Hop til indhold
Smeden1985

Pas på Lady Gitte i Kolding

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Den lille frøken har nu helt ret. 
Vi mænd betaler for noget som vi ikke ved hvilken kvalitet har, når vi betaler forud for mødet, eller ved mødets start. 
Jo, dine kolleger kan finde på at snyde, hvis vi regner kolleger  bredt. Der er nok begrænset snyd blandt danske GP, og faktisk også thaipigerne, men hvis du regner østpigerne med blandt dine kolleger, er snydet til at få øje på. 

Mine kolleger er udelukkende de danske GP’er .
Vælger I, at frekventere østpiger så husk at moral - i manges hjemland - kan ligge på en lillefingernegl. 
 

Gang på gang læser jeg jeres anmeldelser og advarsler - snyd med billeder, ekstra betaling i forhold til annonceret pris, snyd med tid osv. osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, 1 time siden:

Mine kolleger er udelukkende de danske GP’er .
Vælger I, at frekventere østpiger så husk at moral - i manges hjemland - kan ligge på en lillefingernegl. 
 

Gang på gang læser jeg jeres anmeldelser og advarsler - snyd med billeder, ekstra betaling i forhold til annonceret pris, snyd med tid osv. osv. 

"Ærgrelsen over dårlig kvalitet, huskes længe efter glæden over den lave pris er glemt"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinas mand skrev, den 4.10.2021 at 22:25:

Handling har konsekvenser. Der er en grund til vi har fået så svagt et samfund, der er ingen konsekvenser, hvis man har lavet noget lort 

Virkelig godt svaret enkelt og korrekt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 7 timer siden:

Virkelig godt svaret enkelt og korrekt !

Stop stop..

Jeg er kommet ved Gitte rigtig mange gange. Altid har det været super, foregået som aftalt pr. sms og mail . Herunder små frække opgaver og andet. 
Men fra midten af sidste år, begyndte det at gå galt. Vores planlagte og aftalte møder, blev med kort varsel aflyst.  ( har altid aftalt gensidigt bekræftelse om morgenen). Efterfølgende var hun svært at få fat i. Se i øvrigt min tidligere tråd om dette .

Sidst havde vi i forrige uge aftalt et besøg hos hende, mandag i denne uge. Vi havde som vi tit plejer, om god mail korrespondance omkring besøget mm. Denne gang i weekenden op til mandag, så jeg tænke “ Yes nu lykkedes det “ 

Derfor var det virkelig også nederen, da hun mandag midt på formiddagen skrev en længere besked at hun desværre ikke kunne komme til Kolding samme dag, og var ked af at skulle skuffe mig igen. Da var også en forklaring om hvorfor hun ikke kunne komme, ( den bliver mellem hende og mig )! Samtidigt skrev hun, at det nok var bedre at jeg fandt et andet sted, at komme fremover.

Det var så 7. gang hun aflyste, så ideen om, den negative omtale “ er plantet “ holdes ikke.

Jeg tror desværre hun er på vej ud af branchen, men lad os se om hun dukker op igen. Og indtil da. Pas på jeres sure optjente spare penge, og vil i samme ombæring bare sige “ Køb Dansk “ Det gør jeg.

Kan godt smile/grine lidt over jeres forskellige kommentarer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Stop stop..

Jeg er kommet ved Gitte rigtig mange gange. Altid har det været super, foregået som aftalt pr. sms og mail . Herunder små frække opgaver og andet. 
Men fra midten af sidste år, begyndte det at gå galt. Vores planlagte og aftalte møder, blev med kort varsel aflyst.  ( har altid aftalt gensidigt bekræftelse om morgenen). Efterfølgende var hun svært at få fat i. Se i øvrigt min tidligere tråd om dette .

