dine kunder som du siger. 
Jeg er ikke kvinde men ved da blandt mine mange kvindlige bekendtskaber at de finder afsky ved tanken om at være sammen med gamle ulækker mænd og 
men sådan er vi så forskellige 

Glæder mig du nyder det men sådan er det ikke for de fleste 

Skrevet
Bananas skrev, for 18 timer siden:

Sorry honey, man kan ikke ombestemme sit hjerte. Desuden bliver det ikke nogen fight. Jeg har fortalt dem allesammen at der kun er plads for en kvinde på toppen og at den pladsen allerede er optaget. Gæt af hvem?<3

Oh, great<3 have you done that recently? :)) 

Im sorry, I should have been more careful when I talk, choose words carefully spoken words can sometimes hurt a human soul, sorry 

Tror aldrig jeg kan gætte rigtigt, when you’re so smart it’s difficult to manage you (your mind)! :)) 

Skrevet
Larschristian skrev, for 9 minutter siden:

Siger ikke sexen ikke er ægte og kyssene ikke er men følelsen bag. 

jeg kan da godt kysse en gammel dame men jeg vil intet føle så derfor ikke ægte kys  

og Jennifer alle er ikke som dig selv om du tror det. 
Måske er jeg gammel dags men at du virkelig føler noget ægte og nærvær med dine kunder. 
puha godt jeg ikke er din mand. 
at du kan tænde og føle ægtehed med dine kunder som du siger. 
Jeg er ikke kvinde men ved da blandt mine mange kvindlige bekendtskaber at de finder afsky ved tanken om at være sammen med gamle ulækker mænd og 
men sådan er vi så forskellige 

Glæder mig du nyder det men sådan er det ikke for de fleste 

Jeg tænker min mand er super tilfreds og ellers så var vi bestemt ikke sammen.. Han er bekendt med mit job og har været det fra start.. 

Hvad angår afsky osv så skal man slet ikke undervurderer den påvirkning samfundets kutyme har på ens smag.. Pengene gør det acceptabelt for unge damer at tænde på gamle mænd.. Ærligt så kan de færreste mænd finde ud af sex før de er godt op i 30’erne.. Min egen mand måtte jeg endda, igennem sammenbrudte tænder, true med tæsk hvis han ikke snart stoppede med at stoppe når det føltes allerbedst, imens jeg holde hans hoved med begge hænder og kiggede ham strengt i øjnene under oralsex til mig (true story):lol:.. Pengene kan gøre at vi bare kan give slip og føle det der sker i vores kroppe under sex hvilket kvinder generelt er dårlige til.. 

Jeg har ingen personlig erfaring med engangsknald så jeg ved ikke om bevidstheden om at man ikke skal ses igen kan gøre det samme eller har samme effekt.. 

At ikke alle er som jeg gør ikke psykologiske teorier ugyldige eller samfundsmæssige rammer.. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 33 minutter siden:

jeg kan da godt kysse en gammel dame men jeg vil intet føle så derfor ikke ægte 

Jeg kan altså ikke lade være at udfordre dig på ovenstående citat. 

Hvis du kysser en " gammel dame " så er det ikke et ægte kys ?

Hvad er et ægte kys da ?

Er det kun " ægte"  hvis man føler noget seksuelt ?

Jeg kysser da mine børn jævnligt. Og jeg synes da det et ægte kys selvom kysset ikke er seksuelt. Men udspringer af noget helt andet.

:P

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tænker min mand er super tilfreds og ellers så var vi bestemt ikke sammen.. Han er bekendt med mit job og har været det fra start.. 

Hvad angår afsky osv så skal man slet ikke undervurderer den påvirkning samfundets kutyme har på ens smag.. Pengene gør det acceptabelt for unge damer at tænde på gamle mænd.. Ærligt så kan de færreste mænd finde ud af sex før de er godt op i 30’erne.. Min egen mand måtte jeg endda, igennem sammenbrudte tænder, true med tæsk hvis han ikke snart stoppede med at stoppe når det føltes allerbedst, imens jeg holde hans hoved med begge hænder og kiggede ham strengt i øjnene under oralsex til mig (true story):lol:.. Pengene kan gøre at vi bare kan give slip og føle det der sker i vores kroppe under sex hvilket kvinder generelt er dårlige til.. 

