Hop til indhold
Smeden1985

Pas på Lady Gitte i Kolding

Recommended Posts

Hej EG

Med risiko for at lyde både DUM OG NAIV så vil jeg gerne advare mod Lady Gitte i Kolding hun snyder dig hvis hun kan komme til det. 

Jeg har haft en rigtig dårlig oplevelse med Lady Gitte. Det hele startede med at jeg bestilte en tid til leg ved Lady Gitte som den dominerende part. Alt startede sådan set okay vi skrev lidt frem og tilbage og vi blev enige om at jeg skulle overfører halvdelen af beløbet til hendes mobilpay konto hvilket jeg indvilgede i da Lady Gitte på daværende tidspunkt virkede meget sandfærdig. Et par dage før vi skal mødes spørger Lady Gitte om jeg ikke kan overføre det sidste beløb for så vil hun tage til Tyskland og købe noget latex kostume til mig uden videre overføre jeg det sidste af det aftalte beløb. Og derefter begynder det hele sjovt nok at gå skævt, dagen oprinder hvor vi skal mødes og Lady Gitte sender en SMS om at hendes bil er brudt sammen på vej hjem fra Tyskland og hun derfor bliver nød til at udsætte vores møde. Vi aftaler derfor en ny dato & tid en uge senere ugen går med hastig skridt men jeg hører ikke mere til Lady Gitte i løbet af ugen tiltrods for at hun ville skrive lidt opstemnings noveller til mig. Jeg sender en besked søndag morgen kl. 8 hvor vi efter planen skal mødes kl. 14  kl.12 er der stadigvæk ikke svaret på min besked og jeg begynder da at blive lidt urolig men tænker ikke videre over det kl. 13 sætte jeg mig i bilen for at kører mod Kolding klokken bliver 14 og jeg tager fat i døren på Vejlevej 5 FUCK døren er stadig låst jeg venter et par minutter det kunne jo være at hun var en smule forsinket det kan jo ske for selv den bedste. Klokken slår og tiden går kl. 14,30 opgiver og at komme ind og med en rigtigt træls følelse i kroppen går jeg tilbage til bilen. Inden jeg forlader området sender jeg en meget sur besked til Lady Gitte om hvad jeg synes om at blive holdt for nar. 

Et par timer senere skriver Lady Gitte tilbage at hun ikke kommer til Kolding grundet personlige problemer jeg beder derfor om at få mine penge retur da jeg godt sur over at hun brændte mig af. Der går yderligere et par dage igen ingen svar jeg sender derfor igen en besked til Lady Gitte hvor jeg skriver at jeg vil politi anmelde hende hvis ikke jeg hører noget denne besked reagerer hun imidlertid på hvor hun lover mig at få penge sendt retur i løbet af ugen.

Vi kan jo alle have nogle personlige grunde til at vi ikke kan betale, jeg tilbyder derfor at hun kan betale af flere omgange hvis ikke hun kan klare hele beløbet på en gang. Igen får jeg af vide at jeg nok skal få mine penge men jeg begynder efterhånden at tvilve på Lady Gittes hensigter tiltrods for at hun sender hendes fulde navn og adresse hun skriver endvidere at hun vil afvikle klinikken af personlige årsager men samme tid bliver hun ved med at reklamere på annoncelight senest d. 1-10-21 hvor man skal aktivere sin annonce en gang dagligt.Jeg har lidt svært ved at se sammenhængen mellem fortsat at reklamere og samtidig afvikle sit fortagende. 

HVIS NOGEN KAN HJÆPE MIG SÅ ER ALT HJÆLP KÆRKOMMEN 

Med venlig hilsen 

Smeden 1985

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare ikke i orden at snyde folk på den måde, jeg forstår ikke hvorfor man har brug for at snyde en på den måde !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Smeden1985 skrev, for 41 minutter siden:

Hej EG

Med risiko for at lyde både DUM OG NAIV så vil jeg gerne advare mod Lady Gitte i Kolding hun snyder dig hvis hun kan komme til det. 

