Hop til indhold

Trist, men sandt!

Featured Replies

Skrevet
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

Tak for et godt indlæg. Det kommer på et tidspunkt, hvor jeg overvejer min fremtid som kunde. Måske vil jeg gå i dine fodspor. 

Godt du overvejer din fremtid som kunde. Det skal man nok indimellem.

Helt ærligt læste jeg din TS mere som nogen slags sorg over at du ikke får de der dejlige livsbekræftende oplevelserne hjemme, end frustration over at de vidunderlige pigerne du møder ikke ville møde dig uden penge. På samme måde som jeg læser indlæggene fra @EnsomSjæl som sorg over at livet ikke er blevet som han måske ønsker, mere end kynisme i forhold til penge vs ærlighed.

Jeg kender dig som en extrovert og intelligent mand med stærk libido, charme og interesse for andre mennesker. Men også som en følsom mand. Alt sammen gode egenskaber i et menneske. Men også en kombi som gør dig sårbar; en sårbarhed som er priset for det andet og en sårbarhed som også kan være en styrke - bare man anerkender den, er stolt over den.

At gå til glædespiger fordi man har sorg over tilstanden hjemme er en svær balanceakt. Inderst inde ville man få alt det hjemme af den man elsker. Selvfølgelig får man det dårligt indimellem af at gå til GP'ere istedet for , men at derfra gå til en debat om hvor trist det er at GP'er gør det for penge og videre til at ærlighed ikke eksisterer i en branche hvor alle siges være skuespillere - er hvad jeg ville kalde projicering. Det fører ingen steder. Og sandsynligt havner du der igen - måske ikke i morgen men nogen gang - i den samme fælde, eftersom dine følelser vedrørende dig selv, dit liv og din kone er desamme. Hvis du ikke skaber nogen slags forandring.

Din trådstart begyndte med at det skulle være "din faste kritiker", dvs @Møffe som inspireret dig til denne tråd "Trist men sandt". Jeg læser Møffe stik modsat; det er hverken trist eller sandt - det er bare hvad det er. Nogle gange forrygende, andre ikke.

Læs igen hans indlæg i denne debat. Jeg kender Møffe lige så lidt som dig, men hans indlæg vidner om en befriende afklarethed vedrørende oplevelserne hos GP'er. Han er ikke kynisk, han er ikke bitter, han fæster ikke forskellige generelle adjektiver på GP'ere som mennesker og han reducerer ikke sine oplevelser med forstyrrende idéer om falskhed, skuespilleri eller andet dumt. Nogle oplevelser er gode, andre ikke men alle er ægte.

Det er ikke nemt at gå til GP'er for at få det man egentlig ville få hjemme. Det er ikke nemt at gå til GP'er som den eneste mulighed at få nærhed eller hudkontakt. Selvfølgelig skaber det en slags sorg og frustration. Og måske også bitterhed? Men intet af det har noget med GP'ers falskhed, skuespilleri eller pengegriskhed at gøre.

I mine høje alder, og med alle mine erfaringer og selvreflektioner, er jeg selv kommet til konklusionen at jeg går til GP'er for at få en ekstra krydde. Kvindekropper stimulerer mig uhyre meget, de gør mig glad, jeg vil gøre alt muligt med dem og for dem. Hvis jeg kunne nedlægge alle de smukke kvinder jeg møder dagligt, så ville jeg ikke besøge GP'er mere. Men det kan jeg ikke - kun nogle få og alt færre i takt med stigende alder - altså krydrer jeg med GP'er. 

Ligesom Møffe er jeg egentlig principielt imod købesex, men det har på den anden side i den grad givet mig glæde og stimulans i livet. 

(Du kan betale hos receptionisten når du går, og aftale ny tid hvis du har brug for flere råd fremover)

• Svar 138
  • Visninger 12.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Noget af det bedste sex jeg nogensinde har fået, har været med kunder og mandetyper jeg ikke troede jeg var tiltrukket af eller sagt på en anden måde; nogen gange tager liderligheden bare over.... 

• SÅdan noget sludder -helt ærligt. En oplevelse er ægte, hvis du føler det penge eller ej;-) Er da fuldstændig ligeglad med penge -og forsøge at abstrahere fra de findes mest muligt -også når jeg er på

• Mit indlæg er forenklet, og det vil være umuligt at få ret mange nuancer med. Så her maler jeg med meget meget bred pensel og skriver hvad jeg mener og synes gælder meget overordnet set. Så... no

Skrevet

Sorry, ovenstående publiceredes to gange, og så brilliant var det altså ikke.

Redigeret af Bananas

Skrevet
henlan skrev, for 18 timer siden:

Som en gp engang sagde til mig, da jeg spurgte om hendes hovedmotiv var penge: 'Nej, jeg er nymfoman og en dag tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne tage penge for det.'