Jeg har ingen personlig erfaring med engangsknald så jeg ved ikke om bevidstheden om at man ikke skal ses igen kan gøre det samme eller har samme effekt.. 

At ikke alle er som jeg gør ikke psykologiske teorier ugyldige eller samfundsmæssige rammer.. 

Du er 1 ud af mange min ven. 
Lige meget hvor meget du vender og drejer det er det uden for normen det du laver. 
og ja ved godt specielt i danske piger nyder det 

men det er ikke sådan for største delen. 

lad den lægge der og god weekend 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden:

Sex for kvinder har altid og vil altid være en form for byttehandel (kærlighed, beskyttelse, samhørighed, komplimenter osv osv osv) 

Jeg er faktisk indbildsk nok til at tro at min kone faktisk dyrker sex med mig fordi at hun får nogle gode og kraftige orgasmer som hun ikke ellers ville få ;) og ikke som en del af en byttehandel hvor jeg får sex og hun får noget andet.

Derudover er der noget biologisk omkring de lykkehormoner der udskilles under sex hos os begge, der er med til at bevare vores kærlighed til hinanden. 

Redigeret af Bear

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan altså ikke lade være at udfordre dig på ovenstående citat. 

Hvis du kysser en " gammel dame " så er det ikke et ægte kys ?

Hvad er et ægte kys da ?

Er det kun " ægte"  hvis man føler noget seksuelt ?

Jeg kysser da mine børn jævnligt. Og jeg synes da det et ægte kys selvom kysset ikke er seksuelt. Men udspringer af noget helt andet.

:P

Hvis nu du gav dig tid til at læse hvad jeg skrev 

kysset er ægte men det vil intet være bag. 

kysser da også mine børn men det er med følelser 

Jeg kan godt lægge mund til at kys med en mand men jeg vil intet føle  og når man intet føler er det ikke ægte kys i min verden. fysisk ja og  ikke det budskab som oprindelig til tænkt 

jeg kan da og stå at sige jeg elsker dig er det ægte ja fordi du tror på hvad jeg siger 

men jeg er bare god til skuespil  og mente det ikke  

ergo er det ikke ægte for der er ikke følelser bag 

vil også ønske dig en god weekend 

Skrevet

@JenniferRomantica 

har lige et spørgsmål til dig. 
nu elsker i jo at stille det hele på spidsen. 

du siger din mand er ok med du nyder liderligheden og ægte nærvær med dine betalende  kunder og han ved du elsker det. 

vil ham så også accepter hvis du går i byen møder en mand og tager hjem til ham og nyder sex og liderligheden med ham ? 
ville han være ok med du havde sex og intimt samvær med mænd uden for dit arbejde. 

Skrevet
Bear skrev, for 1 time siden:

Jeg er faktisk indbildsk nok til at tro at min kone faktisk dyrker sex med mig fordi at hun får nogle gode og kraftige orgasmer som hun ikke ellers ville få ;) og ikke som en del af en byttehandel hvor jeg får sex og hun får noget andet.

Derudover er der noget biologisk omkring de lykkehormoner der udskilles under sex hos os begge, der er med til at bevare vores kærlighed til hinanden. 

Arhmen @Bear altså... du er dælenduskeme også et godt knald, og dermed helt uanvendelig statistisk set :P 
Det er næppe indbildning ;) 

- - - 

Jeg gætter dog på at det er meget meget langt fra alle der har prøvet at have en langvarig primær relation hvor det er sådan at sex byttes for sex ligeligt. 
Mit sexdrive har i mange af mine faste forhold i privat regi været større end min partners. Det er måske også statistisk set helt uanvendeligt, men jeg skriver det for at forebygge en fordrejning af debatten i retning af  "mænd vs. kvinder" ret meget :) 
Mange af os ønsker os formodentlig sådan en relation på et eller andet tidspunkt i vores liv, men ikke alle er så heldige at det lykkes og/eller gode til at få det til at vare når vi finder det. 
Og så må man jo nøjes med noget andet hvis man mister troen på at det lykkes, eller for at få tiden til at gå indtil det gør. 