Sidst havde vi i forrige uge aftalt et besøg hos hende, mandag i denne uge. Vi havde som vi tit plejer, om god mail korrespondance omkring besøget mm. Denne gang i weekenden op til mandag, så jeg tænke “ Yes nu lykkedes det “ 

Derfor var det virkelig også nederen, da hun mandag midt på formiddagen skrev en længere besked at hun desværre ikke kunne komme til Kolding samme dag, og var ked af at skulle skuffe mig igen. Da var også en forklaring om hvorfor hun ikke kunne komme, ( den bliver mellem hende og mig )! Samtidigt skrev hun, at det nok var bedre at jeg fandt et andet sted, at komme fremover.

Det var så 7. gang hun aflyste, så ideen om, den negative omtale “ er plantet “ holdes ikke.

Jeg tror desværre hun er på vej ud af branchen, men lad os se om hun dukker op igen. Og indtil da. Pas på jeres sure optjente spare penge, og vil i samme ombæring bare sige “ Køb Dansk “ Det gør jeg.

Kan godt smile/grine lidt over jeres forskellige kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og når alt kommer til alt, så er der faktisk ingen der aner det fjerneste om hvad der går for sig og hvorfor. Og egentligt er det også hendes egen sag. 

Alt i denne tråd, er kun gætterier. Og dem der er blevet fuppet (efter eget udsagn) kan jo frit melde hende til politiet. 

Kan der snart koges mere suppe på gætterierne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 14 timer siden:

Og når alt kommer til alt, så er der faktisk ingen der aner det fjerneste om hvad der går for sig og hvorfor. Og egentligt er det også hendes egen sag. 

Alt i denne tråd, er kun gætterier. Og dem der er blevet fuppet (efter eget udsagn) kan jo frit melde hende til politiet. 

Kan der snart koges mere suppe på gætterierne? 

Og netop derfor vil jeg da se frem til den omtalte Lady Gitte selv kommer til Tasterne herinde og gir sin egen version af sagen. For efter som hun er blevet gjort obs på at der herinde er en tråd hvori hun beskyldes for at udeblive fra hendes forudbetalte aftaler. Jeg må da ærlig sige havde det været mig der havde fået så grim en omtale og jeg vidste det ikke var sandt ja så var der da ikke gået langt tid før jeg var kommet til tasterne herinde og forsvaret mig selv. Så vi må håbe hun snart kommer på banen. Ellers lugter det lidt af sandhed det som der blir skrevet …. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 3 minutter siden:

Og netop derfor vil jeg da se frem til den omtalte Lady Gitte selv kommer til Tasterne herinde og gir sin egen version af sagen. For efter som hun er blevet gjort obs på at der herinde er en tråd hvori hun beskyldes for at udeblive fra hendes forudbetalte aftaler. Jeg må da ærlig sige havde det været mig der havde fået så grim en omtale og jeg vidste det ikke var sandt ja så var der da ikke gået langt tid før jeg var kommet til tasterne herinde og forsvaret mig selv. Så vi må håbe hun snart kommer på banen. Ellers lugter det lidt af sandhed det som der blir skrevet …. 

Hendes argument er, at hun først og fremmest aldrig har været medlem herinde og ikke ønsker at være det.

Dernæst læser hun aldrig med herinde, hun ville heller ikke følge det link jeg opgav til hende, her til denne tråd.

Og slutteligt, så er det op til folk selv, om hvad de vil tro på og ikke tro på. Det er alligevel udenfor hendes rækkevidde at gøre noget ved dette og hun har heller ikke behov for det. 

Men nogen opklarende info ift trådstart og rygterne, kom der ikke. 

Sååån brygget fra en gryde ned til et lille fingerbøl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er intet “plantet rygte” over det. Jeg blev også brændt af og jeg har været herinde længe…

Der foregår noget suspekt omkring hende så pas på - især hvis I kommer langvejs fra som mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, den 10.10.2021 at 11:54:

Hendes argument er, at hun først og fremmest aldrig har været medlem herinde og ikke ønsker at være det.

