Hop til indhold

Trist, men sandt!

Featured Replies

Skrevet

En af mine faste kritikere herinde har fat i en god pointe om GP-branchen. I en anden tråd om de billige damer, hvor han som sædvanlig prikker til min påståede dårlige samvittighed, skriver signaturen Møffe:

- Det er jo skuespil og indbildning fra start til slut....trist men sandt!

Det må jeg, desværre, give ham ret i. Det er svært at indrømme overfor sig selv som sexkunde,  men han har jo fat i noget her. En tude-enkel sandhed, som er så bitter at sluge. Jeg har selv haft svært ved at erkende, at jeg ikke er så attraktiv, som jeg tror, og gerne vil tro, og at det er pengene, som får den dejlige købesex til at fungere.

Man er jo kun et menneske. Og tilmed mand. Nem at narre.

Men nogle ganske få gange mit i liv med GPs har drømmen været tæt på. Og er det stadig i et enkelt tilfælde.

Der er gode GP-knald. Og så er det, i sjældne tilfælde, de gode, rørende GP-knald. Jeg har den glæde at opleve netop dette.

• Svar 138
  • Visninger 12.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Noget af det bedste sex jeg nogensinde har fået, har været med kunder og mandetyper jeg ikke troede jeg var tiltrukket af eller sagt på en anden måde; nogen gange tager liderligheden bare over.... 

• SÅdan noget sludder -helt ærligt. En oplevelse er ægte, hvis du føler det penge eller ej;-) Er da fuldstændig ligeglad med penge -og forsøge at abstrahere fra de findes mest muligt -også når jeg er på

• Mit indlæg er forenklet, og det vil være umuligt at få ret mange nuancer med. Så her maler jeg med meget meget bred pensel og skriver hvad jeg mener og synes gælder meget overordnet set. Så... no

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 18 minutter siden:

En af mine faste kritikere herinde har fat i en god pointe om GP-branchen. I en anden tråd om de billige damer, hvor han som sædvanlig prikker til min påståede dårlige samvittighed, skriver signaturen Møffe:

- Det er jo skuespil og indbildning fra start til slut....trist men sandt!

Det må jeg, desværre, give ham ret i. Det er svært at indrømme overfor sig selv som sexkunde,  men han har jo fat i noget her. En tude-enkel sandhed, som er så bitter at sluge. Jeg har selv haft svært ved at erkende, at jeg ikke er så attraktiv, som jeg tror, og gerne vil tro, og at det er pengene, som får den dejlige købesex til at fungere.

Man er jo kun et menneske. Og tilmed mand. Nem at narre.

Men nogle ganske få gange mit i liv med GPs har drømmen været tæt på. Og er det stadig i et enkelt tilfælde.

Der er gode GP-knald. Og så er det, i sjældne tilfælde, de gode, rørende GP-knald. Jeg har den glæde at opleve netop dette.

Har oplevet dine faste kritikere. Hvis det kan være nogen trøst, vil jeg påstå, at jeg har haft mange ægte oplevelser med gp'ere igennem det sidste års tid, og både fået omsorg, empati og næstekærlighed, og som min faste dame siger 'vi er også mennesker.' Men det er kynikerne vel ligeglade med. De tror det hele kun er illusion og pengemaskine. Måske fordi de opsøger de forkerte damer?

Redigeret af henlan

Skrevet
henlan skrev, for 5 minutter siden:

Hvis det kan være nogen trøst, vil jeg påstå, at jeg har haft mange ægte oplevelser med gp'ere igennem det sidste års tid, og både fået omsorg, empati og næstekærlighed, og som min faste dame siger 'vi er også mennesker.' 

Jeg synes også, det er dét vi kan holde fast i.
At vi oplever omsorg, empati og næstekærlighed - og en vis forståelse, er jo vores oplevelse som gæster, .. og ja, det kan pigerne vise, det er jeg enig i.
Og det behøver pigerne jo strengt taget ikke ... 
Hvad resten angår, så er det bedste vi kan håve på nok at pigerne ikke finder os alt for ækle .. 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Som en gp engang sagde til mig, da jeg spurgte om hendes hovedmotiv var penge: 'Nej, jeg er nymfoman og en dag tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne tage penge for det.'