Vi som er heldige nok til at have sådan en partner, oplever vel som flest også at det er noget med at vi tager fælles ansvar for både egen og partners livsglæde og velvære på rigtigt mange måder hvoraf sex blot er een af dem. Om det så er direkte "bytte" som f.eks. komplimenter og chokolade for blowjobs eller om det ligesom har flere led og er en sammenvævning af mange mange mange ting der gør at det ligner magi, ændrer jo ikke ved at der (efter min mening og mine erfaringer) i en relativt stor grad er tale om at "vi får hvad vi behøver/ønsker og giver tilbage hvad der behøves/ønskes" i et mere naturligt flow når det er en privat primær relation. 

Bytter jeg for sex når min fuldstændigt (for mig) fantastiske kæreste bliver turbo-forkælet når jeg finder en plade chokolade gemt under en pude som han har gemt flere dage tidligere sidst vi sås? Ja det gør jeg vel til dels. Lægger han chokolade under puden og overrasker mig konstant med opmærksomhed, bekræftelse og alt muligt andet jeg ELSKER fordi han har lyst til det for min skyld eller fordi jeg forkæler ham med hokus-pokus-dig-i-fokus-blæs lige før han tager afsted næste gang? 
Vi investerer jo i hinanden og det sker så naturligt og føles så dejligt at forkæle BLANDT ANDET fordi vi får noget igen vi har brug for. 
Min kæreste og jeg er også et så godt et seksuelt match, at vi ofte bytter sex for sex. Så heldige er det få der er, er min påstand :) 

I købesex-relationer er det bare noget mere simpelt på godt og ondt. 
Det fælles ansvar for hinandens glæde er begrænset til den korte stund hvor vi er sammen og har sex og bytter noget for noget. Det er jo det der er en del af forventningsafstemningen som med penge involveret er ret hurtigt overstået. Det' smart, mand! 
Det er kortvarende relationer og der byttes meget direkte, fordi der er brug for at relationen og samværet kan arrangeres på kort tid uden så mange dikkedarer og så langvarig parrings-dans at det tager for lang tid og bliver for bøvlet. 
At der også kan være tilsat et par trin fra parrings-dansen alligevel, er vel bare fordi begge parter også godt kan li' at det ikke er så bollebutiks-agtigt, og at det minder lidt om det som er hvad nogle folk i tråden her definerer som "ægte" tænker jeg. 

Bytning foregår der i private relationer - min egen inklusive - som jeg ser det uanset om det er bevidst eller ej, og uanset om det er sex for sex eller sex for noget andet. 
I denne weekend skal min kæreste løfte noget tungt og gøre nogle ting med og for mig som jeg er dårligt kvalificeret til eller ikke rigtigt gider. Og han har bestilt bord på en restaurant der er svær at få plads på som vi begge har villet besøge ret længe... så jeg kommer vist til at skylde lidt hvis jeg ikke også finder på noget. Jeg har ryddet op i fryseren, fordi det har han bedt om. Det er vist ikke helt nok, så måske en par-massage hos mine to yndlings Thai'er er et sted at starte? Hvis jeg så også liiiige kan få sneget ind i kommunikationen med den af dem der lejlighedsvist tilbyder happy endings, at de 300kr jeg giver i drikkepenge på forskud dækker muligheden for dét, så skylder jeg måske ikke længere noget når weekenden er omme :wub::P 
Er det så sex i bytte for tunge løft? Altså også hvis det er sex med andre end mig, men jeg betaler for hans happy ending? Skal jeg trække noget fra eller lægge noget til når jeg nu tænder på at han får en hånder lige ved siden af en papirtynd væg? Er det så købesex mellem ham og mig? ARGH det regnstykke bliver sgu for svært at regne på for en talblind forelsket sexarbejder på en fridag! :lol:

Jeg har ofte haft tanken i gamle dage som følger:
"Gad vide hvor mange færre blowjobs og uforpligtende købeknald JEG ville sælge hvis mænd betalte deres koner 700kr. en gang om ugen, samlede sokkerne op, slog brættet ned og kørte på forbrændingen med småt brændbart jævnligt?" :lol:
Selvfølgelig byttes der sex for noget andet i rigtigt mange forhold. Dem af os der bytter sex for sex er måske ikke så sjældne som enhjørninge med vinger, men alligevel... 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Larschristian skrev, for 42 minutter siden:

@JenniferRomantica 

har lige et spørgsmål til dig. 

du siger din mand er ok med du nyder liderligheden og ægte nærvær med dine betalende  kunder og han ved du elsker det. 

vil ham så også accepter hvis du går i byen møder en mand og tager hjem til ham og nyder sex og liderligheden med ham ? 
ville han være ok med du havde sex og intimt samvær med mænd uden for dit arbejde. 