Dernæst læser hun aldrig med herinde, hun ville heller ikke følge det link jeg opgav til hende, her til denne tråd.

Og slutteligt, så er det op til folk selv, om hvad de vil tro på og ikke tro på. Det er alligevel udenfor hendes rækkevidde at gøre noget ved dette og hun har heller ikke behov for det. 

Men nogen opklarende info ift trådstart og rygterne, kom der ikke. 

Sååån brygget fra en gryde ned til et lille fingerbøl. 

Jamen det da bare glanz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, den 10.10.2021 at 11:54:

Hendes argument er, at hun først og fremmest aldrig har været medlem herinde og ikke ønsker at være det.

Dernæst læser hun aldrig med herinde, hun ville heller ikke følge det link jeg opgav til hende, her til denne tråd.

Og slutteligt, så er det op til folk selv, om hvad de vil tro på og ikke tro på. Det er alligevel udenfor hendes rækkevidde at gøre noget ved dette og hun har heller ikke behov for det. 

Men nogen opklarende info ift trådstart og rygterne, kom der ikke. 

Sååån brygget fra en gryde ned til et lille fingerbøl. 

Nej er selv blevet bøffet 1500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, Lige nu:

Så må du anmelde hende 

Det er zgu ikke bøvlet værd ... 2 til 3 retsmøder køretur til Kolding for skallede 1500 ... men vil da gerne advare andrec

Del dette indlæg


Link til indlæg
janmidtvest skrev, Lige nu:

Det er zgu ikke bøvlet værd ... 2 til 3 retsmøder køretur til Kolding for skallede 1500 ... men vil da gerne advare andrec

Det har du så også fået gjort. Tråden er blevet pænt lang. 

Jeg tror det vigtigste budskab er, at man bør være forsigtigt med at betale forud, medmindre man kender GP rigtigt godt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke damens økonomi, men hvis skyldner ikke ejer noget, så er det på godt og ondt så godt som umuligt at få sine penge igen i dette land. Det er jo også derfor der er RKI, det er en måde at forhindre mennesker der ikke er kreditværdige i at stifte ny gæld de ikke kan/vil betale.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow , ja vi /i er et land ,af mange forskellige meninger , !! 

Men er man en person ,der er så , !   undskyld stupid , at betale for sex, før  udførelse , og det mener jeg stadig !!

tja så kan dette her ske !!  

Men er det korrekt ,hvad der skrives,  om det der er sket , Så mener jeg , vi i DK ,er blevet for ligegyldige

om ret eller forkert , uden straf som kan mærkes .

Det er min mening !   og forventer en storm , men OK .

God aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
janmidtvest skrev, den 14.10.2021 at 18:53:

Det er zgu ikke bøvlet værd ... 2 til 3 retsmøder køretur til Kolding for skallede 1500 ... men vil da gerne advare andrec

Så svært behøver det slet ikke at være.
Jeg havde en tvist med en udlejer der ville snyde mig.
Vi endte med et telefonisk retsmøde (jeg kørte min sag selv)
Det tog 40 minutter og så var mine penge hjemme hvor de hører til.

Go for it!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej til jer der har valgt at kommentere lidt på min tråd. 

Jeg kan ved at gennemlæse tråden se at der der er nogle der stille sig lidt tvivlende på min oprigtigthed grundet manglende aktivitet fra min side, dette vil jeg gerne starte med at undskylde. 

Som en lille status på min tvist med Lady Gitte kan jeg oplyse at jeg har fået halvdelen af mit indskud tilbage altså 2000kr. Mangler dog stadig den sidste halvdel men på nuværende tidspunkt har jeg desværre ingen forventning om denne tilbagebetaling da Lady Gitte afviser mine anmodninger på mobilpay guderne må vide hvorfor hun afviser min anmodning det ved jeg ikke. Og da Lady Gitte er som sunket i jorden kan jeg ikke få nogle svar fra hende. (jeg har skrevet til hende flere gange dog uden svar retur) 

Som en foreløbig afslutning vil gerne gerne takke for alle jeres input. Og ved at følge tråden kan jeg se at jeg desværre ikke er den eneste der er blevet snydt af Lady Gitte dette "glæder" mig dog lidt da det viser at det ikke nødvendigvis kun er mig er godtroende. 