Jeg har haft en rigtig dårlig oplevelse med Lady Gitte. Det hele startede med at jeg bestilte en tid til leg ved Lady Gitte som den dominerende part. Alt startede sådan set okay vi skrev lidt frem og tilbage og vi blev enige om at jeg skulle overfører halvdelen af beløbet til hendes mobilpay konto hvilket jeg indvilgede i da Lady Gitte på daværende tidspunkt virkede meget sandfærdig. Et par dage før vi skal mødes spørger Lady Gitte om jeg ikke kan overføre det sidste beløb for så vil hun tage til Tyskland og købe noget latex kostume til mig uden videre overføre jeg det sidste af det aftalte beløb. Og derefter begynder det hele sjovt nok at gå skævt, dagen oprinder hvor vi skal mødes og Lady Gitte sender en SMS om at hendes bil er brudt sammen på vej hjem fra Tyskland og hun derfor bliver nød til at udsætte vores møde. Vi aftaler derfor en ny dato & tid en uge senere ugen går med hastig skridt men jeg hører ikke mere til Lady Gitte i løbet af ugen tiltrods for at hun ville skrive lidt opstemnings noveller til mig. Jeg sender en besked søndag morgen kl. 8 hvor vi efter planen skal mødes kl. 14  kl.12 er der stadigvæk ikke svaret på min besked og jeg begynder da at blive lidt urolig men tænker ikke videre over det kl. 13 sætte jeg mig i bilen for at kører mod Kolding klokken bliver 14 og jeg tager fat i døren på Vejlevej 5 FUCK døren er stadig låst jeg venter et par minutter det kunne jo være at hun var en smule forsinket det kan jo ske for selv den bedste. Klokken slår og tiden går kl. 14,30 opgiver og at komme ind og med en rigtigt træls følelse i kroppen går jeg tilbage til bilen. Inden jeg forlader området sender jeg en meget sur besked til Lady Gitte om hvad jeg synes om at blive holdt for nar. 

Et par timer senere skriver Lady Gitte tilbage at hun ikke kommer til Kolding grundet personlige problemer jeg beder derfor om at få mine penge retur da jeg godt sur over at hun brændte mig af. Der går yderligere et par dage igen ingen svar jeg sender derfor igen en besked til Lady Gitte hvor jeg skriver at jeg vil politi anmelde hende hvis ikke jeg hører noget denne besked reagerer hun imidlertid på hvor hun lover mig at få penge sendt retur i løbet af ugen.

Vi kan jo alle have nogle personlige grunde til at vi ikke kan betale, jeg tilbyder derfor at hun kan betale af flere omgange hvis ikke hun kan klare hele beløbet på en gang. Igen får jeg af vide at jeg nok skal få mine penge men jeg begynder efterhånden at tvilve på Lady Gittes hensigter tiltrods for at hun sender hendes fulde navn og adresse hun skriver endvidere at hun vil afvikle klinikken af personlige årsager men samme tid bliver hun ved med at reklamere på annoncelight senest d. 1-10-21 hvor man skal aktivere sin annonce en gang dagligt.Jeg har lidt svært ved at se sammenhængen mellem fortsat at reklamere og samtidig afvikle sit fortagende. 

HVIS NOGEN KAN HJÆPE MIG SÅ ER ALT HJÆLP KÆRKOMMEN 

Med venlig hilsen 

Smeden 1985

 

Jeg skal ikke forsvare Lady Gitte på nogen måde, men man kan sætte annonce til auto update. 

Jeg synes det er en kedelig og trist situation i er havnet i og du nu har fået en mistillid til en person, du ellers har set frem til at ha det hyggeligt med. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1985 skrev, for 3 timer siden:

Hej EG

Med risiko for at lyde både DUM OG NAIV så vil jeg gerne advare mod Lady Gitte i Kolding hun snyder dig hvis hun kan komme til det. 