Skrevet
henlan skrev, for 7 minutter siden:

Som en gp engang sagde til mig, da jeg spurgte om hendes hovedmotiv var penge: 'Nej, jeg er nymfoman og en dag tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne tage penge for det.'

Tror de piger findes, men de er ret få ... 
Jeg kunne selv egentlig godt tænke mig, at vi under et besøg kunne aftale at øve os i gensidig omsorg - med et erotisk 'twist' men uden så meget (fokus på) sex.
Men det er kun en døm, en forestilling ... 
(Jeg har langt fra altid sex med pigen, i betydningen penetration)

Jeg véd jo heller ikke hvor meget modvilje pigerne evt. har mod mænd generelt ... ("mandelede") .. det kan være svært at aflæse, men det er ikke mit indtryk, hos dem jeg besøger ...

Redigeret af sneræven

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 26 minutter siden:

menneske

Selvindsigt, selverkendelse, samt det, at "turde" vise sårbarhed og samtidig sætte ord på - DET er en styrke.

Nem at "narre" - ikke dig da, tydeligvis :rolleyes:

Skrevet
sneræven skrev, for 14 minutter siden:

Jeg synes også, det er dét vi kan holde fast i.
At vi oplever omsorg, empati og næstekærlighed - og en vis forståelse, er jo vores oplevelse som gæster, .. og ja, det kan pigerne vise, det er jeg enig i.
Og det behøver pigerne jo strengt taget ikke ... 
Hvad resten angår, så er det bedste vi kan håve på nok at pigerne ikke finder os alt for ækle .. 

henlan skrev, for 19 minutter siden:

Har oplevet dine faste kritikere. Hvis det kan være nogen trøst, vil jeg påstå, at jeg har haft mange ægte oplevelser med gp'ere igennem det sidste års tid, og både fået omsorg, empati og næstekærlighed, og som min faste dame siger 'vi er også mennesker.' Men det er kynikerne vel ligeglade med. De tror det hele kun er illusion og pengemaskine. Måske fordi de opsøger de forkerte damer?

En oplevelse kan aldrig være ægte så længe der er .penge indeblandet, hvor gerne du en vil bilde dig det selv ind. 

Det er selvfølgelig piger som nyder deres erhverv, men at kalde det ægte, er sku ret naivt .

Jeg elsker også mit job og mine kunder, men gør det nu kun for at betale mine regninger og få mad på bordet .

Skrevet
sneræven skrev, for 8 minutter siden:

Tror de piger findes, men de er ret få ... 
Jeg kunne selv egentlig godt tænke mig, at vi under et besøg kunne aftale at øve os i gensidig omsorg - med et erotisk 'twist' men uden så meget (fokus på) sex.
Men det er kun en døm, en forestilling ... 
(Jeg har langt fra altid sex med pigen, i betydningen penetration)

Jeg véd jo heller ikke hvor meget modvilje pigerne evt. har mod mænd generelt ... ("mandelede") .. det kan være svært at aflæse, men det er ikke mit indtryk, hos dem jeg besøger ...

Jeg ved ikke, hvor mange piger i branchen, der ser salg af sex som en del af deres egen seksualitet, måske har jeg været heldig.

Om de finder os ækle ved jeg heller ikke, men det er mit indtryk, at de finder uvaskede og meget snavsede kunder ulækre og i øvrigt foretrækker lidt ældre kunder!

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 8 minutter siden:

En oplevelse kan aldrig være ægte så længe der er .penge indeblandet, hvor gerne du en vil bilde dig det selv ind. 

Det er selvfølgelig piger som nyder deres erhverv, men at kalde det ægte, er sku ret naivt .

Jeg elsker også mit job og mine kunder, men gør det nu kun for at betale mine regninger og få mad på bordet .

Selvfølgeligt kan oplevelsen have ægthed i sig uanset penge, ligesom min læge kan have ægte sympati for mig, selvom han modtager betaling.

Under alle omstændigheder er røven der satte sig på mit ansigt for halvanden uge siden en ægte røv og dermed en ægte oplevelse.

Redigeret af henlan

Skrevet
henlan skrev, Lige nu:

Under alle omstændigheder er røven der satte sig på mit ansigt for halvanden uge siden en ægte røv og dermed en ægte oplevelse.