Det er nok den her type GP, som mange af os leder efter. Det er fedt når man møder en liderlig nymfo, der får orgasmer på stribe (eller har skuespillerevner til Hollywood) og fortsætter over den aftalte tid. Men de er jo nok ret sjældne. 1/10? 1/20? Og selv disse typer har jo også have "ups and downs" afhængig af dagen, antallet af klienter, osv.

Hos de fleste GP'er har jeg oplevelsen af ikke at kunne tilbyde meget andet end bekræftelse og en høj timeløn, og jeg ville helst kunne mere end det. Så hobbyen som sexkøber har nok været helt forkert for mig. :D

Skrevet
Bananas skrev, for 20 minutter siden:

Synes da godt du kan publicere det både 2, 3 og flere gange for tænker egentlig det er en glimrede opsummering på tråden

Skrevet
asdfpaj skrev, for 3 minutter siden:

Det er nok den her type GP, som mange af os leder efter. Det er fedt når man møder en liderlig nymfo, der får orgasmer på stribe (eller har skuespillerevner til Hollywood) og fortsætter over den aftalte tid. Men de er jo nok ret sjældne. 1/10? 1/20? Og selv disse typer har jo også have "ups and downs" afhængig af dagen, antallet af klienter, osv.

Hos de fleste GP'er har jeg oplevelsen af ikke at kunne tilbyde meget andet end bekræftelse og en høj timeløn, og jeg ville helst kunne mere end det. Så hobbyen som sexkøber har nok været helt forkert for mig. :D

Jeg har været meget heldig med mine glædespiger, eller måske dygtig til at finde de rigtige blandt de danske sexarbejdere. Men jeg vil aldrig kalde det en hobby, lige så lidt som jeg vil kalde noget så vigtigt som søvn, vand og mad en hobby.

Skrevet
henlan skrev, for 7 minutter siden:

Men jeg vil aldrig kalde det en hobby, lige så lidt som jeg vil kalde noget så vigtigt som søvn, vand og mad en hobby.

Tak, har altid irriteret mig på det epitet.

Skrevet

Tak for din omsorg Banannas ;-) Men bliver nød til at gentage mig selv, jeg har absolut ikke sorg over livet på nogen måde, mit liv er selv valgt, elsker at være en fri fugl og når min sjæl savner nærvær/hudkontakt, så er jeg så priviligerede at jeg kan betale mig fra det og det er for mig uforpligtende, selvom det ikke er ægte nærhed jeg køber .

Iøvrigt, så ser jeg dig som en intelligent ældre herre med stor livserfaring, men vi ser bare ikke helt ens på hvad der er ægte og ikke ægte .

Skrevet
  • Author
Funktionæren skrev, for 15 timer siden:

Hvis man føler man har faste kritikere herinde, har man så ikke lige lidt for høje ambitioner om sig selv? Bare en tanke

Bare en tanke...... som imidlertid er forkert.

Jeg HAR mange faste kritikere herinde. 

Og nej, jeg har ikke lidt for høje ambitioner om mig selv. Jeg HAR høje ambitioner om (eller rettere for) mig selv.

Bare for at sætte målene af på boldbanen..... og holde perspektivet......her på den danske græsplæne, hvor stråene helst skal være lige lange.

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 6 minutter siden:

Tak for din omsorg Banannas ;-) Men bliver nød til at gentage mig selv, jeg har absolut ikke sorg over livet på nogen måde, mit liv er selv valgt, elsker at være en fri fugl og når min sjæl savner nærvær/hudkontakt, så er jeg så priviligerede at jeg kan betale mig fra det og det er for mig uforpligtende, selvom det ikke er ægte nærhed jeg køber .

Iøvrigt, så ser jeg dig som en intelligent ældre herre med stor livserfaring, men vi ser bare ikke helt ens på hvad der er ægte og ikke ægte .

Selv en intelligent ældre herre med stor livserfaring kan tage fejl indimellem. Gudskelov.

Skrevet
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Vi sammenligner os med andre kvinder og det er DERES komplimenter på vores udseende der tæller for os....ikke mænds :lol:

Det har jeg osse tit tænkt.
Vi bliver som mænd tit en slags 'syndebukke' i det ... lidt den gamle vits om, hvad svarer man hvis ens ægtefælle spørger, 'Skat, ser jeg godt ud i dén kjole' ... 

Som en klog kvinde engang sagde til mig:"Jeg gider ikke gøre en masse ud af mit udseende efterhånden, mænd vil jo knalde mig uanset hvordan jeg ser ud"

Haha, ja, dét med kvinder, udseende og komplimenter er dæl'me ikke enkelt at navigere i, for os som mænd ...