Jeg har haft en rigtig dårlig oplevelse med Lady Gitte. Det hele startede med at jeg bestilte en tid til leg ved Lady Gitte som den dominerende part. Alt startede sådan set okay vi skrev lidt frem og tilbage og vi blev enige om at jeg skulle overfører halvdelen af beløbet til hendes mobilpay konto hvilket jeg indvilgede i da Lady Gitte på daværende tidspunkt virkede meget sandfærdig. Et par dage før vi skal mødes spørger Lady Gitte om jeg ikke kan overføre det sidste beløb for så vil hun tage til Tyskland og købe noget latex kostume til mig uden videre overføre jeg det sidste af det aftalte beløb. Og derefter begynder det hele sjovt nok at gå skævt, dagen oprinder hvor vi skal mødes og Lady Gitte sender en SMS om at hendes bil er brudt sammen på vej hjem fra Tyskland og hun derfor bliver nød til at udsætte vores møde. Vi aftaler derfor en ny dato & tid en uge senere ugen går med hastig skridt men jeg hører ikke mere til Lady Gitte i løbet af ugen tiltrods for at hun ville skrive lidt opstemnings noveller til mig. Jeg sender en besked søndag morgen kl. 8 hvor vi efter planen skal mødes kl. 14  kl.12 er der stadigvæk ikke svaret på min besked og jeg begynder da at blive lidt urolig men tænker ikke videre over det kl. 13 sætte jeg mig i bilen for at kører mod Kolding klokken bliver 14 og jeg tager fat i døren på Vejlevej 5 FUCK døren er stadig låst jeg venter et par minutter det kunne jo være at hun var en smule forsinket det kan jo ske for selv den bedste. Klokken slår og tiden går kl. 14,30 opgiver og at komme ind og med en rigtigt træls følelse i kroppen går jeg tilbage til bilen. Inden jeg forlader området sender jeg en meget sur besked til Lady Gitte om hvad jeg synes om at blive holdt for nar. 

Et par timer senere skriver Lady Gitte tilbage at hun ikke kommer til Kolding grundet personlige problemer jeg beder derfor om at få mine penge retur da jeg godt sur over at hun brændte mig af. Der går yderligere et par dage igen ingen svar jeg sender derfor igen en besked til Lady Gitte hvor jeg skriver at jeg vil politi anmelde hende hvis ikke jeg hører noget denne besked reagerer hun imidlertid på hvor hun lover mig at få penge sendt retur i løbet af ugen.

Vi kan jo alle have nogle personlige grunde til at vi ikke kan betale, jeg tilbyder derfor at hun kan betale af flere omgange hvis ikke hun kan klare hele beløbet på en gang. Igen får jeg af vide at jeg nok skal få mine penge men jeg begynder efterhånden at tvilve på Lady Gittes hensigter tiltrods for at hun sender hendes fulde navn og adresse hun skriver endvidere at hun vil afvikle klinikken af personlige årsager men samme tid bliver hun ved med at reklamere på annoncelight senest d. 1-10-21 hvor man skal aktivere sin annonce en gang dagligt.Jeg har lidt svært ved at se sammenhængen mellem fortsat at reklamere og samtidig afvikle sit fortagende. 

HVIS NOGEN KAN HJÆPE MIG SÅ ER ALT HJÆLP KÆRKOMMEN 

Med venlig hilsen 

Smeden 1985

 

Trist - Trist - Trist.

Og jeg må bare sige:  Jeg er desværre ikke overrasket....

Jeg håber det lykkes at få dine penge - eller må du jo gøre brug af politi anmeldelsen!  Det er nok en langsommelig måde - men med håb om at det jo virker....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Men hun er da på annonce light i dag så kør da ned og få en snak med damen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle år siden da hun hørte til i Bække brændte hun mig af BIG TIME.  
jeg havde kørt fra Randers helt ned til Bække for at møde hende. Alt var aftalt pr mail  på forhånd dog ingen penge forudbetalt (det fandtes ikke dengang). Havde fuldstændig samme oplevelse med manglende respons etc. Og mens jeg sad udenfor hendes hus og ventede på hun svarede kunne jeg se hun gik rundt inde i huset. 
der mistede jeg al lyst til hende. 
så overrasket er jeg ikke. Men surt for dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 5 timer siden:

Men hun er da på annonce light i dag så kør da ned og få en snak med damen 

Man kommer bare til en låst dør, ja hun reklamere godt men der er ikke nogen aktivitet på adressen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darksidw

Jeg har kun haft gode oplevelser med Lady Gitte og hun har altid holdt sin aftale, med det er trist at hun er blevet sådan upålidelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darksidw skrev, for 5 timer siden:

Jeg har kun haft gode oplevelser med Lady Gitte og hun har altid holdt sin aftale, med det er trist at hun er blevet sådan upålidelig 

Hej Darksidw 

Hvor lang tid er det siden at du har besøgt Lady Gitte? Tror du det vil hjælpe noget i processen at møde op på henholdsvis Vejlevej eller hendes private adresse? Et er jo at hun brændte mig af det overlever jeg nok. Men at hun ikke vil tilbage betale de 4000, - det synes jeg ikke at hun kan være bekendt. Har du et bud på hvad jeg skal gøre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1985 skrev, for 18 timer siden:

Hej EG

Med risiko for at lyde både DUM OG NAIV så vil jeg gerne advare mod Lady Gitte i Kolding hun snyder dig hvis hun kan komme til det. 