<3

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 12 minutter siden:

Du siger det sgu meget godt. 
Men vi ved jo godt det er sandt. 

Skrevet

Jeg vil påstå at det ikke nødvendigvis er mere skuespil end hvad jeg og de fleste med mig præsterer når vi møder kunder, medarbejdere og andet løst folk. Og dette "skuespil" er ikke skuespil i ordets egentlige forstand. Det er mig, adderet med lidt velvilje, en extra dosis humor, spil i øjnene eller hvad jeg nu synes fungerer i lige den situationen. Men det er altid en dosis genuin banan i bunden af anretningen - selv om det ikke er bananens hele smagregister.

Det er ikke anderledes med pigerne - og de er altså meget sjældent dygtige skuespillere - i ordets egentlige forstand. De bruger sine talenter på en måde som i bedste fald fungerer - og det kunne de ikke gøre hvis de ikke havde sig selve med i spillet.

Fakede orgasmer - absolut. Men i det fald er jo de fleste kvinder "skuespillere" - tror næsten alle nogen gang har overdrevet sin nydelse. Enten for at gøre manden glad, eller for at komme hurtigere ud af en akavet situation. Eller for at gøre den hårdt slikkende kunden tilfreds inden han har slidt den stakkels misen i stykker.

Selvfølgelig drejer det sig om penge - det behøver vi ikke uddybe yderligere. Det gør det også når jeg spiller mit "skuespil".

Hvad det også drejer sig om er interaktion mellem to mennesker i en noget mærkelig situation. Nogle af os er bedre til det end andre - købere som sælger. Og at nogle af os kan lide nogle specielle piger bedre end andre er fordi interaktionen mellem os fungerer godt. Detsamme for pigerne som selvfølgelig kan lide nogle kunder bedre end andre.

Ikke mærkeligere end som så. Vi fungerer ikke tiptop med alle - uanset hvilken gesjæft vi bevæger os i.

Så jeg er hverken enig med TS eller med Møffe i den anden tråd. Har aldrig været fan af menneskereduktion.

Skrevet

Realistisk set, er det nok desværre kun de allerfærreste af os mænd, som GP'erne rent faktisk er tiltrukkede af og glade for at have sex med. Hvis man er en af disse mænd (eller har overbevist sig selv om, man er det) så er det vel fint :P

Det er ubehageligt når filmen knækker, og det er også grunden til, jeg har nedjusteret mit forbrug af købesex gevaldigt.

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 23 minutter siden:

Hvad eksakt mener du med at en oplevelse aldrig kan være ægte?  Hvis jeg betaler for en luksussvit på et hotel - er så oplevelsen ikke ægte fordi jeg betalte? Hvis jeg betaler for en ordentlig sportsmassage fordi mine gamle krop har brug for det - er oplevelsen så ikke ægte? Und so weiter....

Jeg forstår faktiskt ikke dit udsagn her?

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Hvad eksakt mener du med at en oplevelse aldrig kan være ægte?  Hvis jeg betaler for en luksussvit på et hotel - er så oplevelsen ikke ægte fordi jeg betalte? Hvis jeg betaler for en ordentlig sportsmassage fordi mine gamle krop har brug for det - er oplevelsen så ikke ægte? Und so weiter....

Jeg forstår faktiskt ikke dit udsagn her?

Jeg tror, at EnsomSjæl mener en sex-oplevelse.......ret mig, hvis jeg tar' fejl..

Skrevet

Jamen hvad er det at være ægte ? 

Hvad er ægte følelser ?

Hvis du som betalende gæst tror at de smil og de berøringer du får af din gp udspringer af forelskelse og intet andet - ja så er det klart at du vil føle dig snydt.

Men kan det ikke være ægte sympati, ægte nysgerrighed. Ægte omsorg?

Jeg har et job hvor jeg bliver betalt for at yde professionel omsorg overfor mennesker i lidelse. Betyder det så at jeg ikke er ægte omsorgsfuld. Ægte nysgerrig , ægte indlevende. Ægte empatisk ?

Hvis der er noget man er dygtig til og godt kan lide. Eks sex. Nærvær, omsorg, kommunikation. Er det så uægte i det øjeblik man vælger at tage penge for det man er god til ?

Tænk lige lidt over hvad det egentlig er i mener med ægthed . 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror, at EnsomSjæl mener en sex-oplevelse.......ret mig, hvis jeg tar' fejl..