Redigeret af sneræven

Skrevet
Bananas skrev, for 1 time siden:

Jow det var det! ufatteligt du kalder dig "Bananas" det skulle som minimum være "Doktor Bananas" og du siger endda at du er svensk... -Har aldrig vist der var så kloge svensker -efter de stoppede med, at lave volvo og oluf P. døde.... Men du kan noget helt specielt -som kun få kan, når du formuler dig...

Skrevet

Som en klog kvinde engang sagde til mig

Som en klog mand sagde til mig, for mange år tilbage.. det skader ikke være lidt venlig og høflig, selvom kvinden ikke forstår dig.

Fordi du er en mand.

Mænd og kvinder tænker ikke ens. Sådan har det altid været.

Skrevet
Bananas skrev, for 18 timer siden:

Det er det samme for dem.

Alright. Fair enough :o

Så ombestemmer jeg mig gider ikke fight.

Skrevet
asdfpaj skrev, for 23 timer siden:

Realistisk set, er det nok desværre kun de allerfærreste af os mænd, som GP'erne rent faktisk er tiltrukkede af og glade for at have sex med. Hvis man er en af disse mænd (eller har overbevist sig selv om, man er det) så er det vel fint :P

Det er ubehageligt når filmen knækker, og det er også grunden til, jeg har nedjusteret mit forbrug af købesex gevaldigt.

Noget af det bedste sex jeg nogensinde har fået, har været med kunder og mandetyper jeg ikke troede jeg var tiltrukket af eller sagt på en anden måde; nogen gange tager liderligheden bare over.... :P

Pengene handler sig for mig om at føle sig værdsat og forkæle sig selv med gode oplevelser, ferier osv men jeg er også det jeg vil kalde sæsonarbejder. Når jeg er aktiv, så vil jeg gerne være på så meget som mit almindelige fuldtidsjob tillader og så taber jeg pludselig interessen og holder pause i månedsvis. 

Jeg er ægte 99% og så er der lige den ene gang hvor kemien bare ikke er der eller gæsten insisterer på at opføre sig som en udresseret abekat og i de tilfælde forsøger jeg at gi en god oplevelse uden at gå på kompromis med min psykiske velvære. Og ja jeg betragter mig, det jeg gør og forløbet som absolut ægte 

Knus Pia 

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Helt ærligt læste jeg din TS mere som nogen slags sorg over at du ikke får de der dejlige livsbekræftende oplevelserne hjemme, end frustration over at de vidunderlige pigerne du møder ikke ville møde dig uden penge. På samme måde som jeg læser indlæggene fra @EnsomSjæl som sorg over at livet ikke er blevet som han måske ønsker, mere end kynisme i forhold til penge vs ærlighed.

Jeg kender dig som en extrovert og intelligent mand med stærk libido, charme og interesse for andre mennesker. Men også som en følsom mand. Alt sammen gode egenskaber i et menneske. Men også en kombi som gør dig sårbar; en sårbarhed som er priset for det andet og en sårbarhed som også kan være en styrke - bare man anerkender den, er stolt over den.

At gå til glædespiger fordi man har sorg over tilstanden hjemme er en svær balanceakt. Inderst inde ville man få alt det hjemme af den man elsker. Selvfølgelig får man det dårligt indimellem af at gå til GP'ere istedet for , men at derfra gå til en debat om hvor trist det er at GP'er gør det for penge og videre til at ærlighed ikke eksisterer i en branche hvor alle siges være skuespillere - er hvad jeg ville kalde projicering. Det fører ingen steder. Og sandsynligt havner du der igen - måske ikke i morgen men nogen gang - i den samme fælde, eftersom dine følelser vedrørende dig selv, dit liv og din kone er desamme. Hvis du ikke skaber nogen slags forandring.

Din trådstart begyndte med at det skulle være "din faste kritiker", dvs @Møffe som inspireret dig til denne tråd "Trist men sandt". Jeg læser Møffe stik modsat; det er hverken trist eller sandt - det er bare hvad det er. Nogle gange forrygende, andre ikke.

Læs igen hans indlæg i denne debat. Jeg kender Møffe lige så lidt som dig, men hans indlæg vidner om en befriende afklarethed vedrørende oplevelserne hos GP'er. Han er ikke kynisk, han er ikke bitter, han fæster ikke forskellige generelle adjektiver på GP'ere som mennesker og han reducerer ikke sine oplevelser med forstyrrende idéer om falskhed, skuespilleri eller andet dumt. Nogle oplevelser er gode, andre ikke men alle er ægte.

Det er ikke nemt at gå til GP'er for at få det man egentlig ville få hjemme. Det er ikke nemt at gå til GP'er som den eneste mulighed at få nærhed eller hudkontakt. Selvfølgelig skaber det en slags sorg og frustration. Og måske også bitterhed? Men intet af det har noget med GP'ers falskhed, skuespilleri eller pengegriskhed at gøre.