DAGENS LEKSIKON:

MÅ I MIDLERTID VÆRE AT LADE VÆRE MED AT OVERFØRE PENGE ELLER ANDEN GODVILL TIL EN PERSON DU IKKE HAR MØDT ENDNU UANSET HVOR MEGET PERSONEN SPØRGER TIL DETTE...

 

Med venlig hilsen 

SMEDEN1985

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, den 10.10.2021 at 11:54:

Hendes argument er, at hun først og fremmest aldrig har været medlem herinde og ikke ønsker at være det.

Dernæst læser hun aldrig med herinde, hun ville heller ikke følge det link jeg opgav til hende, her til denne tråd.

Og slutteligt, så er det op til folk selv, om hvad de vil tro på og ikke tro på. Det er alligevel udenfor hendes rækkevidde at gøre noget ved dette og hun har heller ikke behov for det. 

Men nogen opklarende info ift trådstart og rygterne, kom der ikke. 

Sååån brygget fra en gryde ned til et lille fingerbøl. 

Hej lillemorten 

Hvad erdet for nogle opklarende info at du efterspørger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1985 skrev, den 3.12.2021 at 20:05:

Hej lillemorten 

Hvad erdet for nogle opklarende info at du efterspørger? 

Hej 

Ift dit oplæg hvor LG i den grad miskrediteres både ift depositum og til afbrændte aftaler. Jeg har været hos hende nogle gange og aldrig oplevet dette, derfor undrede det mig og selvfølgelig spørger jeg hende da så. Nu er hun jo diskret nok til at undlade at indgå i en dialog der omhandler andre kunder - og det rager ret beset heller ikke mig. Men jeg kunne konstatere at hun er OK. Og iøvrigt tilbage for fuld skrue. 

Der skal som regel to til en tango - ligesom der findes to sider af samme sag. Hun har så valgt, at hun ikke ønsker en profil herinde og dermed heller ikke kommentere offentligt på angrebene. Og det må man bare respektere. Og eventuelle udeståender med hende, klarer man så blot selv, gennem de almindelige kanaler :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, den 3.1.2022 at 13:30:

Hej 

Ift dit oplæg hvor LG i den grad miskrediteres både ift depositum og til afbrændte aftaler. Jeg har været hos hende nogle gange og aldrig oplevet dette, derfor undrede det mig og selvfølgelig spørger jeg hende da så. Nu er hun jo diskret nok til at undlade at indgå i en dialog der omhandler andre kunder - og det rager ret beset heller ikke mig. Men jeg kunne konstatere at hun er OK. Og iøvrigt tilbage for fuld skrue. 

Der skal som regel to til en tango - ligesom der findes to sider af samme sag. Hun har så valgt, at hun ikke ønsker en profil herinde og dermed heller ikke kommentere offentligt på angrebene. Og det må man bare respektere. Og eventuelle udeståender med hende, klarer man så blot selv, gennem de almindelige kanaler :-)

Hej Morten

Godt at hører at LG er på vej tilbage men jeg bliver sku en smule harm når hun stadigvæk skylder mig 2000,- da hun kun har betalt den ene halvdel tilbage. Hvilken andre almindelige kanaler er det at jeg skal gøre brug af når ikke hun vil svare tilbage på henholdvis de 3 telefonnumre at jeg har på hende samt hendes mail? Hvad ville du gøre hvis det var dig?  Skal man sætte sig og overvåge adresse og vente på at der kommer andre besøgende??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...