Opret en afstemning? 
Det er vel næppe interessant for alle i hele tråden hvad en enkelt glædespige og hendes mand gør og tænker. Eller skriv en privat besked til Jennifer, hvis dit formål IKKE bare er at hænge hende ud og pille hende ned, altså. Ellers fortsæt endelig ;) 

De af os der deler ud af hvordan det er "i kulissen" her på den anden side af disken i bollebutikken, har det rigtigt fint med at vi selv vælger hvornår vi deler og hvad vi deler - personlige spørgsmål kan jo stilles og bliver eventuelt besvaret eller ignoreret i vores indbakker. 

Venligt og bestemt, 
Eva <3

PS: Se DET her indlæg var voksen-skæld-ud @SweetKisses :lol:

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 16 minutter siden:

Arhmen @Bear altså... du er dælenduskeme også et godt knald, og dermed helt uanvendelig statistisk set :P 
Det er næppe indbildning ;) 

<3

Tak, og i lige måde ;) 

Dit indlæg har sat nogle tanker i gang hos mig, i virkeligheden er de forhold vi stræber imod vel i virkeligheden dem hvor der måske "byttes ydelser", men hvor summen af de byttede ydelser bliver markant større end summen af ydelserne. Med andre ord, at 2+2 bliver mere end 4, fordi at vi gør hinanden bedre. 

Eller måske er jeg blot en håbløs romantiker <3

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 13 minutter siden:

Opret en afstemning? 
Det er vel næppe interessant for alle i hele tråden hvad en enkelt glædespige og hendes mand gør og tænker. Eller skriv en privat besked til Jennifer, hvis dit formål IKKE bare er at hænge hende ud og pille hende ned, altså. Ellers fortsæt endelig ;) 

De af os der deler ud af hvordan det er "i kulissen" her på den anden side af disken i bollebutikken, har det rigtigt fint med at vi selv vælger hvornår vi deler og hvad vi deler - personlige spørgsmål kan jo stilles og bliver eventuelt besvaret eller ignoreret i vores indbakker. 

Venligt og bestemt, 
Eva <3

PS: Se DET her indlæg var voksen-skæld-ud @SweetKisses :lol:

Jeg er ligeglad du kan skælde ud og gøre hvad du vil. 
jeg spurgte et reelt spørgsmål kan slet ikke se hvorfor du skal blande dig :ph34r:

har jeg tagget dig ? 

Men for at forklare mit spørgsmål for andre der har tænkt sig at bestemme over hvad jeg spørger om. 

hvis manden ikke er ok med hun går i byen og har sex fordi så bliver det for personligt. 
Og det har hun selv nævnt en gang ingen hemmelighed. 

hvornår er det så ægte  når hun får penge for det eller gratis 

og hvad er forskellen 

simpel penge derfor giver han lov fordi det ikke er ægte 

Alle er til salg  bare spørgsmål om hvor stor ens moral kodeks er  

spørger en mand om han kneppe mig i røven for 2000 kr nej tak men siger han du får 100000 kr  

så siger jeg sgu ja er det ægte ja for ham men ikke for mig  

stop med dit voksen skæld ud det klæder dig ikke  

Redigeret af Larschristian

Skrevet
Bear skrev, for 5 minutter siden:

Tak, og i lige måde ;) 

Dit indlæg har sat nogle tanker i gang hos mig, i virkeligheden er de forhold vi stræber imod vel i virkeligheden dem hvor der måske "byttes ydelser", men hvor summen af de byttede ydelser bliver markant større end summen af ydelserne. Med andre ord, at 2+2 bliver mere end 4, fordi at vi gør hinanden bedre. 