Selvf. mener han det, men hvorfor er den ikke ægte? Fordi jeg ikke fandt hende på en bar, drak hende fuld og tog hende med hjem?

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har et job hvor jeg bliver betalt for at yde professionel omsorg overfor mennesker i lidelse. Betyder det så at jeg ikke er ægte omsorgsfuld. Ægte nysgerrig , ægte indlevende. Ægte empatisk ?

Præcis.
Jeg havde også et job hvor omsorgen var een af dimensionerne ... 
Jeg er også mystificeret over brugen af ordet 'ægte' i dén sammenhæng som ...  EnsomSjæl bruger ... 
Det er et retorisk 'trick' eller en skævvridning af en art ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
henlan skrev, for 34 minutter siden:

Selvfølgeligt kan oplevelsen have ægthed i sig uanset penge, ligesom min læge kan have ægte sympati for mig, selvom han modtager betaling.

En oplevelse kan aldrig være ligeværdig, så længe den ene betaler den anden penge .

Havde det været ægte, så var der ikke penge indblandet, den røv sad aldrig på dit ansigt, hvis du ikke betalte for det .

Din læge kan have oprigtig sympati, men han sad ikke i sin stilling, hvis han ikke fik penge for det .

Det som arbejder frivilligt for et godt formål, er ægte og oprigtighed .

Jeg fordømmer ikke pigerne tar penge for det, det er deres erhverv .

Kende en del piger som også har profil på scor.dk og på dette side, gør de det uden penge, det er ægte, men ikke når du som kunde betaler for det, ikke at de ikke kan nyde det, det kan nogen bestemt, men det er og bliver ALDRIG ægte, så længe der er penge indblandet ! 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er en af dem som har været hård ved dig, men jeg tror faktisk du er et rart menneske, hvis man mødte dig irl .

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 1 minut siden:

En oplevelse kan aldrig være ligeværdig, så længe den ene betaler den anden penge .

Havde det været ægte, så var der ikke penge indblandet, den røv sad aldrig på dit ansigt, hvis du ikke betalte for det .

Din læge kan have oprigtig sympati, men han sad ikke i sin stilling, hvis han ikke fik penge for det .

Så nu er ægte synonymt med ligeværdigt? Nej lægen sad ikke i den stilling hvis han ikke fik penge for det. Og hvis han ikke fik penge for det så havde han ingen stillling at sidde i. Altså samspiller jeg og lægen. Ligeværdigt? Ja, det synes jeg nok.

Skrevet

Min thai pige er vild med min personlighed, udseende, krop osv, men hun gav mig ikke massage, hvis jeg ikke betalte hende for det, så selvom hun nyder at massere mig, så kan det aldrig blive ægte, for hun gør det KUN for at tjene penge .

Var hun min kæreste og ik skulle have penge for det, var det ægte, hvor svært kan det være at forstå ?????

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 1 minut siden:

Min thai pige er vild med min personlighed, udseende, krop osv, men hun gav mig ikke massage, hvis jeg ikke betalte hende for det, så selvom hun nyder at massere mig, så kan det aldrig blive ægte, for hun gør det KUN for at tjene penge .

Var hun min kæreste og ik skulle have penge for det, var det ægte, hvor svært kan det være at forstå ?????

Det er svært at forstå. Husk at jeg er svensker.

Hvis hun nyder af at massere dig - hvordan er så den nydelse ikke ægte? Enten nyder hun eller så gør hun det ikke.

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Så nu er ægte synonymt med ligeværdigt? Nej lægen sad ikke i den stilling hvis han ikke fik penge for det. Og hvis han ikke fik penge for det så havde han ingen stillling at sidde i. Altså samspiller jeg og lægen. Ligeværdigt? Ja, det synes jeg nok.

Et forhold/relation kan aldrig være ligevægtig, når den ene betaler den anden penge .

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Det er svært at forstå. Husk at jeg er svensker.

Hvis hun nyder af at massere dig - hvordan er så den nydelse ikke ægte? Enten nyder hun eller så gør hun det ikke.

Hendes nydelse er oprigtig, men vores relation er ikke " ægte " da hun kun gør det for pengenes skyld og ikke for sine smukke brune øjnes skyld ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.