Jeg har haft en rigtig dårlig oplevelse med Lady Gitte. Det hele startede med at jeg bestilte en tid til leg ved Lady Gitte som den dominerende part. Alt startede sådan set okay vi skrev lidt frem og tilbage og vi blev enige om at jeg skulle overfører halvdelen af beløbet til hendes mobilpay konto hvilket jeg indvilgede i da Lady Gitte på daværende tidspunkt virkede meget sandfærdig. Et par dage før vi skal mødes spørger Lady Gitte om jeg ikke kan overføre det sidste beløb for så vil hun tage til Tyskland og købe noget latex kostume til mig uden videre overføre jeg det sidste af det aftalte beløb. Og derefter begynder det hele sjovt nok at gå skævt, dagen oprinder hvor vi skal mødes og Lady Gitte sender en SMS om at hendes bil er brudt sammen på vej hjem fra Tyskland og hun derfor bliver nød til at udsætte vores møde. Vi aftaler derfor en ny dato & tid en uge senere ugen går med hastig skridt men jeg hører ikke mere til Lady Gitte i løbet af ugen tiltrods for at hun ville skrive lidt opstemnings noveller til mig. Jeg sender en besked søndag morgen kl. 8 hvor vi efter planen skal mødes kl. 14  kl.12 er der stadigvæk ikke svaret på min besked og jeg begynder da at blive lidt urolig men tænker ikke videre over det kl. 13 sætte jeg mig i bilen for at kører mod Kolding klokken bliver 14 og jeg tager fat i døren på Vejlevej 5 FUCK døren er stadig låst jeg venter et par minutter det kunne jo være at hun var en smule forsinket det kan jo ske for selv den bedste. Klokken slår og tiden går kl. 14,30 opgiver og at komme ind og med en rigtigt træls følelse i kroppen går jeg tilbage til bilen. Inden jeg forlader området sender jeg en meget sur besked til Lady Gitte om hvad jeg synes om at blive holdt for nar. 

Et par timer senere skriver Lady Gitte tilbage at hun ikke kommer til Kolding grundet personlige problemer jeg beder derfor om at få mine penge retur da jeg godt sur over at hun brændte mig af. Der går yderligere et par dage igen ingen svar jeg sender derfor igen en besked til Lady Gitte hvor jeg skriver at jeg vil politi anmelde hende hvis ikke jeg hører noget denne besked reagerer hun imidlertid på hvor hun lover mig at få penge sendt retur i løbet af ugen.

Vi kan jo alle have nogle personlige grunde til at vi ikke kan betale, jeg tilbyder derfor at hun kan betale af flere omgange hvis ikke hun kan klare hele beløbet på en gang. Igen får jeg af vide at jeg nok skal få mine penge men jeg begynder efterhånden at tvilve på Lady Gittes hensigter tiltrods for at hun sender hendes fulde navn og adresse hun skriver endvidere at hun vil afvikle klinikken af personlige årsager men samme tid bliver hun ved med at reklamere på annoncelight senest d. 1-10-21 hvor man skal aktivere sin annonce en gang dagligt.Jeg har lidt svært ved at se sammenhængen mellem fortsat at reklamere og samtidig afvikle sit fortagende. 

HVIS NOGEN KAN HJÆPE MIG SÅ ER ALT HJÆLP KÆRKOMMEN 

Med venlig hilsen 

Smeden 1985

 

Har haft nøjagtig samme oplevelse forud betaling også total tavshed ...før skillingerne blev sendt var hun fyr og flamme efter indbetaling total tavshed .. skrev om vi havde en aftale ... nøjagtig samme sang ... personlige problemer... ..SÅ PAS PÅ

Redigeret af janmidtvest

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Monaco skrev, for 7 timer siden:

anmeld nu ! punktum 

Anmelde hvad? 

Der er sendt 4000 kr til en person, som betaling for en fræk aftale. Det er der ikke noget ulovligt i og modtager skriver jo ikke, at hun ikke vil lave den aftale, blot udskyde den, da hun har problemer. 