Se hvordan vi to kan bytte noget med seksuelle under- og overtoner helt uden at nogen af os betaler i hverken flaskebon'er, franske hotdogs, for gamle udenlandske pengesedler eller andet - og endda i fuld offentlighed så alle kan se hvor lækre vi er på helt normal skærm-ekshibitionistisk vis :D 

Jeg er rørende enig. Også i købesex sammenhæng er de bedste byttehandler vel der hvor begge parter synes det bliver mere end 4, selvom stunderne er korte. 
Det er måske netop det der gør at også købesex relationer kan være lige så "ægte" og liderligheden ligeså. Altså engang imellem. 

Bear skrev, for 12 minutter siden:

Eller måske er jeg blot en håbløs romantiker <3

Det ene udelukker jo ikke det andet :wub:

Skrevet
Larschristian skrev, for 5 minutter siden:

jeg spurgte et reelt spørgsmål kan slet ikke se hvorfor du skal blande dig :ph34r:

har jeg tagget dig ? 

Tjaøeh... det har du vel indirekte når du skriver: 

Larschristian skrev, 1 time siden:

at du har skrevet i med småt tænker jeg er en grammatisk fejl. 
Jeg læser det som "I" altså "os glædespiger der sætter ting på spidsen på Eroguide" hvoriblandt jeg vil mene der vil være stor enighed om at jeg er iblandt. Så ja - du har tagget mig og at du ikke kan se hvorfor jeg skal blande mig, var ikke noget jeg brugte tanketid på. Så jeg blandede mig - og mellem linierne står der også i mit indlæg at hvis det var et personligt spørgsmål fra dig til @JenniferRomantica så brug hendes indbakke. Alt der skrives her i en tråd er naturligvis noget der er relevant i en fælles debat, hvoraf jeg allerede er aktiv deltager også i denne tråd. 
Så derfor blander jeg mig og derfor har du tagget mig. 

Denne del af debatten (med dig) stopper jeg med at forfølge nu, idet jeg har en rimelig god fornemmelse for hvornår hammeren falder for personangreb fra en moderators side. 
Og jeg vil rigtigt gerne fortsat kunne læse med i tråden her fordi andre bidrager med noget jeg finder interessant og ikke bliver harm over. 

Sådan er det :) 

Kærligst, Eva <3

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 9 minutter siden:

Tjaøeh... det har du vel indirekte når du skriver: 

at du har skrevet i med småt tænker jeg er en grammatisk fejl. 
Jeg læser det som "I" altså "os glædespiger der sætter ting på spidsen på Eroguide" hvoriblandt jeg vil mene der vil være stor enighed om at jeg er iblandt. Så ja - du har tagget mig og at du ikke kan se hvorfor jeg skal blande mig, var ikke noget jeg brugte tanketid på. Så jeg blandede mig - og mellem linierne står der også i mit indlæg at hvis det var et personligt spørgsmål fra dig til @JenniferRomantica så brug hendes indbakke. Alt der skrives her i en tråd er naturligvis noget der er relevant i en fælles debat, hvoraf jeg allerede er aktiv deltager også i denne tråd. 
Så derfor blander jeg mig og derfor har du tagget mig. 

Denne del af debatten (med dig) stopper jeg med at forfølge nu, idet jeg har en rimelig god fornemmelse for hvornår hammeren falder for personangreb fra en moderators side. 
Og jeg vil rigtigt gerne fortsat kunne læse med i tråden her fordi andre bidrager med noget jeg finder interessant og ikke bliver harm over. 

Sådan er det :) 

Kærligst, Eva <3

Næ intet person angreb det var vist dig. 
Går du vist i små sko hvis et lille i betyder jeg har tagget dig 

ja læs du bare med for det er jo kun din holdning der bidrager. 
og hvis alle var enige hold da op en debat i kunne have. 

Siger bare hvis han ikke accepter hun knalder i byen. 
men kun når hun tager penge for det. 

Den lader vi lige stå lidt, og dem som vil kan tænke lidt over det. 

Redigeret af Larschristian

Skrevet
Larschristian skrev, den 23.8.2023 at 19:22:

Uden penge siger luderne det gør ondt.

Som en gammel kollega sagde: Alle kvinder er ludere; det er kun et spørgsmål om prisen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.