I mine høje alder, og med alle mine erfaringer og selvreflektioner, er jeg selv kommet til konklusionen at jeg går til GP'er for at få en ekstra krydde. Kvindekropper stimulerer mig uhyre meget, de gør mig glad, jeg vil gøre alt muligt med dem og for dem. Hvis jeg kunne nedlægge alle de smukke kvinder jeg møder dagligt, så ville jeg ikke besøge GP'er mere. Men det kan jeg ikke - kun nogle få og alt færre i takt med stigende alder - altså krydrer jeg med GP'er. 

Ligesom Møffe er jeg egentlig principielt imod købesex, men det har på den anden side i den grad givet mig glæde og stimulans i livet. 

(Du kan betale hos receptionisten når du går, og aftale ny tid hvis du har brug for flere råd fremover)

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, Lige nu:

??

Øv, hele mit lange skriv til især dig er forsvundet i cyberspace. Ved du hvordan man finder det frem herinde?

Skrevet
Mook skrev, for 2 timer siden:

Alright. Fair enough :o

Så ombestemmer jeg mig gider ikke fight.

Sorry honey, man kan ikke ombestemme sit hjerte. Desuden bliver det ikke nogen fight. Jeg har fortalt dem allesammen at der kun er plads for en kvinde på toppen og at den pladsen allerede er optaget. Gæt af hvem?<3

Skrevet
Signor Cuoco skrev, Lige nu:

Øv, hele mit lange skriv til især dig er forsvundet i cyberspace. Ved du hvordan man finder det frem herinde?

Nej egentlig ikke, men nogle gange når man logger af og logger på igen så dukker det op når man klikker her hvor man vil skrive. Det har i hvert fald sket for mig. Hvis man skriver langt og længe så er det altid en god idé at taste ctrl a og control c (pc) inden man taster på "udgiv dit svar".

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, Lige nu:

Nej egentlig ikke, men nogle gange når man logger af og logger på igen så dukker det op når man klikker her hvor man vil skrive. Det har i hvert fald sket for mig. Hvis man skriver langt og længe så er det altid en god idé at taste ctrl a og control c (pc) inden man taster på "udgiv dit svar".

Tak. Prøver at finde det på den måde. Det var et svar, som jeg har gjort mig umage med at formulere.

Skrevet
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Jow det var det! ufatteligt du kalder dig "Bananas" det skulle som minimum være "Doktor Bananas" og du siger endda at du er svensk... -Har aldrig vist der var så kloge svensker -efter de stoppede med, at lave volvo og oluf P. døde.... Men du kan noget helt specielt -som kun få kan, når du formuler dig...

Tak det var pænt af dig. Det har nu fundets et og andet klogt menneske også efter Palme. Men nu er der nok kun mig tilbage. Sverige og svenskerne bliver bare dummere og dummere dessværre. Måske skal vi ned hele vejen til Katharsis inden vi kan renes, vende, og klatre op igen. Jeg skal snakke med Aristoteles om det går at skynde på den processen muligtvis.

Skrevet
  • Author

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 23.8.2023 at 17:15:

Det er jo skuespil og indbildning fra start til slut....trist men sandt!

Jeg er uenig. Det er ikke kærlighed, men det gør det ikke til skuespil, i hvert fald ikke ved alle.

Skrevet

C`mon der er ikke noget trist ved at gå til gp’ere. Det er smukt. Det er bare manden der er nødt til adskille tingene…..en vare mod betaling. Da GFE begrebet blev inført fuckede det jo sindssygt mange mandehjerner op, de neanderthaler vi er. Vi bliver nødt til at acceptere at der ikke er noget at skamme sig over og at det er en forretning. Hold følelserne ude for de findes nødvendigvis ikke og nyd oplevelsen med en smuk og sød kvinde i den tid du har købt. Som en guldvask :D

Skrevet
  • Author
Spoonman skrev, for 21 minutter siden:

C`mon der er ikke noget trist ved at gå til gp’ere. Det er smukt. Det er bare manden der er nødt til adskille tingene…..en vare mod betaling. Da GFE begrebet blev inført fuckede det jo sindssygt mange mandehjerner op, de neanderthaler vi er. Vi bliver nødt til at acceptere at der ikke er noget at skamme sig over og at det er en forretning. Hold følelserne ude for de findes nødvendigvis ikke og nyd oplevelsen med en smuk og sød kvinde i den tid du har købt. Som en guldvask :D

...Som en Guldvask til bilen:D.

.....Nyd oplevelsen med en smuk og sød kvinde i den tid, du har købt.......(citat Spoonman slut).

Tak af hjertet Mr. Spoonman. Det er ren livsvisdom. Og helbredende for en mand i 60-erne, der var kommet erotisk i tvivl.

Og et godt grin tilmed.;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.