Tror du politiet vil gerne noget ved det? 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darksidw
Smeden1985 skrev, for 2 timer siden:

Hej Darksidw 

Hvor lang tid er det siden at du har besøgt Lady Gitte? Tror du det vil hjælpe noget i processen at møde op på henholdsvis Vejlevej eller hendes private adresse? Et er jo at hun brændte mig af det overlever jeg nok. Men at hun ikke vil tilbage betale de 4000, - det synes jeg ikke at hun kan være bekendt. Har du et bud på hvad jeg skal gøre? 

Det gjorde jeg i foråret og i sommerens der var der ingen probleme med Gitte . Men jeg forud betaler aldrig når jeg laver aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun brændte mig også af efter at have kørt fra Nordjylland, men heldigvis havde jeg ikke nogle penge i klemme udover køreturen…

Der var fin kontakt da jeg kørte hjemmefra, men ingen kontakt efter ankomst eller siden…

ALDRIG IGEN vil jeg anbefale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 15 timer siden:

Anmelde hvad? 

Der er sendt 4000 kr til en person, som betaling for en fræk aftale. Det er der ikke noget ulovligt i og modtager skriver jo ikke, at hun ikke vil lave den aftale, blot udskyde den, da hun har problemer. 

Tror du politiet vil gerne noget ved det? 

 

 

 

Det vil de tage seriøst. Om ikke andet så meld hende til told og Skat. Jeg kan fortælle dig at de går seriøst tilværks, så gennemgår de hendes konto og mobilindbetalinger, og finder selv ud af hvad hun skylder i moms og Skat. So simpel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Tinas mand skrev, for 9 timer siden:

Det vil de tage seriøst. Om ikke andet så meld hende til told og Skat. Jeg kan fortælle dig at de går seriøst tilværks, så gennemgår de hendes konto og mobilindbetalinger, og finder selv ud af hvad hun skylder i moms og Skat. So simpel 

Dvs, du anbefaler at forsøge at ødelægge kvindens "butik" pga 4000 kr? 

Det giver jo ikke manden hans 4000 kr tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 2 timer siden:

Dvs, du anbefaler at forsøge at ødelægge kvindens "butik" pga 4000 kr? 

Det giver jo ikke manden hans 4000 kr tilbage

Enig. Lad være med at gå lavt og ramme hende personligt. Sats på at få pengene tilbage på en pæn måde - og betal aldrig forud igen.

Alle kan have en nedtur. Der er trods alt mange der har haft gode oplevelser med Gitte (incl mig selv). Der er sikkert en god grund til hendes handlemønster, selvom det er træls at det rammer andre. Håber hun kommer ovenpå igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 3 timer siden:

Dvs, du anbefaler at forsøge at ødelægge kvindens "butik" pga 4000 kr? 

Det giver jo ikke manden hans 4000 kr tilbage

Der er nok mange der er blevet snydt på den måde, bare her i tråden er der en anden, så mon ikke det er med fuldt overlæg hun gør det

Så selvfølgelig skal det gå ud over hendes "butik" at hun er en scammer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 6 timer siden:

Dvs, du anbefaler at forsøge at ødelægge kvindens "butik" pga 4000 kr? 

Det giver jo ikke manden hans 4000 kr tilbage

Ja for Faen. Hvis hun røvrender folk på den måde, skal hendes forretning da ødelægges. Hun gjorde det med fuldt overlæg - og prøv lige at tænke på den fornemmelse Smeden render rundt med - fornemmelsen af at være blevet røvrendt. Og hun har gjort det før, siger folk, og vil gøre det igen. Godt nok var det latterligt DUMT af ham at forudbetale 4000,  men hun skal da stoppes. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 12 timer siden:

Dvs, du anbefaler at forsøge at ødelægge kvindens "butik" pga 4000 kr? 

Det giver jo ikke manden hans 4000 kr tilbage

Den sørger hun jo selv for at ødelægge. De er da aldrig mig der gør det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Tinas mand skrev, for 13 timer siden:

Den sørger hun jo selv for at ødelægge. De er da aldrig mig der gør det 

Nej, men du anbefaler det! 

Stikkersamfundet er over os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 21 minutter siden:

Nej, men du anbefaler det! 

Stikkersamfundet er over os. 

Handling har konsekvenser. Der er en grund til vi har fået så svagt et samfund, der er ingen konsekvenser, hvis man har lavet noget lort 

Redigeret af Tinas mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...